dit moet ik even kwijt.


Jens Dobbinga
Berichten: 559
Lid geworden op: 29-08-2007 20:08

24-10-2007 15:26

Rene Treffers schreef: En gelukkig staan er nu borden in 3 talen.


Die lui letten daar echt niet op hoor .. :-?
Ze stonden een tijdje terug naast een verboden toegangs bord te vissen :roll:

Groeten Jens
Gebruikersavatar
jack jennissen
Berichten: 3
Lid geworden op: 06-07-2005 19:48
Locatie: Echt
Contacteer:

27-10-2007 12:28

Sinds ik mijn hond meeneem zit ik behoorlijk rustig geen oostblokkers ,geen duitsers ,zelfs geen wandelaars wat een praatje komen maken. misschien een oplossing. En s'nachts is het een prachtig geluid als hij aanslaat. Moet natuurlijk wel een portie pit in zijn donder hebben.
Tibor Peters
Berichten: 321
Lid geworden op: 14-10-2006 00:48
Locatie: Roden

27-10-2007 15:00

helaas heb ik dit topic niet eerder mogen aanschouwen.. Maar ik ven het met Robert eens, we moeten niet generaliseren, ik ben het ook eens met een aantal andere lui eens die vinden dat de juiste instanties niets doen en dit is ook niet goed te praten. MAAR je moet niet vergeten dat die mensen uit een andere cultuur komen. Daar is de vis die je vangt eten. Kijk nederland is het beloofde land, je kan veel geld verdienen, het leven is goed en mooi en blablabla. Maar je verdient hier misschien meer maar wat je afdraagt aan levensonderhou is hier ook vele malen groter dan in de oostblok landen. Percentueel gezien maakt het niet zo gek veel uit wat je overhoud simpelweg omdat die mensen vergeten dat ze veel meer kwijt zijn aan eten ed. En begrijp me goed ik praat het niet goed, maar een beetje meer begrip zou niet verkeerd zijn.

Tibor