Excuses


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

17-08-2007 23:55

Naar aanleiding van het topic leden gasten
waar Kees mij verwijt te zwammen
mij verwijt Evert niet voor vol aan te zien
mij verwijt van ongepast taalgebruik
en mij verwijt van: vul zelf maar in.

Ik heb Evert in een PB gevraagd om te reageren.
Ik heb het voor mijn gevoel juist voor hem opgenomen.
Maar het maakt mij niet meer uit, hoor.

Evert, ik verwijder die PB als je hem nog niet gelezen hebt en bied je hier ten overstaan van het hele forum mijn excuses aan.
En:

Ik bied aan iedereen mijn excuses aan die zich door mij beledigd voelt, ook buiten dat topic. Ik kan jullie niet bij naam noemen omdat ik niet precies weet wat ik heb gedaan. Maar als je mijn naam ziet en denkt dat is die *** dan maak ik je mijn oprechte en welgemeende excuses.

Ik wou eerst nog fel ertegen in gaan maar zoals gezegd ik heb al een paar dagen geen slaap gehad en ik heb na anderhalf jaar uitgerekend op dit moment geen enkele vechtlust meer. Ik ben op. Sorry.
Ik zal misschien nog wel iets schrijven de komende tijd hier op het forum.
Ik zit eraan te denken om dan maar standaard in het onderschrift een waarschuwing te zetten dat er van eventueel grof taalgebruik sprake kan zijn.

Er zijn er misschien een paar die voor mij in de bres willen springen, maar ik heb dat liever niet.

Ik vind het wel best. Anders gooi me maar van het forum af. Ook goed.
Op dit moment zit ik er toch doorheen...

Ik maak maar meteen van deze gelegenheid gebruik om de jongens en meiden die me de laatste tijd hebben gesteund (bewust en onbewust) met enorm veel warmte, medeleven en humor, enorm te bedanken. Jullie zijn allemaal echte kanjers en toppers, vrienden en vriendinnen voor me geweest!!!

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Harm Bakuwel
Berichten: 135
Lid geworden op: 13-10-2006 13:49
Locatie: Maarssen

18-08-2007 00:03

Hoewel we nooit contact hebben gehad heb ik nooit beledigende tekst van je gezien.
Ik begrijp uit bovenstaande dat je het moeilijk hebt, dus ik wens je alle sterke met whatever.

Vang een PR! Helpt altijd 8)
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

18-08-2007 11:52

sterkte kerel

Ik heb nog nooit last van je gehad :wink:

Vr gr peter
vr gr peter
Gebruikersavatar
Remko Berendsen
Berichten: 671
Lid geworden op: 26-10-2006 20:25
Locatie: Westervoort

18-08-2007 11:52

Hallo Jacob laat ze allemaal lekker in de stront zakken gewoon jezelf blijven ik vind jou reactie's juist wel leuk en grappig vaaral die verhaaltje,s echt geweldig vooral mee door gaan.
Gebruikersavatar
Stef Jansens
Berichten: 978
Lid geworden op: 09-02-2007 21:59

18-08-2007 11:58

krijg nou de pleuris :o
hoe hebben ze jou de mond gesnoerd dan?
ik heb echt geen last van je gehad ik heb alleen hartelijk om je moeten lachen! met je achterlijke verhaaltjes over aanstekers bij mensen weghouden e.d! vooral ermee doorgaan jacob dannuh valt er hier nog wat te lachen! 8)
groeten stef
Gebruikersavatar
richard huiveneers
Berichten: 260
Lid geworden op: 04-05-2007 16:00
Locatie: vianen

18-08-2007 12:11

he jacob ik heb nooit last van je hoor ik vind die verhalen altijd leuk om te lezen. ik hoop dat je dat blijft doen. sommige mensen zijn gewoon raar maar wat de andere ook al zeiden je moet je zelf blijven dan is alles goed

richard
mijn droom is uitgekomen
Gebruikersavatar
Bart Voeten
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-12-2005 22:09
Locatie: rijkevorsel
Contacteer:

18-08-2007 12:46

Doe gewoon zo verder jacob, altijd leuk om eens iets te lezen zoals dat van jou.
Vang een beer!!!!!!!!!
mvg
carpanglers soak their balls in love juice
Gebruikersavatar
Marcel Nikk'n
Berichten: 72
Lid geworden op: 24-05-2007 22:51
Locatie: Z.O. Drenthe
Contacteer:

18-08-2007 13:34

dat sommige mensen niet tegen jou humor kunnen is nog altijd hun probleem lijkt mij.
ik zie het als het levendig houden van het forum :P

zie net als rigs;
je heb "stiff" mensen, "combi" mensen, en de "standaard/soepele" mensen :P

niet iedereen heb de zelfde humor, en niet iedereen heeft de zelfde normen en waarden...

iig suc6 met het verwerken van deze "dip"
---] B.F.P. Baits, Baits from a Deeper Level[---
peter andrae

18-08-2007 13:36

Je hoeft voor mij geen exuses aan te bieden hoor Jacob las je berichtje,s altijd met een glimlach.
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

18-08-2007 13:47

:D :D :D

Bedankt allemaal!!!

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

18-08-2007 13:57

Hey kerel,laat je niet zo opjutten en doe je ding.
sander dekamper
Berichten: 665
Lid geworden op: 31-08-2004 23:06

18-08-2007 13:58

Blijf gewoon jezelf !!!! :lol:
Marc Waber
Berichten: 382
Lid geworden op: 21-06-2007 19:58
Locatie: limburg

18-08-2007 14:26

ik vind je verhaaltjes die je erbij zet leuk :D
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

18-08-2007 14:54

Excuses maken ????? Voel jij je wel helemaal lekker joh ? Je zegt toch gewoon waar je voor staat, als anderen het daar niet mee eens zijn... jammer voor ''de anderen'' dan. Als je nou beledigend bezig bent, oke, maar in het topic waar jij op doelt is werkelijk niks aan de hand.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

18-08-2007 17:15

Jacob doe je ding maar blijf aub gewoon jezelf, vinden ze je een klootzak so be it.
Je verontschuldigingen aanbieden? aan wie en waarvoor?

Discuseren op argumenten geweldig, discuseren omdat ze verkeert lezen of een gebrek hebben aan relativeringsvermogen vergeefse moeite maar dat ligt dan niet aan jou.

Gewoon jezelf blijven, Tot een volgende discussie, je hoeft mij niet te mijden ik doe het dan ook niet bij jou.
:D :D :D 8) 8) 8) :wink: :wink: :wink:
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Bert Vooijs
Berichten: 1871
Lid geworden op: 22-12-2005 23:41
Locatie: Amsterdam

18-08-2007 17:27

Als ik jouw naam zie staan denk ik altijd:
"Mij benieuwen wat die nu weer te vertellen heeft."

Misschien heb ik ook wel een keer gedacht:
"Laat die vent zich een beetje inhouden."

Maar dat komt dan voor mijn rekening, niet voor de jouwe.
Zo lang het op de bal is en niet op de man is er niks aan de hand.

Groeten van Bert.
ff v==
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

18-08-2007 17:32

Bedankt!

Doet enorm goed :D

(met name die van jou Douwe :wink: )

Ik stop ermee en ga even ergens anders mee bezig :roll:
Ik kijk volgende week wel of er weer wat leuks te lezen is :lol:

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

18-08-2007 17:34

Een week later :o :lol: moet je niet vissen dan? En weer zo'n mooie lap tekst plaatsen?

MvG Jantje!
Mvg, Janieck
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

18-08-2007 19:59

:o Jacob, je had inderdaad gelijk.
De boel is gemakkelijk te manipuleren.
Zelfs Douwe tuint erin.

Groet,
Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
matthijs den Dunnen
Berichten: 996
Lid geworden op: 16-08-2006 15:37
Locatie: Hoog-blokland

18-08-2007 21:49

??????????????????????????????????????
ben 3 nachten weze vissen en ik snap hier geen reed van.
loop ik dan zo veel achter

groeten. matthijs :P
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

18-08-2007 21:53

Jaah :lol: :lol: FF het forum doorspitten, en anders maar niet :x
Mvg, Janieck
matthijs den Dunnen
Berichten: 996
Lid geworden op: 16-08-2006 15:37
Locatie: Hoog-blokland

18-08-2007 22:03

waar doorspitten?

welk topic?? :lol:

het forum, doorspitten doe ik al vaaak genoeg 8)
Gebruikersavatar
richard huiveneers
Berichten: 260
Lid geworden op: 04-05-2007 16:00
Locatie: vianen

18-08-2007 22:26

he matthijs als je er even niet bent mis je een hoop. ik heb in 3 weken aardig wat gemist. of het nuttige info was nee maar wel humor op dat topic van anne

richard
mijn droom is uitgekomen
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

18-08-2007 23:23

Kees Verheij schreef::o Jacob, je had inderdaad gelijk.
De boel is gemakkelijk te manipuleren.
Zelfs Douwe tuint erin.

Groet,
Kees


Helaas was het maar zo Kees, ik ben bang dat Douwe het ditmaal wel :wink: goed heeft, hahaha. Ik heb de laatste tijd me expres zo stil mogelijk gehouden of zoals Douwe zegt "mijden" m.b.t. de zgn. gevoelige onderwerpen. Ik heb me liever beziggehouden met slappe nietszeggende onzin, waar dan wel tegenover stond dat ik een flinke portie kon lachen.

Maar in het geval van Janieck en Evert kon ik me weer eens niet inhouden omdat het lijkt of er een gewoonte ontstaat om de mensen rustig een paar dagen onnodig tegen elkaar aan te laten blaffen met als gevolg dat de sfeer steeds slechter wordt. Ik kan je verzekeren dat de sfeer bij de onzintopics steeds beter wordt. Ik zit nu rustig grappen te maken met kerels waar ik normaal gesproken de grootste (verbale) bonje mee zou hebben! Ik zit rustig met mensen te PB-en die (nog) geen onthaakmat hebben, etc. etc.

En als ik dan zo nu en dan weer bij de serieuze onderwerpen aanbelandt en zie hoe een jongen die werkelijk alles goed probeert te doen (en ook doet notabene) wordt afgezeken aan de waterkant en vervolgens hier ook niet wordt begrepen, dan kruipt het bloed weer waar het niet mag gaan en begin ik weer.

De aanleiding voor dit excuustopic staat bovenaan. Als je werkelijk interesse hebt, lees je dat en trek je je eigen conclusies zoals hierboven ook is gedaan door anderen. Ik meen het als ik zeg dat je meer invloed hebt (of manipuleren, ik vind nu alles best Kees Verheij (om misverstanden te voorkomen noem ik je even Kees Verheij, ik had eerst Kees V. staan, maar dat ging me toch te ver (heb je geen alias :D ) en ik wil niet zo vaak excuus aanbieden, want dan denkt nummer 999 straks: ja hij biedt wel z'n excuus aan maar dat doet ie zo vaak dat het nooit gemeend kan zijn en daar heb je dan ook weer een punt)) als je zelf aan de slag gaat en daar bereik je echt meer mee dan alles elke keer genadeloos af te straffen, vooral dit te doen bij de jongere generatie vind ik heel erg jammer want er zitten nu eenmaal goede karpervissers (in wording) tussen.

Ik heb nu een klotetijd. Ik ben me er echt van bewust dat het voor een discussie niet leuk is om bij voorbaat al op te geven. Maar ik ben bang dat als ik door was gegaan, ik helemaal geen blad meer voor de mond had genomen. Dat kan allemaal wel leuk zijn, maar ik persoonlijk hou er helemaal niet van om mensen af te zeiken om er een goed gevoel aan over te kunnen houden... Daar komt nog bij dat ik net anderhalf jaar van "giswerk" heb afgebroken. Ik was het zat om me elke avond af te vragen waar m'n meisje was, waarom ze haar lievelingsnichtjes niet meer wou zien, waarom ze loog, waarom ze mij niet meer wil zien, waarom ze mij wel weer wou zien, waarom ik vermoedde dat ze aan de drugs zat, waarom ik zo zeker wist dat het niet zo was, waarom ze me niet gewoon los wou laten als ze toch niets meer voelde in haar hart, waarom ze tóch wel hulp heeft gezocht waar ik haar maandenlang om had gesmeekt, waarom ik het niet zou kunnen verdragen als ze ergens een keer gevonden zou worden. Als ze ooit weer zo wordt als een paar jaar geleden vergeef ik het mezelf nooit dat ik haar nu in de steek heb gelaten, maar ik kan niet me hele leven blijven gissen en dan op een dag wakker worden en zeggen: nu ben ik ook al te oud om op karpers te gaan vissen. Wat heb ik in m'n leven gedaan? Niets. Van wie heb je al die tijd gehouden? Van een spookbeeld...

En toen kwam andere Kees mij vertellen dat ik Evert dit en dat en dat ik zus en zo lees het zelf maar. En toen kreeg ik te horen dat ik moest oppassen. Als ze werkelijk hem als moderator hebben gekozen om op deze manier het forum te onderhouden, snap ik ook waarom er zoveel mensen "de pen" definitief hebben begraven. Als ik tegen iemand zeg dat ie moet oppassen, Kees Verheij, dan is dat een dreigement. Ik zal dit nooit doen. Ik ben zelf een moderator op een site die binnenkort weer moet gaan draaien. Hoewel het vanwege het exclusieve karakter en het gelimiteerde ledental niet meevalt om daar ook een net zo levendige boel van te maken als het hier vaak wel is. En daar komt bij dat al die vissers altijd een onthaakmat gebruiken er normaal gesproken helemaal geen "publiek" bij mag zijn en nog een paar verworvenheden waardoor je niet tegen die problemen en discussies aan kan lopen die je hier wel hebt.
Simpel zit je vis willens en wetens slecht te behandelen, kun je je boeltje pakken. Zit je een collegavisser willens en wetens het vissen onmogelijk te maken, kun je je boeltje pakken. Duidelijke regels. Geen discussie (voor sommigen helaas) nogelijk. En denk je dat het dan niet leuk is om onder zo'n strak regieme te vissen? Nee hoor, iedereen heeft het goed voor met de ander en allemaal zetten we de veiligheid van de vis op no.1.
Maar als ik straks op onze site mee zit te keuvelen en het zou een keer een verhitte discussie worden, dan ga ik niet roepen tegen degene die me er uitgeluld heeft dat ie maar beter kan oppassen omdat ik moderator ben. Kees Verheij anders kun je het niet uitleggen. Ik kan me niet voorstellen dat Kees oppassen heeft bedoeld in de zin van ik sta binnen het uur voor je neus als je niet doet wat ik zeg... :D. Dan kent ie me echt niet :D .

Maar het maakt niet uit. Ik had eigenlijk helemaal niet mogen reageren hier van mezelf omdat ik dan ook het risico loop dat de mensen gaan zeggen dat ik aan het manipuleren ben, maar omdat jij het nu toch al gezegd hebt: Het doet me goed dat er zoveel mensen met mij persoonlijk meeleven. Ik dacht dat ik inmiddels oud, wijs en stoer genoeg was en toch heb ik van de week zitten janken als een klein kind! Daar ga je met je stoere praatjes! Janken, waarover? Anderen hebben het stukken slechter en die hoor je niet! Anderen hebben veel ernstiger dingen meegemaakt en die hoor je ook niet (Benny, dat het snel weer goed met je mag gaan!!!). Ik kan er gewoon niets aan doen. Het wil even niet meer.

Toen Kees met allerlei tegenvragen begon waardoor ik dacht daar gaan we weer, hebben we het ene vragenspelletje van een paar jaartjes uit, beginnnen we vrolijk aan het volgende, toen had ik zoiets van alsjeblieft: jullie je zin. Ik meen die excuses ook werkelijk, hoor. Jullie kunnen wel zeggen: waarom? Maar het kan best zijn dat ik iemand ongewild ik weet niet hoe hard voor z'n kop ram zonder dat ik het doorheb. Ik ben er nu achter hoe idioot gevoelig je soms kan zijn voor bepaalde dingen. En jullie hebben misschien wel gelijk om te zeggen dat ik gewoon vrijuit moet blijven praten, maar ik wil niemand met een paar stomme letters en woorden het leven zuur maken, daarvoor zit ik hier echt niet op dit forum...

Ik hoop dat ik van Evert nog een reactie krijg!!!
Ik ken die jongen niet, eigenlijk nog nooit eerder tegengekomen, maar ik zou het fijn vinden als hij zou zeggen dat alles in orde was.

Dan maak ik toch nog een klein excuusje
(want ze heeft hem al uitgebreid van mij gehad) voor Anne.

Ik zou het heel jammer vinden als ik de oorzaak ben dat jij nu helemaal onderaan de lijst met onderwerpen staat ) in de nieuw gemaakte "Voorstelhoek". Ik hoop dat de "mod" die dit vanochtend gedaan heeft, jou alsnog een antwoord geeft op je PB.
Toen ik weken geleden vroeg of het Topic niet naar de Koffietafelpraat kon worden gezet kregen we geen reactie...

Ik hoop dat je een eerlijk antwoord krijgt Anne.
Nogmaals mijn excuus als ik de oorzaak ben en daarom verander ik mijn profiel zodanig dat overal waar ik ben geweest de forumgangers dmv een klik van de muis, rechtstreeks naar je topic worden gebracht...

Ik zal zo vaak mogelijk stukjes erop zetten en dan is die 20000 hits voordat je het weet een feit... :D

Groet,
Jacob

voor meer Anne klik hieronder
Laatst gewijzigd door Jacob van Wensveen op 19-08-2007 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Wonderful Days
Gebruikersavatar
richard huiveneers
Berichten: 260
Lid geworden op: 04-05-2007 16:00
Locatie: vianen

18-08-2007 23:37

he jacob echt mooi dat je de link onder je naam hebt gezet. ik vind het ook erg jammer dat het topic onderin staat want ik was hier ook best actief en er worden altijd leuke verhalen verteld die ik graag lees. zo kan je ook van elkaar leren. ik vind het zelf ook leuk om op deze manier mijn belevenis van vissen te vertellen en te delen met andere zodat hun er ook lol in hebben. ik hoop dat er nog mensen blijven komen op het topic. maar Anne, Mark, Jacob en ik hebben het gevonden en blijven lol hebben daar. tot nu toe heeft nog niemand last gehad van elkaar en anders moet je het zeggen als er dingen worden verteld die je niet prettig vind. dan kan daar over gesproken worden.

maar hou de lol er in dan blijft het voor iedereen gezellig

succes allemaal

richard
mijn droom is uitgekomen
Plaats reactie