leden gasten


Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

17-08-2007 03:09

alijdt meer gasten als leden hoe kan dit.vindt dit vreemd of geeft alleen mij pc dit door
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Gebruikersavatar
Ensar Ozcelik
Berichten: 404
Lid geworden op: 07-05-2007 22:44
Locatie: Arnhem

17-08-2007 03:49

Hee,

Het is nu bijna 10 voor 4 's nachts maar hij gaf net 53 gasten aan en een paar leden :o ik weet het niet hoor...

Mvg,

Ensar
Let righteousness cover the earth. Like the water cover the sea & lakes.
peter andrae

17-08-2007 04:16

Ze zullen denk ik alleen maar lezen of ze willen niet deelnemen sommige durven misschien niet te reageren,ik zit ook weleens te lezen op andere forums,reageren doe ik alleen hier anders word het een beetje teveel van het goede.
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

17-08-2007 04:43

De gasten zijn forumgangers die geen wachtwoord hebben en dus niet kunnen inloggen en daardoor niet zelf een bijdrage kunnen leveren. Ze kunnen wel alles lezen wat op het forum staat.

Dan heb je nog de verborgen leden. Dit doe ik ook vaak, dan verander ik in m'n profiel dat anderen niet hoeven te zien dat ik er ben...

En dan nog de geregistreerde leden die wel onderin met hun naam laten zien dat ze actief zijn op de site, doordat ze hebben ingelogd en dit juist niet verborgen willen houden.

Groet,
Jacob
Wonderful Days
van Gorp Sjors
Berichten: 638
Lid geworden op: 31-10-2005 11:55
Locatie: Oever zuid-willems huisnr.(stek) 4.....
Contacteer:

17-08-2007 09:06

Maar hoe kan het zijn dat er staat (bij "Gebruikers nu online") in de gastenlijst "plaatst bericht"..... Je kan toch al1 een bericht plaatsen als je ingelogd bent?...

Gr. v. Gorp.
Life is wonderfull, but catching one makes it even more beautiful!..

http://www.aasvoorkarpers.nl
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

17-08-2007 09:24

Gasten zijn slechts gebruikers die Carpboard bezoeken zonder ingelogd te zijn. Zegt dus niks over hun status en of ze een account hebben. Als ze de PC s'nachts aan laten en CarpBoard open hebben staan blijven ze aanwezig. Als je ingelogd bent wordt je na enige tijd automatisch afgelogd en dus een gast.

Als je niet ingelogd bent en een bericht plaatst krijg je eerst een inlogscherm.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Evert vd Linde
Berichten: 23
Lid geworden op: 14-05-2006 19:17
Locatie: Puttershoek

17-08-2007 12:42

Ik ben toch al niet zo grote poster op het forum, maar wil hier toch even op inhaken. Ik lees al redelijk lang mee op het forum. Vorig jaar ook ergens een accountje aangemaakt, maar de sfeer vind ik in de meeste topics gewoon triest, en heb dan ook zeker geen zin om te posten.
Verder als ik op me werk zit (zoals nu) ben ik eigenlijk nooit ingelogd. en sta ik dus als gast aangegeven..
Na lange tijd weer langs de waterkant te vinden.
Gebruikersavatar
Tonnie Amelink
Berichten: 183
Lid geworden op: 06-02-2007 19:54
Locatie: La Bedchairyona

17-08-2007 12:43

Jacob van Wensveen schreef:Dan heb je nog de verborgen leden. Dit doe ik ook vaak, dan verander ik in m'n profiel dat anderen niet hoeven te zien dat ik er ben...

Groet,
Jacob


Of jullie kijken naar die topics waar de vrouwen ook in posten, daar zit ie constant :D

Mvg
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

17-08-2007 12:55

Evert,

Van mij mag je hoor. Niemand die je dat kan verbieden. Wil dé redactie dat niet, dan moeten ze het forum maar zo inrichten dat je alleen kunt lezen na inloggen en dat je account verwijderd wordt als je in een bepaalde tijd niets bijdraagt. Dit is een mogelijkheid en die forums zijn er ook.

Wat ik wel typisch vind is meelezen, zelfs op je werk, maar de sfeer triest vinden. En dit dan vervolgens hier melden, alsof er dan wat aan gedaan kan worden. Ik zou dan wel wat beters te doen hebben en geen verwachtingen hebben. Maar wat ons betreft ben je welkom.

Groet, Kees
Laatst gewijzigd door Kees Ouwehand op 17-08-2007 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

17-08-2007 12:58

Tonnie Amelink schreef:
Jacob van Wensveen schreef:Dan heb je nog de verborgen leden. Dit doe ik ook vaak, dan verander ik in m'n profiel dat anderen niet hoeven te zien dat ik er ben...

Groet,
Jacob


Of jullie kijken naar die topics waar de vrouwen ook in posten, daar zit ie constant :D

Mvg


SSSSSSSSSSSSSTTTTTT hahahaha, ja ze zitten nu ook constant in m'n PB :wink:
Ik vind het heel fijn zo, het zijn allemaal lieve schatjes... :D

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Evert vd Linde
Berichten: 23
Lid geworden op: 14-05-2006 19:17
Locatie: Puttershoek

17-08-2007 13:02

Kees Ouwehand schreef:Wat ik wel typisch vind is meelezen, zelfs op je werk, maar de sfeer triest vinden. En dit dan vervolgens hier melden, alsof er dan wat aan gedaan kan worden. Ik zou dan wel wat beters te doen hebben en geen verwachtingen hebben. Maar wat ons betreft ben je welkom.

Groet, Kees


Op me werk lees ik met zeer veel respect het topic door van de rivieren rotary, dit vind ik echt verruit het beste/leukste/sportiefste topic op het forum.. het is niet zo dat ieder topic slecht is, maar bijvoorbeeld dat gezeik over bewaarzakken... oke, open 1 topic,.. maar niet 10.. en als hij dan gesloten word, staat er binnen 10 minuten een nieuwe..
Na lange tijd weer langs de waterkant te vinden.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

17-08-2007 13:11

Simpel vind je ook niet? je bespaart de baas ook nog heel veel onbenutte tijd door dan alleen de nuttige topics door te lezen en rest niet te openen.
Ik weet niet wat erger is tijd van de baas onterecht benutten of onnodige antwoorden geven.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

17-08-2007 13:57

Ik ben het ook niet eens met hem.
Maar ik krijg de indruk dat jullie niet op kantoor zitten.
Misschien werken jullie zelfs helemaal niet?

Het is namelijk zo dat iedere werknemer een bepaalde tijd mag benutten om iets voor zichzelf te doen: dat zijn de pauzes.

De één rent naar buiten om zich aan z'n nicotineverslaving te buiten te gaan, de ander masseert de vermoeide nek van de nieuwe secretaresse en sommigen blijven zitten en kijken naar KWO. Toegegeven ik zou de middelste optie nemen... Maar ja, dat is dan ook mijn enige zwakte op dit moment/



Groet
Jacob
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

17-08-2007 14:04

Ja Jacob en verder?
Iemand werkt niet op kantoor en iemand werkt helemaal niet, en dan???????
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

17-08-2007 14:26

Douwe Bijlsma schreef:Ik weet niet wat erger is tijd van de baas onterecht benutten of onnodige antwoorden geven.


Jacob van Wensveen schreef:Het is namelijk zo dat iedere werknemer een bepaalde tijd mag benutten om iets voor zichzelf te doen: dat zijn de pauzes.


En dan? Als het eerste dus afvalt, dan zou je moeten zeggen dat het erger is om onnodige antwoorden te geven!!!

Ik was zelfs nog zo volledig hier om in fatsoenlijke bewoordingen weer te geven wat er zoal in de "eigen" tijd wordt uitgespookt...
Maar de mogelijkheden zijn werkelijk legio: een wandelingetje maken... mediteren... door rood licht rijden... collega's lastigvallen... werknemers van de buren lastigvallen... Thee drinken bij de secretaresses :wink: van de buren en ze complimentjes maken... Of weer blijven zitten en naar KWO kijken... maar dan zonder onnodig commentaar te geven... :D
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

17-08-2007 14:56

Jacob, je draaft nogal door. Ik vertaalde "als ik op mijn werk zit" letterlijk met aan het werk zijn. Maar inderdaad kan je de korte koffie en lunchpauze ervoor benutten. Maar dan nog is het zonde van die spaarzame vrije momenten als je het triest vindt.

On topic maar weer.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

17-08-2007 15:34

Daar heb ik jullie ook geen ongelijk in gegeven.

Maar er zijn ook vrolijke topics.

Nu moet er alleen nog een topic komen dat vrolijk is maar géén onzin bevat. Ja. Dat lijkt mij een moeilijke opgave...

Als die meneer van dat commentaar daar nu zelf eens aan gaat werken?
Er wordt vanzelf wel ingehaakt als het aanslaat...

Dus, even kijken, Evert!!! Begin zelf een topic dat zowel leuk als informatief is. Je zult zien dat het vanzelf gaat lopen als het aanslaat en dan heb je in ieder geval wat te lachen én op te steken (geen sigaretten, wel te verstaan) tijdens je pauze!!!

Als je een paar keer zelf wat schrijft, sta je verbaasd hoe je de massa met een stelletje letters kunt kneden en naar je hand kunt zetten.

Nog even en ik heb zelfs mijn eigen fanclub 8)

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Evert vd Linde
Berichten: 23
Lid geworden op: 14-05-2006 19:17
Locatie: Puttershoek

17-08-2007 17:22

Ik ben het ook niet eens met hem.
Maar ik krijg de indruk dat jullie niet op kantoor zitten.
Misschien werken jullie zelfs helemaal niet?

Simpel vind je ook niet? je bespaart de baas ook nog heel veel onbenutte tijd door dan alleen de nuttige topics door te lezen en rest niet te openen.
Ik weet niet wat erger is tijd van de baas onterecht benutten of onnodige antwoorden geven.



Dit soort antwoorden word ik nou zo moe van... en dit is dus niet het enige topic waarin dit gebeurt..
er worden zat leuke topics geopend.. maar er zijn
ALTIJD mensen die offtopic gaan.
Altijd mensen die wel wat te zeiken hebben op anderen.
Altijd mensen met vooroordelen.

Sorry maar ik ben net uit mijn scootertijd, en zat ik ook vaak op een forum. http://www.scooterforum.net . daar zitten gemiddeld veel jongere gasten als hier en zelfs daar werd minder gezeken op elkaar.. En er was ook beleid.. offtopic gelul werd "beloond" met een warning point, zinloos gedoe ook. schelden ook. Bij zoveel warning points krijg je een ban. Simpel toch. Hier worden wel regels gemaakt, maar als iemand zich er niet aan houd word er ook niet moeilijk over gedaan.

Maarja, benut de tijd van mijn baas nuttig hoor... het is dat de forum tijd een uurtje verkeerd staat anders kon je zien dat mijn posts tussen half 1 en kwart over 1 waren. verder ben ik alleen maar aan het werk. Maarja.. aan de hand van je beredenering... wie de schoen past trekt hem aan denk ik dan maar..

Verder vind ik het vreemd dat iemand na 2 posts van mij al de indruk krijg dat ik niet op kantoor zit.. mischien wel helemaal niet werk. Waar bazeer je dit op als ik vragen mag?

Mvg. Evert
Na lange tijd weer langs de waterkant te vinden.
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

17-08-2007 18:52

Evert, je haalt mijn quote met die van hun door elkaar!!!

Lees maar, ik heb het over jullie, meervoud.
Daar bedoel ik hun mee.
Niet jij.
Het enige waar ik met jou van mening verschil is dat je ook zelf door hier actief bezig te gaan dingen naar je hand kan zetten en dat dat vaak zelfs beter werkt dan alleen maar kritiek te leveren...
Ook verschil ik van mening over de invulling van de pauze, ik zou me, overigens ook pas sinds kort, liever een half uurtje intensief bezig houden met het kopieermeisje dan met het KWO, maar ik kan dat niet van de daken gaan schreeuwen omdat er dan tussen 12 en 2 héél weinig mensen nog willen inloggen...

Vandaar.
Het was dus voor hun.
Ze hadden kritiek over het misbruik van werktijden.
Dat kun je alleen hebben als je zelf niet weet dat er ook pauzes op kantoor zijn, waar, hoe raar het ook klinkt, nu eenmaal de meeste computers staan...

Groet,
Jacob

Dan nog ga ik liever in de pauze mezelf proberen te kopièren met het kopieermeisje :wink:
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

17-08-2007 20:47

Jacob,

Het wordt er niet beter op. Jouw idee is dat Evert niet mans genoeg is om zelf op een terlooopse geplaatste opmerking te reageren als hij daar zin in heeft?

Overigens begin je behoorlijk te zwammen. Werkgevers hebben toch liever dat je daarvan geen misbruik maakt en staan maar beperkt een aantal zaken toe. Wat betreft het copiëermeisje zou ik zeker een beetje gaan oppassen. Wat je daar probeert te insinueren wordt niet zo getolereerd.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

17-08-2007 21:04

Kees Ouwehand schreef:Jouw idee is dat Evert niet mans genoeg is om zelf op een terlooopse geplaatste opmerking te reageren als hij daar zin in heeft?


Waar maak je dat uit op?
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

17-08-2007 21:09

Lig jij op de loer of zo? :-?

Wat denk je nu zelf?
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

17-08-2007 21:26

Kees jij zegt dat ik Evert niet mans genoeg vindt.
Ik vraag waar jij dat uit opmaakt.
Dat heeft niets met op de loer liggen te maken.
Ik hou niet van spelletjes en de meesten hier weten heel goed waarom.
Ik hou er wel van als de dingen open en eerlijk worden gespeeld.
Dus omdat ik wel verwacht had dat ik mijn vragen met tegen vragen kreeg beantwoord, heb ik Evert gevraagd om zijn reactie.

We wachten af,

Als er iets is waarom ik hem mijn excuses zou moeten maken en hij vind dat zelf, dan maak ik hem mijn excuses.

Maar ik heb hem net al uitgelegd dat ik het voor hem heb opgenomen ondanks dat ik persoonlijk in zijn geval zelf aan de slag zou zijn gegaan als ik iets zou willen veranderen.

We zullen zien. Ik ben echt niet te beroerd om voor wie dan ook mijn excuses te maken, ik heb zelfs jouw een keertje mijn excuses aangeboden omdat ik je bericht per ongeluk niet van A tot Z had gelezen en daardoor de verkeerde conclusie trok, daar was Aart ook bij.

Als jij niet kan of wil zeggen waar ik Evert tekort in heb gedaan, moet hij het zelf maar zeggen.
En ik acht hem daar zeker mans genoeg in


Groet,
Jacob
Wonderful Days
Evert vd Linde
Berichten: 23
Lid geworden op: 14-05-2006 19:17
Locatie: Puttershoek

20-08-2007 12:57

He Jongens,

sorry in het weekend zit ik niet op me werk, en lees ik (bijna) niet mee. Zie wel dat er nogal wat teweeg is gebracht. Zag zelfs dat er een excuus topic is geopend 8P.
Maarja, oke, mischien heb ik overdreven. Er zitten echt wel leuke/informatieve topics bij. Maar sommige zijn gewoon ver onder niveau.. Dit is mijn mening.
Maar of ik hier nu nog verder op in moet gaan.. hoe ik mijn pauzes invul... kopieermeisjes enzo..
Ik lees nog even het excuus topic door :roll:
Na lange tijd weer langs de waterkant te vinden.