2 vissen in zak moet stoppen.. (rtl 4 gisteravond.)


Gesloten
mark res
Berichten: 134
Lid geworden op: 30-05-2004 20:04
Locatie: Castricum

23-07-2007 21:35

Tim,bij jou reaktie kan ik me alleen maar aansluiten,ik was ook van plan een reaktie te geven in de zelfde trand maar jij hebt het al voor mij gedaan.
We moeten nu eens met zijn alle toegeven dat we allemaal hier op het board in principe dierenbeulen zijn,neemt niet weg hoor dat ondanks dat we de vis eerst mishandelt hebben door hem een haak in zijn bek te slaan daarna tot het uiterste uitputten,de vis daarna zo netjes als mogelijk kunnen behandelen.
Maar dan lijkt mij het zakken van 2 vissen in 1 zak in vergelijking met wat we er voor gedaan hebben om die vis in die bewaarzak te krijgen niet erger dan de vis die haak in zijn bek te rammen,en vind het dan ook een hypokriete reaktie van iedereen die vist en het bewaren van 2 vissen in 1 zak veroordeelt.
Ohja,wie heeft er nooit een vis beschadigd tijdens een dril doordat bijv de haak uit de bek scheurde en ergens in de kieuw terecht kwam of in het ergste geval een haak in de karper zijn oog geslagen tijdens het penvissen.
Dit alles is mij allemaal al eens overkomen en niet met opzet gebeurd hoor,maar ik ben mij er wel van bewust dat al deze dingen opnieuw kunnen gebeuren en toch vis ik maar realiseer me zelf dus dat ik gewoon net als iedere andere visser hier op het board een dierenbeul ben
Gr Mark
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

23-07-2007 21:47

Alle commentaren overziende wil ik wat nuanceringen aantekenen. De aanhef sprak me wel aan, TWEE VISSEN IN EEN ZAK MOET STOPPEN. Allemaal zo neem ik voor het gemak maar aan zijn we er op tegen. Zakken in het algemeen roept bij vele vandaag de dag al de nodige vraagtekens op.

Nu die jeugdige (kwajongens) die op die leeftijd al voor naar schatting € 400,00 aan spullen hadden staan. Allereerst de leeftijd van 14 jaar, wat mag je verwachten op die leeftijd. Kijk ik naar mij zelf op die leeftijd, at toen mijn eerste spiegelkarper die ik ving op. Handen nat maken, weerhaken dichtknijpen, je vis vertroetelen op een nat bed, vissen zakken (wat een klote woorden) kwam heel veel later. Ook met het fotograferen gaat er veel mis. Door je trofee tegen je natte borst aan te drukken voorkom je dat hij uit je handen kukelt bij onverwachte bewegingen van je tijdelijke knappe vriend.

Weet niet hoe de opname tot stand gekomen is. Kan daarom die jongens op die leeftijd niets kwalijk nemen. Bij Kenny zal ongetwijfeld zijn reactie lezend de stoom uit zijn oren gekomen zijn toen hij dit zag. Ook dat bedrag van € 400,00 zegt me weinig, een krantenwijk en hoppa binnen een paar maanden is het verdient. In mijn jonge jaren ging het meeste zuur verdiende geld nog in de pot van mijn ouders.

Met het bekende vingertje wijze naar andere, ook ik maak me er wel eens schuldig aan. Toch meen ik in dit geval wat recht van spreken te hebben. Als begeleider van KSN jeugdkampen proberen we daar de jeugd te wijze op de mogelijk en onmogelijk heden die het karpervissen ons bied. Hun te wijze op de voordelen die het weerhaakloos vissen geeft aan ons en de karper. Te vissen met systemen die de veiligheid van de karper zo veel mogelijk garandeert. Op het gebied van een karper drillen konden we een aantal nuttige tips geven. Een paar uur met de groep droogdrillen opende ogen. Ook is er op dat water geen karper in een bewaarzak verdwenen. Wat we daar doen als groep op dat water in België is werkelijk uniek. Samen met wat bekende sponsors als PB en UCP kunnen we dit tot stand brengen. Is niet mogelijk, eigenlijk zou elke beginnende jeugdige karpervisser een week meemoeten gaan op een dergelijk viskamp. Eind van de week mag ik samen met andere begeleiders weer een week met jeugd op stap. Jammer dat de grote van het water en je spullen onbeheerd achterlatend het niet mogelijk maakt hier als groep te opereren.

Kijk er nu al naar uit, ook die knapen hoop ik wat van mijn kennis over te brengen. Twee karpers in een bewaarzak zal bij hun later zeker niet voorkomen.

Peter
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

24-07-2007 00:12

Mijn aversie tegen bezwaarzakken heeft totaal niets met dierenliefde of overdreven zorg voor de vis te maken.

Het is voor mij een tegenstander die ik met respect - voor zover het respect te noemen is overigens - wil behandelen.

Ik sluit mijn tegenstanders niet op omdat ik er zo nodig een foto van moet maken - ohhhhhhhhhhhhhhh dwaze wereld kijk eens hoe goed ik kan vissen ik ben de grote jager!.

Mijn bewustzijn van de wereld laten we het daar maar niet over hebben.

En wat ik op een forum te zoeken heb??? Dat maak ik zelf wel uit daar heb ik geen toestemming voor nodig.

Een kenmerk van een discussieforum is discuseren heren, hoe jullie daar ook over willen denken.
En discussie kunnen jullie krijgen tenminste zolang ik het nodig vind om te antwoorden.
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Met ha(r)telijke groeten, zoek maar een woord uit wat je het liefst wilt lezen. :D :D :D :D :D
Vissen is een hobby, geen religie!
K. van den Herik

24-07-2007 08:29

Kenmerk is discussieren. Precies. Discussie is niet opleggen van een mening als het ware geloof. Dat wordt soms wel eens vergeten. ( zeg maar het: ayatollaha de rokkarolla spelen)

Om nu dan maar direkt een paar knappen van een jaar of wat op de brandstapel te flikkeren gaat mij toch te ver.

Een bewaarzak is gewoon legaal te koop. moest je je nu echt druk maken, zorg er dan voor dat er op elke verpakking komt te staan hoe te gebruiken.

Neuh. Via men veilige pc scherm is veul gemakkelijker. Stelletje zielepieten.

Oh: stel he, stel dat ik zaterdag bijv. stel he. Kweenie, maar ook ik kan mzzl hebben. Dan denk ik toch echt dat hem een poosje in de zak verdwijnt.

O ja 2: Education no condemnation. Volgend jaar weer 7 kampen. Wie o wie gaan er mee al begeleider?

O ja 3: was een kleine stap van het opzetten naar fotograferen. Misschien is het weer een kleine stap naar nachtfotografie. Maar wel via educaten, dat condemnaten doet ieder maar thuis

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

24-07-2007 08:49

Tim Schless schreef:
Peter kuipers schreef:Ja idd waarom zakken ik snap het niet. Prioriteit nummer 1 is toch de vis en al het andere erna. Ik zeg altijd maar: Je bent een ZAK als je een vis zakt!!
En als men zegt als je zakt dan moet je het goed dan heb ik er geen problemen mee vind ik ook BULLSHIT het zou maar een keer mis gaan. De mensen die zakken zijn gewoon foto geil.

groeten peter


Om jou reactie kan ik écht alleen maar lachen!!
Ik denk dat een vis in de zak minder stress ervaart dan een horde pootspiegeltjes in een teil van een of andere skp! (niets tegen skp's, ik ben zeker een voorstander!!)
maarja, daar heb jij ook niet over nagedacht natuurlijk.
prioriteit nummer 1 is de vis... hahahhaha
ga dan lekker uit een boom de karpers observeren, in plaats van een haak in zn bek slaan wil je! Daar kan trouwens meer bij "mis gaan" dan wanneer je een zak verantwoord gebruikt.

groetjes tim, ik ben ook een ZAK


Klaas die reactie laat mij reageren, de stelling dat zodra je tegen een bewaarzak bent je dan ook maar vanuit een boom karpers moet gaan observeren en je prioriteiten verkeert legt vind IK belachelijk en lokt een reactie van mijn kant uit.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Tim Schless
Berichten: 657
Lid geworden op: 08-07-2005 00:58

24-07-2007 11:35

Waar IK op reageerde was het feit dat Peter de karper op prioriteit nr. 1 stelt, en dát, terwijl hij wel een haak in zn bek ramt. Bij mij is er tijdens de dril meer fout gegaan dan ooit tijdens het zakken. Ik heb nog nooit een vis beschadigd tijdens het zakken. Maar tijdens de dril is dat een ander verhaal.

En Douwe, wat voor zin heeft een discussie als je bij voorbaat al niet van je standpunt wilt veranderen? De hele zin van een discussie is om mensen tot andere inzichten te laten komen. Als jij een discussie voert, komt dat allemaal maar van 1 kant. Ik heb je nog nooit bereid gezien om ook maar 1 millimeter van je standpunt te wijken.

Maargoed, ook dit relaas is tegen dovemans oren gezegd.

Met hartelijke groet, Tim
Als alles goed gaat, heb je waarschijnlijk iets over het hoofd gezien.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

24-07-2007 11:46

Als jij een discussie voert, komt dat allemaal maar van 1 kant. Ik heb je nog nooit bereid gezien om ook maar 1 millimeter van je standpunt te wijken.

Maargoed, ook dit relaas is tegen dovemans oren gezegd.


Weer zo'n vooringenomen standpunt!!
Zolang er geen argumenten komen die mij tot een ander inzicht laat komen zal ik mij ZEER ZEKER aan mijn ingenomen standpunt vasthouden.
Dat noemen ze karakter tonen i.p.v meewaaien om de goede vrede te bewaren.

Je denkt mij te kennen, nou ik kan je vertellen dat is nog nooit iemand gelukt en dat zal jou zeer zeker ook niet gaan lukken.

Jou argumenten raken kant nog wal, het is niet het één of het ander maar dat kun jij blijkbaar niet inzien.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Tim Schless
Berichten: 657
Lid geworden op: 08-07-2005 00:58

24-07-2007 12:07

Het is geen vooringenomen standpunt, ik heb het telkens opnieuw gezien tijdens discussies. Verder beweer ik nergens dat ik je ken, dat is iets waar iedereen zich natuurlijk wel heerlijk achter kan verschuilen op een forum.
volgens mij waait iedereen mee met jou om de goede vrede te bewaren maar heb je dat nieteens door. (ben je trouwens leraar? niet gewend om tegengesproken te worden?)

Verder gaat dit nu wel heel erg offtopic, dus laten we er maar mee stoppen. (schop nog maar een keertje na)

Groetjes tim
Als alles goed gaat, heb je waarschijnlijk iets over het hoofd gezien.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

24-07-2007 12:12

volgens mij waait iedereen mee met jou om de goede vrede te bewaren maar heb je dat nieteens door


Ook hier ben je vooringenomen, je denkt voor een ander en je neemt aan dat ik iets niet doorheb.

Ben je nu zo dom of doe je maar alsof?
Vissen is een hobby, geen religie!
K. van den Herik

24-07-2007 12:16

Gaat mij meer algemeen Douwe.

Wat ik pas echt mis is onderling respect. Je kan iemand gewoon respecteren en in zijn waarde laten, zonder het met die persoon eens te zijn.

Ik speel zo af en toe best eens advocaat, dan van de duivel zeg maar. Ben dan best wel eens benieuwd naar argumenten om het tegendeel aan te tonen.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

24-07-2007 12:17

:D :D :D 8) 8) 8) 8)
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Tim Schless
Berichten: 657
Lid geworden op: 08-07-2005 00:58

24-07-2007 12:32

In mijn toekomstig beroep moet ik constant voor anderen denken, dus ik ben alvast aan het oefenen. Ik mag wel zeggen dat ik niet dom ben, en jij neemt ook zeer foutieve dingen aan over mij...
Soms heel Soms is er ook een visvriendelijke reden maar die zal jou niet zo snel te binnen schieten naar ik aanneem.

Of was je dat alweer vergeten? Ik been zeker geen peppie visser, maargoed jij kent mij natuurlijk ook niet.

Deze discussie gaat verder ook nergens heen, dus laten we er maar mee kappen.
Bovendien ga ik eens een kijkje nemen in het zee aquarium, het is hier echt pleuris weer, en er is niets anders te doen 8)

Groeten Tim
Als alles goed gaat, heb je waarschijnlijk iets over het hoofd gezien.
Gebruikersavatar
Theo Nieuwenhuijsen
Berichten: 379
Lid geworden op: 03-10-2002 02:00

24-07-2007 12:48

Peter kuipers schreef:Ik ben tegen het gebruik van een bewaarzak omdat ik het totale ONZIN vind!!!! punt


Hulde. Volledig mee eens.
Hé mod. Hoe kan ik hier een onderschrift plaatsen????
K. van den Herik

24-07-2007 12:49

Tim,

Afbeelding

:P
Hans-Peter van Ee
Berichten: 607
Lid geworden op: 28-08-2006 22:19
Locatie: Ede

24-07-2007 12:51

Klaas

Wat mij iedere keer maar weer bevreemd is dat een eigen mening staat, voor het aanvallen/afbranden van een mede-board-gebruiker.
Het bijltje waar men op Douwe probeert in te hakken is wel erg bot en kansloos.
Hij staat voor zijn mening en wijkt -daar bij een gebrek aan goede tegen-argumenten- niet vanaf.
En daar ligt de essentie van discussiëren, een ander overtuigen met goede tegen-argumenten, en die zie ik hier echt niet.

Een karper aan de haak slaan, is heel wat anders dan twee karpers in een bewaarzak zakken.
Meedere wetenschappelijke onderzoeken hebben aangetoond dat een karper geen 'pijn-sensatie' onder gaat zoals wij dat kennen.
Het vast zitten aan een lijn doet de vis meer leed aan (stress).
Maar dan nog, het is zoals Douwe het schrijft: Respect tonen voor jouw (verslagen) tegenstander.
En dat doet men niet als men twee karpers in één bewaarzak stopt en zakt.

Onthaakmat verplichten, betekent de bewaarzak afschaffen.

Dan het feit dat deze jongens slechts veertien jaar zijn.
Wat doet dat er aan af ?
Hier in de omgeving lopen genoeg jongeren van die leeftijd die geen twee karpers in de bewaarzak stoppen.
Niet om dat zij dit weten van een ander, maar omdat zij er waarschijnlijk iets meer van begrijpen.
In mijn beleving zit men als veertien-jarige nog in het leer-proces van het witvissen.
Maar goed, een andere tijd, andere gewoonte's.

met tijdloze groet

HPE
It ain't no fun, to be the hunted one!!!
K. van den Herik

24-07-2007 12:52

Peter,

Je vind het onzin omdat,....

...

....


Met argumenten en voorbeelden kan je iemand overtuigen. Alleen iets wat jij vind, is voor mij ter kennisgeving en ben ik nu al vergeten.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

24-07-2007 12:56

Hmm, lijkt niet echt verstandig om denken uit te besteden, maar kennelijk is er markt voor?

Wat betreft de discussie, en afgezien van de discussie binnen de discussie (pff), de jeugd associeert karpervissen kennelijk met bewaarzak. Zou niet weten waar dat nu zo vandaan komt. Eerlijk gezegd vond ik het ooit wonderlijk om karper in een jutezak te stoppen. Vindt het nog steeds wonderlijk en heb er nooit één gebruikt. Zie er echt het nut niet van.

Maar het feit ligt er. Promoten liever niet, dus dan maar gebruiksregeltjes met toevoeging beslist niet gebruiken als het niet nodig is. Dat betekent dus gewoon niet gebruiken. Wat voor argumenten die anderen zouden overtuigen moet je nou geven? Ik wou net Tim vragen om die te bedenken.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

24-07-2007 13:22

Tim Schless schreef:
Peter kuipers schreef:Ja idd waarom zakken ik snap het niet. Prioriteit nummer 1 is toch de vis en al het andere erna. Ik zeg altijd maar: Je bent een ZAK als je een vis zakt!!
En als men zegt als je zakt dan moet je het goed dan heb ik er geen problemen mee vind ik ook BULLSHIT het zou maar een keer mis gaan. De mensen die zakken zijn gewoon foto geil.

groeten peter


Om jou reactie kan ik écht alleen maar lachen!!
Ik denk dat een vis in de zak minder stress ervaart dan een horde pootspiegeltjes in een teil van een of andere skp! (niets tegen skp's, ik ben zeker een voorstander!!)
maarja, daar heb jij ook niet over nagedacht natuurlijk.
prioriteit nummer 1 is de vis... hahahhaha
ga dan lekker uit een boom de karpers observeren, in plaats van een haak in zn bek slaan wil je! Daar kan trouwens meer bij "mis gaan" dan wanneer je een zak verantwoord gebruikt.

groetjes tim, ik ben ook een ZAK


Je neemt me de woorden uit de mond
vr gr peter
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

24-07-2007 13:54

K. van den Herik schreef:Peter,

Je vind het onzin omdat,....

...

....


Met argumenten en voorbeelden kan je iemand overtuigen. Alleen iets wat jij vind, is voor mij ter kennisgeving en ben ik nu al vergeten.

MVG

Klaas



Ik vind het de reinste onzin omdat: Ik vang een vis voor mijn plezier net zoals alle andere hier. Al is het een brasem en voorntje of een schelepos de vis word netjes mee omgegaan en zo snel mogelijk weer terug gezet in zijn eigen omgeving. Om stress te voorkomen. Dit doe ik omdat IK het belangrijk vind dat de karper/vis gewoon weer zijn rust kan vinden.

Nee wat doen de andere hier en hebben er ook nog een grote bek over tim vooral. Jouw woorden tim je slaat een haak in zijn bek wat volgens jou dan vaker verkeerd gaat dan het zakken bij mij is het nog nooit verkeerd gegaan nooit een uitgescheurde bek of zo (zegt meer van jou vis kwaliteiten of matriaal). Dan put je de vis uit en omdat het donker is kan meneer geen goede foto maken om zijn trofee aan de rest van de wereld te laten zien. Een foto in het donker neemt tim geen genoegen mee want dan zie je de omgeving niet en krijgt hij geen voldoening dan klopt zijn plaatje niet. Vervolgens zakt meneer de vis en bezorgt hem nog meer STRESS. Dan gaat tim lekker slapen mischien wel uitslapen want hij heeft zijn trofee al binnen. Het is licht de karper zit al uren in een zak. Dan neemt tim de vis weer uit de zak wederom STRESS voor de vis. En moet een foto maken omdat hij anders niet zijn voldoening krijgt. Want hij zakt verantwoord .(HAHAHA)
Vervolgens word de vis weer terug gezet na een paar uur. En het geile plaatje kan weer in tim zijn boekje voor zijn EIGEN voldoening. De reden dat ik niet zak is omdat je de karper daar STRESS van krijgt wat niet goed is voor de karper ook al zak je verantwoord de karper zal er altijd STRESS aan onder vinden. Door het vangen bezorg je de karper al meer dan genoeg stress . En IK vind het dan niet meer dan normaal dat je gewoon de vis zo snel mogelijk terug zet omdat je het al zwaar genoeg geweest is voor de karper. En je hoeft dan niet onnodig nog meer stress te veroorzaken. En al helemaal niet voor een foto. Het is gewoon totale onzin dat je geen mooie foto in het donker kunt maken. En anders maar geen foto men heeft ook nog een geheugen.



gr peter
vr gr peter
K. van den Herik

24-07-2007 14:29

respect houdt ook in af en toe niet wijzen en te jijen enzo

Peter,

Ik respecteer jou mening. Mijn ondervinding is dat een karper geen extra schade oploopt als ie in een goeie grote bewaarzak een aantal uurtjes moet/mag doorbrengen. Ik heb eerder karper kapot zien gaan die teruggezet werden en direkt afzonken ( zie verhaal over die 24 kilo, je moet er maar niet meer bij kunnen).

Daarnaast denk ik ook dat die leefnet test aantoont dat de vis niet extra leidt/lijdt.
De 1 wil zijn trofee alleen vangen de ander wil ermee op de foto. nou en?
De reden dat ik niet zak is omdat je de karper daar STRESS van krijgt wat niet goed is voor de karper


Helaas is dit een opmerking die er eigenlijk voor zorgt dat je niet meer moet vissen.

Maar er zijn wel bewijzen dat vissen geen extra stress ondervinden van het gebruik van een leefnet.

O waarom ik zelden een vis zak:

De beesten zijn 's morgens weer volledig hersteld, zodat het fotograferen eerder een gevecht lijkt. Ook allerlei trucs werken bij mij niet zo goed.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

24-07-2007 14:56

K. van den Herik schreef:respect houdt ook in af en toe niet wijzen en te jijen enzo

Peter,

Ik respecteer jou mening. Mijn ondervinding is dat een karper geen extra schade oploopt als ie in een goeie grote bewaarzak een aantal uurtjes moet/mag doorbrengen. Ik heb eerder karper kapot zien gaan die teruggezet werden en direkt afzonken ( zie verhaal over die 24 kilo, je moet er maar niet meer bij kunnen).

Daarnaast denk ik ook dat die leefnet test aantoont dat de vis niet extra leidt/lijdt.
De 1 wil zijn trofee alleen vangen de ander wil ermee op de foto. nou en?
De reden dat ik niet zak is omdat je de karper daar STRESS van krijgt wat niet goed is voor de karper


Helaas is dit een opmerking die er eigenlijk voor zorgt dat je niet meer moet vissen.

Maar er zijn wel bewijzen dat vissen geen extra stress ondervinden van het gebruik van een leefnet.

O waarom ik zelden een vis zak:

De beesten zijn 's morgens weer volledig hersteld, zodat het fotograferen eerder een gevecht lijkt. Ook allerlei trucs werken bij mij niet zo goed.

MVG

Klaas


De beesten zijn 's morgens weer volledig hersteld, zodat het fotograferen eerder een gevecht lijkt. Ook allerlei trucs werken bij mij niet zo goed.

Wederom stress. Dat is dus ook 1 van de redene om niet te zakken.

De reden dat ik niet zak is omdat je de karper daar STRESS van krijgt wat niet goed is voor de karper[/quote]

Helaas is dit een opmerking die er eigenlijk voor zorgt dat je niet meer moet vissen.

Ik vis nu eenmaal wel en dat doe ik met veel liefde. En omdat het belang van de karper bij mij boven staat en niet de foto. Probeer ik zo goed mogelijk voor de karper te zorgen. En zak zorgt voor stress mischien niet voor schade maar zeker voor stress. En dit kan je heel simpel voorkomen worden door in het donker een foto te maken. En je eigen belangen een beetje aan de kant te zetten. Men denkt al te veel aan zich zelf laten we ook eens aan mensen en dieren om ons heen denken.

gr peter
vr gr peter
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

24-07-2007 15:07

oh ja en kan iemand mij mischien 1 voordeel geven voor het gebruik van een bewaarzak. Ik kan er namelijk niet 1 bedenken. tsja alleen voor fotogeilheid? voor de rest kan ik geen 1 vordeel bedenken. iemand anders????
vr gr peter
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

24-07-2007 15:12

voordeel 1 : je kan je boilies erin laten drogen

voordeel 2: je kan je vuile kleding erin doen of als vuilinszak gebruiken

voordeel 3: je kan je bier of ander drinken erin koud houden door de blikjes af te zakken.

nou,zijn al 3 voordelen die ik kan bedenken :D
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

24-07-2007 15:17

michel Tja schreef:voordeel 1 : je kan je boilies erin laten drogen

voordeel 2: je kan je vuile kleding erin doen of als vuilinszak gebruiken

voordeel 3: je kan je bier of ander drinken erin koud houden door de blikjes af te zakken.

nou,zijn al 3 voordelen die ik kan bedenken :D


Kijk dat zijn 3 dingen waarvoor je een bewaarzak kunt kopen :o :o :D :D :D :D :wink: :wink: :wink:

En tevens het enigste verantwoordelijk zakken :D :D :D
Laatst gewijzigd door Peter kuipers op 24-07-2007 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
vr gr peter
Davey vd liefvoort
Berichten: 278
Lid geworden op: 02-08-2006 18:29

24-07-2007 15:27

Overigens kan je er ook nog hele lastige vismaten in stoppen!
Of natuurlijk als tent gebruiken!
Gesloten