LEUK HE ......KARPERVISSEN....????


Gebruikersavatar
Ronald Ermes
Berichten: 388
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Schiedam

11-07-2007 21:31

Jovani Giljam schreef:'t zal niet de eerste keer geweest zijn op de krabbenplas. Ze moeten het vissen daar verbieden ! Heb al van velen gehoord dat het een hoop met gezeik is daar. Van het lek steken van je banden tot ruzies over stekken :(


Beetje overdreven reactie Jovani. Je hebt van velen gehoord ?... Jammer dat je alleen een mening hebt van horen zeggen.

Ik vis er ook. Nooit problemen gehad. Er zijn op elk water wel rotte appels moet je daarom het vissen maar direct verbieden ?
:-?

Ro.
TTB Baits !
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

11-07-2007 21:44

Een tijdje terug gingen Feynoord hooligans elkaar te lijf, je kon erop wachten totdat karpervissers elkaar eens te lijf gaan... 8)
Mij verbaast het in ieder geval allang niet meer.
Hoezo kort lontje...
Dany Disseldorp
Berichten: 20
Lid geworden op: 12-03-2007 15:31
Locatie: Den Haag
Contacteer:

11-07-2007 21:46

pfff t gaat te ver.

ik kom ook steeds vaker vissers tegen die geen hart hebben voor karpervissen. zo hebben we mensen die hun lekke rubberbootjes laten slingeren en tering zooi. ik moet morge maar weer ff een ronde doen om wat bootje op te halen en meer tering zooi ANDERS WORD HET NACHT VISSEN ER WEER VERBODEN! dus ja ik moet wel. en dit keer godverdomme ook nog van een vismaat maarja wist wel dat hij er een handje van had. nooit verwacht dat hij me zo zou teleur stellen. sorry voor off maar moet ff me hart luchten.

ff on tja ik wil wel eens weten waar het eindigd een schietpartij ofzo karpervis gangs. het zal wel weer om het bekende voerstek principe gaan. achja het stelt me allemaal wel teleur waar gaat het heen met de wereld en de karpervissers.

mvg,

DD
~ The Bream-Team~
Franca Dobbe
Berichten: 407
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

11-07-2007 23:03

Hoi.

Ik denk dat ik dat bootje en rommel ook heb gezien.
En dan maar klagen dat de regels steeds strenger worden. :evil:

Wat de surfplas betreft,is er maar 1 kant van het verhaal.
Dus wie is er nu fout,allemaal giswerk.

Maar dat er steeds meer agressie is tegenwoordig is een feit.
Is met alles zo,en niet alleen met vissen.

Jammer dat het zo gaat tegenwoordig :cry:

Franca.
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

11-07-2007 23:12

Had hem in elk geval mooi te pakken!

Wie denkt ie wel niet dattie is, dat zal 'm mores leren... Ik er voor euroo's erin flikkeren, en hij vissen..... Mooi niet...

Ideaal die RVS spullen....

gr. Frank
Gebruikersavatar
Jovani Giljam
Berichten: 162
Lid geworden op: 20-08-2006 21:34
Locatie: Rotterdam

12-07-2007 16:50

Ronald Ermes schreef:[Beetje overdreven reactie Jovani. Je hebt van velen gehoord ?... Jammer dat je alleen een mening hebt van horen zeggen.

Ik vis er ook. Nooit problemen gehad. Er zijn op elk water wel rotte appels moet je daarom het vissen maar direct verbieden ?
:-?

Ro.


Ok van 3 mensen heb ik het gehoord, beetje overdreven. mijn excuus :oops: Maar dit soort taferelen krijg je als je een vijver volgooid met zware vissen . Sommige mensen gaan dan gelijk over lijken om wat van die vissen te scoren. Treurig... :(
Laatst gewijzigd door Jovani Giljam op 12-07-2007 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
http://www.kgb-baits.nl

groot, groter, grootst...
Gebruikersavatar
bas van der kloot
Berichten: 186
Lid geworden op: 12-07-2007 16:47
Locatie: zundert

12-07-2007 16:54

je kunt het toch eerst vragen. 8)
en anders heb je pech de volgende keer kan jij toch ook op zijn stek vissen dan meptie er toch ook neit meteen op los :wink:

ik heb er gelukkig nog nooit last van gehad
Hans-Peter van Ee
Berichten: 607
Lid geworden op: 28-08-2006 22:19
Locatie: Ede

12-07-2007 20:11

Heren

Ben benieuwd hoe de hoofdpersonen uit dit kranten-artikel met hun gevangen vissen omgaan ?

Het leven van een brasem op de Krabbeplas gaat vast niet over de rozen..

met vis/mens-vriendelijke groet

HPE
It ain't no fun, to be the hunted one!!!
Gebruikersavatar
teun pasterkamp
Berichten: 58
Lid geworden op: 04-02-2004 23:07
Locatie: maassluis

13-07-2007 20:19

hoi hier teun

ik was bij die ruzie en het ging over een stek
alleen de manier waarop die jongen dat deed kan niet door de beugel
die jongen heb ik nog nooit op de krabbeplas gezien en ik vis daar al jaren en als ik op een vreemd water ga vissen ga ik eerst informeren hoe iedereen daar vist en ga niet zomaar aankomen en achter iemand zijn tent mijn tent opzetten terwijl ze daar liggen te vissen. en als je dat probeert uit teleggen aan die jongen en hij snap het niet en daan gelijk zijn vrienden gaat bellen dan spoor je niet volgens mij en zeker niet als een andere jongen bedreigt met een mes.
die jongen die gepakt is gaat het gelukkig weer goed mee want het zag er niet zo goed uit volgens ons en de jongens van het ziekenhuis