Filmpjes of Fotos


Plaats reactie
Gebruikersavatar
KlaasJan Jansen
Berichten: 12
Lid geworden op: 07-05-2007 12:47
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

04-06-2007 12:16

Ik wil graag weten van jullie wat er leuker is een foto van je Karper of er een filmpje van maken en van de dril.

Ik zelf film het liever, een foto is leuk voor op de site maar ik denk dat een filmpje er van leuker is.
Ik heb nu zelf 17 filmpjes op me site staan http://www.degeilekarper.nl
Je moet dan wel met zijn twee zijn anders wordt het knap lastig.
Je mening a.u.b.
Ik heb de grooste.. wat?
Gebruikersavatar
Stef Jansens
Berichten: 978
Lid geworden op: 09-02-2007 21:59

04-06-2007 15:11

nu wil ik niet zeiken he maar op je laatste filmpje moet(en) jullie die vissen wel wat beter afdrillen jullie scheppen hem veel te vroeg waardoor hij erg tekeer gaat op de mat!
maargoed verder vind ik filmpjes wel leuk maar dan alleen van de drill.
een foto zegt immers meer dan 1000 woorden 8)
Gebruikersavatar
Dave Pein
Berichten: 66
Lid geworden op: 28-06-2004 16:54
Locatie: Rotterdam

04-06-2007 16:03

ik moet zeggen dat ik idd eens bent met stufke, laat hem eens meer afdrillen.. Maar voor de rest mooie compilatie enz... mooie vissen ook... ga zo door..
Robbe Craeninckx
Berichten: 968
Lid geworden op: 09-06-2007 17:59
Locatie: Tielt-Winge ( België)

10-06-2007 19:23

img]Afbeelding
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

10-06-2007 19:26

Rob, vanwaar een foto van een vis op de buik zonder onthaakmat?

Ik zie de relevantie met het topic niet :-?
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Gebruikersavatar
Stef Jansens
Berichten: 978
Lid geworden op: 09-02-2007 21:59

10-06-2007 19:31

zeiken om te zeiken rinus.
een lekkere natte grasmat zonder scherpe stukken kan ook zo goed als geen kwaad voor een karper * edit*
sorry rob ik zag net dat je hem bij vangsten op datum ook had gepost.
een natte takloze grasmat kan vrij weinig kwaad maar wil je 100% zekerheid hebben kun je beter een matje halen
Laatst gewijzigd door Stef Jansens op 10-06-2007 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Robbe Craeninckx
Berichten: 968
Lid geworden op: 09-06-2007 17:59
Locatie: Tielt-Winge ( België)

10-06-2007 19:32

was even aan het proberen of het ging om er een foto op te zetten, en ik heb nog geen onthaakmat, maar als je er voorzichtig mee omspringt en het is in het gras kan het toch geen kwaad??? ofwel???

ben ook nog maar een beginner :-? :oops:

greetzzz
Robbe Craeninckx
Berichten: 968
Lid geworden op: 09-06-2007 17:59
Locatie: Tielt-Winge ( België)

10-06-2007 19:33

stufke heeft gelijk, als ik op een vijver viste die naast asfalt lag had ik al lang een onthaakmat gekocht, hier kan het echt geen kwaad volgens mij!!!

greetzzz
Gebruikersavatar
Roel van Haandel
Berichten: 1514
Lid geworden op: 12-01-2007 21:03
Locatie: Erp
Contacteer:

10-06-2007 19:39

even terug naar het onderwerp.. zelf vind ik een filmpje veel leuker om te bekijken en daarna de foto... jammer dat dat niet op meer sites gebeurd.. zelf ben ik er ook druk mee bezig :)
robin bijker
Berichten: 108
Lid geworden op: 25-12-2006 09:36
Locatie: glanerbrug
Contacteer:

11-06-2007 06:58

ja hier ook filmpjes 10x mooier om tezien zou eigenlijk een topic over moeten komen(als die er al niet is?)
het dril filmpjes topic :P
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

11-06-2007 08:59

stufke janse schreef:zeiken om te zeiken rinus.
een lekkere natte grasmat zonder scherpe stukken kan ook zo goed als geen kwaad voor een karper * edit*
sorry rob ik zag net dat je hem bij vangsten op datum ook had gepost.
een natte takloze grasmat kan vrij weinig kwaad maar wil je 100% zekerheid hebben kun je beter een matje halen


Sufke, als je goed had gelezen dan had je gezien dat het mij niet om de onthaakmat gaat, maar door een ander topic (ondergang van dit forum) dacht ik de mods te helpen door Rob te zeggen dat zijn foto niet in dit topic hoort, vandaar ook de laatste regel ;)

Zeiken om te zeiken....nee hoor, of vind jij nog steeds van wel?
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Gebruikersavatar
Stef Jansens
Berichten: 978
Lid geworden op: 09-02-2007 21:59

11-06-2007 14:19

Rinus Schuurman schreef:
stufke janse schreef:zeiken om te zeiken rinus.
een lekkere natte grasmat zonder scherpe stukken kan ook zo goed als geen kwaad voor een karper * edit*
sorry rob ik zag net dat je hem bij vangsten op datum ook had gepost.
een natte takloze grasmat kan vrij weinig kwaad maar wil je 100% zekerheid hebben kun je beter een matje halen


Sufke, als je goed had gelezen dan had je gezien dat het mij niet om de onthaakmat gaat, maar door een ander topic (ondergang van dit forum) dacht ik de mods te helpen door Rob te zeggen dat zijn foto niet in dit topic hoort, vandaar ook de laatste regel ;)

Zeiken om te zeiken....nee hoor, of vind jij nog steeds van wel?

ha die rinus! 8)
ik had hem verkeerd begrepen ik dacht dat rob deze foto van de site van de auteur van dit topic had gehaald, en hiermee de auteur een beetje te kakken wilde zetten door te laten zien dat hij geen onthaakmat gebruikt.
en daarom dus zeiken om te zeiken ik had het tegen rob maar ik heb mijn excuus al aangeboden omdat hij deze vis zelf heeft gevangen en niet de auteur van dit topic.
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

11-06-2007 14:23

stufke janse schreef:
Rinus Schuurman schreef:
stufke janse schreef:zeiken om te zeiken rinus.
een lekkere natte grasmat zonder scherpe stukken kan ook zo goed als geen kwaad voor een karper * edit*
sorry rob ik zag net dat je hem bij vangsten op datum ook had gepost.
een natte takloze grasmat kan vrij weinig kwaad maar wil je 100% zekerheid hebben kun je beter een matje halen


Sufke, als je goed had gelezen dan had je gezien dat het mij niet om de onthaakmat gaat, maar door een ander topic (ondergang van dit forum) dacht ik de mods te helpen door Rob te zeggen dat zijn foto niet in dit topic hoort, vandaar ook de laatste regel ;)

Zeiken om te zeiken....nee hoor, of vind jij nog steeds van wel?

ha die rinus! 8)
ik had hem verkeerd begrepen ik dacht dat rob deze foto van de site van de auteur van dit topic had gehaald, en hiermee de auteur een beetje te kakken wilde zetten door te laten zien dat hij geen onthaakmat gebruikt.
en daarom dus zeiken om te zeiken ik had het tegen rob maar ik heb mijn excuus al aangeboden omdat hij deze vis zelf heeft gevangen en niet de auteur van dit topic.


Je had het tegen Rob zeg je? hahaha zet dan volgende keer in je eerste zin niet mijn naam aub :P
En ik hoef geen excuus hoor, ben al blij dat je begrijpt dat ik niet bedoelde wat jij begrepen had, begrijp je? 8)
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

11-06-2007 14:25

Oh ja, sorry dat ik zei "Sufke", ik bedoelde natuurlijk Rob :o :P
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
martijn zeij
Berichten: 566
Lid geworden op: 24-02-2007 17:05

25-06-2007 12:04

Een filmpje vind ik veel leuker. Je volgt de dril van een karper tot het terugzetten. Je ziet dan altijd nog wel wat fouten. En van fouten kan je leren :P Als ik mijn camera bij mij heb maak ik ook altijd wel wat filmjes, dat is leuk voor later
martijn zeij
Berichten: 566
Lid geworden op: 24-02-2007 17:05

25-06-2007 12:08

rob craeninckx schreef:stufke heeft gelijk, als ik op een vijver viste die naast asfalt lag had ik al lang een onthaakmat gekocht, hier kan het echt geen kwaad volgens mij!!!

greetzzz


Ik vis ook vrijwel alleen maar in wateren waar gras ligt, maar ik heb altijd een onthaakmatje bij mij. Wat als je de vis laat vallen. Ik kan het niet op mij geweten hebben dat daardoor een karper overlijd!
Het is wel onverstandig om een karper op zijn buik te leggen. ik zag dat ook al op andere foto's van je. Als je dat doet beschadig je zijn ingewanden
Plaats reactie