De slechste Karperwereld ooit


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

06-06-2007 12:00

tino beunk schreef:Kenny, en hoezo je excuses geven? Als jij vind dat het blad een stuk achteruit is gegaan en jij dit nr niks vind. Dit is toch jou mening!?


Nou tino omdat precies zoals robert al zei niet persé om het stuk over tosti's te maken ging.
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

06-06-2007 12:15

Hans Wikkerink schreef:@ Edwin,

International carper bestaat niet meer.


Dat klopt, zit nu incorporated in Carpworld

En het is Edward ;)

Groet,
Theo ;)
Gebruikersavatar
tino beunk
Berichten: 2626
Lid geworden op: 29-03-2005 18:42
Locatie: Duiven

06-06-2007 12:16

Kenny Willems schreef:
robert de jong schreef:Ik denk eigenlijk dat niemand van de ‘klagers’ zich echt stoorde aan de tosti, de tosti leent zich alleen prima voor een enigszins sarcastische symbolisering van de achteruitgang.


Juist ik ga me excusen ook duidelijk geven aan frank.. via pm.


Er word toch vermeld dat het blad in de achteruitgang is? En dat vermelde jij ook?..
~~Dreams can be true.~~
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

06-06-2007 12:20

Ja dat is ook een achteruitgang, maar was meer om een punt temaken dan iemand zijn artikel aftezeiken..
Ging uit eindelijk over het gehele plaatje.
En niet over 1 artikel alleen pak die er toevalig uit.
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Gebruikersavatar
tino beunk
Berichten: 2626
Lid geworden op: 29-03-2005 18:42
Locatie: Duiven

06-06-2007 12:21

:wink: ok
~~Dreams can be true.~~
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

06-06-2007 13:05

beetje chili saus erbij.....heerlijk
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

06-06-2007 15:43

Heren,

Godskoleerte, vinden jullie het niet erg dat ik gewoon nog wel een nachtje vis?

Een fijne kerst,

Groet,
Frank

PS. wanneer je een 25cm doorsnee pannnetje gebruik, kan je er 2 tegelijk maken, een tippie!
K. van den Herik

06-06-2007 15:45

Voor wie geen kw heeft:


Ingredienten
vers gemalen peper
4 plakjes schouderham
30 gr.zachte boter
8 sneetjes witbrood
75 gr.geraspte kaas (emmentaler)
2 1/2 dl.melk
1/2 zakje bechamelsaus
boter om in te vetten




Bereiding
Verwarm de grill voor.Vet een bakplaat in met boter.Bereid de bechamelsaus met de melk volgens de verpakking (of je maakt deze zelf).Roer de helft van de geraspte kaas door de saus.Bestrijk de boterhammen met boter.Beleg 4 boterhammen met een plakje ham en bestrooi de rest van de geraspte kaas overheen.Dek ze af met de andere 4 boterhammen en leg de tosti's op de bakplaat.Verdeel de kaassaus over de tosti's en bestrooi deze met peper.Rooster de tosti's in het midden van de oven (niet te dicht bij de grill) in 10 min. goudbruin.Serveer direct.

Afbeelding


Opmerking
Vegatarisch:
Voor een vegatarische-croque laat je de ham weg.Lekker met dungesneden tomaat.


Croque-madam:
Voor de vrouwelijke versie van de croque-monsieur leg je er een apart gebakken spiegelei op

Afbeelding
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

06-06-2007 15:52

Jezus Klaas, wat een literair hoogstandje, dat ze jou nooit gebeld hebben man.

Moet ook uitstekend in het huidige concept passen.

Dat gevoel voor sfeer, die dramatiek, dat onderscheid tussen man en vrouw, op een meesterlijke manier verwoord en in beeld gebracht, de lezer achter latend met een gevoel van leegte als de laatste letters gelezen zijn. Subliem.

:lol:
8)
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

06-06-2007 16:36

Doe mij de vrouwen versie maar Klaas 8) hmmm...

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

06-06-2007 16:46

Bereiding
Verwarm de grill voor.Vet een bakplaat in met boter.Bereid de bechamelsaus met de melk volgens de verpakking (of je maakt deze zelf).Roer de helft van de geraspte kaas door de saus.Bestrijk de boterhammen met boter.Beleg 4 boterhammen met een plakje ham en bestrooi de rest van de geraspte kaas overheen.Dek ze af met de andere 4 boterhammen en leg de tosti's op de bakplaat.Verdeel de kaassaus over de tosti's en bestrooi deze met peper.Rooster de tosti's in het midden van de oven (niet te dicht bij de grill) in 10 min. goudbruin.Serveer direct.

Kolere, moet ik ook nog een oven mee ga sjouwen en ik loop al te leuren met mijn grasmachine om mijn stek te maaien.
ik ga maar eens kijken waar mijn pakezels zijn gebleven :o
groet Henk
Marcel Kloos
Berichten: 46
Lid geworden op: 12-10-2006 16:39
Locatie: Maascity

06-06-2007 22:14

http://www.karperwereld.nl/board/viewtopic.php?t=17946

hier staat die mooie koi van Kw54 blz 10.....is dus gewoon al eens voorbij gekomen hier op......schrik niet 25-10-2004....beetje achterhaald nieuws dus......toen aten we nog gewoon Struijk ipv luxe tosties
Marcel Kloos
Berichten: 46
Lid geworden op: 12-10-2006 16:39
Locatie: Maascity

06-06-2007 22:19

en waarschijnlijk nog van een BTW ook aan de reacties op dat topic te lezen(maar dat weet ik niet zeker)Dat zou wel erg slordig zijn mocht dat waar zijn
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

06-06-2007 22:24

Wat een boefjes!
Voer en vang!!!

I love BTW
K. van den Herik

07-06-2007 08:34

Goed . Marcel,

ik vind ook, dat een redacteur alle foto's enzo moete controleren op

datum
plaats
welke wijze gevangen
wie gevangen
op een legaal tijdstip gevangen

Voor je het weet krijg je een foto van tig jaar oud, van een apart landbouwhuisdier met een kleurtje of 3, die iemand al lang een keer gezien heeft.

Inderdaad boeven zijn het. Niet meer doen hoor Frankllin. Kijk Mark die doet dat echt niet, maar die Franklin he.

MVG

Klaas
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

07-06-2007 09:01

in frankrijk hebben ze van die speciale meren....geloof 5 bij elkaar....1 met koi's,ander met steur etc etc
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Marcel Kloos
Berichten: 46
Lid geworden op: 12-10-2006 16:39
Locatie: Maascity

07-06-2007 09:06

misschien kunnen ze voor Klaas volgende keer de vangst van Clarissa nog even uit de doeken doen...die vindt een ''ietwat''belegen verhaal niet erg zo te lezen :wink:
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

07-06-2007 09:27

Dat het moeilijk is om elke keer weer met een verfrissend magazine te komen voor de meerderheid lijkt me duidelijk, zeker na al meer dan 50 uitgaven van de Karperwereld wordt het lastig om nog wat nieuws op te leveren. Waardoor de Karperwereld inhoudelijk zo mager lijkt komt in mijn ogen door de volgende zaken:

-Te veel vaste rubrieken (wanneer je die standaard vangstverhalen (zoals nu in de KWLive stonden, sorry hoor, maar dit is het de inkt nog niet waard), de fieldtest (goed bedoeld, maar onpraktisch aangezien over de objectiviteit te twisten is), junge (meer voor de beginnende visser) je al niet interesseren dan zijn er nog maar weinig pagina's over.

-De layout is te rustig en er zit te veel wit in de pagina's, hierdoor lijkt het (en is zo) dat er te weinig tekst op een pagina staat. Kijk maar eens naar bladen als het VBK en de Spiegel. Deze bladen hebben een wat drukkere lay-out en zijn daardoor ook tijdrovender om door te lezen. Juist iets wat je het gevoel geeft dat er wat in staat!

-Reclameverhouding, ondanks dat het blad van reclame moet leven, logisch, zijn ze in mijn ogen doorgeslagen. Zeker rond de karperbeurs is het vaak te gortig met een 30 a 35 pagina's reclame. Zoveel reclame mag, maar niet voor een dergelijke prijs per blad. Dus of de informatieve pagina's omhoog, of de prijs om laag. Ikzelf ben voorstander van het eerste.

Wat is in mijn ogen dan de oplossing:

- Minder vaste rubrieken, meer korte artikelen van een 2 of 3 pagina's, daardoor wordt de diversiteit groter en daarmee ook de inhoud.

- Trachten, indien de voeding vanuit Nederlandse auteurs te mager is, meer artikelen van Engelse auteurs te vertalen en te plaatsen in het blad. Deze artikelen worden vaak goed ontvangen. Ik vond het iig schitterend om een magazine of 20 geleden over de caperiolen van Terry Hearn te lezen. Er zijn veel goede auteurs in Engeland, maak daar gewoon gebruik van.

- Effectief meer tekst per pagina, een iets drukkere lay-out mag best gekozen worden

- Reclameverhouding om laag brengen.

- Actievere werving van Nederlandse auteurs, je zal ze simpelweg achter de vodden moeten zitten wil je je artikelen krijgen

- Strengere inhoudelijke selectie, voorkom gewoon de standaard vangstverhalen s.v.p. Hier zit eigenlijk niemand meer op te wachten. Een verhaal over een vangst is in mijn ogen heel iets anders.

Maar goed, zo kijk ik tegen het blad aan. Ik weet ook dat het moeilijk is, ook ikzelf schrijf af en toe en je kan het nu eenmaal niet voor iedereen goed doen. Dat hoeft ook niet.

Iets waar we trouwens niet onderuit kunnen is dat het voornamelijk de gesponsorde mannen zijn die te vinden zijn in de bladen, zij hebben namelijk vaak de 'plicht' om zichzelf in de bladen te profileren. Logisch ook, voor wat... Maar dat er voldoende kennis en ervaring rondloopt binnen de karperwereld die helemaal niks met de handel te maken heeft is overduidelijk, alleen zijn die vissers vaak te stug om hun ervaring op papier te zetten. Zij hebben het niet nodig. Eigen keuze hoor, maar we zullen in Nederland toch echt informatief wat opener moeten worden willen we 3 bladen bestaansrecht geven.

Ik zal iig wel blijven schrijven, ook voor de Karperwereld. Nog even en dan is het weer vakantie, is er eindelijk tijd om die ideeën die op de plank liggen op papier te zetten.
mvg

Bart van den Hurk
K. van den Herik

07-06-2007 12:19

als je er van gehoord heb,ben je al te laat.
:lol:

Who the fuck is Clarissa?

Was je al opgevallen dat de meeste schrijfsels van JJ al minimaal een keer gepubliceerd waren?


Bart,

Helder en duidelijk.


MVG

Klaas
Marcel Kloos
Berichten: 46
Lid geworden op: 12-10-2006 16:39
Locatie: Maascity

07-06-2007 12:39

ken je klassiekers... :D
K. van den Herik

07-06-2007 15:10

Marcel,


Mannen van een jaar of 18 zijn er meer van dan je denkt. Heel veel vissen er ook. Heel veel hebben nooit van Clarissa vernomen. Voor sommigen zou een artikel over Redmire heel leuk zijn om te lezen.

Niet voor jou want jij weet het allemaal al.

Misschien is de s wel het verschil van voor mij nieuw is is voor jou oud nieuws. soit?

MVG

Klaas
Marcel Kloos
Berichten: 46
Lid geworden op: 12-10-2006 16:39
Locatie: Maascity

07-06-2007 15:32

nou kijk eens aan.......het 1e onderwerp voor de nieuwe karperwereld is al geboren......
K. van den Herik

07-06-2007 16:25

Hoef je het alleen nog te schrijven en te mailen naar Mark.

suc6.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Peter Ponsteen
Berichten: 1632
Lid geworden op: 08-05-2005 15:17
Locatie: Nunspeet

07-06-2007 16:25

Ik wil het wel overschrijven uit ''het grote karperboek'' :lol:
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
Dominique de Vos
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Overslag

08-06-2007 13:03

weitjens zijn rubriek begint anders ook langdradig te worden,sorry dat ik het moet zeggen... krijg ik vast reacties op...