ahoy sassenheim wat zijn jullie ervaringen?


Plaats reactie
Richard Klinkenberg
Berichten: 299
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Leiderdorp, Nederland

31-05-2007 18:14

Hoorde van m,n vismaat dat er een nieuwe hengelsportzaak in sassenheim is gekomen. Als actie 25% op alle artikelen m.u.v. aanbiedingen. Aangezien ze daar nog het voerbootje hadden die ik zocht heb ik deze gelijk laten wegzetten. Daar aangekomen wil ik afrekenen en krijg te horen dat ik geen korting krijg. Als ik vervolgens zeg dat het hier niet om een aanbieding gaat krijg ik te horen dat er op zo'n bootje te weinig marge zit. Ondertussen heb ik wel een ander bootje laten schieten die ik gekocht had onder voorbehoud. Op het argument dat ze dit anders niet op hun site moesten zetten kreeg ik te horen dat ik door de telefoon ook niet had gezegd korting te willen. Nog nooit zo,n slechte service gehad, er kon geen excuus of dubbeltje vanaf. Voor mij gelijk de laatste keer datr ik hier geweest ben. (vond het er zoiezo erg duur allemaal),
ga wel weer naar mijn zakie Sam in Leiden, eerlijk en betrouwbaar. Jammer dat hij veel artikelen niet heeft.

Al anderen ervaringen daar?
Richard Klinkenberg
Berichten: 299
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Leiderdorp, Nederland

31-05-2007 18:16

ooh ja, ps, de website is ondertussen aangepast, voerbootjes vallen nu ook niet meer onder de korting.
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

31-05-2007 18:18

Aktie geldt niet op aanbiedingen.
Aktie geldt niet op Polyester boten,
Rubberboten en Voerboten.
Aktie alleen geldig in Sassenheim.

Staat duidelijk op hun site :D

Laatste update: 13-4-2007, dus was al voor je aankoop.
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Gebruikersavatar
Michiel de Vries
Berichten: 1359
Lid geworden op: 13-10-2006 00:13
Locatie: Leiden

31-05-2007 18:23

ik vind het geen slechte zaak, ben er 2x geweest,
en 2 mensen avn het personeel gesrpoken en ze namen de tijd om dingen uit te leggen en advies te geven.

en duur vind ik ze niet, beetje gemiddeld, wel een goeie concurent voor carps cabain in benthuizen.


maare ik zal ook nog vaak bij sam komen, maar daar zou ik eerder me hengels en molens en ander groot spul halen.
want de service van sam is echt super, nog nooit ergens anders vergelijkbare service gezien of gehoord.
Richard Klinkenberg
Berichten: 299
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Leiderdorp, Nederland

31-05-2007 19:40

als dat er inderdaad al op stond dan neem ik mijn woorden terug. Echter dan snap ik niet dat hij me hier niet op gewezen heeft, maar dan heb ik dus voor niks een hoop stampij staan maken :oops:
Iets te vlug geweest in mijn oordeel...

Maar ga volgende keer toch weer naar Sam :lol:
Gebruikersavatar
Dave Pein
Berichten: 66
Lid geworden op: 28-06-2004 16:54
Locatie: Rotterdam

01-06-2007 02:53

Hmmm kan alleen 1 ding zeggen hier in rotterdam zijn ze een stuk duurder dan de gemiddelde... helaas want keuze zat... Advies is vaak wel goed van ze...
Gebruikersavatar
Theo Nieuwenhuijsen
Berichten: 379
Lid geworden op: 03-10-2002 02:00

01-06-2007 11:35

Ben er nog niet geweest. Dat is toch die zaak naast de Big Boss. Zal er maar tijdelijk zitten, want die hele bende daar gaat tegen de vlakte. Van Steijn die de eigenaar is heet alles verkocht. Worden huizen gebouwd in de nabije toekomst. Wat dat betreft ga ik wel naar Dolf Holtman.
Die heeft niet zoveel, maar wil wel alles bestellen. En is gwoon een aardige vent.
Hé mod. Hoe kan ik hier een onderschrift plaatsen????
Plaats reactie