"Stekkenpezers".......AAAAHHHHH!!!!


Plaats reactie
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

07-02-2008 16:28

Bart Koops schreef:@Luc
Ja ik kwam er in de zomer ook een tegen die op een vaste plek zat. Dus dan is het maar een ander stekkie zoeke voor mij :wink:


''vaste plek'' is iets voor mensen die niet durven te kijken naar wat anders of bang zijn op hun bek te gaan..
Doe normaal man.. vaste plek, als ik ergens de vis spot ga ik daar zitten en niet aan de andere kant v/h water, idd in goed overleg kan er veel! Maar vaste plekken!!

Beste
luc veninga
Berichten: 703
Lid geworden op: 27-08-2007 20:12
Contacteer:

07-02-2008 17:46

die man voerde al 2 jaar op die stek dan ga ik uit RESPECT daar niet zitten maja volgens mij snappen niet veel mensen dat hier.

Als ik een lange tijd ergens zit en voer vind ik het ook niet leuk als iemand weet dat ik voer en dan daar gaat vissen dat is gewoon mij treiteren.

Zoals ik al zij snappen veel mensen dat niet en ga je er per ongeluk zitten dat je het echt niet wist? ja dan heb ik pech gehad het water is immers van ons allemaal tog?;)

Maar als je weet dat iemand er voert ga er niet zitten :wink:
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

07-02-2008 17:51

Ik begrijp jouw wel en das ook goed dat je zo denkt, maar toevallig ken ik de man en zijn er genoeg andere plekken op dat stuk( dus in dit geval geen reden om daar te gaan zitten), maar als je oip een plas of meer vist heb je gauw dat een groot deel van de populatie zich op 1 stuk ophoud, dan ga ik daar vissen! Hoe dan ook..
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

07-02-2008 17:56

Remco ten Klooster schreef:Ongelooflijk wat een trieste gasten, ruzie maken om dat wat een ander doet, het begint hier een beetje op de politiek te lijken.

En als die gast je echt zoveel achterna zit zou ik eens naar de politie gaan, aangifte doen van stalking.

PS: Gewoon simpelweg nooit kwaad met kwaad vergelden, maakt jou net zo erg als de dader, en ja dit werkt zelfs bij het karpervissen zo.

me maat die die hengels dus heeft gebroken, dat is een agent!! maar goed, de man was ook al van veel wateren verbannen, hier boeit niemand dat, k bedoel kan jou het schelen of je ni mag nachtvissen, gewoon doen, 3hengels verboden? schijt, dump er gewoon 4 in, heb al door wat voor vissers het hier zijn...de man moest blijz ijn dat er geen botte gebroken waren van hem. Je mag best op me stek zitte, boeit me geen flikker, van mij part vraag je me nog me boilies ook, dan krijg je die, boeit mij het nou, al1 deze vent ging dus echt te ver. Hij heb als k me niet vergis ook geen vergunning meer kunne krijgen van de hengelaarsbond hier.

ZUlke mensen worden door meeste hier dus gewoon getollereerd, dan moet je ook ni gaan janke als je opeens ni meer mag vissen waar je vroeger wel mocht vissen. Als je ni meer mag uitvaren waar dat eerst wel mocht. Als je geen tent meer mag neerzette waar het eerst wel mocht, dit soort mensne zorgen daar dus voor, Ik niet, ik breek zulke gaste, zoek maar andere hobby opzouten.
geel he
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

07-02-2008 18:01

Sander Benjamins schreef:
Bart Koops schreef:@Luc
Ja ik kwam er in de zomer ook een tegen die op een vaste plek zat. Dus dan is het maar een ander stekkie zoeke voor mij :wink:


''vaste plek'' is iets voor mensen die niet durven te kijken naar wat anders of bang zijn op hun bek te gaan..
Doe normaal man.. vaste plek, als ik ergens de vis spot ga ik daar zitten en niet aan de andere kant v/h water, idd in goed overleg kan er veel! Maar vaste plekken!!

Beste


Hoe moet je anders zeggen "de plek waar die ene man altijd zit" ??!!! Dan lijkt mij een vaste plek toch iets korter. En idd ik ga er uit respect voor hem dat hij daar gevoerd heeft niet zitten. Want dan ben je weer een stekkenpezer...

En vaste plekken heb je niet, want iedereen mag er zitten. Ik noemde het alleen maar even zo maar blijkbaar mag dat ook al niet want je krijgt direct een #@!&$!@#*)! reactie. Sjonge jonge hee doe zelf es ff normaal met je gezeik over een woordje als "vaste plek". :roll:

:wink:

M.V.G,

Bart
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
luc veninga
Berichten: 703
Lid geworden op: 27-08-2007 20:12
Contacteer:

07-02-2008 18:01

Sander Benjamins schreef:Ik begrijp jouw wel en das ook goed dat je zo denkt, maar toevallig ken ik de man en zijn er genoeg andere plekken op dat stuk( dus in dit geval geen reden om daar te gaan zitten), maar als je oip een plas of meer vist heb je gauw dat een groot deel van de populatie zich op 1 stuk ophoud, dan ga ik daar vissen! Hoe dan ook..



Ja ik snap wat je bedoelt,

ik was een keer bij de mussels en daar waren ze mekaar aan het treiteren!
expres met lijnen over mekaar heen vissen.. :-?
leek net een spinnenweb...

Jongens waar zijn we mee bezig :-? :(
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

07-02-2008 18:04

Man o man, wat een gezeur, als je je dingen zo oplost, zal dat ook niet goed zijn voor de karpervissers..
Ik weet niet hoor, maar niet vissers die dit lezen zullen wel denken, dat allemaal om zo''n kutvis!
Wil je geen concurentie ga dan op plekken zitten waar die ook niet komen :wink:

Beste
luc veninga
Berichten: 703
Lid geworden op: 27-08-2007 20:12
Contacteer:

07-02-2008 18:07

Ja jongens..als we zo doorgaan helpen we onze hobby de vernieling in...
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

07-02-2008 18:11

luc veninga schreef:Ja jongens..als we zo doorgaan helpen we onze hobby de vernieling in...


Daar heb je gelijk in... :wink:
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
peter andrae

07-02-2008 18:46

Sander Benjamins schreef:Ik begrijp jouw wel en das ook goed dat je zo denkt, maar toevallig ken ik de man en zijn er genoeg andere plekken op dat stuk( dus in dit geval geen reden om daar te gaan zitten), maar als je oip een plas of meer vist heb je gauw dat een groot deel van de populatie zich op 1 stuk ophoud, dan ga ik daar vissen! Hoe dan ook..



Idd,nee ga de hele nacht of sessie voor Jan lul zitten omdat jij voert ik er misschien al jaren vis en nog steeds niets heb te claimen na al die jaren en dat ook niet doe,maar wat Sander al zegt als ik weet dat de meeste vis op een bepaald gedeelte scharrelt(NIET OMDAT JIJ ER VOERT MAAR OMDAT DE KARPER DAAR GRAAG KOMT ONDER BEPAALDE OMSTANDIGHEDEN) ga ik niet zitten afwachten maar ga ik daar vissen dat is dan heel jammer voor diegene die daar voert,kom je maar een andere keer terug.


Ben hier in de buurt ook op bepaalde wateren begonnen al heel lang terug(had nog haar op mijn hoofd 8)we waren toen met hooguit 5 man fanatiek in de buurt aan het vissen meer waren er niet :wink: had zelfs een water helemaal voor mijn eigen(ja is geen geintje)dus ik moet nu al de wateren afrijden en tegen al die gasten roepen dat ze moeten oprotten want ik was een van eerste die hier viste en als ze niet weg zijn voor 5 uur in de middag(mats ik ze nog)breek ik hun hengels en als ze praatje,s hebben hun rug erbij.

Nou dan kan ik beter mijn racegympen aantrekken want het zijn er inmiddels geen 5 meer eerder 500 en meer dan de helft voert dus zou dat inhouden dat ik een andere hobby moet gaan zoeken.

Maar ik ga weer verder met het maken van bollies,moet nog voeren heb ik teminste wat te claimen als er een ander zit.

Had laatst al prikkeldraad gespannen en een bord in de grond met,pas op landmijnen,maar die hadden ze gauw door stond mooi een tentje de volgende dag.

Nou de groeten vanuit Amsterdam waar het nu naar Nuts ruikt.


:D
peter andrae

07-02-2008 18:49

:o stinkt die bende zeg bah.


:wink:
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

07-02-2008 18:53

Je nuts wassen wil wel eens helpen. :D :D
Vissen is een hobby, geen religie!
Sam Bos

07-02-2008 19:16

vind het voor mezelf niet erg maar als het iemand is die er zit en het wist dat ik er voerde heeft een ervaring rijker laten we het daar maar bij houden en nee het is geen dreigement
de loor kim
Berichten: 15
Lid geworden op: 07-02-2008 18:43

07-02-2008 19:42

wilt ge een vaste stek moet ge op een prive water vissen of een betaalwater.
kvind het ook niet leuk als iemand zit te vissen waar ik al enige tijd voer.
maar dat is het karper leven.


grts
peter andrae

07-02-2008 20:36

Douwe ik had het over deze noten.

Afbeelding


grapjas :wink:
Gebruikersavatar
Lorenzo Willems
Berichten: 161
Lid geworden op: 20-09-2005 23:12
Locatie: Rotterdam

07-02-2008 21:09

Mooie noten Andre..... :o
Life is like a box of boilies you never
know what you're gonna catch!!!!
peter andrae

07-02-2008 22:57

Lorenzo wel van mijn winternoten afblijven he.



8)
Jan Peter Teerling

08-02-2008 00:11

No Nuts,no glory! :o
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

08-02-2008 00:48

Hij is leuk jan Peter, enkel wel in de verkeerde topic 8)
rick boom
Berichten: 650
Lid geworden op: 10-01-2008 18:01
Locatie: rijnsburg

11-02-2008 22:06

ik heb ook nog een mooie...
vis je al 10 jaar op de ringvaart bij burgerveen, krijg je deze grappenmaker. gaat niet alleen zelf op de stekken vissen waar ie andere vissers heeft gezien en gesproken, maar nodigt gelijk half nederland uit om hetzelfde te komen doen....
http://link.marktplaats.nl/147688279

gr. rick

ps zie onderschrift.
They once made Chuck Norris toiletpaper, but it failed.
It didn't take SHIT from nobody...
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

11-02-2008 22:14

dat meen je niet dus die gozer laat mensen betalen om op openbaar water te vissen :o
zal wel......!
jan van susteren
Berichten: 246
Lid geworden op: 26-04-2007 12:18
Locatie: horn
Contacteer:

11-02-2008 22:43

wahaha hij pakt het slim aan voor mensen te laten te betalen voor een openbaar water! :wink:

hoop voor de mensen dat ze er niet intrappen!
mooie karpers en mooie vrouwen zijn moeilijk aan de haak te slaan
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

12-02-2008 15:55

Tja wat moet je hier van zeggen :roll: Mensen laten betalen voor een openbaar water. Zo vraag je om stekkenpezers. Ik bedoel:

Alle 3 de stekken worden om de 2 dagen onderhouden!.


Als je hem eenmaal ziet voeren daarzo, gaan er snel mensen zitten. Maar ja... tis wel slim bedacht maar ik denk niet dat het gaat werken. :roll:

M.V.G,

Bart
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

12-02-2008 16:50

Slim?? Die gast is gewoon een CENSUUR. Het word steeds gekker.

**edit mod**

aangepast
vr gr peter
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

12-02-2008 16:52

Ik zou er ook niet voor betalen hoor! :P Het is openbaar water dus iedereen kan er zitten wanneer je wil. :P :wink:
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)