beroofd


Gebruikersavatar
alexander huhuh
Berichten: 109
Lid geworden op: 13-07-2006 21:16
Locatie: Eindhovuh!!

29-05-2007 15:30

Ik heb altijd mijn schoonmoeder bij me en zij jaagt al gauw al het gespuis weg!! :lol:
Niet vergeten he.......Kampioenen Kampi Kampioenen!
Kampioenen Kampi Kampioenen!
4X op rij!!
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

22-03-2010 02:27

Jacob van Wensveen schreef:Lieve Marc,

(En ik heb dus wel inbrekers in de kraag gevat en uitgeleverd, achtervolgingen ingezet, een hele horde opgeschoten knapen van de waterkant verwijderd die ook dachten dat ik zo iemand was die er niets van zou durven zeggen als ze eens flink de boel gingen slopen (al is het noemenswaardig te vermelden dat ik dacht met een mannetje of 3 te maken te hebben, maar uiteindelijk bleek ik een horde van zo'n 20 man voor me uit te drijven... even snel terzijde: het is aan te raden om eerst een inschatting te maken van de situatie en dan pas actie te ondernemen. Hier was ik iets te voorbarig en wist niet dat er een veel grotere groep buiten mijn zicht aanwezig was. Maar toen ze hun maten voor hun leven zagen rennen, was er niet één bij die dacht van wij zijn met meer, maar allemaal waren ze zo egoïstisch om aan hun eigen lijfsbehoud te denken. Het blijft een leuk gezicht mensen om het hardst te zien rennen!!! Ik heb ook een mes op de keel gekregen van iemand die totaal verward was en niet wist wat hij deed. Ik heb hem nadat ik hem rustig gevraagd had wat hij van plan was en hij niets wist te zeggen, gezegd dat hij maar beter door kon lopen voor zijn eigen bestwil. Dit deed hij dan ook keurig. Ik kan zo talloze verhalen opnoemen én ik zit helemaal niet bij de politie!!!


Groet,
Jacob


Heel oud maar moet toch even..
Wil je nu een ballon :lol:
Tight Lines !
Gebruikersavatar
Mario Kok
Berichten: 108
Lid geworden op: 12-02-2007 20:22
Locatie: Mexico Stad
Contacteer:

22-03-2010 03:39

Ik vis alleen op plekken waar niemand weet wat'ie met mijn spullen aan zou moeten... :roll:
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

22-03-2010 11:09

We hebben al eerder een topic gehad over dit onderwerp.Ik heb altijd gezegd ik doe niks ze krijgen van mij alles mee.En ik bel de politie wel.Daar kom ik nu wel van terug de politie bellen heeft toch geen zin.Mijn zoontje van elf kreeg hier op een speelplein een mes op zijn strot daders bekend politie doet er niks aan.Dus nu gaat er gewoon een knuppel mee met vissen en de eerste die aan mijn zooi zit is gewoon keihard de lul.Je mag dan wel in dit land niet voor eigen rechter spelen maar aangifte doen heeft ook geen enkele zin.Jammer dat ik op deze manier weg moet maar ik heb helemaal het vertrouwen verloren in ons rechtsysteem door het voorval met mijn zoontje.
Laat de politie maar lekkerl langs de kant foto,s maken van je kenteken als je 6 km te hard rijd ik los tegenwoordig mijn problemen zelf wel op.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

22-03-2010 11:41

Marcel ik begrijp je reactie maar dat zelf oplossen is maar voor 1 keer dan is het over voor jou dan lost de rechter jou probleem wel op.
Het staat ook slecht op je CV dat je iemand de hersens hebt in geslagen bovendien geeft het een enorme rommel die je ook niet gaat vergeten.

Een knuppel kan tegen je gebruikt worden als je de verkeerde treft.

Ik geloof ook helemaal niet dat je het hele verhaal verteld als je zegt dat iemand een mes op de keel krijgt en de dader is bekend dat de politie niets doet.
Lees nu a.u.b. niet dat je zoontje zelf schuldig is want dat bedoel ik niet, ik bedoel meer in de afhandeling bij de politie.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

22-03-2010 18:09

honkbal knuppels zijn niet toegestaan bij de tent.ik heb zo"n stalen boiliepijp gooit niet echt lekker en is verdomd zwaar,maar goed je snap hem wel.voor de rest hoop ik het nooit mee te mogen maken dat ik berooft word.alhoewel ik toch denk dat als het er dan uiteindelijk om spant het een pot rellen word.kan ik in ieder geval niet later tegen mezelf zeggen dat ik een lul was,en ik gewoon wat had moeten doen.ze hebben maar met hun poten van andermans spullen af te blijven.
Gebruikersavatar
jasper van gelderen
Berichten: 625
Lid geworden op: 25-09-2009 17:04
Locatie: wamel

22-03-2010 19:42

gewoon zeer simpel als het 1 op 1 is
maglite
als je iets hoort je schijnt um vol op zijne bakkes :wink:
dan ziet hij zekers 5 seconde niks
en dan heb ik hem al zekers 5 volle meppe op z'n kop gegeven
easy toch :wink: :wink:
en anders heb ik nog een vismaat bij (soms)
1.85 lang en zo breed als een antieke kast :lol: :lol:
groeten, jasper

"There Are No Shortcuts To A Place Worth Being"
Gebruikersavatar
R. Vos
Berichten: 268
Lid geworden op: 30-06-2008 21:53

22-03-2010 23:00

En toen was het de controleur... :roll:
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

22-03-2010 23:59

en het nachtvissen was afgelopen :oops:
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

23-03-2010 10:32

Douwe Bijlsma schreef:Marcel ik begrijp je reactie maar dat zelf oplossen is maar voor 1 keer dan is het over voor jou dan lost de rechter jou probleem wel op.
Het staat ook slecht op je CV dat je iemand de hersens hebt in geslagen bovendien geeft het een enorme rommel die je ook niet gaat vergeten.

Een knuppel kan tegen je gebruikt worden als je de verkeerde treft.

Ik geloof ook helemaal niet dat je het hele verhaal verteld als je zegt dat iemand een mes op de keel krijgt en de dader is bekend dat de politie niets doet.
Lees nu a.u.b. niet dat je zoontje zelf schuldig is want dat bedoel ik niet, ik bedoel meer in de afhandeling bij de politie.


Ik geloof het wel,mijn vader is ooit ook eens door zijn oude buurman bedreigt met een mes.Politie is erbij gekomen en er gebeurd helemaal niks.
Er moeten eerst slachtoffers vallen voordat onze gewaardeerde :roll: vrienden hun vinger uit hun kont halen en actie ondernemen.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

23-03-2010 10:39

Ook jij verteld dan niet het hele verhaal daar ben ik van overtuigd.
Als jou vader aangifte zou doen of had gedaan van bedreiging met een dodelijk wapen moeten ze er wel iets mee doen.
Desnoods met een advocaat in de armen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

23-03-2010 10:46

maar daar valt toch geen geld te halen ? dus geen prioriteit....

helaas maar waar...
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

23-03-2010 12:08

Douwe Bijlsma schreef:Ook jij verteld dan niet het hele verhaal daar ben ik van overtuigd.
Als jou vader aangifte zou doen of had gedaan van bedreiging met een dodelijk wapen moeten ze er wel iets mee doen.
Desnoods met een advocaat in de armen.


Welk verhaal moet eraan vast zitten?Bedreiging met een wapen is toch altijd fout?Er is geen vechten of ruzie vooraf gegaan.Buurman was zware alcoholist.
Aangifte is er gedaan,er stonden ook meteen 4 politie autos voor de deur.

Politie doet alleen maar wat als het al te laat is.Voor een bedreiging doen ze absoluut geen moeite.Logisch dat men het zelf dan gaat oplossen.En ik geef ze groot gelijk.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

23-03-2010 12:11

Gewoon Wild wild west

Loste iedereen het ook gewoon zelf op straat op! Scheelt overbeladen gevangenissen en je bent gelijk van de persoon in kwestie af :lol: :wink:
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

23-03-2010 12:40

Ja, spannende boeken zijn dat. Vroeger ook veel Winnetou and Old Shatterhand avonturen gelezen. Ik zal iets jonger dan jou zijn geweest. Maar ja, toen was je sneller volwassen. :P

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Harold Hoekstra
Berichten: 408
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Noord Nederland

23-03-2010 12:41

leen goudappel schreef:Loste iedereen het ook gewoon zelf op straat op! Scheelt overbeladen gevangenissen en je bent gelijk van de persoon in kwestie af :lol: :wink:


Volgens mij is er nog een andere uitkomst dan deze ;)
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

23-03-2010 12:58

Oplossen in zuur dan? Zoals in Mexico? Bedoel je die :lol: (Just joking)
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Ronald van Loon
Berichten: 48
Lid geworden op: 19-09-2009 08:24

23-03-2010 16:14

Mijn ervaring is dat oom agent bij bedreiging in het beste geval proces-verbaal opmaakt,verders is het idd meestal afwachten tot er slachtoffers vallen.
Maar dan bieden ze wel slachtoffer-hulp aan,begrijp me niet verkeerd ik snap dat ook hun handen zijn gebonden aan regels.(wetten)
Het is alleen wel van de gekken als wij met "z'n allen"gaan roepen dat we niets mogen doen omdat we er dan zelf voor opdraaien.
Eerst rekening houden met de dader en dan met het slachtoffer is natuurlijk de omgekeerde wereld.
Ik ga niemand een vrijbrief geven,maar er is ook zoiets als zelfbescherming.
En ja ik weet dat de toegepaste maatregelen in verhouding dienen te staan tot het vergrijp,maar in het donker aan de waterkant kan de situatie wel eens moeilijk in te schatten zijn.
Dus in relatie tot Marcel z'n verhaal,...ik begrijp hem volkomen (en vele met ons).
Geen actie zonder reactie,...blijf gewoon met je klauwen van andermans spullen af !!!(is er ook geen discussie/conflict).
Het is wat het is,...
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

23-03-2010 16:45

Colgens mijn gedachten krijgen de verkeerden hier de schuld.
De politie maakt een PV en die gaat naar het OM dus als er al sprake is van nalatigheid ligt het daar en niet bij de politie.
Ik ben het ook niet eens met de zin: in het beste geval maakt hij een PV op, daar ben je nog altijd zelf baas over bij dergelijke zware vergrijpen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Ronald van Loon
Berichten: 48
Lid geworden op: 19-09-2009 08:24

23-03-2010 16:51

Ben toch bang dat oom agent niet veel meer doet dan een "PV" opmaken ook al ben je daar zelf de baas over bij dergelijk zware vergrijpen.
Het is wat het is,...
Gebruikersavatar
stefan laurijssens
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-03-2010 18:17
Locatie: Brielle

23-03-2010 17:34

het beste is om geen wapens mee te nemen, want als je het bij je hebt dan gebruik je het sneller. als er iemand komt met het nachtvissen en ik ben met een ander, dan zou ik hem eerder weglaten gaan, dan mij zelf, zo ben ik. en als je iemand slaat, dan begin jij, zonder dat je misschien echt weet wat hij/zij wilt en dan ben jij de pineut. maar sommige dingen van de politie zijn wel waar, ik had laatst een verhaal gehoord ik weet wel waar maar dat ga ik niet zeggen omdat ik misschien problemen kan krijgen. dat er inbrekers waren, die huis-eigenaar zag het en die ging er achter daan, in ...., hij pakte hem wel maar de politie zij, dat hij eerst de politie moest bellen dus hij werd gewoon vrijgelaten.
Find the fish,
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

23-03-2010 18:28

Douwe Bijlsma schreef:Ook jij verteld dan niet het hele verhaal daar ben ik van overtuigd.
Als jou vader aangifte zou doen of had gedaan van bedreiging met een dodelijk wapen moeten ze er wel iets mee doen.
Desnoods met een advocaat in de armen.


Douwe met alle respect maar dit is gewoon het hele verhaal mijn zoontje speelt buiten met nog 3 vriendjes hier op een speel pleintje.Er komen 2 jongens aan van ook 11 en pakken de bal af van die knapen.Mijn zoontje zegt hier iets van er word daarop een mes door beide knapen gepakt en zetten bij 2 jongens gewoon een mes op hun strot.Ik ben gelijk bij die ouders verhaal gaan halen en kreeg als antwoord dat het MISSCHIEN maar een spelletje was.Nu zijn dit nou niet de beste families dus wij gelijk in de auto aangifte doen met nog een ouder.Na twee uur wachten is eindelijk de aangifte opgenomen en kregen we al te horen dat het wel een moeilijk geval is misschien was het wel baldadigheid en ze waren ook nog maar 11.Wijkagent zou wel kontact met ons opnemen maar naar anderhalve week niks gehoort dus zelf maar gebeld hou het nou zat.Ja mevrouw had geen tijd want ze had wel andere zaken aan haar hoofd.Dus gelijk maar weer een klacht tegen haar ingediendWe zijn nu meer dan 2 weken verder en er is nog niks gebeurt.
Ben wel blij dat een stuk van mijn belasting naar deze gemeenten cowboys gaan want onder het motto DE POLITIE IS JE BESTE VRIEND
Ja aan me reet lang leve onze recht staat.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Gebruikersavatar
veenstra michel
Berichten: 218
Lid geworden op: 19-06-2008 22:13
Locatie: utrecht

23-03-2010 18:40

Jacob van Wensveen schreef: ik snap niet wat het gevoel moet zijn dat jullie (degenen die jouw mening delen) ervan weerhoudt om in plaats van passief te blijven, actief te worden) kan ik je wel een omschrijving geven van wat het is als je zo'n hufter te pakken hebt genomen: het is alsof je je mooiste karper hebt gevangen, maar dan 10 keer onophoudelijk achter elkaar. Het lijkt een beetje op dat andere gevoel, maar dat is meer voor 18+. Meteen voel je je super, al je zintuigen werken 100%. Heerlijk gevoel.
Jacob


Hier ben ik het zeker mee eens.

Mijn evaring was danwel in mijn schuur maar aan de waterkant zal ik niet veel anders reageren. Een dief die je letterlijk besluipt zal zeker bewapend en niet alleen zijn.
En ik ook echt niet als een dief zal beschouwden maar een levens bedreigend iemand.


standaard een teaser in me tent :wink:
Het bewijs van een schoolverlater zit in mijn pen.
Gelukkig verdien ik ze met me handen :)
Roland Mulder
Berichten: 104
Lid geworden op: 27-08-2003 02:00
Locatie: amersfoort

23-03-2010 20:40

Heb een Rotweiler een een Hollandse Herder (diensthond) bij mij. Ik zou ze niet snel inzetten, daar ik dan de gebeten hond ben indien er aangifte jegens mij wordt gedaan. Indien je toch geweld moet aanwenden om je eigen goed te verdedigen, dan dient dit wel proportioneel te zijn. Dader in slachtoffer rol geeft een hoop gezeik, spreek uit ervaring.
Don't hate the player, hate the game!
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

23-03-2010 22:40

bij een maatje van mij was vroeger ingebroken,die vader van mijn maat merkte dit en is met een honkbal knuppel op hem in gaan slaan.vervolgens was dit naar het idee een beetje te gegaan en die vent lag dan ook echt flink bewusteloos.hier schrok de vader van me maat best van en wou eigenlijk dit nou ook weer niet hebben,hier kon die wel eens gezeik mee krijgen.hij smeed een plannetje. legde de man buiten voor zijn deur neer.gooit een aardige hoeveelheid bier en whisky in de mond en over de trui heen en belt vervolgens de politie dat er een dronken man voor zijn deur licht.en dat die er ook best gewond uitzag maar hij niet durfde te gaan kijken,de politie heeft de man opgehaald en hij heeft er nooit meer wat van gehoord.

ik vind het geniaal,en ook een mooie oplossing voor zulke klootzakken,aangeven doen ze jouw niet,want dan weten ze dat ze zelf ook de lul zijn.dus die gast heeft vast een heel mooi niet kloppend verhaal gemaakt bij de politie.haha