Vlemmix


Gesloten
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

06-05-2007 21:00

Ik heb bij vlemmix een bestelling gedaan van 34 euro, toen kreeg ik een mail van onder bevestigen, maar helaas heb ik niet het bankrekening nummer van vlemmix erbij gekregen waar ik het geld op moet storten... Wie kan mij hieraan helpen

Mvg. Janieck
Mvg, Janieck
Gebruikersavatar
Ron van Houtum
Berichten: 975
Lid geworden op: 09-05-2005 18:24
Locatie: 's-Hertogenbosch

07-05-2007 05:35

effe bellen??
Danny Mieremet

07-05-2007 09:08

Op de site staat het ook wel.
Gebruikersavatar
pieter kocx
Berichten: 17
Lid geworden op: 12-12-2006 12:40
Locatie: tilburg

07-05-2007 12:41

gewoon naar een winkel gaan waar ze wel fatsoenlijk spul hebben!!!
want het is echt een k u t winkel en met internet is het nog veel erger zoals ik het gehoord heb
Ray Schra
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00

07-05-2007 12:48

pieter kocx schreef:zoals ik het gehoord heb


:-?
Gebruikersavatar
wes daan
Berichten: 473
Lid geworden op: 09-05-2006 16:11
Locatie: Loosduinen

07-05-2007 14:03

geld storten bij vlemmix?
is dit nieuw

vroeger wast gwoon aan de deur betalen
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Them F*cking Peppies!
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

07-05-2007 15:05

Vlemmix een kut winkel? 1 van de grootste viszaken van nederland die bekent staat op zijn kwaliteid, ik weet niet waar je het over hebt, ik heb vaker zaken gedaan met hun, dan wel niet over internet. Waarom vindt jij het een kut winkel, leg eens uit.... Ik heb dingen van korda en fox besteld, ik zou niet weten wat daar mis mee zou moeten zijn
Mvg, Janieck
Gebruikersavatar
wes daan
Berichten: 473
Lid geworden op: 09-05-2006 16:11
Locatie: Loosduinen

07-05-2007 15:10

janieck,

hij heeft het van horen en zeggen.
de winkel is top
de bestellingen online zijn ook top ( je moet zover ik weet gewoon aan de deur betalen als de postbode je pakket komt brengen)

had toen der tijd 3 hengels gekocht waarvan 1 anders was
kwam ik in winkel daar, moest wel een week later terug komen
krijg 3 nieuwe hengels voor het ongemak en de moeite om erheen te rijden

dit zijn mijn ervaringen, kan mensen begrijpen als ze in de winkel komen en het minder vinden omdat het gewoon gigantisch druk is daar altijd dus gewoon een beetje een chaos

ben benieuwd of het zaterdag lekker druk gaat worden

ga in iedergeval even 20 kilo pellets halen voor 30 euries:D
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Them F*cking Peppies!
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

07-05-2007 15:15

Okeej, hardstikke bedankt, want ik had daar warterlood besteld voor een euro per stuk, terwijl dezelfde stukken lood hier in de winkel 2.90 kosten, een struinschepnet een rol tube en wartels (8) 20 voor 2.75 haken en die dingen waar het lood aan vast zit :oops: Hoe noem je dat? Nu kwam ik op 31 euro, dat is inclusief 6 euro verzend kosten.... terwijl ik hier rond de 55 euro uit kwam, dan is de keuze snel gemaakt :wink:
Mvg, Janieck
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

07-05-2007 15:17

Jahoor dan is de keuze snel gemaakt gewoon naar je plaatselijk hengelsport boer :wink:
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

07-05-2007 15:18

Kenny Willems schreef:Jahoor dan is de keuze snel gemaakt gewoon naar je plaatselijk hengelsport boer :wink:


Nee, oplichters daaro, ik kocht een rodpod daar in de verpakking, pak in hem thuis uit en!!! blijft gvd 2e hands, met dingen die stuk zijn, deuken erin :roll: :roll:
Mvg, Janieck
Gebruikersavatar
wes daan
Berichten: 473
Lid geworden op: 09-05-2006 16:11
Locatie: Loosduinen

07-05-2007 15:18

inderdaad
20 loodjes voor 10 euro meestal
hier liggen precies de idem loodjes voor 1,75 per lood

te gek voor worden
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Them F*cking Peppies!
Arjan van Dijk
Berichten: 133
Lid geworden op: 27-06-2006 16:06

07-05-2007 23:35

Wes werk jij soms bij Vlemmix?

ik kom al jaren bij mijn vaste VISBOER zoals Kenny het ook al zegt, op een gegeven moment werkt dat vertrouwen je leert mensen daar vertrouwen die ook daadwerkelijk ervaring hebben op het gebied van jouw visserij karper/roofvis/witvis, etc...

Deze werknemens kennen jouw problemen en vissen mits je ze kent evt op hetzelfde water en kunnen je bepaalde adviezen geven en wellicht kun jij hun adviezen geven, daarnaast is mijn ervaring dat je zodra je een bepaalde band met een zaak heb ze nooit moeilijk doen over prijzen qua producten. Ik kom al jaren bij Harm Nuis echt een super zaak met goed personeel die de tijd voor je nemen.. Vroeger ging ik ook voor vlemmix(lekker goedkoop dacht ik) ik heb daar zoveel gezeik mee gehad, voor mij alleen Harm Nuis hengelsport.

Dit zijn dus mijn ervaringen, Arjan
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

08-05-2007 08:58

Yep, maar moet je eens luisteren, hier zijn 2 bekende sportviszaken in de buurt, en ze naaien iedereen een poot uit, ik koop een rodpodje, (ik ben beginnende) Vraag hun informatie en dat krijg ik ook, ze zeggen dat dit de geschikte rodpod is, leek me wel wat, zat in de verpakking dus waarom niet. Kom ik thuis, pak ik hem uit blijken er allemaal dingen stuk te zijn, 2 pootjes waren losgebroken, de schroef waar ik de pieper op draai was afgeknapt, er zaten deuken en krassen op, duidelijk 2e hands.... Ik ga hem vanmiddag nog terugbrengen in de hoop dat ik een nieuwe 'goede' krijg, anders krijgen deze mensen een hele slechte naam :evil:
Mvg, Janieck
Gebruikersavatar
wes daan
Berichten: 473
Lid geworden op: 09-05-2006 16:11
Locatie: Loosduinen

08-05-2007 11:17

nee ik werk niet bij vlemmix

woon in den haag dus dat zal geen pretje zijn om er te werken haha

moeders woont die kant uit, dus kom er regelmatig voor me kleinere dinge
bijv lood tis gewoon vele malen goedkoper
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Them F*cking Peppies!
Gielie Verbeten
Berichten: 43
Lid geworden op: 13-03-2006 13:14
Locatie: Someren

08-05-2007 19:34

een belachelijke zaak!

In het verleden ooit een online bestelling geplaatst alles was op voorraad zoals de website aangeeft bij ieder product of dit op voorraad is.
heb meer dan 4 weken moeten wachten en dan nog niets gezien of gehoord te hebben van die lamzakken, er kon geen telefoontje of email vanaf hoelang het nog zou duren. zodat ik van armmoede de hele zooi heb geannulleerd.

1 ding, heb er geen spijt van dat het zo is gegaan
Gebruikersavatar
wes daan
Berichten: 473
Lid geworden op: 09-05-2006 16:11
Locatie: Loosduinen

08-05-2007 19:45

wat heeft jou online bestelling met de zaak(de winkel) te maken?]

of is dit in het algemeen
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Them F*cking Peppies!
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

08-05-2007 20:15

Die winkel had te maken op de reactie dat ik beter naar de plaatselijke hengelsportzaak kon gaan :wink: Maar het is geregeld, heb er een nieuwe betere voor kunnen krijgen :wink:
Mvg, Janieck
Gebruikersavatar
Fabian stukker
Berichten: 752
Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
Locatie: Twente

08-05-2007 22:27

wat heeft toch iedereen tegen nederland grootste viswinkels ? (vlemmix/raven).

de een heeft babbels dat hij dit GEHOORT heeft, de ander lult zo.

het lijkt mij vrij duidelijk dat deze winkels wel 100x meer verkopen op jaarbasis dan de loco tackleshop. en het lijkt me ook 100x logischer dat er dan wel is wat fout kan gaan, en omdat ze zoveel verkopen is het percentage klagen ook wat hoger, lijkt me vrij logisch.

en je maakt mij niet wijs dat bij de loco tackleshop nooit wat kapot gaat of mis is.
en je bent mooi gek als je meer gaat betalen bij je loco tackleshop dan bij de grootste van nederland.

en dat je na een bestelling het product beschadigt thuis krijgt, moet je echt niet de oorzaak bij de winkels zoeken.
maar bij de TNT of dergelijke bezorgdiensten.

heb er 2x met mijn neus boven op gestaan, en gezien hoe die lui met hun producten omgaan, die ze moeten bezorgen. en dan is niet voorzichtig te noemen.

gegroet
Karper vissen is simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel karpervissen
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

08-05-2007 23:03

Fabian,

Je geeft zelf eigenlijk al het probleem aan.

Voorbeeld:
Hengelsportshop A heeft 10 klanten
Vlemmix heeft 1000 klanten.

1 op de 10 bestellingen gaat in de fout (op wat voor manier dan ook).
Hengelsportshop A heeft 1 fout.
Vlemmix heeft 100 fouten

De verhouding (al dan niet realistisch) zijn het zelfde maar bij Vlemmix zijn er dus 100 kansen op negatieve mond-tot-mond reclame. Het is daarom ook niet raar dat je negatieve verhalen over een grote winkel hoort.

Daarvoor is het belangrijk om aan je reputatie te werken om te zorgen dat je positieve mond-tot-mond reclame krijgt en dat je een sterk merk wordt. Je merkt zelf wat voor effect dit kan hebben. (zie Vlemmix, X2 e.d.)

Sterk merk bestaat uit:
1. Kwaliteit van producten / diensten
2. Beschikbaarheid van producten / diensten
3. Eenvoudigheid om zaken met jou (als bedrijf) te doen.
4. Vriendelijkheid en behulpzaamheid van de verkoop en service.
5. Het plezier dat de klant heeft van het product.

*deze punten moet een bedrijf blijven verbeteren om een sterk merk te worden en te bljiven.

Tot zover te kleine les.
niels bee
Berichten: 6
Lid geworden op: 03-04-2007 01:28
Locatie: hengelo

09-05-2007 00:51

hoi ik woon vlakbij almelo en daar is raven gevestig eerst in mijn eigen woonplaats by the way. Het is de grootste vieze vuile tering winkel ever!!!!! :evil: :evil: :evil:
Altijd als je daar komt proberen ze je die kolere x2 rotzooi aan te smeren waar geen rits of naad of wat dan ook van heel blijft.
x2 is gewoon de grootse rommel die ze ooit hebben gemaakt in de viswereld. Inderdaad je kan je foxloodjes daar misschien iets goedkoper kopen maar als je niet oppast proberen ze je nog x2 lood aan te smeren dat nog goedkoper is en wat of waarschijnlijk blijft drijven. Doordat ze altijd moeten proberen om dat x2 spul te verkopen krijg je compleet verkeerde info want ze zullen nooit beweren dat een ander merk beter is.
Iedereen moet natuurlijk voor zich zelf weten om hun geld aan de grootste oplichters uit de geschiedenis van het karpervissen uit te geven, maar ik ga voor die paar euries echt niet naar die kut zaak zodat ze nog meer geld verdienen (je wou in de oorlog toch ook geen geld aan de SS geven of wel?) zodat ze nog meer rotzooi in dat assortiment kunnen stoppen. Daarbij gun ik het een hardwerkende middenstander een miljoen x meer dan mijn geld te besteden aan een stel nazigeldwolven.

Dit is nog een reden om zover mogelijk bij dat volk uit de buurt te blijven;
Hoe goed is het voor een vis om met dat halfafgewerkte spul behandeld te worden???

Koop iets bij vlemmix of Raven en je kan je karper direct begraven.

Behandel de karper met respect boycotten die handel.
what ever people say i'm that's what i'm not
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

09-05-2007 01:18

Vraag me nu langzamerhand toch af hoe vlemmix/raven personeel erover denkt. die zullen hier echt wel rond hangen.
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Gesloten