online bestellen


Martin Brandt
Berichten: 45
Lid geworden op: 18-10-2006 15:06

14-05-2007 16:59

Moet zeggen dat ik in tegenstelling tot Edward en Peter juist mijn grote aankopen bij een winkel aanschaf.
Door het internet kan je inderdaad veel prijzen vergelijken en hier doe ik mijn voordeel mee. In principe doe ik alle grote aankopen in 1 winkel en moet zeggen dat ik uiteindelijk niet veel meer betaal als de internetprijs.
Winkeliers weter precies wat er op internet wordt aangeboden, om korting hoef ik veelal niet te vragen. Zeker niet als je ook nog wat kleine spullen nodig hebt zoals lood, onderlijnmateriaal e.d. vaak krijg je iets gratis of met een leuke korting.
Verder vind ik het persoonlijk contact belangrijk en dit is me in het verleden een aantal maal goed van pas gekomen met o.a. garantie zaken.
Via internet bestel ik ook regelmatig, meestal wanneer het niet uitkomt om deze op te pikken of ik per direct iets nodig heb. Hiermee val ik de winkel niet lastig, hoewel ik zeker weet dat zij het ook op sturen.

Groeten,
Martin
peter andrae

15-05-2007 07:40

Martin dat liedje gaat hier niet op er valt weinig te pingelen over prijzen,ik kom hier in Amsterdam in 2 winkels maar meer voor het kleine spul.

Nou moet ik je zeggen dat als ik klein spul koop ik meestal met meer thuis kom als de bedoeling was dus ze verdienen evengoed nog wel iets aan mij :wink: .


Volgende week 3 shimano lc,s kopen en 3 solar hangertje,s je weet het al he yup via internet.

190 euro of 155 euro is weer 105 eurie,s in de knip.


Een ieder mag voor zich zelf uitmaken waar en hoe hij zijn geld besteed maar met alle grote aankopen die ik heb gedaan en nog ga doen houd ik over de 800 euro in mijn knip en die service dat zit wel goed.
Martin Brandt
Berichten: 45
Lid geworden op: 18-10-2006 15:06

15-05-2007 08:37

Peter,
Ben het met je eens en zou in jouw geval hetzelfde doen, ook ik wil geld in de knip houden. Helaas geef ik dat meestal weer aan andere visspullen uit, laten we het maar investeren noemen :wink: .
Heb het ooit meegemaakt bij een autodealer; verkoper weg en weg goede relatie, ben hier ook nooit meer terug gegaan. Wanneer dit bij de viswinkel gebeurd zal het voor mij ook ongetwijfeld internetshoppen worden.
Gebruikersavatar
joris Leferink
Berichten: 837
Lid geworden op: 15-12-2002 01:00
Locatie: Haaksbergen

15-05-2007 09:25

Ik ga altijd naar de winkel...
Je hebt daar veel meer zekerheid dan bij een online-shop,
dat je het bestelde product krijgt en niet per ongeluk de goedkopere versie,
in goede staat,
verzendkosten,
wachttijd,
schade door transport,
manco etc
Kun je er weer achteraan bellen etc.

En dan praten we nog niet eens over de garantie product weer opsturen weer extra geld kwijt geen vervangend product etc.

Nee geef mij maar liever gewoon de lokale winkel.
Geen gezeur bij garantie etc
betalen en meenemen klaar

Groeten Joris
Gebruikersavatar
mike de vries
Berichten: 14
Lid geworden op: 08-05-2007 13:33
Locatie: den haag
Contacteer:

16-05-2007 15:51

ja zeker

ik bestel mijn voer altijd via het internet schild een hoop geld.
heb dit jaar weer nieuwe bollies via het net gekocht van starbaits.
dit kosten mij 60 euro voor 50 kilo dus ja ik bespaar hier goed op.
en me viskleding heb ik uit amerika bestelt en dat bespaarden me nog een paar 100 euro.
en lood ook dit zijn maar een paar dingen die ik bestel.
verder vind ik het ook nog steeds leuk om naar een viswinkel te gaan.
maar ja zo als ieder al zegt het pingelen blijft in de winkel.
en daarom denk ik altijd maar het kan dus goedkoper.
___________________
THIGHT LINES
martijn van den Haak
Berichten: 202
Lid geworden op: 11-08-2006 09:34

16-05-2007 17:14

60 euro voor 50 kilo?

das idd niet gek.. maar is het dan wel kwaliteit?
Gebruikersavatar
joris Leferink
Berichten: 837
Lid geworden op: 15-12-2002 01:00
Locatie: Haaksbergen

16-05-2007 17:27

martijn van den Haak schreef:60 euro voor 50 kilo?

das idd niet gek.. maar is het dan wel kwaliteit?


Gifknikkers

Groeten Joris
peter andrae

16-05-2007 18:41

Dat je niet de service hebt van je vaste hengelsportzaak dat kan ik niet ontkennen maar ook dat kan geregeld worden.


8)
Tibor Peters
Berichten: 321
Lid geworden op: 14-10-2006 00:48
Locatie: Roden

17-05-2007 00:23

Ik koop het meeste toch in de winkel. Het probleem met internetshoppen vindt ik de service. Het heeft niet direct met visspullen te maken maar het gaat om het voorbeeld.... Ik heb een telefoon op internet besteld. Niets mee aan de hand maar na een tijdje ging ie stuk. Viel binnen de garantie dus ik bel er achteraan wordt vervolgens van het kastje naar de muur en weer terug gestuurd. Gevolg: loop nou al 3 maanden met mn ouwe telefoon rond. Als ik iets heb met een product ga ik liever naar een winkel toe zodat ik iemand in het gezicht kan kijken. En ik vind het makkelijker om daar mn gelijk te halen dan via een call center. Sindsdien doe ik al mijn grote aankopen gewoon in de winkel. Je kunt zien en vasthouden wat je koopt en als er iets mis mee is weet je waar je moet zijn.

Tibor
eumir teterissa
Berichten: 276
Lid geworden op: 30-08-2005 08:40

17-05-2007 07:42

Mike waar haal je die bollen dan?