thefishcommunity.com, zitten we hier op te wachten


Rob van Os
Berichten: 410
Lid geworden op: 13-02-2002 01:00
Locatie: Breda

07-01-2003 19:19

Dat zou best eens kunnen. Maar volgens mij rouleert dat goldfish-ding al langer, Ik word al een paar maanden geteisterd door mailtjes. Eerst zag ik er niets kwaads in en toen heb ik de mail geopend. Ik kreeg van een aantal adressen meerdere mailtjes dus toen dat aanhield ben ik de adressen maar gaan blokkeren. Er is er één (iets van MAILER-DEAMON) die ik niet geblokkeerd krijg dus die knikker ik er meteen uit. Een kennis heeft hier meer verstand van dan ik dus die laat ik er zo snel mogelijk eens naar kijken.
mvg Rob
Denniz Tromp
Berichten: 3
Lid geworden op: 02-01-2003 01:00
Locatie: waterkant
Contacteer:

08-01-2003 21:07

jongens jongens, wat een reacties! zo te zien hebben jullie aardig wat van jullie onze mail ontvangen. Jammer dat sommige het opvatten alsof ze hier weg moeten, er zijn hier simpelweg een hoop freaks bij elkaar die veel verstand van karpervissen hebben, en mischien dat sommige bereid zijn andere op weg te helpen met het karpervissen door het geven van tips en advies, zoals ook de roofvisers, vliegvissers etc hun hulp aanbieden op ons forum, terwijl zelf ook dergelijke sites te hebben.

Wat een ophef, en om wat. Nog virussen ook. Ik kan je echter verzekeren dat die niet van ons komen.

Het is gewoon een mededeling dat er iets nieuws is, je hoeft er niet heen, en we hebben in totaal eenmalig 300 mails verstuurd naar allerlei vissers dus echt doodspammen doen we ook niet, da``s pas als we t elke week zouden doen en niet eenmalig om een visser uit te nodigen. Het was bedoeld om je ervan op de hoogte te stellen, bij deze, en niet bedoeld om je hier weg te kapen, als karpervisser zijnde ben je nou eenmaal hier beter op je plek. Onze site is meer gericht op de sportvisser in het algemeen, en ja ook karpervissers kunnen er hun ei kwijt. En verder doen we toch gewoon allen wat ons pleziert, namelijk vissen? Is het zo erg om ook eens anderen raad of advies te geven, of op andere wijze helpen. Is dus ook niet, zoals richard zegt, dat je elkaar op beide forums moet gaan herhalen, verwijs juist naar elkaar, net als wij ook vaak genoeg deze site, roofvissites en vliegvissites bezoeken; help elkaar in plaats van elkaar in het harnas te jagen!

Of heb ik het nou mis?

Met vriendelijke Groet,
Dennis



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Denniz Tromp op 2003-01-08 21:08 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Denniz Tromp op 2003-01-08 22:47 ]</font>
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

08-01-2003 22:07

Dennis,

Als ik je bericht lees wordt me duidelijk dat jij met Richard alias Tjander etc. etc. door een deur kan. Al zou ik me wel het complex kunnen voorstellen waar deze deur zich bevindt.

Beste anderen,

Deze "indringers" hebben nu ook een reclame-campagne geopend op totalfishing.nl waar men ook om een reactie vraagt. I.i.g. is hier de mogelijkheid om te reageren.
Ik zou zeggen..........dumpen maar!!!!!!!!!!
Met geloste groet,

John

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: John Pannekoek op 2003-01-08 22:17 ]</font>
Denniz Tromp
Berichten: 3
Lid geworden op: 02-01-2003 01:00
Locatie: waterkant
Contacteer:

08-01-2003 22:37

beste john,

met alle resect, ik ken geen richard nog geen tjander !! Bovendien op totalfishing heb ik met goedkeuring van hunzelf het bericht geplaatst, ze hebben zelf het plaatje er nog onder gezet, en dat jij zegt dat we je meerdere keren per dag spammen kan onmogelijk waar zijn. Waarschijnlijk zijn je vriendjes richard en tjander je een beetje aan het pesten?
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

08-01-2003 22:55

Denniz,

Ik heb niet gezegd dat ik meerdere keren per dag "gespamd" wordt een maal per dag is al een maal te veel. Alleen al het feit dat jullie het doen is gewoon a-sociaal.Ook heb ik niet beweerd dat jullie zonder hun goedkeuring jullie bericht geplaatst hebben. Dit zijn precies de dingen die ik bedoel nl. het verdraaien van feiten. En dat je Richard of Tjander niet kent daar kan ik me iets bij voorstellen wellicht heet hij nu zinneD(ine). Als je werkelijk goede bedoelingen hebt verwacht ik geen spam meer van jullie op <!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:tall@wanadoo.nl" class=bericht>tall@wanadoo.nl</a><!-- BBCode auto-mailto end --> vanaf nu.
Groet,

John
Denniz Tromp
Berichten: 3
Lid geworden op: 02-01-2003 01:00
Locatie: waterkant
Contacteer:

08-01-2003 23:19

O ik neem aan dat jij dezelfde john was als die dit schreef : "..mailadres al misbruiken en me elke dag met spam bestoken. Oftewel ik ben jullie spuugzat.." aanneemde dat je daarmee dan ook bedoelde dat het al meerdre keren achter elkaar gebeurt zou zijn. Wie zinne (Diene) is weet ik ook echt weer niet, ik weet niet waar je het over hebt. Je bent in elk geval uit de lijst verwijderd, zoals verzocht.

Ik weet niet of er hier iets fout gaat, of dat er iemand een geintje loopt te spelen, maar met spam wil ik zelf ook niks te maken hebben, niet in die vorm in elk geval. In het geval het echt zo mocht zijn dat je al meerdere mails heb ontvangen, zonder een bezoek te brengen aan onze site, dan wil ik ook graag weten hoe dat komt.

Afijn, nog steeds gaat dit nergens over, mee eens of niet. Het zijn niet de intensies om te spammen en jij wil verwijderd worden, bij deze gedaan.

Nogmaals ik heb de beste bedoelingen, ook voor deze site, en laten we lekker verder gaan met waar we allen plezier in hebben, namelijk vissen ! Mee eens John, of niet?
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

08-01-2003 23:46

zinneD(ine),
Als je nou die GROTE D op een papiertje zet (aan de linkerkant hoor anders kom je niet uit) en dan die kleine e links ervan rechts van de GROTE D op je papiertje zet en zo het rijtje afwerkt als beschreven en je plakt er "ine" achter krijg je de naam van een voetballer te zien. Althans de naam van iemand waarvan de meeste voetballiefhebbers weten dat het een goede voetballer is die van achteren Zidane heet en uit Frankrijk komt.
Als het bovenstaande duidelijk is, wat ik betwijfel gaan we naar het volgende.
Nl. Al de mensen die deze "spam" ontvangen zijn mensen die ooit hun E-mail adres bij hun profiel op dit board vermeld hadden en dit nu niet meer kunnen en dit wellicht dankzij een van jouw compagnons.
Waarschijnlijk heb jij de beste bedoelingen met je site, maar als je omhoog kijkt mag je je gerust achter de oren krabben en mischien wel een "shitdigger" inhuren.
En met je laatste regel ben ik het helemaal eens.
Groet,

John
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

09-01-2003 00:28

Hoi John, waarschijnlijk ben ik maar een simpele ondernemer, maar een paar dingen ontgaan me een beetje en kan de "discussie niet echt "volgen"

Als ik je bericht lees wordt me duidelijk dat jij met Richard alias Tjander etc. etc. door een deur kan. Al zou ik me wel het complex kunnen voorstellen waar deze deur zich bevindt. (eeeeehhhhhh?)


En dat je Richard of Tjander niet kent daar kan ik me iets bij voorstellen wellicht heet hij nu zinneD(ine).(eeeeeehhhh?)

Blijk maaar hebben jullie meer spam ontvangen ofzo, of iets wat ik door m,n virusscanner niet geopenmd heb, maar kan deze discussie niet echt volgen, gaarne wat uitleg voor mij als eenvoudig intellect.

Ps: Gaan we nog snoeken in februarie?)

Dennis:
Als je goed mijn quoate leest is het een vraag en hardopdenken. Zeker niet bedoeld als een aanval, want inderdaad, iedereen is vrij het wel of niet te bezoeken.
ik wil ook zeker niet jullie enthousiasme te niet doen, waarom zou ik.
Het is meer dat ik denk dat er al zo veel bediscusieerd is op dit board dat ik me het nut niet helemaal inzie, maar ik hoop voor jullie dat jullie mijn ongelijk kunnen bewijzen en dat het een succes wordt. Misschien een gevoelig punt maar zelfs op deze site neemt het aantal discussieonderwerpen al flink af, er is al zo veel gediscusieerd. Daarentegen doet de koffiepraat het wel lekker momenteel.
Betreft de spam, ik hoop dat het puur toeval is dat het sinds jullie mail enorm is toegenomen en zonder feiten zal ik jullie de voordeel van de twijfel geven.
Oprecht succes toegewenst met jullie enorme hobbie: VISSEN.

Richard
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

09-01-2003 08:34

Beste Richard,

In m'n eerste posting spreek ik Denniz erop aan dat hij met Richard aliasTjander door een deur kan waarop ik vervolgens een fantasie heb in wat voor een soort complex deze deur zich bevindt.

In het zinneD(ine) geval suggereer ik op een wat sarcastische wijze dat Denniz(zinneD) zelf wel eens de belichaming van "Tjander zou kunnen zijn.

En ten derde krijg ik minstens een maal per dag die spam van hun in m'n box.

Ik moet nu gaan, neem nog contact met je op.
Groet,

John
Gebruikersavatar
Jean-Pierre Ketelslegers
Berichten: 318
Lid geworden op: 24-12-2002 01:00
Locatie: Diepenbeek (B)
Contacteer:

09-01-2003 18:03

Op 2003-01-08 23:19, schreef Denniz Tromp:
O ik neem aan dat jij dezelfde john was als die dit schreef : "..mailadres al misbruiken en me elke dag met spam bestoken. Oftewel ik ben jullie spuugzat.." aanneemde dat je daarmee dan ook bedoelde dat het al meerdre keren achter elkaar gebeurt zou zijn. Wie zinne (Diene) is weet ik ook echt weer niet, ik weet niet waar je het over hebt. Je bent in elk geval uit de lijst verwijderd, zoals verzocht.

Ik weet niet of er hier iets fout gaat, of dat er iemand een geintje loopt te spelen, maar met spam wil ik zelf ook niks te maken hebben, niet in die vorm in elk geval. In het geval het echt zo mocht zijn dat je al meerdere mails heb ontvangen, zonder een bezoek te brengen aan onze site, dan wil ik ook graag weten hoe dat komt.

Afijn, nog steeds gaat dit nergens over, mee eens of niet. Het zijn niet de intensies om te spammen en jij wil verwijderd worden, bij deze gedaan.

Nogmaals ik heb de beste bedoelingen, ook voor deze site, en laten we lekker verder gaan met waar we allen plezier in hebben, namelijk vissen ! Mee eens John, of niet?

Dennis,

Niks van aantrekken. 't Is gewoon een goeie site waar ik reeds mijn voordeel mee deed, o.a. met de rubriek hengelbouw!!!! :lol:


_________________
Pluk de dag

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Menno Blok op 2003-01-09 18:30 ]</font>
Gebruikersavatar
Rogier Koopal
Berichten: 601
Lid geworden op: 06-03-2002 01:00
Locatie: Beilen
Contacteer:

09-01-2003 20:37

Volgens mij snapt Denniz niet echt wat spam is.... Als je zo graag je site wil promoten, kun je dat fantastisch doen op deze site onder de rubriek Links/Update.

Het gaat er niet om dat de bedoelingen goed zijn of niet. Het gaat erom dat het verboden is. Ten tweede is het absoluut belachelijk iemand anders zijn mailing list gebruikt voor doeleinden waar ze niet voor dienen.



_________________
R.Koopal

* Go to heaven, fish like hell*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rogier Koopal op 2003-01-09 20:39 ]</font>