Plaatsen van betaalwatervissen bij vangsten op datum.


Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

23-04-2007 14:26

Nee, op het Plashuis zwemmen geen recordvissen.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

23-04-2007 14:46

weet je....

voordat ik deze topic las, wist ik niet eens van het bestaan van http://www.betaalwater.nl en het plashuis af.

kan je nagaan wat zo een anti campagne teweeg kan brengen...

anti reclame is ook reclame blijkt maar weer.

ps,ik hou het wel lekker bij een straal van 10km rond mn huis,mooie vissen en rust.die twee dingen zijn voor mij hoofdzaak in mn visserij,vooral het tweede.grote vissen komen dan vanzelf wel een keer langs ( hoop ik)
mark van de laar
Berichten: 242
Lid geworden op: 03-05-2005 10:15
Locatie: almere

23-04-2007 15:08

beste michel,

ik ben bang dat ik verantwoordelijk ben voor het laten vallen de naam betaalwater.nl
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

23-04-2007 15:19

Hey Mark,

mij persoonlijk maakt het weinig uit wat een ander doet.zolang het maar een beetje normaal is.

maar ik vind bepaalde dingen nogal krom soms hier.het een kan wel , het ander weer niet.

dan kan ook aan mij liggen.

maar ik vind dat Wim best zn foto`s moet kunnen laten zien hier,zolang hij niet aan de klok hangt waar het gevangen is, want dat doet ook verder niemand , je kan dat net zo goed in het midden laten.
echter vinden sommige het nodig dit wel aan de klok te hangen,terwijl degene van de foto`s dat juist niet wil, zo wordt hij in een negatieve hoek gedrukt door anderen. en dat vind ik niet juist.wat hij doet moet hij weten. en de enige die naar mijn idee steeds bezig zijn met die BTW`s zijn juist de mensen die er zo erg tegen zijn.

je kan het naar mijn weten beter dood zwijgen en die jongen lekker zn foto`s laten plaatsen, en het zijn vaak nog mooie vissen ook.niemand die wil weten waar ze zwemmen, laat dat dan ook zo.

ps ,Mark alleen de eerste zin was aan jou gericht :wink:

vr gr,

michel
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

23-04-2007 17:56

Ik quote Joris even:

Bespaar ons de hallelujavehalen!
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

23-04-2007 18:10

Ik vind het allemaal gezijk om niks !

betaalwateren zijn er en zullen er voor altijd blijven! sommige vissers vissen erop, anderen houden er niet van (om welke reden dan ook)!

Zolang je gewoon foto's van mooie vis laat zien zonder tegen iedereen rond te gaat bezzuinen welk betaalwater je het hebt gevangen moet het gewoon kunnen. Zonder gezijk van anderen karpervissers (waarvan de helft niet eens weet waar ze over praten).

Ik vis zelf ook liever op de rivier dan op betaalwateren maar door school werk uitgaan ect. heb ik gewoon geen tijd om veel van zulke sessie voor te bereiden. En ik wil toch een weekie lekker zitten! Zonder gezijk dus dan ga ik naar een betaalwater! en zolang het een eerlijkwater is moet het toch ook kunnen!

Dus mensen ga gewoon lekker vissen! en laat elkaars mening in waarde okal kan je er niks van begrijpen!

Dit is gewoon vissen er is maar 1 regen en dat is dat er geen regels zijn! je maakt je eigenkeuzes in materiaal aas etc. en dus ook waar je vist.

gr.Thomas
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

23-04-2007 18:36

Daaf Wolters schreef:Ik quote Joris even:

Bespaar ons de hallelujavehalen!



zielige one liner, als je niks nuttigs te melden hebt, hou dan je mond lekker dicht!

trouwens kan je zelf niets verzinnen om te zeggen? of ben je ook zo een schaap die netjes met de kudde mee praat ?

(censuur) 8)
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

23-04-2007 18:38

een stelletje zielepoten zijn het hier , ik denk dat 5 mensen een eigen mening hebben hier en de rest zit met hun kop vastgeroest in die 5 personen hun kont !
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

23-04-2007 18:41

:wink: michel.
Gebruikersavatar
koen bril
Berichten: 895
Lid geworden op: 07-11-2005 16:22
Locatie: lutten
Contacteer:

23-04-2007 18:44

michel Tja schreef:een stelletje zielepoten zijn het hier , ik denk dat 5 mensen een eigen mening hebben hier en de rest zit met hun kop vastgeroest in die 5 personen hun kont !


Of de mening van anderen word niet gerespecteerd dus dan lopen we maar met de rest mee.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

23-04-2007 18:46

tja ,volgens mij hebben sommige last van tunnelvisie :o
Gebruikersavatar
koen bril
Berichten: 895
Lid geworden op: 07-11-2005 16:22
Locatie: lutten
Contacteer:

23-04-2007 18:51

Wie ik? Denk niet dat ik hier last van heb. Maar als je hier iets zegt over een betaalwater of een bewaarzak of wat ook. En de grote kudde is het er niet mee eens. Dan ben je hier een moraal ridder. Tja gezellig joh zo`n forum waar je je eigen mening kan geven.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

23-04-2007 18:52

Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
:D :D :D :D :D :D 8) 8) 8) 8) 8)

Thomas; laat en ieder in zijn waarde, ja leuke zinsnede waarde BTW visser, dat betekent ook dat je iemand die een andere mening heeft dan de jouwe ook in zijn waarde moet laten.
Het vissen op een BTW geeft niet het alleenrechtopeenmeninghebben aan.
Ga jij lekker zonder gezeik op een BTW zitten maar verwacht niet dat je hier zonder gezeik jou door een ander geregisseerde mening kunt verkondigen.

Gewoon de huisregels volgen: GEEN foto.s van vissen van een BTW.
Iemand die het willens en wetens wel doet verdient het commentaar daarop dan ook.

Jammer Tja ik rook niet, zou voor mijn humeur waarschijnlijk wel beter zijn.
Rook jij dan die pretpeuk maar voor mij op. :D :D :D :D :D :D :D
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

23-04-2007 18:58

Nu hoop ik niet dat ik met m'n kop in Douwe z'n kont zit :o , maar ik had het al eerder gezegd....de regel dat er geen foto's van BTW vissen op het forum mogen is toch reden genoeg omdat niet te doen dacht ik zo :-?
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

23-04-2007 19:00

Dat doe ik ook hoor maar sommige mensen op dit forum zijn zo dom dat je het op een anderen manier moet formuleren!
Eens ander ding is dat ik nu in zie dat heb geen nut heeft om elkaars dingen aftezijken ga gewoon vissen en hou je bezig met je eigenvangsten!

Dit is voor zover ik weet het grootste karperforum van NL dan zou je toch denken dat er dingen over alle astpecten van de karpervisserij woord verteld maar wat doen we! we zitten elkaar alleen maar af te zijken!

En ga jij nou maar eens ophouden met je postingen je weet niks over betaalwateren en je oordeelt alleen op de meningen van sommige karpervissers die spoken zien!


gr.Thomas
Laatst gewijzigd door Thomas de nieuwe op 23-04-2007 19:08, 2 keer totaal gewijzigd.
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

23-04-2007 19:03

Thomas de nieuwe schreef:Dat doe ik ook hoor maar sommige mensen op dit forum zijn zo dom dat je het op een anderen manier moet formuleren!

En ga jij nou maar eens ophouden met je postingen je weet niks over betaalwateren en je oordeelt alleen op de meningen van sommige karpervissers die er ook niks van af weten!

gr.Thomas


Ik hoop toch niet dat je dat tegen mij hebt?!
Ik weet namelijk inderdaad niets over betaalwateren (al heb ik niet het idee dat jij dat wist), maar dat hoeft gelukkig ook niet in dit geval.
In dit geval gaat het om het posten van foto's van vissen gevangen in een BTW.
Dit is tegen de regels van dit forum, kan je lang of kort over discussieren, maar uiteindelijk kom je toch altijd op het punt wat ik al eerder aangaf.....niet doen dus!
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

23-04-2007 19:04

nee heb ik ook niet maar tegen douwe jou posting kwam er doorheen toen ik het aan het aanpassen was ! :wink:
Laatst gewijzigd door Thomas de nieuwe op 23-04-2007 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

23-04-2007 19:05

Douwe Bijlsma schreef:Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
:D :D :D :D :D :D 8) 8) 8) 8) 8)

Jammer Tja ik rook niet, zou voor mijn humeur waarschijnlijk wel beter zijn.
Rook jij dan die pretpeuk maar voor mij op. :D :D :D :D :D :D :D


Heey Douwe,

lang niet gesproken meeeeeeen 8)

hoezo vooroordelen over mensen die blowen he :wink: weet je , gooi het daar eens op 8)

Rinus, je hebt ook gelijk daarin,het staat in de regels ja

maar opzich vind ik dat minder erg dan de manier waarop Wim steeds bejegend wordt en dat terwijl hij er veel aan doet om dat niet te laten gebeuren (behalve fotos achterwege laten dan) die jongen is trots op zn vissen en laat ze graag zien , we mogen blij zijn dat hij zn vangsten met ons wil delen.

Ps,Douwe ik ben niet sjaggie hoor,gewoon op dreef :D

PS 2, Koen jou bedoelde ik niet ,eigenlijk niemand was meer in het algemeen.
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

23-04-2007 19:09

michel Tja schreef:Rinus, je hebt ook gelijk daarin,het staat in de regels ja

maar opzich vind ik dat minder erg dan de manier waarop Wim steeds bejegend wordt en dat terwijl hij er veel aan doet om dat niet te laten gebeuren (behalve fotos achterwege laten dan) die jongen is trots op zn vissen en laat ze graag zien , we mogen blij zijn dat hij zn vangsten met ons wil delen.



Weet je Michel, ik persoonlijk heb helemaal niets tegen vissen van BTW-en en ook niet tegen Wim, sterker nog....ik ken hem helemaal niet.
Maar omdat in de regels staat dat het plaatsen van deze vissen niet is toegestaan en hij ZEKER van deze regels op de hoogte is (door eerdere plaatsing van foto's) kon hij deze hele discussie wel verwachten, ondanks dat hij er niet om gevraagd heeft zoals hij zelf zegt.
Ik zeg dan dat hij er wel om gevraagd heeft, omdat de kans dat dit ging gebeuren natuurlijk wel bijna 100% was!

Dit moet je toch wel met me eens zijn denk ik?! :-?
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Gebruikersavatar
Wim hanegraaf
Berichten: 855
Lid geworden op: 18-05-2003 02:00

23-04-2007 19:11

:o Gaat lekker hier :o

Waarom doen de mensen die zo'n schijthekel hebben aan die zeikers hier, niet hetzelfde als ik. Gewoon kappen en bijvoorbeeld naar thefishcommunity gaan. Doe ik ook, hou de eer aan jezelf, daar laten
ze je wel met rust.

Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd veel reacties in mijn mailbox krijg, van mensen die het met mij eens zijn, maar hier niet durven te posten, die zijn gewoon bang zijn voor net zo'n reacties als ik hier over me heen krijg!
Dat is toch belachelijk dat mensen zo afgezeken worden omdat ze simpelweg anders over de dingen denken, het lijkt wel een dictatuur.

Ik heb al verschillende keren gezegt dat ik hier niks meer post, maar dit moest ik toch nog even kwijt!

En o,ja als een van de moderaters dit leest, zou je dan svp mijn account willen verwijderen?

dank, je, en gegroet.
Gebruikersavatar
koen bril
Berichten: 895
Lid geworden op: 07-11-2005 16:22
Locatie: lutten
Contacteer:

23-04-2007 19:12

Daar gaat er weer 1 die zijn mening gaf :-? Hij zal ook wel niet de laatste zijn denk ik.
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

23-04-2007 19:13

Wim lees nog ff mijn berichtje boven jouw laatste posting ;)
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

23-04-2007 19:19

Rinus,

ik geef je zeker gelijk daarin,het had voorkomen kunnen worden.ook ik denk dat wim dit wel wist

maar ik blijf bij mn mening dat de manier waarop hij steeds aangesproken wordt ( in meerdere topics) vooral door de zelfde personen van minder respect getuigd dan het respect die Wim voor de regels van dit forum heeft. eigenlijk heb ik een beetje het idee dat sommige mensen hem trachtten weg te pesten puur omdat hij wel eens op dat soort wateren vist.

en als hij steeds niet daarop aangesproken werd ,dan zou niemand daar iets van weten omdat het dan ook niet ter sprake komt.

maar ja, dat is mijn bescheiden mening he
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

23-04-2007 19:24

het lijkt wel een dictatuur


daar ben ik het nou 100% mee eens


PS, blijf hier nou gewoon ,want ze hebben hier mensen nodig met een eigen mening heb ik het idee. :roll:
Daan van Velzen
Berichten: 71
Lid geworden op: 02-01-2007 18:22

23-04-2007 19:55

Hoi,

heb even het hele topic doorgelezen.

ik vorm geen mening. iedereen moet doen waar die zin in heeft. of dat nu op een betaalwater is of in de vrije natuur. laat elkander in hun waarde.

wat ik wel even kwijt wil is het volgende:
ik lees nu al een jaartje of 3-4 mee. en heb vele grote namen weg zien gaan die een duidelijke mening over dingen hadden. In veel gevallen is dit nadat hun een mogelijke misstap hebben begaan in hun visserij of een andere mening hadden dan de rest van dit forum.

De oude garde (zo noem ik ze maar even) posten bijna niet meer. daarvoor in de plaats zijn veel nieuwelingen gekomen die wel even komen vertellen hoe het wel zou moeten zonder dat ze zelf kennis van enige zaken hebben of hadden.

Het forum heeft daarmee in mijn ogen een stap achteruit gemaakt. tuurlijk is het groter geworden en zijn er meer mensen actief. maar een paar jaar geleden kon je nog een domme vraag stelle en hielpen die ouwe rotten je nog op weg.. nu zijn ze weg.. en krijg je vage reacties van mensen die zelf noch kennis noch ervaring hebben in die bepaalde kwestie..

laat mekaar in hun waarde en help mekaar waar nodig. anderen corrigeren is niet erg als het maar in goed overleg gebeurd.

het board is al veel goede namen kwijt geraakt door dit soort taferelen. behoed jezelf ervoor dat er niet nog meer weg gaan en houd de eer aan jezelf. En houd de andere in hun waarde.

Met vriendelijke groeten Daan