Hij staat bij vangsten op datum, maar ik vind hem triest genoeg om een aparte topic voor te openen. Wat ben ik trots om visser te zijn zeg

gr. Rene

Rene Berger schreef:In deze tijden van internet, forums en andere zaken is niet in/voorgelicht zijn natuurlijk geen excuus he.....
Ieder weldenkend mens begrijpt hopelijk toch wel dat als je een zak verliest, dat de vis daarin sterft. En omdat te voorkomen maak je deze dus goed vast.
 . Hopelijk heeft degene die dit op zijn geweten heeft er van geleerd! Hierbij ga ik uit van het goede in de mens dat het uit onkunde is gebeurd en niet uit onwil of desinteresse. Daarom vind ik het verbaal afslachten van de dader niet helemaal terecht! Opbouwende kritiek werkt beter dan afbreken. Of ben ik nu te idealistisch
 . Hopelijk heeft degene die dit op zijn geweten heeft er van geleerd! Hierbij ga ik uit van het goede in de mens dat het uit onkunde is gebeurd en niet uit onwil of desinteresse. Daarom vind ik het verbaal afslachten van de dader niet helemaal terecht! Opbouwende kritiek werkt beter dan afbreken. Of ben ik nu te idealistisch  ?
 ?peter andrae schreef:In de tijd van de digitale fototoestellen heb je zo een bewaarzak toch niet nodig ik snap het allemaal niet.
JJ de Wals schreef:peter andrae schreef:In de tijd van de digitale fototoestellen heb je zo een bewaarzak toch niet nodig ik snap het allemaal niet.
En als het dan echt niet anders kan, regelmatig controleren en goed verzekerd weghangen en niet onbelangrijk op een veilige plek. Dus zuurstofrijk water, uit de stroming en zonder scherpe obstakels.
Jorn
peter andrae schreef:Zou kunnen maar ik kan er zat die het doen om fotoo,s bij daglicht te maken kan voorbeelden zat noemen.
En als je toestel wel stuk is hang hem goed weg en bel een bekende maar blijf wel bij de vis ik blijf het triest vinden,maar goed ieder zijn meug.
 !
 !Jacob van Wensveen schreef:
En/of de zak te voorzien van een extra lijn met een grote drijvende marker?
 maar ja , dat is mijn bescheiden mening he !
 maar ja , dat is mijn bescheiden mening he ! 
 ) vangt dan is een mooie herrinering en ervaring ook mooi toch ? of moet alles op de foto tegenwoordig,ik vind aan dingen terug denken zonder foto net zo mooi als naar een foto kijken en er aan terug denken....
  ) vangt dan is een mooie herrinering en ervaring ook mooi toch ? of moet alles op de foto tegenwoordig,ik vind aan dingen terug denken zonder foto net zo mooi als naar een foto kijken en er aan terug denken....