Grote schub van 46 pond overgezet


hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

09-04-2007 17:45

Wiljo, wiljo wiljo geduld is een schone zaak, ik hoop uiteraard dat de namen van deze mannen in het openbaar komen. Remco de mannen die jou laatst of die jij laatst geholpen hebt en jij weet precies over wie ik het heb zijn ook niet vies van vissen overzetten. Die verdacht ik er eigenlijk van, zo niet reageer dan ff via pb als het niet zo is.
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
remon van dusschoten
Berichten: 473
Lid geworden op: 31-08-2004 22:06
Locatie: Nijkerk

09-04-2007 17:57

[quote="Remko Berendsen"]hallo wiljo en anderen dat wij vol op mee bezig zijn kan ik jullie verzekeren.
Maar dat jullie het niks aan gaat over hoe het nu verder gaat is natuurlijk logisch wij hoeven niet heel nederland hier hebben.
En dat je geen antwoord krijgt op je pb is ook niet gek anders kan iedereen wel een pbtje sturen met de vraag waar komt die vis vandaan en waar zwemt tie nu dus stel gewoon dan geen domme vragen waar je het antwoord op weet.
AUB vat het niet verkeerd op.

mochten we weten wie het geweest zijn krijgen jullie de namen met foto van elk persoon er bij op dit forum alleen dan maar hopen dat ze het ook gewoon laten staan[/quote]

op het moment dat je een topic als deze begint heb je lef,nog meer waneer je ook .Nog eens het lef heb om een andere van zijn spannig af te helpe door gewoon het water of de vis te noemen.Zo moeilijk is dat toch niet,doe eens stoer en noem het water zijn we klaar

of is dit dan toch een broodjeaap verhaal

Wiljo als je erachter ben of een ander laat het mijn dan weten
elke vangst telt hoe groot of klein dat je vangt daar gaat het om
behandel een karper zoals je zelf ook behandelt wilt worden met RESPECT

steun de KSN en wordt lid gewoon doen
Jan Peter Teerling

09-04-2007 18:19

Al met al is er zogenaamd,naar alle waarschijnelijkheid een vis overgezet..Geen namen,geen kenteken plaat opgenomen oid..Je krijgt een geruchtenstroom opgang die op drijfzand gefundeerd is.. :roll:

En dan nog een hoop dreigementen,wat er allemaal wel niet met deze lui gedaan gaat worden..dat dit topic uberhaupt nog niet gesloten is..
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

09-04-2007 18:23

beste j.p.t. deze heren in kwestie worden heel erg hard aangepakt, neem dat maar aan. Deze heren zullen voorlopig niet kunnen vissen, met gebroken polsen de kaak gebroken. Wats geburt. :lol:
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
Jan Peter Teerling

09-04-2007 18:30

hans van loghem schreef:beste j.p.t. deze heren in kwestie worden heel erg hard aangepakt, neem dat maar aan. Deze heren zullen voorlopig niet kunnen vissen, met gebroken polsen de kaak gebroken. Wats geburt. :lol:


Beste Hans,
"Lekker slim" om dat hier allemaal aan de grote klok te gaan hangen.
Mocht er 'het een en ander' gaan gebeuren weet de Politie in iedergeval jullie namen alvast..

Laat voorop staan dat ik niet iemand zou molesteren omdat hij een vis (al is het een mooi exemplaar) heeft overgezet..Waar gaat dit nog over..en dan maar klagen dat de karpervissers een slechte naam krijgen bij de politie.

Elkaar aftuigen om het verplaatsen van een ´knuffelkarper´ :roll:
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

09-04-2007 18:47

Mishandeling; speltip 1

Blijf altijd anoniem.

Indien u niet anoniem wenst te blijven adviseren wij u moord.

Want anders moet u altijd over uw schouder kijken en dat is slecht voor uw nek.
8)
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

09-04-2007 19:08

Mijnheer jan peter, ik heb een hele goede alibie als je dit bedoelt. Zo niet dan durven de meesten geen aangifte te doen. Dit is niet om stoer tew doen, maar ik doe zelf niks. De jongens die dit doen, zullen voor niemand terugdeinzen. Terecht in mijn ogen, wat ,maakt een vis mee als ie overgezetwordt. Is hetzelfde als we jou in 1 keer in turkye neer zouden zetten, en ik denk dat het de krant ook nog haalt,
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

09-04-2007 19:13

Ik lees hier de meest achterlijke argumenten en bedreigingen richting de overzetters.
Dit gaat alle normen te boven, iemand af ( laten ) tuigen omdat hij een knuffeldier heeft overgezet, belachelijk.
Het is maar een karper mijne heren.

Niet dat ik het overzetten goed wil praten integendeel maar dit gaat gewoon veel te ver.
Vissen is een hobby, geen religie!
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

09-04-2007 19:20

Jo hans van L, :) ,

Maar stel nou he, je hebt twee verslaafden die voor een zootje wit wel een klusje willen doen. Ook heb je een uitgeboord alarmpistool, dat kogels schiet uit een pistool die niet bestaat. Doen we een perfecte moord er ook nog bij. Helemaal toppie zou je zeggen. :-? 8)

Maar dan ga je dat toch niet op fukkin internet zetten :-? ?!

Joo he 8)
8)
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

09-04-2007 19:22

Douwe wijsheid komt dan toch niet met de jaren. Als dit meteen in de kiem gesmoord wordt, hoor je er ook niks meer over. Hoe geheimzinniger er over gedaan wordt hoe meer bekendheid het krijgt. En terecht, dit soort taferelen moet de DOODSTRAF op staan, wij gooien ik weet niet hoeveel geld in het water, vervolgens komt er een eikel die haalt je vis eruit. Aanklagen gaat ook niet, dus dit lijkt, me een gepaste straf OM DE 3 MAANDEN een jaar lang. :lol:
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
bram maasland
Berichten: 30
Lid geworden op: 04-12-2002 01:00
Locatie: ede

09-04-2007 19:29

Dat het zou gebeuren van die dreigementen had ik voorzien toen ik dit plaatste.Ook ik ben niet van mening dat we er iets mee opschieten met molesteren, royeren heb ik het over meer niet. Met molesteren los je het niet op dan is de volgende karper weer zo aan de beurt.

Ik was gewoon verbolgen over het feit van een zeer zware vis die van vele een target is.Het is geen onbekende 20 ponder uit de rivier ofzo. Ik wil niet zeggen dat ook dat dan wel in orde is ook ik heb ooit een 12 pond schub uitgezet.En nu zullen wel heel veel mensen zeggen de pot verwijt de ketel.
Ten eerste was dit vele jaren geleden en ik ben ondertussen een boel wijzer geworden nogmaals we hebben het hier over een grote vis die voor vele een target was en dat wist ik zeker.Wat de gevolgen mogen zijn ik ben eerlijk en heb verder een zuiver geweten.

Zoals vele weten is ook mijn target vis uit een ander water gekomen.En als we het hebben over een vis die op een meter water zwemd en regelmatig met opzet door kwajongens met blinkers werd gehaakt dan is die vis beter af in een ander water.Het is een risico volle onderneming dat is wat blijft.

Laat de vis zwemmen waar hij is groot geworden en er zijn altijd redenen zoals afwatering of gezondheid van een vis die je doen overwegen in te grijpen. Maar niet uit eigengewin dat is fout.
trust is the keyword
sander dekamper
Berichten: 665
Lid geworden op: 31-08-2004 23:06

09-04-2007 19:30

over zetten is niet goed te keuren!!
Maar wat een geleuter gelijk over wat er gedaan moet worden met die gasten .............. :-?
Laatst gewijzigd door sander dekamper op 09-04-2007 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

09-04-2007 19:44

Molesteren, iemand uit zijn leef omgeving trekken en dan ergens anders in flikkeren. Sorry {d} ouwe ik bedoelfde hier niets verkeerds mee, ik vindt dat zulk soort mensen opgeknoopt moeten worden, als het de personen betreft die ik denk datr het zijn kunnen ze hun lol nog op. Ik vis door alle drukte heen op de rivier hier, alleen omdat er vissen overgezet worden. Dus daarom dood en verderf aan die gasten, grt hans
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

09-04-2007 19:54

Sorry, helemaal over het hoofd gezien. De perfect crime bestaat niet, alleen als iemand vis overzet zo blijkt het. Daar kun je ongestraft mee wegkomemn :roll:
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

09-04-2007 20:15

Oh ja robert de j. , als dit jouw perfect crime is. Je zult nooit geen goede schrijver worden. Wat betreft de rest die er allemaal anders over denken, gooi de mat weg. Heel erg ksn achtig denken jullie hoor, lange leve de karper, oh nee tis maar een vis, grrrrrrrrrr SUKKEL. Ik doe net zop zuinig met een winde als met een karper, maar ja niet voor iedereen is het weggelegd om zijn hobby naar behoren uit te oefenen. Grt hans
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Marcel de Bruin
Berichten: 77
Lid geworden op: 02-06-2006 22:00
Locatie: Nieuwleusen (Zwolle)

09-04-2007 20:38

Met walging lees ik de reply`s van Hans, deze oproerkraaier mag wat mij betreft direct van het board verwijderd worden. Ik kom net terug van een prachtig middagje karperen en dan kom je deze shit weer tegen op dit board. Het is heus verschrikkelijk van dat overplaatsen enzo, maar dit gaat echt te ver

Groet,

Marcel
Gebruikersavatar
remco de koster
Berichten: 1034
Lid geworden op: 03-04-2006 11:11

09-04-2007 20:44

ik denk dat je die opmerkingen van hans maar met een lepel zout moet nemen.Hij is er alleen opuit om namen op het board te krijgen.Ok et is niet normaal van die vis maar iedereen is boos maar je kan er momenteel toch nix aan doen.

Remco
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

09-04-2007 20:51

Wat te ver, Ik heb ook een prachtig weekend achter de rug, niks gevangen ook nog niet. Ik zou jou welleens willen horen als ze ergens een vis uit halen waar jij veel vist, als het dan ook nog s de zwaarste is wordt je helemaal niet blij of wel dan. Sorry dat ik wel durf te zeggen wat de meeste mensen denken, met vriendelijke grt hans]
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

09-04-2007 21:06

hans van loghem schreef:Oh ja robert de j. , als dit jouw perfect crime is. Je zult nooit geen goede schrijver worden


Dank je,

Maar.

In mijn posting werd mijn interpretatie van de perfecte moord niet gegeven.

Je zult nooit een goede lezer worden.

Nooit geen komt trouwens neer op iets wat jij niet bedoeld, schrijver.
8)
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

09-04-2007 21:24

Zo'n vissie zet je beter een dag in een eimarinade met wat bier en kruiden en peuzelt hem vervolgens in een weekje op.

Nog vele malen veiliger ook.. :o
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

09-04-2007 21:41

Kiek Henk,
Now were talking shit :D

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

09-04-2007 21:53

Ach ja Peter,

Kwestie van aanpassen, bijleren en inleven.. :o

Ik dacht dat het in 1995 was, na een extreem hoogwaterperiode..
Tientallen karpers en honderdtallen andere vis dood in de uiterwaarden op Cortenoever bij Brummen, geen of weinigen die zich erom bekommerden.

Een enkele levende vis heb ik naar het water gebracht, gelukkig ben ik niet betrapt..
De dode exemplaren werden per meststrooier afgevoerd..Verder nix meer over gehoord...Niets van: Robert, Hans, Remco, Sander, Bram, Douwe, Jan Peter, Remon of wie dan ook.

46 pond lijkt wel heilig verklaard, zal wel met Pasen van doen hebben. :oops:
Groet'n Henk..

still growing Old.
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

09-04-2007 21:56

Ik merk al dat erg weinig respect om een grote vis is, het zal wel aan de boillies liggen. Henk sommige kunnen geen waterlandbaits betalen dus ook niet met enige regelmaat een veertiger vangen. Dus als je wilt reageer alleen op dingen waar je over mee kunt praten, met vriendelijke groeten hans
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

09-04-2007 22:03

Henk 1995 toen begon ik net op karper te vissen, das 12 jaar geleden man. Maar ja als je je daar druk over gaat maken. Veel plezier ouwe man. Wel lol maken om de jeugd die zn eigen om de tegenwoordige problematiek zorgen maakt, ben jij er nu ook 1 die zn eigen inzet VOOR HET WELZIJN VAN DE KARPER. Zn ouwe rot,grt hans
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

09-04-2007 22:14

Er bestaat ook nog respect voor mensen. Ietsje minder graag heren en Hans.

De onbekende daders die de onbekende karper naar onbekend water hebben overgezet zijn inmiddels al tien keer dood geschreeuwd. Dat schiet zo niet op.

Dat karpers overzetten op zijn zachts uitgedrukt niet erg gewaardeerd wordt is niet sinds dit topic.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======