Klote winkels


tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

19-03-2007 11:23

beste Douwe,

of je nou 20,- voor je pook betaald of 200,- ze horen bij de eerste sessie niet te breken of haarscheuren te vertonen.
als fabrikant ben je namelijk altijd verplicht om een deugdelijk product op de markt te brengen...

dit echter niet weg dat er es een keer een fabricage fout kan zijn.
ook neemt het niet weg dat mensen graag liegen over de toedracht van het ongeluk/fabricage fout.

al met al is de zaak heel gevoelig en vind ik dit topic ook vragen om problemen.
Groet'n,
Tim
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

19-03-2007 12:13

Beste douwe,

50 plus 40 euro is al 90 euro. Als je dit hebt verwacht je wel dat het goed is. Ik ben 15 jaar en kan natuurlijk niet overal veel geld voor gaat uitgeven, ik vis ook vis op snoek enz enz.. dus ik vind 90 euro voor hengel en molen duur genoeg. dan :-? verwacht je niet dat het shit is
Mvg, Janieck
Gebruikersavatar
Vincent Verwolf
Berichten: 118
Lid geworden op: 09-05-2003 02:00
Locatie: Utrecht
Contacteer:

19-03-2007 12:15

janieck spithoff schreef:Ik ben 15 jaar

Je bent 16 jaar.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

19-03-2007 12:19

Janieck je hebt gelijk je kunt je geld maar één keer uitgeven en je verwacht service.
Mijn advies aan jou is ga in het vervolg naar een bedrijf die je de service wel kan verlenen.
Ik heb niets tegen andere winkels, ik kom al jaren bij de Fuik en zal daar ook altijd blijven komen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

19-03-2007 12:26

ohhh,,, :o ik ben 15, verander het even :lol:
Mvg, Janieck
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

19-03-2007 12:56

Het is toch niet onbillijk dat er een verband gelegd wordt tussen kwaliteit, service en prijs?

Maakt nog niet dat iets ondeugdelijk mag zijn. Maar als ik in de winkel terugkom met een kwalitatief hoogwaardig en naar verhouding duur artikel heb ik de service er uiteindelijk wel bij ingekocht.

De winkelier kan slechts één keer iets aan een enkel artikel verdienen. Wil ik service, dan moet ik dat vooraf voorschieten bij de aankoop.

Groet, Kees

Rob, voor de laatste keer. Ik heb het niet over één topic maar over een serie van achtereenvolgende topics betreffende dezelfde leverancier, waarvan dit ongeveer de laatste was.
Gebruikersavatar
Theo Nieuwenhuijsen
Berichten: 379
Lid geworden op: 03-10-2002 02:00

19-03-2007 13:52

Naast alle commentaar op bepaaklde winkels mag ook wel eens lof worden toegezwaaid, hoewel dat waarschijnlijk offtopic is. Ik koop bij maar twee aken. De Goudvis in Den Haag en bij Dolf Holtman in Sassenheim. Over beide zaken niets dan lof. Service altijd fantastisch en nooit gezeur. Bij De Goudvis megemaakt dat een oog van mijn boothengel (Ugly Stick Tiger) na een jaar begon te roesten. Daarvan werd, omdat de goede ogen niet te krijgen waren meteen het topdeel vervangen. Een jaar na aanschaf. En zonder gezeur. Klasse.
Hé mod. Hoe kan ik hier een onderschrift plaatsen????
Willem Barnas

19-03-2007 14:30

Theo,

Veroordelen is natuurlijk makkelijker dan oordelen, scheelt een paar stappen. Ging dit topic daarom zo snel.........................................?

Klotewinkels betaan niet, slechte uitbaters wel.

Ik ben WEL tevreden over:

VOS hengelsport Karper aan de nieuwstraat 51 in Almelo

ZIj hebben veel in huis, zowel qua personeel als materiaal. Kon zelfs mijn verkeerde maat Skee-Tex-laarzen ergens anders inruilen, zij zorgden wel voor de afhandeling.... En altijd alles binnen no-time in huis, of anders vlot besteld en alsnog een paar adgen later bezorgd.

Sinds '97, toen Wim, Ans en Bas er nog stonden was het voor mij al the place to be, zowel voor de koffie en aangename sfeer onderling, alwel voor de meer dan goede inruilmogelijkheden en ruime keus. Ik kocht er toendertijd mijn eerste echte schepnet en dat leeft ook nog steeds.

Ik weet niet hoe die gasten in Almelo heten, maar mensen ga zo door en houd het levend, 't is een goeie zaak.

Geheel belangeloos hoor, geheel belangeloos.

Ajuus,
WB :wink:
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

19-03-2007 15:29

Willem,ik kom ook altijd bij vos


Jan,bert en herbert zijn mensen met kennis en nooit moeilijk doen.
Matthijs Gerrietsen
Berichten: 569
Lid geworden op: 10-01-2004 17:08

19-03-2007 19:05

ff aan toevoegen dan maar... Vlemmix/ Raven... Service verlenen komt niet in hun woordenboek voor in elk geval... En nee, geen gezeik over X2, maar over een nieuwe niet werkende Eagle visvinder! Na 2,5 jaar uit eindelijk na rechtstreeks contact met Eagle/ Lowrance is het opgelost...

Voor mij ook Vos! Super service (en adviezen!) en altijd gezellig!
piron stoop
Berichten: 22
Lid geworden op: 30-07-2006 12:21
Locatie: Nijmegen

19-03-2007 19:43

Ook kan je vaak aan een breuk zien wat er met de hengel gebeurt is.. bijv. geplet, geklemd of een fabricage fout...En dat valt sommige slordige kopers ook wel eens tegen.

Weet wel dat uit mijn tijd bij deze zaak wel altijd een nieuwe hengel gaven als er twijfel was.....we rekende dus naar de klant toe ondanks dat het soms bijna zeker was dat men de autodeur te vlot dicht gesmeten hadden nadat ze op de hengel hadden gestaan..


Hier heb je zeker gelijk in. Er zullen vast genoeg mensen zijn die de verhalen verdraaien en zo proberen een nieuwe hengel te krijgen.
Bij mij was het dus het geval dat hij bij de eerste worp meteen gebroken was en het er uitzag alsof er een kudde olifanten overheengelopen was. Dit leek mij dus een fabrieksfout. Maar als ze mij in de winkel dan nadat zelfs mijn moeder meerdere keren mee geweest is nog niet geloven, dan vind ik het niet erg netjes van de winkel... en dan had ik nog nieteens verteld dat ze zelfs tegen mij gingen schreeuwen in de winkel... :-?
Mark kuiken
Berichten: 133
Lid geworden op: 06-08-2006 13:52
Locatie: alkmaar
Contacteer:

19-03-2007 19:49

Heb zelf ook niet al te goede ervaring met raven/vlemmix. Hebben een hele slechte service. Zij zullen je nooit bellen als er wat aan de hand is zelfs niet nadat ze beloofd hebben om terug te bellen.

om ook nog maar wat goede woorden neer te zetten,

heb goede ervaring met wout van leeuwen,carpstore, fish-inn en nipro hengelsport.

maar ook hierover zullen de meningen verschillen!!!!

grtz mark
jjr hagen
Berichten: 179
Lid geworden op: 27-04-2003 02:00
Locatie: Hoekschewaard

19-03-2007 23:51

Wij keken de hengels altijd volledig na, zodat we eraltijd zeker van waren of er gebreken waren.

Als ze het magazijn in gaan en als ze over de toonbank gaan krijgen ze volledige controle...zo maak je de kans dat het aan de winkel ligt erg klein.

mvg,

Rob
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

20-03-2007 07:13

Beste Douwe,
Een koper cq consument ofwel klant zeurt nooit :wink:
Ook al denken we er wel eens anders over, als je een goede after sales levert ook bij goedkoper geprijsde zaken dan zal je dit op de langere termijn rendement opleveren.

Goede mond op mond reclame is goud, slechte kan dodelijk zijn.
met vriendelijke groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

20-03-2007 08:06

Ik snap niet dat die jonge snuiters wat meer speuren op marktplaats en de div andere sites.

Zelfs ik doe dat bijna dagelijks .

Komen met regelmaat hengels langs die voor n prikje weg gaan , en ooit t neusje van de zalm waren ( ook in prijs)

Maar ze zullen wel liever n China pook willen , dan n echte stoffige stok.


Gr :wink:

Aan die van jou Peter ,daar hebben al n paar hele mooie aangehangen :D
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

20-03-2007 15:26

Beste Menno,
Ik ben blij dat te horen en dat je er content mee bent ;-)
Ben binnenkort weer in lapzwansland voor een korte periode :lol:

groet,
P
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

20-03-2007 16:41

Peter ;

Elke hengel waar 20kg plus aan gaat hangen doet mij glunderen :wink:
Gebruikersavatar
ramon ansing
Berichten: 655
Lid geworden op: 23-08-2006 17:46
Locatie: tolbert (groningen)
Contacteer:

20-03-2007 17:18

van der kolk hengelsport, op de beurs in groningen vorig jaar kocht ik 2 karperhengels. ik vroeg die man of ik niet beter de duurder kon nemen hij zij nee voor jou zijn deze beter. omdat ik had gezegd dat deze hengels erbij waren voor korte sessies met de fiets en dat me warrior xt anders teveel beschadigen bij de verkas steeds. nou hij zij dat dat ze beter waren omdat het delaaste 2 waren want toen ik thuis kwam zag ik bij de hengel die ik niet gevoeld had 1 oog scheef zat. ik dus maandag die winkel opbellen en me verhaal uitleggen. zij die stuur hem maar op kosten zijn wel voor jou. nougoed dan. ik die hengel in pakken bekeek ik die andere nog eens goed bleek dat er allemaal lak scheurtjes in zaten ik weer opbellen en die ook mee stuurt. na 5 dagen kreeg ik ze weer terug het scheve oog zat recht met 3 cm lak erop leek nergens naar. en aan die lak scheurdjes hebben ze niks gedaan. nouja dan maar weer met me warrior vissen want die hengels gooien ook ng voor geen meter heb er misschien 5x mee gevist en nu zitten de handvaten ookal los.
groet`n ramon
Gebruikersavatar
sebastian brugman
Berichten: 55
Lid geworden op: 01-09-2006 00:08
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

20-03-2007 23:52

De Vlemmix in Tilburg... Stelletje onbeleefde patsers!! Pas als je over 1000 euro praat worden ze behulpzaam!
Wie niet waagt wie niet vangt.. Gewoon het schepnet vullen..
Gebruikersavatar
Michiel de Vries
Berichten: 1359
Lid geworden op: 13-10-2006 00:13
Locatie: Leiden

21-03-2007 00:07

vlemmix/raven vind ik maar een vreemde zaak, gister in lelystad geweest in de winkel, maar sommige producten waren duurder in de winkel dan op internet en sommige waren ook goedkoper in de winkel dan op internet.
oftewel de prijzen daar vind ik maar vreemd.

net zoals op hun nieuwe site nu, piepertje 9,99 ps, kan je ook een setje van 3 stuks van dezelfde piepers kopen voor 33 euro :-?
Bastiaan Schothuis
Berichten: 44
Lid geworden op: 07-01-2005 14:17
Locatie: Utrecht
Contacteer:

21-03-2007 08:35

Michiel de Vries schreef:vlemmix/raven vind ik maar een vreemde zaak, gister in lelystad geweest in de winkel, maar sommige producten waren duurder in de winkel dan op internet en sommige waren ook goedkoper in de winkel dan op internet.
oftewel de prijzen daar vind ik maar vreemd.

net zoals op hun nieuwe site nu, piepertje 9,99 ps, kan je ook een setje van 3 stuks van dezelfde piepers kopen voor 33 euro :-?


Tja...op zich kan ik het bij een dergelijk groot assortiment wel begrijpen dat er eens een foutje in sluipt..maar ze zijn ook nooit te beroerd om het product voor de laagste prijs te verkopen.

Dit is niet alleen uit eigen ervaring...(zou ook niet eerlijk zijn, heb 1,5 jaar gewerkt bij raven toen ze in hengelo zaten)
Jan Peter Teerling

21-03-2007 11:03

ramon ansing schreef:van der kolk hengelsport, op de beurs in groningen vorig jaar kocht ik 2 karperhengels.
ik vroeg die man of ik niet beter de duurder kon nemen hij zij nee voor jou zijn deze beter. omdat ik had gezegd dat deze hengels erbij waren voor korte sessies met de fiets en dat me warrior xt anders teveel beschadigen bij de verkas steeds. nou hij zij dat dat ze beter waren omdat het delaaste 2 waren


Als ik het goed begrijp Ramon,(want je posting is een babylonische spraakverwarring in zn geheel!)koop je die hengels omdat hij zegt dat ze beter zijn,omdat het de laatste 2 zijn?

(Ps Ik weet niet of je last van dyslexie hebt of dat je gewoon 5 dagen in de week spijbeld van school,maar lees je posting zelf eens door en probeer de volgende keer eens met leestekens te schrijven)
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

21-03-2007 17:40

ahahaha,jan weet het goed te brengen. :lol:
Gebruikersavatar
ramon ansing
Berichten: 655
Lid geworden op: 23-08-2006 17:46
Locatie: tolbert (groningen)
Contacteer:

21-03-2007 19:03

Jan geen van bijde maar de pc`s op school typen een beetje broed omdat er 100 duizenkeer drinken over is gevallen. Maar ik heb die hengels toen gekocht omdat ik gewoon 2 stokjes voor erbij wilde. Dus ik vertelde dat en toen werden deze in me handen gedrukt. Nouja vooruit dan maar, was achteraf dom geweest. Zou nu ook nooit iets van die prijsklasse kopen een miskoop vind ik wel genoeg. Vind het iniedergeval een kloten winkel! :P
groet`n ramon
Gebruikersavatar
Mike Verhoeff
Berichten: 752
Lid geworden op: 10-02-2004 12:09
Locatie: Nederland

21-03-2007 19:07

Wiljo zeer vervelend dat dit soort dingen voorkomen. Dat zou toch eigenlijk niet mogen zoiets. Krijg je ook totaal je geld niet terug dan?
Zat er nog garantie op de hengels? Want dan lijkt me toch echt dat je er mee terug kunt gaan?! welke berichten heb je gekregen van hun??


Gelukkig zijn niet alle online shops 'naaiers'.

Hennie Kruidenier- goede ervaring mee en goede after sales.
Carpstore - eveneens goede ervaring mee, hebben een prima sevice.
t Guppy - ben ik ook erg over te spreken.

Cheers