amiaud peche op carp2007


Plaats reactie
Tom Engelen
Berichten: 40
Lid geworden op: 21-01-2007 20:38

14-02-2007 17:49

ik heb op de beurs in 2007 een amiaud besteld maar nog steeds niks van gehoord heeft iemand anders dit zelfde probleem ook gehad met amiaud???
VISSEN KOST JE VRIENDEN.
VRIENDEN KOST JE VISSEN.
Jan Zwarthoed
Berichten: 355
Lid geworden op: 15-09-2003 02:00
Locatie: Volendam

14-02-2007 17:54

Ik heb ook besteld. Ze hebben gezegd dat het ongeveer 2,5 week zou duren dus je zal volgende week wel een telefoontje krijgen.
blub blub
Tom Engelen
Berichten: 40
Lid geworden op: 21-01-2007 20:38

14-02-2007 18:22

ok bedantk voor info tegen mij zijden ze alleen van zel belden en 3 dagen nadat ze gebeld hadden kon je hem thuis verwachten
VISSEN KOST JE VRIENDEN.
VRIENDEN KOST JE VISSEN.
hans van tongeren
Berichten: 12
Lid geworden op: 19-02-2007 22:55
Locatie: Groningen

21-02-2007 20:51

Ik heb op de beurs carp 2007 in zwolle gebogen buzzerbars besteld voor mijn amiaud peche inox extreme. Helaas ook nog steeds niet binnen.. Zouden binnen enkele weken bezorgt worden...nog niets gehoord... Weet iemand zo toevallig het adres van die figuren die bij die stand van amiaud stonden?

groet hans
Beter je vinger in een snee dan een snee in je vinger
Gebruikersavatar
Mark Breedveld
Berichten: 254
Lid geworden op: 10-05-2006 14:10
Locatie: Broek In waterland

22-02-2007 16:51

gisteren gesproken met die gasten, er schijnt een hele zending verkeert te zijn gegaan, duurt nog minimaal 3 weken.

zijn ook wel een stelletje daar zeg.

iemand anders nog ervaringen met enorme prijs verschillen zo wat de rod pot die wij hebben besteld op de beurs in Zwolle op eens 100 euro duurder dan de beurs van Utrecht.

RVS zoveel in prijs gestegen??

groetjes Mark
Gebruikersavatar
Rob de Boer
Berichten: 524
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Noord Holland

22-02-2007 17:00

Mark Breedveld schreef:er schijnt een hele zending verkeert te zijn gegaan, duurt nog minimaal 3 weken


Oftewel. Het kan nog niet geleverd worden om (on)bekende redenen....zoals wel vaker voorkomt.

Mijn eerste paraplu is na 8 maanden geeindigd in een: Steek hem maar in je reet.

Was overigens een ander merk.
Gebruikersavatar
robert klapman
Berichten: 342
Lid geworden op: 11-01-2006 14:19
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

19-03-2007 18:44

mensen nog wat gehoord ?? van amiaud
Robert

Niet zeiken,, Gewoon vissen!!
Tom Engelen
Berichten: 40
Lid geworden op: 21-01-2007 20:38

19-03-2007 19:54

ik heb mn rodpod gelukkig binnen
ben niet tevreden met amiaud service
zeggen ze binnen 2 weken binnen niet dus was veel langer dus
en dan zouden ze bellen dat je geld inhui skan halen om te betalen aan de deur hebben ni eens gebelt ofzo allemaal beloftes zonder natekoemn maargoed
VISSEN KOST JE VRIENDEN.
VRIENDEN KOST JE VISSEN.
Gebruikersavatar
Mark Breedveld
Berichten: 254
Lid geworden op: 10-05-2006 14:10
Locatie: Broek In waterland

03-05-2007 09:39

Nog steeds niet binnen die Troep, wordt er knetter gek van !!!! :evil:

Probeer die gasten elke dag te bellen maar tegenwoordig nemen ze de telefoon maar niet meer op en bellen ze ook niet even terug.
beloven te bellen, langs te komen om het te bezorgen, komen gewoon niet opdagen!
het is gewoon asosiaal, als iemand een Amiaud wil bestellen, jongens denk er 10 keer over na voor dat je het doet, ten eerste houden ze zich niet aan de prijs afspraken, beloven dingen die ze niet na kunnen komen en vervolgens kunnen de ze het niet leveren. beloven 2 tot 3 weken, ik ben nu bijna 3 maanden verder en heb nog steeds niets.
het is gewoon een rotzooitje daar!

dat je het maar even weet!

groetjes Mark
Barry van Gelder
Berichten: 75
Lid geworden op: 06-07-2006 17:02
Locatie: Zuid-Holland

07-05-2007 23:35

Ik was dus niet de enige die zat te wachten,heb laatst op de visma een tas voor mn amiaud rodpod bestelt en zou binnen 10 dagen geleverd worden maar ik begin nou toch al aardig wortel te schieten,en toch hebben ze me telefoonnummer dus zouden ze op zn minst toch wel even een belletje kunnen geven dat het wat langer gaat duren allemaal, maar daar zijn ze geloof ik zelfs te beroerd voor.

De leverancier was carpcollection als ik het goed had.
Gebruikersavatar
Mark Breedveld
Berichten: 254
Lid geworden op: 10-05-2006 14:10
Locatie: Broek In waterland

08-05-2007 09:22

inderdaad dat Klopt, ROB Straatman, beloofd veel, doet niets, Zijn maat John Delgorge neemt tenminste nog de moeite om zijn telefoon op te nemen.
mijn gevoel zegt dat ze het gewoon niet kunnen bolwerken financieel, daarom zoveel mogelijk orders willen hebben voordat er uberhoubt iets uit Frankrijk komt, zo min mogelijk in voorraad en eigenlijk alleen een door geef luik dus lekker snel verdient.
ik vind het echt schandalig, er gaat vandaag nog een boze e-mail de deur uit!
maar ja, we kunnen lang klagen, zal niet helpen eerder een stuk metaal op de stoep te krijgen.
Barry, succes!! ik hou je op de hoogte.
Barry van Gelder
Berichten: 75
Lid geworden op: 06-07-2006 17:02
Locatie: Zuid-Holland

13-05-2007 02:04

En ik zit nog steeds te wachten :cry:
Gebruikersavatar
Mark Breedveld
Berichten: 254
Lid geworden op: 10-05-2006 14:10
Locatie: Broek In waterland

06-06-2007 17:51

Goed, na een brief, een e-mail en 200.000 telefoontjes heb ik vandaag op ze voice mail maar ingezongen dat hij ze letterlijk in ze reet kan stoppen.
ik heb ze elders gekocht en binnen 2 weken worden ze geleverd.
tevens kreeg ik te horen dat Carpcollecor niet mag leveren aan particulieren en (omdat ze dat dus wel doen) alle dealers hun spullen recht streeks bestellen en ze dus eigenlijk op het randje van faillissement staan.
en Amiaud Peche in Frankrijk is ook goed klaar met ze omdat ze nooit te bereiken zijn dus..... ga zo door jongens dan kunnen jullie anderen ook niet meer tot last zijne met lozen beloftes en dingen die jullie toch niet kunnen nakomen.

iedereen die nog spullen in bestelling heeft staan, bel even Robert op van hengelsportmekka ergens in Groningen, binnen 14 dagen heb je het in huis, hij haalt het rechtstreeks uit Frankrijk en je bent nog goedkoper uit dan bij Carpcollector voor telefoon nr stuur maar een pb

mzzls
Barry van Gelder
Berichten: 75
Lid geworden op: 06-07-2006 17:02
Locatie: Zuid-Holland

06-06-2007 23:20

Ik hoop dat je je spullen binnen 2 weken binnen heb want ik heb die jongens van mekka ook een mail gestuurd of dat ze tassen verkochten voor die amiaudrodpod maar ook hier wacht ik alweer 2 weken op antwoordt.
Ze zullen hetwel te druk hebben met het op en neer rijden naar frankrijk.
Het schijnt echt zeer moeilijk te zijn om aan die spullen van amiaud te komen,mijn vaste hengelsport verkocht ook amiaud maar is daar maar mee gestopt want hij kreeg zn bestellingen gewoon niet binnen en ook dat ging trouwens via carpcollection.
Ik denk dat ik zelf maar is een tas ga maken voor dat kreng , dat ga sneller denk dan dat ik ht bij een of andere Joep Meloen bestel.
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

07-06-2007 09:56

wat een gedoe allemaal...zeker wachten tot ze wat orders hebben en dan bestellen....
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
Mark Breedveld
Berichten: 254
Lid geworden op: 10-05-2006 14:10
Locatie: Broek In waterland

07-06-2007 14:21

ik kreeg het zwart op wit van ze dus het zal wel goed zitten, zo niet dan sta ik met een baksteen op de stoep en rij ik naar Frankrijk koop ik ze daar, ben er nu echt klaar mee zie je.
we wachten af, ben vol goede moed :D
Gebruikersavatar
Mark Breedveld
Berichten: 254
Lid geworden op: 10-05-2006 14:10
Locatie: Broek In waterland

12-06-2007 10:08

Zo, binnen een week binnen, niet te geloven toch. :lol:

Zit je eerst 5 maanden te wachten op de slappe happen van Carpcollection, en het is allemaal zo moeilijk om te leveren.

1 telefoontje naar Hengelsport Mekka in Groningen, je wordt ten eerste keurig geholpen, ze doen wat ze beloven inclusief terug bellen.

vervolgens is alles binnen een week binnen.

de laatste vraag was omdat ik deze week niet ff naar groningen op en neer kon rijden of het verstuurd kon worden via de post op mijn kosten, en zelfs dat hoefde ik niet te betalen, service van de winkel.
geen probleem!

nou in 1 woord gewoon TOP :P

Robert bedankt!!!

Barry succes, ik zou Robert een telefoontje wagen, ik denk dat het zo geregeld is!
Plaats reactie