carp 2007


Rick Jansen
Berichten: 618
Lid geworden op: 04-01-2006 11:49
Locatie: Wijhe

03-02-2007 21:34

bier was ook 2.50 had je flesje bavaria
Gebruikersavatar
Louise Eghuizen
Berichten: 95
Lid geworden op: 10-12-2006 21:26
Locatie: Dalfsen

03-02-2007 21:54

Jeroen Huigen schreef:En dat blikje cola koste ook nog eens 2 euro 50 .


Ja 2,50 op de beurs zelf, kwam je in het restaurant ernaast in de ijsselhallen ook, kost het maar 2euro!! :o
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

03-02-2007 22:00

kan beter....wel leuk weer mensen gesproken te hebben.


ik hoop een keer op meer concurentie en stunt prijzen en leuke voordeelpaketjes, meer engelse bladen en merchandise zoals hun dat zo lekker kunnen.

meer diverse ruimtes info/ verkoop/chill-out


je zou alleen al een hal over de voerboten kunnen doen en dan een tenten hal en dan een hengel hal en dan een voer hal. dan kan je direkte vergelijken en een betere keuze maken.
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
Gebruikersavatar
Louise Eghuizen
Berichten: 95
Lid geworden op: 10-12-2006 21:26
Locatie: Dalfsen

03-02-2007 22:17

Geen gek idee Martijn :wink:
Jef Hegteler
Berichten: 247
Lid geworden op: 30-04-2005 21:50

03-02-2007 22:29

Wat moet je betale voor patatje dan :P
Mvg. Jef
Gebruikersavatar
Sander van Dongen
Berichten: 410
Lid geworden op: 21-03-2006 10:30
Locatie: Hellevoetsluis

03-02-2007 23:15

De eerste keer Carp was voor mij jaren terug, volgens mij was het toen de eerste zelfs. Toen vond ik het erg tegenvallen qua grootte en diversiteit en nu na al die jaren niet geweest te zijn bleek vandaag dat er eigenlijk niet veel veranderd is.

Het geheel stond wel netjes opgesteld maar qua grootte stelt het nog steeds weinig voor en als je geen lood, haakjes, foudralen of tenten nodig hebt dan is het weinig interessant. Wij waren er na een uurtje wel doorheen in ieder geval. Zonde van de totaal 3.5 uur rijden en van de 6 euro (!) parkeergeld.

Voor de collega karpervisser die het schijnbaar nodig vond om een deur in mijn deur te stoten en dus een parkeerbuts achter te laten, bedankt paardenlul...
Life begins at 11.000 ha
Gebruikersavatar
Rob van Burik
Berichten: 158
Lid geworden op: 22-07-2002 02:00

03-02-2007 23:22

Ik vond het een erg geslaagde beurs, veel stands, ruim opgezet, goede prijzen (Vlemmix en Raven), niet al te druk en te warm gelukkig.

Alleen 1 ding die lezing van die knaap van waterland baits was een partij onsamenhangend en leidde echt nergens toe, een mooi voorbeeld van een half uur lullen over iets wat je in essentie in 30 seconden kan vertellen.......
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

03-02-2007 23:51

Voor mij was het de eerste keer, maar nooit weer. Ik was hier voor de eerste keer, maar lezingen heb ik zowieso een hekel aan. Kan niet zo goed tegen het lange zitten, maar nogmaals leuk om een keer te zien maar het is net of ik in een grote hengelsportwinkel rondloop. Voor verder informatie kun je of de bladen losslaan of beter en specifieker de zoekfunctie op het board gebruiken, meestal is de lokale hengelsportwinkel goedkoper want die hoeft namelijk geen 24,?? te betalen per 1 m2. Daarom zijn er leuke aanbiedingen???? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Jeroen Huigen
Berichten: 393
Lid geworden op: 03-09-2006 18:26
Locatie: Emmercompascuum ( Emmen )

04-02-2007 09:46

Ik ben nog maar sinds vorig jaar juni aan het karpervissen , dus dit was voor mij de eerste keer dat ik er kwam . Ik heb echt m'n ogen uit gekeken , dit vond ik echt mooi . Veel geleerd en heel veel mooie dingen gezien . Ook heb ik nog wat kleinmateriaal meegenomen , als beginnende karpervissers zijn er zoveel dingen die je nodig hebt , en dit was daarvoor een goed moment ( sommige dingen waren een stuk goedkoper ) . Ook degeen waar ik vaak kom voor mijn spulletjes stond op de beurs ( bfpproducts ) , wow wat had hij een grote stand en veel informatie en nieuwtjes . Echt super . Ik heb er weer heel veel zin in om weer een paar mooie vissen uit het water te sleuren .
john van der waal2
Berichten: 639
Lid geworden op: 27-03-2006 15:14
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

04-02-2007 10:52

ik was er voor het eerst en moest wat klein spul en boliemixen konmet iemand mee rijden dus dat was mooi opgelost.

de presentatie van piet vogel en koen koops was erg interesant en zeker met de diashow vertelde ze wat de echte realiteit is en waar veel vissers nog overheen kijken.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

04-02-2007 13:13

Sander van Dongen schreef:De eerste keer Carp was voor mij jaren terug, volgens mij was het toen de eerste zelfs. Toen vond ik het erg tegenvallen qua grootte en diversiteit en nu na al die jaren niet geweest te zijn bleek vandaag dat er eigenlijk niet veel veranderd is.

Het geheel stond wel netjes opgesteld maar qua grootte stelt het nog steeds weinig voor en als je geen lood, haakjes, foudralen of tenten nodig hebt dan is het weinig interessant. Wij waren er na een uurtje wel doorheen in ieder geval. Zonde van de totaal 3.5 uur rijden en van de 6 euro (!) parkeergeld.

Voor de collega karpervisser die het schijnbaar nodig vond om een deur in mijn deur te stoten en dus een parkeerbuts achter te laten, bedankt paardenlul...


Pfff, de eerste beurzen waren niet eens in Zwolle. Ik kan mij nu slechts bedenken dat ik er een keer geweest ben en het wel wat dichter bij huis was (Hilversum of zo? Wie weet het nog precies?). Alle beurzen in Zwolle gedaan. Wat me opvalt is dat er weinig echt nieuw meer is op materiaal gebied. Allemaal doorontwikkeld en gekopieerd spul. Qua karpervissen zitten we inmiddels al jaren in het vlakke einddeel van de S-curve. Tja, dan wordt het weinig spannend. Andere zaken genoeg natuurlijk. Overigens bezoek ik maar één karperbeurs per jaar en dan is deze de meest toonaangevende.

Kees
Gebruikersavatar
Michel Vreeke
Berichten: 167
Lid geworden op: 07-09-2004 15:12
Locatie: Emmeloord

04-02-2007 13:36

Persoonlijk vond ik deze beurs de meest goede van alle voorgaande beurzen van de afgelopen jaren.
Ik vond alles meer overzichtelijk opgesteld, ruimte om je te bewegen was daardoor beter.
Ik heb toch wel wat nieuwe zaken gezien die ik nog niet kende en die wel leuk waren om even te bekijken.
Wat wel zo was dat ik er zaterdagochtend gelijk was en dus niet echt ken zeggen hoe het nu gesteld was met de luchtkwaliteit, aangezien ik vorig jaar vond dat er teveel rook hing in de hallen.
Gebruikersavatar
Harm Bakuwel
Berichten: 135
Lid geworden op: 13-10-2006 13:49
Locatie: Maarssen

04-02-2007 13:45

Kan niet zo goed tegen het lange zitten


:o en dat voor een karpervisser :o

Maar goed, de beurs....ging wel. Na een uurtje rondlopen, een nieuwe onthaakmat en een rodpod, wat klein spul en een zak boilies aan geschhaft te hebben snel weer naar de waterkant....waar mijn nieuwe rodpod en boilies zowaar succes hadden in de volle zon :P

Ik ken slechtere dagen......
Bennie Benjamins
Berichten: 69
Lid geworden op: 10-10-2006 19:22
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

04-02-2007 14:15

vandaag naar karperbeurs geweest voor de eerste x vond het wel gezellig alleen ben er niet weggekomen zonder iets te kopen
en 2 spiegeltjes gekocht van 12 cm en gister een schubkarpertje
Ze zitten nu in een aquearium met steentjes op de bodem en plantje is het ook verstandig als ik er een pompje in zet voor stroming ofzo ?
wie heeft nog enkele tips mijn aquearium is 35 bij 70 groot 3 karpertjes erin van 12 cm nog iemand tips
alvast bedankt
marcel benjamins
Persoonlijk Record 30 Pond
http://www.carpfisher.punt.nl
Graag reactie.
Gebruikersavatar
Niek da Bont
Berichten: 456
Lid geworden op: 28-11-2005 10:32
Locatie: Uden

04-02-2007 14:28

mooie beurs!! alleen dingen die ik nodig had waren nergens te bekennen.

miste ook de stand van SOLAR & KORUM.

verder top.

Gr niek
benny gabriels
Berichten: 70
Lid geworden op: 09-10-2005 15:42
Locatie: nieuw vossemeer

04-02-2007 15:07

ik vond het wel een geslaagde dag maar er zijn wienig nieuwe dingen daar zo heb ik wel die fluor powder dip van CIPRO die is wel mega goed heb hem getest en zit er nu nog steeds op na 24 uur
Gebruikersavatar
Jarno Kastermans
Berichten: 350
Lid geworden op: 11-05-2006 20:01
Locatie: Schoonebeek Dr

04-02-2007 15:32

Ik heb me echt WEL vermaakt :D

4 jongens met Radio paradise shirtjes aan en gele boeren klompen ;) hahaha wat een stunt weer 8)

Verder nog heel veel nieuw spul gekocht, boilies waarvan ik zelf zeg, dit is DE bol voor mij!!!
tevens waren die nog goedkoper dan men huismerk dus gelijk even 3 kilo meegenomen,

Verder nog een rugzak, foudraal en stretcher gekocht! :D

geld ging er weer snel doorheen ;)

ook nog wat haken en klein spul gekocht..

prachtige beurs maar het eten en drinken was niet te betalen, en dan nog staat er zo'n gigantische rij voor,

veel gezien, veel aardige mensen gesproken, en natuurlijk weer veel tips gekregen,

Groeten Jarno
jurrien stam
Berichten: 304
Lid geworden op: 28-09-2004 14:13
Locatie: haarlem

04-02-2007 16:01

Vond het totaal niets toevoegen aan mijn kennis die ik al over het vissen bezit.

Alleen maar stands met verkoop voor gewoon normale prijzen. Niks bijzonders.

Diashow van Piet vogel was wel oke. Alleen de DVD die ze over de sloterplas maakten geeft meer info.

Eindoordeel een 6 :)
pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
roy goris

04-02-2007 16:12

ik vond de beurs zelf wat tegenvallen kan op een zaterdag net zo goed een ronde viswinkels doen, zie ik hetzelfde, vond het vrij irritant als je bij sommige stands kwam die spullen hadden uitgestald en als je dan naar de prijs vraagt krijg je als antwoord, WIJ VERKOPEN NIX :o wat doe je in hemels naam op de beurs dan (o.a stand van fox en een stand van nashbaits).

mijn spiegelkarpertje is super maar dan ook super gaaf dus over scheve bekken kan ik niet oordelen. hij zwemt lekker tussen de andere vissen nu :P

misschien volgend jaar nog maar een keer kijken.

groeten :roll: :roll:
Gebruikersavatar
Rick Van Derks
Berichten: 1121
Lid geworden op: 24-02-2005 21:16
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

04-02-2007 16:29

Pfff, de eerste beurzen waren niet eens in Zwolle



Dat klopt, die was in Hoogeveen :D


Gr. Rick
Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dat is kennis.

Combineer wat je meemaakt, met wat je al wist




http://www.hetvettebaarsje.nl/karpergroep
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

04-02-2007 16:37

Rick Van Derks schreef:
Pfff, de eerste beurzen waren niet eens in Zwolle



Dat klopt, die was in Hoogeveen :D


Gr. Rick


?

Klopt niet hoor.

Ik twijfel tussen Hillegom of Hilversum waar Carp oorspronkelijk werd gehouden, maar je dacht toch niet echt dat ik Hoogeveen dichterbij huis zou vinden. :D

Pas later is men uitgeweken naar Zwolle.

In Zwolle aan de IJssel was vroeger wel de vliegvissersbeurs waar ik ook wel eens geweest ben. Mede dankzij een zeer actiefe vliegvissersafdeling in Zwolle.

Maar ja, allemaal oude koek. Ik vroeg mij alleen af wie precies weet hoe het ooit begonnen is. Het Zwolle deel is mij wel bekend.

Kees
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

04-02-2007 17:28

Dus als ik alles samenvat :

T eten te duur en niet weg te happen ???

Weinig tot niks nieuws gezien ???

Gr :wink:

leuke beurs dus om n bekende te spreken :P
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

04-02-2007 17:40

Yep,

Lunchpakket prima verzorgd. Patatje mét na afloop zeer welkom. Was 2,50 euro, maar dat valt nog wel mee. Looppaden en stands lekker ruim. Aanwezige dealers alle nieuwtjes overzichtelijk tentoongesteld. Even bij Shimano kunnen kijken naar de vitrines met molens. Bij de winkels van alles te koop. Zeer informatieve stands aanwezig met alle voorlichtingsmateriaal. Ruimte werd goed geventileerd met buitenlucht, maar daardoor wel wat koud voor de standbemanning. Beetje onwennig nog met de nieuwe SBBK, maar ze waren er. Niks te mopperen en op naar 2008. :wink:

Groet, Kees
Gebruikersavatar
gerrit schippers
Berichten: 925
Lid geworden op: 15-01-2004 19:28
Locatie: Enschede

04-02-2007 17:49

Dit was mijn eerste keer en meteen de laatste keer dat ik op de beurs ben geweest, alle stands hebben het zelfde. Geen nieuwtjes behalfe die worm als line aliner.

En dan 2,50 vragen voor blikje cola :o

Gr Gerrit
Weet je wat T'is Meer Water dan Vis....
Bennie Benjamins
Berichten: 69
Lid geworden op: 10-10-2006 19:22
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

04-02-2007 17:51

Help ik heb een paar speigeltjes gekocht op de carp beurs alleen 1 spiegel ligt constant op de bodem en als hij naar boven wil valt hij steeds weer naar benede net of hij de kracht niet meer heeft :'( wat is dit

Marcel
Persoonlijk Record 30 Pond
http://www.carpfisher.punt.nl
Graag reactie.