Karper vrouwen in opkomst


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

15-08-2007 11:20

Ja Martijn,

Je moet straks nieuwe hengels, molens, etc. halen!!!
Deze ben je kwijt!!! :D

Dat hartverwarmende gebaar naar ons allemaal...

Lief!!!

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Gebruikersavatar
martijn bunte
Berichten: 1342
Lid geworden op: 25-07-2006 16:22
Locatie: ENSCHEDE
Contacteer:

15-08-2007 11:41

en vrouwen kosten al zoveel geld.... :oops: :wink: uhh sorry dames 8)
aldejekes loat goan!
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

15-08-2007 12:28

Ik ben het roerend met je eens!

Alleen heb ik (nu) geen vrouw(en) om me heen,
dus ik hoef géén volslagen onnodige en overbodige excuses te maken zoals jij :D :D :D !!!

En ze kosten niet alleen veel geld, maar ook een aantal jaren van je leven :o
als je de statistieken der levensverwachtingen mag geloven.

En het allermooiste is dat we het er allemaal heel graag voor over hebben.
Er is eigenlijk ook niets mooiers dan te worden versleten, te worden afgeleefd
én te worden uitgekleed door een vrouw.
Eigenlijk kun je het zo bezien zelfs stellen dat mannen worden misbruikt door vrouwen! :o
Maar je hoort ons niet klagen :D .

Ach, je krijgt er ook heel veel moois voor terug, moet je maar denken!

Ja... dames... :wink:

Groet,
Jacob

P.S. Martijn dat gebaartje dat je oogappeltje maakt, krijg ik nu altijd van volwassen dames, alleen kijken ze er altijd serieus, zeg maar gerust venijnig bij... Ik begin een beetje bang te worden dat ik ze nooit zal begrijpen... Wel jammer, ik denk dat Animal-Planet een hele belangrijke documentaire over het hoofd ziet, die in ieder geval alleen al uit het oogpunt van de kijkcijfers, zeer interessant zou zijn geweest...

Nou, ik ga maar weer wachten totdat ik weer word uitgelachen of hier publiekelijk belachelijk word gemaakt... Eigenlijk onvoorstelbaar over hoeveel incasseringsvermogen een man beschikt...
Wonderful Days
Gebruikersavatar
martijn bunte
Berichten: 1342
Lid geworden op: 25-07-2006 16:22
Locatie: ENSCHEDE
Contacteer:

16-08-2007 00:34

ik zal je niet belachelijk maken,ik geniet van jou denkwijze en het vervolgens op (papier) zetten ervan..... :lol: ennuh voor de rest ben ik het ook met u eens,ben niet voor niks vrijgezel op het moment,vrouwen pfuuuu zal ze nooit begrijpen......nog lastiger dan het vangen van die eene 30 tiger op die enorme dresuur put :lol: :wink:
aldejekes loat goan!
Gebruikersavatar
Mark Breedveld
Berichten: 254
Lid geworden op: 10-05-2006 14:10
Locatie: Broek In waterland

16-08-2007 09:36

:lol: :lol: :lol:

jullie zijn lekker bezig..... haha
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

16-08-2007 10:48

Mark Breedveld schreef::lol: :lol: :lol:

jullie zijn lekker bezig..... haha


:o :o :o

Wat is hier nu komisch aan? Martijn en ik durven openlijk te praten over de essentie van het hele (karpervissers-)leven. Zijn schattige dochtertje laat op de foto onomwonden zien wat ze van ons vindt en ik heb hem toen alvast maar (zoals echte karpervissers dat onder mekaar doen) gewaarschuwd dat zijn set hengels op het moment dat zij ook een "toekomstige karpervrouw" gaat worden, wordt opgeëist door de kleine.

Ja en dan komt Martijn met de uitspraak dat vrouwen veel geld kosten!
Dat valt gewoon niet te betwisten. Dat is een natuurwet! De zon komt ook elke dag op. Een dobber blijft drijven op water. Het zijn allemaal dingen die nu eenmaal zo zijn en nooit zullen veranderen...

Het is zelfs zo'n waarheid als een koe, dat de karperdames zélf er het zwijgen toedoen omdat ze weten dat elk commentaar hierop zéker niet in hun voordeel zal werken...

Daarom durf ik dit ook zonder meer hier neer te zetten.

Maar omdat het niet fair is (voor mijn gevoel) omdat dames hier zelf helemaal niets aan kunnen doen, heb ik ter compensatie en als een soort van troost of bemoedigend gebaar, er maar eerlijk bij gezegd dat wij (mannen) dat gebrek (gat in de hand) maar al te graag door de vingers zien. Zeker bij de dames die wel de moeite waard zijn!

Mark... Was jij niet degene die elke dag een paar uur moest overwerken om een bepaalde dame te verzekeren van een creditcard waarmee ze visspulletjes kon kopen? Ja, wie heeft er nu gelijk? En toch blijf je keihard werken! Dus zeker van jou hadden wij volmondige en instemmende bijval verwacht in plaats van lacherig te melden dat we "lekker bezig zijn"!

Het geeft dus overduidelijk aan dat jij wel een relatie hebt!!! Je denkt natuurlijk: verrek, die jongens hebben gelijk. Maar tegelijkertijd weet je dat als je dat hier gaat onderstrepen, je "thuis" tekst en uitleg moet gaan geven en dat je dat waarschijnlijk toch niet gaat winnen. Beter gezegd en zoals hierboven door mij reeds gemeld: Je krijgt er zoveel moois voor terug, dat je het maar laat gaan. En wij kunnen je daar geen ongelijk in geven, Mark!!! Op het moment dat ik en Martijn ineens heel erg stroperig gaan doen en onze heldere en scherpe uitspraken verstommen, kun je er donder op zeggen dat er weer een vrouw in het spel is...

Dan wachten wij, net als jij nu, op iemand die gewoon alles heel fijn blootlegt en gaan wij ook reageren met smilies en gaan ook lekker genietend aan de zijlijn staan. We geven onze meid dan ook een pakkerd en een speels tikje op haar billen en we kijken haar verlekkerd na, als ze met onze creditcard de stad in gaat... :wink:

:D :D :D

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Mark Breedveld
Berichten: 254
Lid geworden op: 10-05-2006 14:10
Locatie: Broek In waterland

16-08-2007 11:01

Tjonge Jonge Jacob, je hebt weer heel wat inspiratie's opgedaan in je vakantie.
ik heb meestal het geluk dat de vrouwen die ik tref niet veel eisend zijn, ik kan je vertellen dat ik zelf meestal meer uitgeef haha

momenteel zit ik in het zelfde schuitje als jullie hoor, geen relatie, er zijn maar weinig meisjes die karpervissen accepteren hier in de buurt.

en nu moet ik eerlijk zijn dat ik ook niet achter de vrouwen aanzit, ik ga wel lekker vissen, dan vang ik nog eens wat haha

dus ik zal me PB ook openstellen voor karpervrouwen die graag met de Creditcard op stap gaan van hun liefhebbende karperman maar natuurlijk wel in de hengelsportzaak.

groetjes Mark

P.s. Jacob ga nu niet steeds die berichten aanpassen, straks kan ik het niet meer volgen

mzzl
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

16-08-2007 11:39

Mark,

Ik zou het eigenlijk in een PB moeten doen, maar omdat er ook andere karpervissers zijn die er wat aan kunnen hebben:

Het is niet zozeer de inspiratie dan wel een heel erg vrij gevoel dat ik nu ervaar. Op dit moment is mijn exvriendin bezig haar spullen weg te halen uit m'n huis. Ik heb haar zondag gezegd dat ik na dat anderhalve jaar dat we niets meer met elkaar hebben, niet langer mijn huis vol met haar troep wil hebben staan en zo nu en dan een telefoontje te krijgen hoe het ermee is. Als ze klaar is, kan ik met m'n huis aan de slag (of wat er dan nog van over is :D :D :D ) en dan ga ik een nieuw huisje kopen! Lekker alles nieuw!!! Zodat ik alles klaar heb voor een toekomstige nieuwe vriendin :wink: .

Het is goed om te kennen te geven dat je geen relatie hebt.
Eventueel geïnteresseerde karpervrouwen hebben daar wat aan.
Alleen zijn die inderdaad zéér zeldzaam.

Je moet echter niet zeggen dat je wel of niet actief achter vrouwen aanzit.
Ergens achteraan zitten, geeft de indruk dat je op de achterste rij plaats hebt genomen.
Op z'n minst komt het over of je "bezeten" bent...
Ook gooi je meteen alle kaarten op tafel! 8) Nooit doen!
Laat de eventueel geïnteresseerde dames maar een tijdje (niet te lang) smachten :D .

Mijn laatste bericht heb ik maar één keer aangepast!
Ik heb "en een speels tikje op haar billen" toegevoegd om extra te accentueren hoe gek je dan met je meisje bent...

Is niets verwarrends aan, dit kunnen alle dames bevestigen!!! :D

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Mark Breedveld
Berichten: 254
Lid geworden op: 10-05-2006 14:10
Locatie: Broek In waterland

16-08-2007 11:54

Nou, mooi Jacob dat straks alles geregeld is om een nieuw leventje op te kunnen bouwen.
geweldig toch, mijn vader kijkt al meer dan een jaar uit naar de dag dat ik vertrek uit huis.
niet zozeer vanwege dat ik lastig bent of het huis in de fik steek :lol:

maar meer omdat ik zo verschrikkelijk veel spullen heb en er steeds meer bij komt, het huisje is te klein dus.....
nee ik ben druk opzoek naar een huis, eindelijk ruimte voor al mijn spullen.....

als ik voor een vrouw ga, dan ga ik er echt helemaal voor, echter wat zou er mooier zijn dan samen je passie delen......

in de toekomst zal het vissen misschien wel ietsje minder worden maar nu geniet ik van elke sessie en heb ik het reuze naar me zin.

genieten, dat is het belangrijkste toch
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

16-08-2007 12:02

Zo is het helemaal!!!

:D :D :D

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Tonnie Amelink
Berichten: 183
Lid geworden op: 06-02-2007 19:54
Locatie: La Bedchairyona

16-08-2007 12:31

Nou, je zult maar met een vrouw getrouwd zijn, dàn praat je pas over inleveren! Ik kan ook lang niet meer die uren vissen die ik vroeger maakte :D
Jullie praten over je meisje die het liefst met jullie meegaan vissen, maar ik moet met mijn vrouw meegaan om te... winkelen.
Ja heren dat is niet anders maarrrrr... àls er een keer een slechte karpersessie komt is zij er wel direct bij om me te troosten.
Dat moet ook gezegd.... :wink:

Mvg
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

16-08-2007 13:26

Ja Tonnie,

Het mes snijdt weer eens aan twee kanten :D ...

Maar jij hebt je target!!! :wink:

Wij nog niet en zijn dus nog aan het vissen!!! En dan wil je natuurlijk de allermooiste vis aan de haak slaan, zoals jij dat ook hebt gedaan 8) .

Persoonlijk vind ik winkelen een klein offer als daar tegenover staat dat je het met de allerliefste vrouw van de wereld moet doen... Ik schreef al ergens dat een man een enorm incasseringsvermogen heeft!!!

En dat blijkt maar weer als je zonder mokken en tegenstribbelen mee de stad in moet om vervolgens uren lang geconfronteerd te worden met duizenden prijskaartjes in winkels waar de gemiddelde temperatuur ver boven de 40 graden is én waar je notabene zélf moet pinnen én als dank als een pakezel met talloze tassen en pakjes wordt opgezadeld...

Waarom worden wij nooit volledig gewaardeerd door de dames?
Onbegrijpelijk!!!

Ik had altijd precies dezelfde uitdrukking als die een klein kind heeft die voor de etalage van snoepwinkel staat, als we weer eens langs een lingeriezaak liepen. En net zoals een klein kind verminderde ik dan mijn tempo zodanig dat zelfs een 80-jarige met een kunstbeen me hard voorbij zou kunnen lopen. En vol verwachting en kwijlend keek ik dan m'n vriendin aan... Maar nee hoor, waarom haast maken? Sluitingstijd duurt nog een uur of drie!!! En na het 20-ste "rondje" met al haar aankopen te hebben gezeuld en weer voor diezelfde Hunkermöller (de naam zegt het al) en waarbij ik dan daadwerkelijk als een pakezel weigerde nog één stap te verzetten en ik niet eens meer door de tranen in m'n ogen zag hoe fel ik door haar werd aangekeken, kwam dan eindelijk het zinnetje waar elk kind én ik op zitten te wachten als ze bij de deur van hun favoriete winkel staan: "Nou voor deze keer". Mijn God waarom??? Waarom zag ik niet haar machtwellustige ogen opgloeien toen ze mijn gelukzalige glimlach zag verschijnen op mijn door de warmte van de winkels en de koudte van de winkelstraat geteisterde gezicht???

Ik ben er al heel lang niet meer geweest... Het staat zo raar als je in je eentje naar Hunkermöller toegaat en tegen de mooie verkoopster (ze zijn daar altijd mooi) zegt dat je even rond wil kijken om herinneringen op te halen! Dan zie je ze altijd meteen met gefronste wenkbrauwen een blik naar de winkeltelefoon werpen...

:roll:
Is er hier misschien een dame die mij wil troosten?
:D

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Mark Breedveld
Berichten: 254
Lid geworden op: 10-05-2006 14:10
Locatie: Broek In waterland

16-08-2007 13:34

Anne!!!!!!! Troost Jacob

Of Linanne of Patricia kom op na al die lieve woorden.

doe wat voor die jongen, hij is er aan toe.

is er dan niemand die met hem naar die winkel wil.

ik weet dat Anne nu naar de Douglas is.....

is dat niet wat Jacob, als je snel bent kun je misschien nog mee.

ik mag vanavond mee, maar voel me beslist geen pakezel hoor, ik heb zelf nog een en ander nodig :D
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

16-08-2007 13:51

Dank je Mark!

Je bent een ware vriend!

Maar al zou Anne mij willen troosten, het is niet mogelijk!!!
Mijn ex heeft de auto en ik kan dus nooit snel genoeg in de Douglas zijn!!!

Maar toch bedankt. Gelukkig heb ik zoveel incasseringsvermogen dat ik nu nog snel even extra hard doorwerk en vanavond huil ik mezelf wel weer eenzaam in slaap, ik ben het inmiddels gewend...

Groeten allemaal!!!
Jacob
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Mark Breedveld
Berichten: 254
Lid geworden op: 10-05-2006 14:10
Locatie: Broek In waterland

16-08-2007 14:12

Ja Jacob, het is jammer dat jij een aantal postings geleden mijn auto'tje zo moest kraken anders was je zeker optijd geweest en had je meteen met Anne gezellig een DVD'tje kunnen kijken in de auto.
hebben we ook onderweg naar Frankrijk ook gedaan, op eens is die route de soleil niet zo lang meer, je bent zo op plaats van bestemming, vanaf nu reken ik in dvd'tjes ipv kilometers.

Afbeelding

Afbeelding

Sensation :lol:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mark Breedveld op 16-08-2007 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
martijn bunte
Berichten: 1342
Lid geworden op: 25-07-2006 16:22
Locatie: ENSCHEDE
Contacteer:

16-08-2007 14:29

:roll:
Is er hier misschien een dame die mij wil troosten?
:D

Groet,
Jacob[/quote]

jacob omdat je best een goed en leuk mens bent(ga ik dan maar even vanuit)en weet hoe je je voelt (relatiebreuk, vrijgezellig zijn)hep ik buiten mijn jacht op karpers ook een jacht gemaakt op wat voor ons dan waarschijnlijk de ideaale vrouw zou kunnen zijn,
1: ze hebben een hekel aan shoppen(zeldzaam maar waar)
2: ze worden niet zo vaak ongesteld (hep ze allemaal een spiraal laaten inbrengen) 8)
3: ze kunnen goed kooken (thuis en aan de waterkant)
4: ze deelen onze passie voor het karpervissen (zeer belangrijk) scheelt veel commentaar en gezeur (zeg maar het sterkste punt van een vrouw)
5: ennuh deeze dames zijn er niet vies van :oops: (en dan bedoel ik niet het vasthouden van zo`n gespierde licht vochtige goed gevulde kloppende karper) maaruh dat andere
hep toestemming gekregen van deeze dames om hun foto (in actie) hier op het web te zetten,mischien dat er wat intressants tussen zit......?
ja ik weet ben te goed voor deeze wereld
http://www.mijnalbum.nl/foto-kifcym8h
http://www.mijnalbum.nl/foto-acs3xx44
http://www.mijnalbum.nl/foto-t67zog6v
ps ik had er nog een dame bij zitten,maar die hep ik zelf aan de haak geslagen,eruit gevist,dus niet achter het net gevist zeg maar,was naar mijn inziens de mooiste,zie de andere 3 dan niet als afdankertjes.... :lol: :wink:
aldejekes loat goan!
Gebruikersavatar
Tonnie Amelink
Berichten: 183
Lid geworden op: 06-02-2007 19:54
Locatie: La Bedchairyona

16-08-2007 14:31

Oh, maar Anne wacht vast wel.. of niet Anne?
Kun je Jacob vast wel een pleziertje doen door een geurtje te gaan kopen die lekker naar lavendel ruikt zodat ie weer visioenen krijgt van Frankrijk en dikke karpers.
Want volgens mij zinkt hij nog verder weg dan de luchtdruk van een hollandse depressie in de wintertijd! En dat zou ik zonde vinden want zijn verhalen zijn nu nog vermakelijk om te lezen... :D

Mvg
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

16-08-2007 14:44

Ja wrijf het er nog maar eens lekker in, Mark!!!

En ik noemde je net nog een ware vriend!!!

Dit soort auto's rij je dus alleen als je vrijgezel bent.
Waar ik in reed was een barrel uit 1991 of zo, vol met deuken (door m'n ex erin gereden doordat ze zo nu en dan fietsers op de motorkap schept) de olie kwam er sneller uit dan dat je het erin kon gieten...

Ja ik heb nog ergens één der laatste Ford Capri's 2.8i in een box staan...
Een schitterende auto V6 etc. Totdat m'n ex 'm meenam. Ik zei nog dat ze voorzichtig met het gas moest zijn omdat ie net was afgesteld!!!

Uurtje later krijg ik een telefoontje... Nu staat mijn gehavende karretje in een garagebox die ik maar meteen gekocht heb want 't restaureren kon nog wel eens jaren gaan duren...

De tranen schieten me in de ogen, mijn collega's kijken me nu aan en vragen zich af waarom m'n lippen trillen en ik hevig geëmotioneerd achter m'n schermpje zit!!!

Mark ik wil getroost worden. Door een dame!!! En snel graag!!! Ik weet niet hoe lang ik dit allemaal nog volhou!!! En die foto's van jouw karretje doen mij echt geen goed!!! Ik wil mijn Capri terug in nieuwstaat, mijn huisje voor elkaar, grote karpers vangen en boven alles wil ik een echte lieve vrouw die me (al is het maar voor een klein beetje) begrijpt. En ik wil net zo'n vrouw als Tonnie die me ook troost!!! Ik ben nog nooit getroost, behalve dan door m'n moeder... En ik wil een vrouw met alles erop en eraan. Ik hou dit niet zo lang meer vol... En helemaal niet als iedereen hier laat zien wat voor leuke vrouwen, kinderen, auto's, dikke vissen en noem maar op hebben...

Ik heb helemaal niks... :cry: :cry: :cry:

Iemand?
:D

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Mark Breedveld
Berichten: 254
Lid geworden op: 10-05-2006 14:10
Locatie: Broek In waterland

16-08-2007 14:48

nou, dat wordt dan een reisje naar Thailand of iets in die richting, vrouwtje zo gekocht OEPS :-? bedoel versiert :lol:
Gebruikersavatar
martijn bunte
Berichten: 1342
Lid geworden op: 25-07-2006 16:22
Locatie: ENSCHEDE
Contacteer:

16-08-2007 14:50

mijn collega vertrekt zondag naar baali,kan wel vragen of hij er 1 mee wil nemen...? :lol:
aldejekes loat goan!
Gebruikersavatar
Tonnie Amelink
Berichten: 183
Lid geworden op: 06-02-2007 19:54
Locatie: La Bedchairyona

16-08-2007 15:20

Mmmm ja zo'n liefdevolle thaise massage, dàt is wat ie nodig heeft :lol:
Want al die spanningen opkroppen dat is niet goed... Maar weet je het is net als het karpervissen, de jacht erop is net zo leuk als het hebben ervan. Hiervan kun je ook genieten, vooral die dingen wat je nu niet hebt(geldzorgen - gebrek aan vistijd - enz. en dan leer je ook wel eens te relativeren kop op Jacob :D

Mvg
Laatst gewijzigd door Tonnie Amelink op 16-08-2007 15:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mark Breedveld
Berichten: 254
Lid geworden op: 10-05-2006 14:10
Locatie: Broek In waterland

16-08-2007 15:26

Jepz, we komen weer op het juiste spoor :lol:

Stokbrood, Rose en een BBQ 8) (praat uit ervaring)
Gebruikersavatar
Anne Maasland
Berichten: 66
Lid geworden op: 22-05-2007 12:12
Locatie: Broek in Waterland

16-08-2007 15:49

jacob!

je hebt nu zeeen van tijd! lkkr voor je zelf! een vriendin of vrouw komt vanzelf! (wel beetje uitgaan en opstraat komen enz) gewoon gezellig kletse en het komt zo goed.

maar mannen wij vrouwen zijn toch nog helemaal zo erg nog niet? beetje shoppe is toch ook niets mis mee je moet er toch goed uitzien voor je vriend/man?

Maar idd net naar de douglas (ik kom daar bijna nooit maarja moest toch een keertje er weer heen voor een luchtje.. ik vraag aan zo`n mevrouwtje daar of ze me eventjes kan helpe dat ik er geen verstand van heb en toch lkkr moet gaan ruiken (niet dat ik stink ofzo maar een beetje lok stof is nooit weg)
dus vrouwtje opzoek ik erachter aan.. :o komt ze met van die geuren die je nog niet eens op het toilet kan zetten aan kakken. ik zo nou ik vind dit niet zo gesmeert. ik d8 nee dit moet ik niet hebben ik snel gevraagt of ze ook wat andere geuren had.. heel vriendelijk tuurlijk loop maar mee. ik er weer achteraan en komen we bij de chanel, noa, hugoboss, armani zo en dan maar is proberen de lekkerste er uit te kiezen.. zelf nog eventjes ruiken bij calvin klein.. zo gezegt zo gedaan.. (karpervisse is dan toch wat makkelijker en vele male leuker) me neus verstopt met allemaal geuren ik wist het niet meer heb gezegt dat mark maar mee moest om goed te ruiken tenslotte moeten manne het toch ook lkkr vinden wat je op heb... dus hopelijk geeft mark zijn stem en heb ik eindelijk naar lang zoeken een heerlijk geurtje!! en jacob als je een keer naar de hünklemuller wil moet je het gewoon zegge :P Haha...

mvg,
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

16-08-2007 16:07

Ja, ik wil!!!
Ik wil, ik wil, ik wil!!!!!!!!
Je weet niet half hoe heel erg ik wil!!!!

:D :D :D

Groet,
Jacob
Laatst gewijzigd door Jacob van Wensveen op 16-08-2007 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Anne Maasland
Berichten: 66
Lid geworden op: 22-05-2007 12:12
Locatie: Broek in Waterland

16-08-2007 16:11

haha..

jacob je kan er ook gewoon zelf heen gaan he! gewoon doen!!

mvg
Laatst gewijzigd door Anne Maasland op 16-08-2007 16:13, 2 keer totaal gewijzigd.