tips

Plaats reactie
martijn bunte
Contacteer:

01-11-2006 17:31

ik bevis een afgraving van 3 a 4 hectare met een diepte tot 15 meter in het voorjaar en de daarop volgende maanden weet ik mijn vissen wel te vangen vaak op zon 3 a 4 meter tegen bosjes en boomen geen probleem maar ik ben nu van plan om ook de koudere periode door te vissen hep nu 6 nachten gedraaid (afzonderlijk) op het water waar de temp ook flink is gedaald nu weet ik dat het zowiezo iets moeilijker word om de vis te blijfen vangen met deeze temp maar in die 6 nachten hep ik geen stootje meer gehad hep op verschillende dieptes gevist varieerend van die 3 a4 tot 7 a 8 op het wijd en tegen de bosjes en overhangende takken wind op de stokken of juist in een kommetje vrij beschut ze zijn spoorloos hebben jullie mischien tips of eigen manier van aanpak van zon waater om ze toch op het drooge te krijgen b.v.d :o
aldejekes loat goan!
Ruben vd Worp
Contacteer:

01-11-2006 17:36

Hoi martijn.

ik denk dat de vis naarmate het kouder word vanuit de rivier toch de plassen optrekken om te overwinteren.Ik denk dat ze daarbij de iets dieper gelegen sttukken opzoeken van het water.Ik denk dat je het hele water af moet peilen om de hotspots te kunnen traceren.Zoals zandbanken,plateus,taluds,mosselbanken etc.Nu het voelbaar kouder word mag je het voeren ook wel iets terug brengen,anders verzadegen ze te snel en laten ze je haakaas liggen.

grussen ruub
Plaats reactie