De outdoor Karperdag van zondag 22 Oktober


Plaats reactie
Robert Evers
Berichten: 5
Lid geworden op: 06-01-2006 13:58
Locatie: Valkenswaard

23-10-2006 12:46

Beste Karpervissers,

De outdoor karperdag was een groot succes. Het weer was goed en er was een goede opkomst. Er waren verschillende nieuwtjes te zien van
de bekende merken binnen de karperviswereld. De volgende leveranciers waren aanwezig op deze outdoordag:
Fox, Ultimate, Shimano, Korda/Delkim, Prologic/DD baits, Century, Armaled, Dynamite Baits, Attractor Range, Kevin Nash, Pb Products, Greys, Hummingbird ook was er een spetterende gravity show van
carparazzi Felix van der Marel.
Ook waren er fantastische dia shows te zien van o.a.
Happy Hookers, Ronny de Groote en van Piet Vogel. Om in de toekomst deze dag nog succes voller te maken zouden wij de mensen die op deze dag een kijkje zijn komen nemen willen vragen wat hun van deze dag vonden en wat we eventueel nog kunnen verbeteren om het nog succes voller te maken.

Grt Robert Evers
Dennis de Wilde
Berichten: 492
Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
Locatie: Schiedam
Contacteer:

23-10-2006 16:24

Was een hele geslaagde dag in mijn ogen, goede opzet, goede locatie, mooi weer en goede opkomst!!! Over twee jaar zijn we er graag weer bij.
m.vr.gr

Dennis de Wilde
Team Dynamite
Gebruikersavatar
Kenneth Pepels
Berichten: 267
Lid geworden op: 30-01-2005 13:58
Locatie: Spaubeek (limburg)

23-10-2006 16:36

Ik vond het ook een zeer geslaagde dag. En het was er best druk vond ik drukker als verwacht. Was in ieder geval genoeg te zien. Compliment voor de organisatie!

Groetjes Kenneth
Carpfishing isn't just a sport, it's a lifestyle!
tom langens
Berichten: 133
Lid geworden op: 30-12-2005 13:00
Locatie: Bocholt

23-10-2006 17:18

Ik vond het een uiterst geslaag namiddag. Heb gezellig liggen babbelen met karpervissers uit zowel Nederland als België en natuurlijk een paar Bavariakes genuttigd. De locatie was perfect, wat een prachtige watertjes zijn dat daar in Valkenswaart. De standjes waren mooi en interessant.

Mvg

Tom Langens
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

23-10-2006 17:55

Ja vond het ook zeer geslaagd kan ik zeggen en natuurlijk doet die zeer mooie lokatie heel veel en het weer was perfect. Het was goed opgezet en er stonden mooie stands met een goed knoop team . En het gebeuren aan de vijvers werd ook druk bezocht, heel erg jammer vond ik dat Ronny de Groote zijn lezing niet kon geven. Heb weer met heel veel vissers kunnen bijpraten zo zie je elkaar een hele tijd niet, en op zo een dag kom je elkaar weer tegen.......Vlekkie
jarno pruymboom
Berichten: 11
Lid geworden op: 20-08-2006 18:32

23-10-2006 18:51

ja jongens bedankt allemaal het was zeker een ge slaagde dag en we vinden het fijn dat julli het allemaal naar julli zin hebben gehad groeten karpercomissie valkenswaard
rob jansen
Berichten: 12
Lid geworden op: 28-08-2006 16:55
Locatie: Valkenswaard

23-10-2006 18:52

Beste bezoekers van onze karperdag zondag 22 oktober,

Zoals al eerder vermeld zat ons alles mee afgelopen zondag
Lekker weer, mooie locatie 760 bezoekers en gezellige stands met veel informatie.
Namens Van Stekelenburg Hengelsport en hsv venbergen wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor het komen.
En geef graag jullie reactie over deze dag want dan kunnen we alleen maar beter scoren over enkele jaren.

Nogmaals iedereen bedankt een dag om niet te vergeten!!!

Groeten Rob Jansen
Gebruikersavatar
David van Lindt
Berichten: 25
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: valkenswaard
Contacteer:

23-10-2006 18:54

Inderdaad een zeer geslaagde dag waar wij als Vereniging en als karpercommissie trots op kunnen zijn. Ik wil via deze weg nog even alle vrijwilligers, sponsors, leveranciers en ook zeker de karpercommissie bedanken namens het bestuur van HSV Venbergen voor de inzet en het vele werk dat zij hier allen in gestoken hebben ...

Ik zal mijn best gaan doen om te regelen dat er binnekort een aantal fotos te zien zullen zijn op onze website http://www.hsvvenbergen.nl

Bestuur HSV Venbergen
geert donkers
Berichten: 8
Lid geworden op: 24-10-2006 12:31
Locatie: nederweert

24-10-2006 12:38

hallo,

ik vond het een zeer geslaagde dag, veel mooie aanbiedingen en ik heb weer wat dingetjes bij geleerd. ik heb alleen geen demo voor voerboten gezien, wel voor fishfinders.
al met al het was voor herhaling vatbaar.

groetjes geert
Gebruikersavatar
Jeroen Evers
Berichten: 169
Lid geworden op: 29-08-2005 16:31
Locatie: In het schone brabant

25-10-2006 06:58

Het was een zeer geslaagde dag!!!!! Jammer dat de voerboten niet op kwamen dagen :cry:


Gr Jeroen Lid karpercommissie Valkenswaard
Plaats reactie