Visspullen gestolen...HELP!!


Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

07-10-2006 18:28

Hallo,
Ten eerste als ik op vakantie ga, dan neem ik mijn spullen mee,
Onze vakantie is zo afgestemd dat ik kan vissen, zelfs in mijn caravan heb ik maatregelen (ook een kluis ja)getroffen dat mijn hengels en andere zaken ,in ieder geval niet zonder geluid en lichtflitsen kunnen worden meegenomen ,
als ik er niet ben, daarnaast zijn ze van de buitenkant niet te zien.
Waarom denk je dat een autoverzekering niet meer dekt dan max 300 euri`s.
Een inbraak in huis is van een andere catogorie als een inbraak in een auto(daar is dan ook het vergoedingspercentage dan ook hoger.
Daarnaast is het wel heel naief om te denken dat een auto veilig opberghok is, en het jou niet kan gebeuren.
groet Henk
Gebruikersavatar
ronald tielemans
Berichten: 93
Lid geworden op: 27-02-2007 10:10
Locatie: Boekel (Noord-Brabant)

03-03-2007 15:10

:cry:
Laatst gewijzigd door ronald tielemans op 09-12-2007 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fabian stukker
Berichten: 752
Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
Locatie: Twente

03-03-2007 16:31

weer zon topic graver
Karper vissen is simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel karpervissen
Gebruikersavatar
Stef Jansens
Berichten: 978
Lid geworden op: 09-02-2007 21:59

03-03-2007 17:42

sorry dat ik in zo'n oud topic post maar ik heb het hele verhaal gelezen, en ik woon zelf ook in b.o.z maar dit vind ik echt :o ongelovelijk klote!
ik heb trouwens ergens gelezen dat je je visspulen kunt verzekeren..
misschien wat voor de mensen hier aangezien jullie allemaal super dure spullen hebben (ikke niet, goedkoop blijkt bij mij ook redelijk goed te werken :lol: )
Gebruikersavatar
Jeroen Overmars
Berichten: 844
Lid geworden op: 31-03-2005 19:09
Locatie: Raalte

03-03-2007 17:55

Fabian stukker schreef:weer zon topic graver


wow, alweer een :-?
Gr,

Jeroen :)
Gebruikersavatar
remon van dusschoten
Berichten: 473
Lid geworden op: 31-08-2004 22:06
Locatie: Nijkerk

03-03-2007 18:03

foei waar gaat dit heen,een topic graver zeer gevaarlijk
elke vangst telt hoe groot of klein dat je vangt daar gaat het om
behandel een karper zoals je zelf ook behandelt wilt worden met RESPECT

steun de KSN en wordt lid gewoon doen
marijn alons
Berichten: 250
Lid geworden op: 18-09-2006 19:58
Locatie: dronten

03-03-2007 18:25

he is ok nooit goed hier hea :evil:

stel je haalt een oud topic boven dan krijg je van dit soort reacties :-? en als je een nieuwe aanmaakt dan is het weer gezeur dat je de zoekoptie moet gebruike :x


srry moest ik ff kwijt
Gebruikersavatar
Stef Jansens
Berichten: 978
Lid geworden op: 09-02-2007 21:59

03-03-2007 18:39

hey sorry hoor ik probeer aleen te helpen, ik dacht dat mijn post toch best nuttig was voor het vervolg van die jongen. dat hij dan rondzoekt naar zo'n verzekering mocht het nogmaals gebeuren dat hij z'n spulletjes vergoed krijgt..
maarnee niks dan zeiken kunnen sommigen hier!
slaat werkelijk nergens op en dit topic stond toch al ver naar boven toe en ik las het en ik denk hey! maar nu genoeg dan in dit topic het is niet m'n bedoeling om een discussie te ontketenen!
maargoed als mensen helpen hier al niet mag.. dan kan ik net zo goed verkassen (doe ik niet want op dit forum staat echt te veel info!) maar jullie zijn in iedergeval niet zo netjes tegen de nieuwkomers waaronder ik!;)

goed dat is er weer uit groeten stef!
Gebruikersavatar
Bas Jansen
Berichten: 335
Lid geworden op: 10-02-2005 12:46
Locatie: Renkum / Wageningen

03-03-2007 21:59

Fabian stukker schreef:weer zon topic graver


Weer zon "je post in een oud topic" zeiker
En natuurlijk ook altijd over "DE ZOEKFUNCTIE" zeuren of niet?

Wees blij dat er andere mensen intresse tonen en hulp proberen te bieden bij problemen van een collega karpervisser.
Ik denk dat je het zelf ook wel fijn zou vinden als jou iets gelijks overkomt dat er mensen zijn die je misschien wel willen helpen.
Of na zo'n lange tijd toch nog een oplossing of wat van je gestolen spullen vinden en dat in je topic plaatsen.

We kunnen natuurlijk ook het hele carpboardforum sluiten en alles op Google.nl opzoeken, dan maken we allemaal gebruik van "DE ZOEKFUNCTIE"

Ow, en als ik wat mag zeiken, als je een Engels onderschrift wil gebruiken.
Zorg dan op zijn minst dat hij gramaticaal in orde is en geen typfouten bevat.
Een schone stek, begin bij jezelf!

http://www.eurobilltracker.com/?referer=22507
Gebruikersavatar
Fabian stukker
Berichten: 752
Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
Locatie: Twente

04-03-2007 21:57

Meneertje bas, die zoekfunctie is voor aanvullende informatie jah, als de info al op het board staat, waarom dan een nieuw topic beginnen ? en hier hoor je mij niet over zeuren.

En dit topic gaat over visspullen die gestolen zijn ergens vorig jaar.

Wat voor info wil je er dan nog aan toevoegen ? oke, je zegt van als je bijv wat gevonden hebt, of iets wilt schenken, oke best geen problemen mee, alleen maar goed. Maar is er in dit geval sprake van ? NEE!

en als iedereen nou oude topics ging posten, wat voor een chaos krijg je dan wel niet ?

en dan mijn onderschrift gramaticaal niet in orde is boeit me niks.

gegroet
Karper vissen is simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel karpervissen
Gebruikersavatar
Bas Jansen
Berichten: 335
Lid geworden op: 10-02-2005 12:46
Locatie: Renkum / Wageningen

05-03-2007 11:46

Fabian stukker schreef:Meneertje bas, die zoekfunctie is voor aanvullende informatie jah, als de info al op het board staat, waarom dan een nieuw topic beginnen ? en hier hoor je mij niet over zeuren.

En dit topic gaat over visspullen die gestolen zijn ergens vorig jaar.

Wat voor info wil je er dan nog aan toevoegen ? oke, je zegt van als je bijv wat gevonden hebt, of iets wilt schenken, oke best geen problemen mee, alleen maar goed. Maar is er in dit geval sprake van ? NEE!

en als iedereen nou oude topics ging posten, wat voor een chaos krijg je dan wel niet ?

en dan mijn onderschrift gramaticaal niet in orde is boeit me niks.

gegroet


Meneertje? ik zou me maar een beetje inhouden.

Hou ook een beetje rekening met de "topic graver":

hoe zit het met de kinderen dan?? (zoals ik)
ik ben zelf 11jr


Misschien dat hij nog niet zo thuis is op het forum en de regels nog niet helemaal precies heeft gelezen.

Laten we gewoon niet zo moeilijk doen over het posten in oude topics.
Wat jij vorig jaar al hebt gelezen is misschien wel "nieuw" voor een ander forumlid die pas is aangemeld.
Tuurlijk is het HEEL ERG VERVELEND dat zo'n oud topic dan opeens weer bovenaan staat. (oh oh oh wat een chaos de wereld vergaat)
Maar een oud topic ophalen is helemaal niet erg, de discussie komt weer op gang en er word weer over nagedacht.
En als het echt niet wenselijk is dat er in oude topics word gepost moet er een slotje op komen zodat er niet meer gepost kan worden.
Zolang er geen slotje op staat, kan en mag er geopst worden vind ik.

Tuurlijk ga je eerst kijken of de nodige informatie erop staat voordat je een topic opent.
En dan nog als de informatie al op het board staat, dan nog mag iedereen zijn topic openen als de gevonden informatie niet genoeg of niet duidelijk is.
Kijk simpel maar naar alle "voerboot" of "x2 is troep FOX is super" "wie heeft info over dit water" etc etc topics.

We kunnen het allemaal zo moelijk mogelijk maken voor elkaar, maar laten we gewoon iets minder zeuren.
Het forum is om i.m.o elkaar te helpen en elkaar advies te geven, en niet om elkaar af te zeiken.
Een schone stek, begin bij jezelf!

http://www.eurobilltracker.com/?referer=22507
Gebruikersavatar
Fabian stukker
Berichten: 752
Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
Locatie: Twente

05-03-2007 15:24

ben het wel met je eens bas, en ik wil ook helemaal niemand afzeiken.

heb eerst wel het topic doorgelezen waar het over ging , voor dat dat bericht van mij plaatste.

in mijn ogen was de post geen toevoegende informatie dus eigenlijk zonde om te gaan posten. Dat er op een oud topic nieuwe info word toegevoegd helemaal goed, maar waarom een oude naar boven halen als er geen nieuwe info word toegevoegd ? zie het nut er niet van in.

maar oke, laten we het maar houden voor wat het is en het topic weer met rust laten.

Groete
Karper vissen is simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel karpervissen