spiegelmagazine


Plaats reactie
K. van den Herik

11-10-2007 16:24

Ook artikelen in bladen worden maar 1 keer geplaatst.

Als je iets 2 keer zegt wordt het niet meer waar.

Tja en verder heb ik liever dat jij een beetje sputtert dan iemand bij zijn volle verstand.
Jan Peter Teerling

11-10-2007 16:31

K. van den Herik schreef:Ook artikelen in bladen worden maar 1 keer geplaatst.

Als je iets 2 keer zegt wordt het niet meer waar.

Tja en verder heb ik liever dat jij een beetje sputtert dan iemand bij zijn volle verstand.


Ik zeg dr bij dat dat mede de oorzaak was van het opzeggen van mijn abbonement Klaas,dan mag ik de andere lezers mijn ingezonden meesterwerkje toch niet onthouden?Das niet fair richting Karper m.i.z

En wat betereft deze zin:

Tja en verder heb ik liever dat jij een beetje sputtert dan iemand bij zijn volle verstand.[/quote]

Komt me héél bekent voor Klaas,komt die uitdrukking soms bij iemand anders vandaan en quote jij uit andermans werk?? :lol: :lol:

Ach ja,bevestig mn vermoedens nog maar weer eens..Blijf hopen hé..mss brengt de postbode het (lees verstand!) eerdaags nog een bij je langs..Ik zou die brievenbus nauwlettend in de gaten houden Klaas..

Jan Peter Teerling




Geregistreerd op: 29 Okt 2006
Berichten: 1048


Geplaatst: 11-10-2007 14:11 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Jacob,
Heb je al weer een nieuw creatief schrijfsel op papier staan,of plannen daar omtrent?Zou leuk zijn weer wat van je te lezen.

Anne,
Laat Jacob maar praten hoor,liever dat hij het zegt dan iemand met het volle verstand..

Richard,
Gaat prima zo toch met de snoekbaars?Karper komt vanzelf weer,de aanhouder wint!

Ennuh maak je moeder/vader ook eens blij..
http://www.vistips.nl/snoekbaarsrecepten.htm
Jan Peter Teerling

11-10-2007 16:36

Nou Klaas wou je nog 'wakker'worden?? Doe je best en ruik dr eens flink aan..

Afbeelding
Afbeelding
Hans Wikkerink
Berichten: 228
Lid geworden op: 23-08-2006 10:58

11-10-2007 16:40

Net of jij zo wijs bent Jan Peter.
Jan Peter Teerling

11-10-2007 16:45

Hans,geloof dat ik genoeg over jou weet van die post die Mitsz laatst over jouw geplaats heeft..Denk dat je wel weet welke ik bedoel.

Meer wil ik persoonlijk niet van je weten,dus doe mij een plezier en post niks meer richting mij.

Ennuh..deze post zul je zelf ook wel niet snappen,mss moeten jullie samen een aan dat bosje rozen ruiken Hans..

Marcel de Bruin




Geregistreerd op: 02 Jun 2006
Berichten: 50
Woonplaats: Nieuwleusen (Zwolle)

Geplaatst: 09-04-2007 20:38 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Met walging lees ik de reply`s van Hans, deze oproerkraaier mag wat mij betreft direct van het board verwijderd worden. Ik kom net terug van een prachtig middagje karperen en dan kom je deze shit weer tegen op dit board.
Groet,

Marcel
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

11-10-2007 16:59

Waar gaat dit over, pb elkaar gewoon..
Ik hoef deze onzin niet te lezen (FOX BOYZ)

MVG
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

11-10-2007 17:12

Waar een mens zich al niet druk om maakt, heb wel wat anders te doen ;-) magistraal om te lezen, zo nederlands.

Je verbaast me JP, waarom mag je zelf uitvogelen indien je hier behoefte aan zou hebben :D Je hebt trouwens de spiegel en de karper nu gehad, de karperwereld past zeker wel binnen je eigen belevingswereld?

Goed ga eten,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Jan Peter Teerling

11-10-2007 17:23

Ach Peter,
Dat jij je verbaasd,zegt dat meer over jou dan over mij?

En als je met de Karperwereld doelt op het blad,kan ik je melden dat ik daar allang klaar mee was een nummer of tig terug..Als je doelt op het board.. :lol:

Eetze.
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

11-10-2007 17:30

Ach JP,
wie weet is dat zo, wie weet is dit niet zo :lol:
Je mag best proberen met uit de tent lokken maar helaas moet je teleurstellen :wink:

Qua karperwereld, duidelijk.
Hoop dat ik nu kan eten, het ruikt al goed in de keuken ;-)
P
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
joeri onkelinx
Berichten: 672
Lid geworden op: 28-12-2003 13:47
Locatie: België

11-10-2007 18:33

Numero 7 is voor mij weeral boeiender dan de vorige. Ze stijgen continu in mijn achting.

Wellicht ga ik de karper opzeggen, ben die "succesverhalen" wel wat beu gelezen nu. Geef mij maar info, wat vaste rubrieken en af een toe zo een lulverhaaltje, geef mij dus maar gewoon SPIEGEL!
Adios,
Joeri

Het mag vriezen, het mag dooien, maar Joeri zal niet plooien...
Hans Wikkerink
Berichten: 228
Lid geworden op: 23-08-2006 10:58

11-10-2007 18:59

Jan Peter Teerling schreef:Hans,geloof dat ik genoeg over jou weet van die post die Mitsz laatst over jouw geplaats heeft..Denk dat je wel weet welke ik bedoel.

Meer wil ik persoonlijk niet van je weten,dus doe mij een plezier en post niks meer richting mij.

Ennuh..deze post zul je zelf ook wel niet snappen,mss moeten jullie samen een aan dat bosje rozen ruiken Hans..

Marcel de Bruin




Geregistreerd op: 02 Jun 2006
Berichten: 50
Woonplaats: Nieuwleusen (Zwolle)

Geplaatst: 09-04-2007 20:38 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Met walging lees ik de reply`s van Hans, deze oproerkraaier mag wat mij betreft direct van het board verwijderd worden. Ik kom net terug van een prachtig middagje karperen en dan kom je deze shit weer tegen op dit board.
Groet,

Marcel


Zie je wel dat ik gelijk heb, kun je zelf niks verzinnen haal je gelijk anderen erbij?
Lekker zielig hoor, als jij wilt weten wat Mitsz met mij heb vraag je het hem maar want van mij hoor je niets, en als je het weten wil ik respecteer deze heer zeer, wat ik van jouw denk zeg ik lekker niet.

Ik hoop niet dat je je verslikt hebt in een hete aardappel.
Groeten Hans.
Peter Broers
Berichten: 470
Lid geworden op: 31-05-2006 12:43

12-10-2007 11:30

Meisjes meisjes, kom, gaan jullie lekker met elkaar PB-en?
K. van den Herik

12-10-2007 11:35

??

http://www.digischool.nl/ne/nt2/uitdruk.htm

beter goed gejat dan slecht verzonnen?


Afbeelding
peter andrae

12-10-2007 12:22

Nee he Klaas begin jij nou ook al met bananen 8) .