spiegelmagazine


Plaats reactie
Gebruikersavatar
wouter de roos
Berichten: 1111
Lid geworden op: 10-07-2005 13:22
Locatie: rijswijk ZH
Contacteer:

08-09-2006 15:11

Neem aan dat er naast verhalen over Nederlandse en Franse wateren ook verhalen in komen van wateren uit andere landen zoals bijvoorbeeld Italië ?
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

08-09-2006 15:15

tuurlijk,
maar geen verhalen over bijvoorbeeld; de vangst van een geelbek-meerval uit de mekong rivier in Thailand of een arapanja uit de amazone. daar zijn andere bladen voor ;-)
Gebruikersavatar
wouter de roos
Berichten: 1111
Lid geworden op: 10-07-2005 13:22
Locatie: rijswijk ZH
Contacteer:

08-09-2006 15:38

Dat spreekt voor zich :wink:

Daar ben ik ook niet zo in geintresseerd. Maar ben benieuwd, ik verwacht 'm op de deurmat :D
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

08-09-2006 15:50

Wouter haal wel even jullie chihuawa van de deurmat! het magazine is lekker dik/ zwaar! ;-)
Willem Barnas

08-09-2006 16:27

Ha MArk,

Mark Zelle schreef:tuurlijk,
maar geen verhalen over bijvoorbeeld; de vangst van een geelbek-meerval uit de mekong rivier in Thailand of een arapanja uit de amazone. daar zijn andere bladen voor ;-)


heel professioneel...

...

maar goed.
ik ben erg benieuwd naar Sjoob zijn stuk.

en om even op een andere posting van jou te reageren:

En ik wilde eens weten wat je er nou zelf van vindt dat een editie van een nederlands magazine van 100 pagina's toch telkens wel minimaal 1 'nederlands' (op wat voor manier dan ook) stuk zou moeten bevatten.
En dat die jongens wel durven schrijven over Frankrijk, maar dat niet durven over hun thuiswaters vind ik heel jammer en een beetje bullshit. Neem wat dat betreft een voorbeeldje aan Sjoob zou ik zeggen. Ik heb het stuk natuurlijk nog nietgelezen, maar ik ken die kleine een beetje...

Je hoeft geen frans te spreken om gehoord te worden...

Ik zal verder maar niet te diep er op ingaan. En als je denkt dat ik wel 100% tevreden ben over Karper en Karperwereld en dat dat nou je van het is, tuurlijk niet, dat is het nooit en datzal jullie ook niet lukken. Ik hoop alleen dat jullie iets nieuws en origineels neerzetten wat op een creatieve en stijlvolle wijze veel facetten van de ECHTE visserij in Nederland, maar ook daarbuiten vertegenwoordigt.

Succes daarmee Mark en Arjen en als er eenr est is ook de rest!

Laat ik nog even duidelijk maken dat ik met deze posting dus niet wil afgeven op jou óf jullie nieuwe mag, integendeel ik juich dit soort dingen alleen maar toe en ik vind het echt lef hebben hoor! ik wilde wel even reageren op jouw schrijven.

:wink:

Groete,
willem
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

08-09-2006 16:57

Willem, dank je!!

Nederlandse water verhalen horen erbij! in de eerste editie staan er 2.

iedereen vind het leuk 'iets' over een nederlands water te lezen. zelf vond ik het leuk om eens wat over de Zwaan te lezen. ook het boek zwaargewichten van Evert Aalten vind ik leuk. het is alleen minder leuk als je eigen specimen water aan bod komt. de hengeldruk zal toenemen, na verloop van tijd ook weer wel weer afnemen, maar toch...

vergeet niet Willem, dat de hengeldruk in de rest van Nederland behoorlijk hoger ligt als in het hoge noorden. ik ken wateren waar locale vissers je zowat de kop inslaan als je er over praat...laat staan er over schrijft...

veel jongens schrijven ook over een Frankrijk trip omdat dat een verhaal opzich is. Nederland is voor hun redelijk gewoontjes.

maar als jij er geen problemen mee hebt om over een nederlands water wat te schrijven zie ik het graag tegemoet :-)

groeten

ps. er is zeker een 'rest' alleen werken die keihard achter de schermen ( voorlopig)
Roy Alofs
Berichten: 192
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00

08-09-2006 18:10

En toch een beetje jammer dat je reacties krijgt te lezen van mensen waarvan je anders had verwacht... al een van te voren ingekleurde mening.

Als je deze 2 mannen kent dan ontbreekt het niet aan professionaliteit en al helemaal niet aan durf. Gedreven mensen die ook nog eens gedreven vissers zijn. Openheid..

Maar gelukkig zitten we niet allemaal in dezelfde "rietkraag".

Mark en Arjen, succes!
Laatst gewijzigd door Roy Alofs op 08-09-2006 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Herwin Kwint
Berichten: 412
Lid geworden op: 21-10-2003 02:00

08-09-2006 18:24

Hou op te slijmen Alofs :D
Willem Barnas

08-09-2006 18:33

hoi Roy,

Noem me maargewoon bij naam, die staat er niet voor niets en ik voel me toch wel aangesproken.

:-? :wink:

dat professioneel ging over heel iets anders, als je goed leest en wat doortrekt merk je dat ook.

en over vantevoren ingekleurde meningen: die had jij ook bij mij he?
bovendien heb ik die niet als het om het nieuwe mag gaat.
ik ga alleen af op wat ik lees, weet je.
en ik juich het allemaal alleen maar toe.
ik trek niks in het negatieve, ik trek alleen wat in twijfel en dat wilde ik effe kwijt. Zal ik ook nog eens zo eerlijk zijn dat ik na bovenstaande posting van Mark de dingen ook toch wel wat genuanceerder zie. vandaar een uitblijvende reactie in eerste instantie, maar bij deze dus.

Mocht ik me nou onterecht aangesproken voelen, dan hoop ik dat je er om lachen kunt. want ik ben niet uit op gejank.

ik was alleen maar eerlijk en open :P

En dat rietkraagje ken ik niet, maar ik vrees dat het al lang platgetrapt is door die gewone mensen waar je mij niet tussen zult zien zitten.

Mazzel en vang ze, mijn idee is/was wel duidelijk. ik zal hier niet meer komen, ik ga effe een frisse neus halen.

8)

jo,
Willem
Roy Alofs
Berichten: 192
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00

08-09-2006 18:59

Hoe lok je iemand uit een rietkraag...

Willem, nee het was geen aanval op jou betoog. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat er veel werk en voorbereiding achter zit door deze 2 mannen. Ik had even een twijfel op een aantal verwoordingen, juist iemand als jij zou ook weten dat deze 2 mannen keihard werken. Maar je begrijpt me vast wel.

No hard feelings en we drinken misschien wel eens een pintje in die rietkraag van jou...

Herwin... zit niet te poepen joh..
Roy Alofs
Berichten: 192
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00

08-09-2006 20:40

Heb de rietkraag dan maar even aangepast. Had dat ook niet zo moeten verwoorden.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

08-09-2006 20:47

Waarom heet het spiegel magazine? Waarom heet het niet schub magazine? Of Allround-Karpermagazine? Ik vind dit een vorm van karper-racisme :evil:

Even hieronder Artikel 1: Algemene Wet Gelijke Behandeling voor Karpers:

Artikel 1
In deze wet en de daarop berustende bepalingen wordt verstaan onder:
a. onderscheid: direct en indirect onderscheid, alsmede de opdracht daartoe;
b. direct onderscheid: onderscheid tussen karpers op grond van leefwater, uiterlijk, aasgedrag, ras, geslacht, nationaliteit of burgerlijke staat;
c. indirect onderscheid: onderscheid op grond van andere hoedanigheden of gedragingen dan die bedoeld in onderdeel b, dat direct onderscheid tot gevolg heeft.
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

08-09-2006 20:55

o je bedoelt een vis...wij doelen op een spiegel waar je inkijkt ;-)
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

08-09-2006 21:00

Mark Zelle schreef:o je bedoelt een vis...wij doelen op een spiegel waar je inkijkt ;-)


Dus je krijgt een spiegel kado bij aanschaf van deze magazine? Lache.. 8)
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

08-09-2006 21:17

als jij lid wordt krijg jij er een spiegeltje bij :-)
( aanbod geldt alleen voor Mourad)
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

08-09-2006 21:21

Mark, niemand kan lid worden, alleen maar abonnee. Dus een waardeloos aanbod aan Mourad :lol:
Gerrit Pook
Berichten: 306
Lid geworden op: 12-06-2005 18:12
Locatie: maarsbergen

08-09-2006 21:35

Dat is het euvel een beetje.Nederlanders willen alles weten ,maar niets vertellen.Behalve als de buit binnen is en ze naar een ander water verhuist zijn.
Veel geluk met het blad en hoop dat het wat wordt,zal het zeker inkijken als het in de winkel is

gr Gerrit
Willem Barnas

08-09-2006 22:01

Jo Roy,

Ik vond dat van 'hoe lok je iemand uit een rietkraag... ' wel een hele goeie, seieus. Wat mij betreft houden we die erin

whoehahahahahahaha!!!!!!

:lol: :lol: :lol:

Ik drink niet zoveel, maar voor jou maak ik een uitzondering.

en het lijkt me vrij logisch dat ze keihard werken, zo'n mag vraagt een hoop energie. ja en respect ook van mijn kant.

Maar dit:

Roy Alofs schreef:No hard feelings en we drinken misschien wel eens een pintje in die rietkraag van jou...

Herwin... zit niet te poepen joh..


vond ik niet zo leuk, nou wil je ook nog aan het water gaan zuipen met me en vast en zeker op mijn stek, jajajajaja. ook nog mijn vissen wegkapen zeker. nou wordt ie lekker...

:wink: :wink: :wink:

Herwin is inderdaad bekend met het fenomeen poep.
hij heeft immers koters.

:P

Okee no hardfeelings.

mazzel,
Cowboy der Rieten 8)
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

08-09-2006 22:52

Aart, lekker bijdehand 8)

Willem, ik vind het niet erg dat je je mening geeft, ik vatte hem ook niet negatief op hoor... ( wacht maar tot ik je op een beurs tegenkom :evil:... :wink: )

Mourad, kado? gratis...??? je lijkt wel een nederlander :-)

Gerrit, (in)kijken kijken, niet kopen?....typisch een nederlander :-)
Roy Alofs
Berichten: 192
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00

08-09-2006 23:44

Willem... " hoe lok je iemand uit een rietkraag" zegt toch genoeg!? Dus ja... ik vang vissen op jou stek.. en nee.. niet samen met jou.. opgestaan is plaats vergaan. En dat biertje? Heb je tenminste een lekkere versnapering voor onderweg, fietsend door het schone Drentse landschap. Ik heb de banden vol met wind, nee ik heb toch niks...

Nee joh... blijf lekker zitten in die rietkraag van jou.

Mooj e west, ik goa slaop'n! Goad goan.



Bekruipt me nog wel het gevoel dat we iets zijn vergeten..?

Sportieve groeten,

Roy


Oja.. weet het weer! We hebben het " Herwin-onderwerp" helemaal over het hoofd gezien..
Theo Belt

09-09-2006 00:11

Hee,


Hebben jullie het al gehoord?
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

09-09-2006 11:21

Mark Zelle schreef:
Gerrit, (in)kijken kijken, niet kopen?....typisch een nederlander :-)


Gewoon ff 'n plastic-je er rond Mark 8)

Succes, maar dat komt wel goed!

Gr. Piel
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gerrit Pook
Berichten: 306
Lid geworden op: 12-06-2005 18:12
Locatie: maarsbergen

09-09-2006 12:19

(in)kijken niet kopen zal dan aan de redaktie liggen,en aan mijn verwachtingspatroon over zo'n blad natuurlijk.

gr Gerrit
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

09-09-2006 13:27

Michiel Pilaar schreef:
Mark Zelle schreef:
Gewoon ff 'n plastic-je er rond Mark 8)

Gr. Piel


zeker alle winkels rond Maarsbergen ;-)



Gerrit, we hebben ons best gedaan ( Nr1 is al klaar) ik hoop dat het je verwachtingen overtreft.
Ps. op de beurs in Utrecht mag je hem inkijken. en kun je ook eventueel commentaar geven ( positief of negatief)

groeten Mark
tom langens
Berichten: 133
Lid geworden op: 30-12-2005 13:00
Locatie: Bocholt

09-09-2006 14:48

Wordt het blad ook ergens in België aangeboden Mark?

mvg
tom