niet geleverde bestelling waterlandbaits


mark res
Berichten: 134
Lid geworden op: 30-05-2004 20:04
Locatie: Castricum

23-08-2006 19:41

Nou Peter
Wanneer iemand mij zo in zeik neemt zo als ik het nu voel is mijn respect voor deze persoon echt wel verdwenen.
Of er moet nog een levering morgen plaats vinden morgen maar als gezegd daar geloof ik niet meer in.
Gr Mark
Gebruikersavatar
remon van dusschoten
Berichten: 473
Lid geworden op: 31-08-2004 22:06
Locatie: Nijkerk

23-08-2006 19:56

ik moet zegen dat het me wel verbaast al deze klachten,en is zeker niet netjes of profesioneel te noemen.Zeer jammer mar ik weet zeker dat er aan gewerkt word om dit in de toekomst te vermijden
elke vangst telt hoe groot of klein dat je vangt daar gaat het om
behandel een karper zoals je zelf ook behandelt wilt worden met RESPECT

steun de KSN en wordt lid gewoon doen
Rene de vries

23-08-2006 20:08

Ik heb dit onderp zojuist een beetje doorgespit.... vooral die melding van iemand dat er binnen 1 dag 96 sms'jes komen die beantwoord dienen te worden is wel leuk....

Het lijkt er op dat meneer tenonder gaat aan zijn eigen succes, en moet overwegen om eens iemand aan te nemen die de hele administratie en het orderproces op zich neemt.

Dan kan de eigenaar zich toeleggen op zaken waar ie echt goed in is... en dat is boillies maken en boillies ontwikkelen.... en de zaken waar ie (blijkbaar) minder goed in is uitbesteden aan iemand die hier wel voor in de wieg is gelegd.

Anders ben ik bang dat het een kansloze onderneming is/wordt en dat verdient ie niet gezien de reakties alhier..
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

23-08-2006 22:02

Boys,

Zeggen dat je levert en niet doet, klopt niet. Op zijn minst geef je door dat het niet lukt. Dit geldt voor elk bedrijf en elke tak van sport. Hierin zijn geen excuses. En letterlijk een punt. Helaas gaat het hier wel eens mis, ook bij mij. Hopelijk wordt ervan geleerd.

Waarom Mitsz een beetje krediet heeft? (in elk geval bij mij, maar da's voor het t-shirt dus telt dat wel?)

Mitsz heeft een aantal zaken bekend gemaakt en beter nog, voor een redelijke prijs bereikbaar gemaakt en in een uitstekende kwaliteit.

Kan je zo overheen springen, maar reken maar dat er mensen niet blij zijn.

Klein voorbeeldje? Uit een aantal producten worden werkzame stoffen voor de beauty industrie gehaald. Toevallig zijn sommige van die stofjes ook karpertrekkers. Nu heb je x meel zonder dat stofje, kost niks. Nu verkoop je x meel zonder dat stofje voor de prijs met het stofje. Wordt je rijk. Mitsz dus niet.

Alminol/zalminol. Pleurt er olie door niemand die het merkt. 19 eurie voor 25 mil.

Dan geeft Mitsz zijn hele kennis nog een keer in een prima artikel. Komt een beetje reclame in, maar dan nog 1 van de betere artikellen van de laatste jaren.

Lees dan nog eens Dennis en tel dat op.

Ik hoop dat de topicstarter zijn kak op kan houden en Mitsz ff bellen als ie terug is. Wedden dat het goed komt? Moest iemand een kans verdienen?

Moest Roderik in de problemen komen, denk ik dat Dennis of Harnold hem voorlopig uit de brand kunnen helpen. Loopt het echt uit de klauw, hoor ik het wel, heb ook nog wel wat.

MVG

Klaas
jacco noordermeer

23-08-2006 22:04

mooi gesproken rene
zullen we het hierbij laten dan


mvg jn

ps; Mitsz kerel probeer de juiste mensen te vinden om je te helpen
het is duidelijk dat je het zo niet voor elkaar krijgt
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

23-08-2006 22:07

remon van dusschoten schreef:Hengelsport osdorp heeft op dit moment hele goeie freezers en aminol
en visolie die bollies zijn erg goed gezien de reseltaten


Het leuke van de vismeel boilies van Hengelsport Osdorp is dat er Nash poeder doorheen zit. En dat ruik je ook direct. Vangt super, deze boilie.
Laatst gewijzigd door Mourad Aviara op 23-08-2006 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
wouter de roos
Berichten: 1111
Lid geworden op: 10-07-2005 13:22
Locatie: rijswijk ZH
Contacteer:

23-08-2006 22:08

Ben je positief over een bedrijf, heb je er relaties mee !
Ben je negatief over een bedrijf, is het afgunst !

Het is nooit goed jongens, eindeloze discussie ....
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

23-08-2006 22:55

Klaas van den Herik schreef:Boys,

Zeggen dat je levert en niet doet, klopt niet. Op zijn minst geef je door dat het niet lukt. Dit geldt voor elk bedrijf en elke tak van sport. Hierin zijn geen excuses. En letterlijk een punt. Helaas gaat het hier wel eens mis, ook bij mij. Hopelijk wordt ervan geleerd.


Duidelijk, maar toch te kort door de bocht. Er wordt pas geleverd na ontvangst van de volledige betaling. Roderik vertelt niet wanneer hij de bank opdracht heeft gegeven en het is voor ons al helemaal niet duidelijk wanneer deze betaling daadwerkelijk bij Waterland baits ontvangen is. Pas 3 tot 8 werkdagen na ontvangst van de betaling kan Roderik uitlevering van de order verwachten. Daarbij in acht genomen dat Waterlandbaits de 19e de tent sluit vanwege vakantie en aangenomen dat er bij de versturing als die wel heeft plaats gevonden niks is mis gegaan.

Objectiviteit is ook dat je rekening houdt met ontbrekende informatie voordat je een oordeel velt.

Maar het is mooi zo. Straks krijg ik nog het verwijt een relatie te hebben met een aasfirma. :-?

Groet, Kees
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

23-08-2006 23:13

Besten,

Ik hoor hier vele negatieve termen, met name van zichzelf benadeeld voelende mensen of mensen die menen hun mening te moeten geven omtrent het wel of niet verantwoord zaken doen betreffende Waterland Baits oftwel Mitsz vd Kamp.

Ik ken Mitsz persoonlijk als een zeer betrouwbaar, maar vooral sociaal bevlogen, maatschappelijk betrokken, meedenkend, meelevend, gevoelig, open, eerlijk etc. etc. mens met té veel goede eigenschappen.
Hij heeft echter een foute eigenschap. nl. met bovenstaande eigenschappen z'n kennis en bevlogenheid met ons willen delen door een paar eerlijke(!) wereldballen voor ons allemaal op de markt te gooien en zakenman worden, waardoor hij er financieel iets aan over zou houden voor z'n vlees en bloed i.p.v. de energie alleen maar gratis in anderen te pompen.

Foute keus van Mitsz!!!! Wie geen nee kan zeggen omdat ie anderen niet wil kwetsen wordt genadeloos afgestraft in het marktwereldje. En de benadeelden hebben absoluut gelijk. Dat staat buiten kijf. Maar de stelling 'Wie z'n kont brand moet op de blaren zitten' gaat hier wat mij betreft wat te ver.
Wel weet ik zeker dat Mitsz als hij terug is alles zal doen om de benadeelden schadeloos te stellen. En niet voor z'n centen maar vooral om z'n schuldgevoel wat te kunnen temperen zodat ie 's nachts een paar uurtjes kan slapen.
Groet,

John
Rene Berger
Berichten: 875
Lid geworden op: 27-01-2003 01:00

23-08-2006 23:18

Kees,

Wordt jij soms gesponsord door WB :D

trust......

gr. Rene
Gebruikersavatar
remon van dusschoten
Berichten: 473
Lid geworden op: 31-08-2004 22:06
Locatie: Nijkerk

23-08-2006 23:31

wat ik verder nog kwijt wil is dat ondernemen een leer proces is.Leren doe je met tijd tijd die je steekt in de onderneming zelf.Een fijt is dat elk mens uitblinkt in een ding ik bijvoorbeeld ben een goede Stucadoor.Mitzs daar in tegen is zeer onderlegd als het aan komt met betreking op voer.En zo heeft een ieder iets wat hem op zijn wijze uniek maakt en zo zijn er ook dingen die je gewoon weg niet liggen.ik daarin tegen ben een hopelose boukhouder.Daar voor heb ik dan ook iemand voor aangetroken binnen de zaak.Sinsdien gaat het met de zaak stukken beter een leer proces noem ik dat binnen het ondernemen.Zo ook zal Mitzs daar zelf en mede deze topic er leering uit treken,En in de toekomst een geweldige onderneming hebben.Een voordeel heeft hij al hij verkoopt een product dat klinkt als een klok dat is zeker.En dat kan een topic als dit niet weg nemen Waterland Baits daar gaan we nog heel veel van horen in de toekomst Mitzs succes tijd heel alle wonden en deze ook
elke vangst telt hoe groot of klein dat je vangt daar gaat het om
behandel een karper zoals je zelf ook behandelt wilt worden met RESPECT

steun de KSN en wordt lid gewoon doen
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

23-08-2006 23:45

Kolere, wat ben ik blij dat ik mijn eigen ballen draai zeg. Pffff wat een gezeik allemaal.

Lijkt me vrij duidelijk dat Mitsz teveel hooi op zijn vork heeft genomen, beetje overbodig om de beste man af te schieten zonder een kans op reactie van zijn kant. Oftewel: lekker stoppen met dat gemekker op het board totdat Mitsz zelf weer terug is. Hij kan als enige uitsluitsel geven over het hoe, waarom en wanneer. Kan het moddergooien weer even op een laag pitje, we zijn allemaal volwassen nietwaar ?
Marcel Jansen
Berichten: 123
Lid geworden op: 03-05-2005 16:08
Locatie: randstad

24-08-2006 00:26

Ik stem VOOR

Niet dat iemand dat wat kan schelen.
Hendrik Mienstra (henk)
Berichten: 532
Lid geworden op: 22-12-2005 00:36

24-08-2006 01:05

sybe mellema schreef:Hengelsportparadijs. :D


Hengelsportparadijs :o :o :o
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

24-08-2006 03:22

voor iemand die hoge nood heeft......ik heb nog 5 kilo solution en 5 kilo strawberry fish van waterlandbaits liggen,ze zijn 2 maanden oud.....als ik iemand kan helpen ermee,mag ie ze voor hetzelfde geld overnemen,uiteraard in de vriezer in de originele verpakking
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
peter andrae

24-08-2006 05:09

Ik schaar mij achter John kan er niets meer aan toevoegen.

mvg peter.
Jan van Groen
Berichten: 105
Lid geworden op: 31-03-2006 15:56
Locatie: Heemskerk

24-08-2006 09:03

Dan lijkt me dit een mooi moment voor een slotje, heren?
Gebruikersavatar
peter bruggeling
Berichten: 108
Lid geworden op: 17-02-2006 22:46
Locatie: borft

24-08-2006 09:31

nog eentje dan Jan, John jij slaat de spijker op zijn kop,dit is precies zoals Mitsz is (ken hem ook een beetje) heb dit ook ondervonden, door nalatigheid van anderen kwam mijn bestelling ook niet aan, maar heeft op eigen kosten alles recht gezet. en van dat soort zaken baalt Mitsz ook als een stekker.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

24-08-2006 10:05

Lijkt mij inderdaad de hoogste tijd een eind te maken aan deze discussie.

Punt is inmiddels wel duidelijk.

Groet, Kees