niet geleverde bestelling waterlandbaits


Gebruikersavatar
sybe mellema
Berichten: 82
Lid geworden op: 06-04-2002 02:00
Locatie: franeker

23-08-2006 10:21

Schoppen tegen heilige huisjes.

Ik heb nog nooit iets bij mitz besteld, (want ik kan op andere adressen voor inkoopprijzen bestellen), en kan hier niet over mee praten, maar wat me wel opvalt is dat er veel geklaagd word over diverse merken.
Nooit komt daar veel weerstand tegen.
Als dat een keer bij mitz gebeurd komt er veel weerstand.
Heeft mitz veel vrienden op het board , of sponserd hij hier veel mensen??
:wink:
BOILIES DRAAIEN : leuker kunnen we het niet maken , wel makkelijker
Rene Berger
Berichten: 875
Lid geworden op: 27-01-2003 01:00

23-08-2006 10:40

Ik heb ook nooit wat besteld bij Mitsz en vis ook nagenoeg niet met zijn bollen. En ja ik houdt echt wel kontakt met hem alleen ben ik daar wat makkelijker toe in staat dan andere denk ik.

En geen enkele test visser die ik ken van WB heeft hier nog op gereageerd op deze topic. Alleen een leverancier een een leverancier in spé

Om een vergelijking met Fox te trekken. Ik weet niet hoeveel mensen op het forum komen die Fox hebben opgericht? Zelfde geld natuurlijk ook X2 en ultimate. Er zit een veel afstandelijker karakter aan dan WB. Dus hou ook direkt maar op met die vergelijking te trekken.

Je hebt gewoon mensen nodig zoals Mitsz, chris gabrielle en nog een paar van die Goeroe´s. Dat geld op andere gebieden net zo. Besef toch eens een keer dat dit forum geen waarde heeft zonder zulke mensen.

gr. Rene
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

23-08-2006 10:53

Het verschil is dat de Kevin’s en Danny’s niet op dit board posten en internationale firma’s vertegenwoordigen waarmee ze miljoenen omzetten. Zij kunnen tegen een stootje en er wordt ingegrepen als het te gek wordt. Bovendien wordt er wel degelijk commentaar geleverd door mensen die wel tevreden zijn.

Mitsz is net als wij een gewone gebruiker van dit board die voor zijn liefhebberij middels een kleinschalig eenmansbedrijfje boilies is gaan maken voor andere karpervissers. Daarmee verdient hij veel sympathie en meer voordeel van de twijfel dan hem hier gegeven wordt. Bovendien is het verhaal van Roderik altijd nog eenzijdig.

Groet, Kees
Laatst gewijzigd door Kees Ouwehand op 23-08-2006 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan van Groen
Berichten: 105
Lid geworden op: 31-03-2006 15:56
Locatie: Heemskerk

23-08-2006 10:54

Dat snap ik Rene, maar als iemand zijn verhaal hier kwijt wil op dit forum, laat zo iemand dan i.p.v. er met zijn allen een beetje bovenop te springen.
Bovendien van kritiek kan men ook wat opsteken, toch?

Gr. Jan
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

23-08-2006 11:00

lapzwans-baits misschien iets voor jullie ???

Gaat alleen per mail , we hebben nog geen bel :P :P :P
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

23-08-2006 11:42

Beste,

Ik zie zojuist dit verhaal en kan het ook niet laten om even te reageren.

Ook ik ga niet op Mitsz zijn stoel zitten maar aangezien hij momenteel van een welverdiende vakantie geniet en zichzelf niet kan verdedigen,wil ik dat toch even doen/proberen.

Ja,ik wordt toevallig gesponsord sinds een paar maanden maar ik zou dit betoog ook hebben gehouden voor die tijd !

Ik zal even proberen uit teleggen in wat voor situatie Mitsz verkeert op dit moment.

Mitsz is een man met een hart van goud die GIGA tegeslagen heeft gekend in zijn leventje en van zijn hobby/passie zijn werk probeert te maken.

Helaas heeft ie zich wellicht "iets" vergist in de massahysterie die zijn artikel icm de goede resultaten met zijn aas teweeg hebben gebracht.

Het is zo dat WB in principe een eenmans bedrijfje is en hij momenteel werk te verrichten heeft voor 20 man.
Ga er vanuit dat ie zich minimaal 6 dagen in de week 15 tot 20 uur per dag de blubber werkt maar daarbij nog 50 uur per dag te kort komt !

Ik heb het genoegen regelmatig bij hem over de vloer te komen(al is het alleen maar om van zijn kookkunsten te mogen genieten.. :wink: )en als ik dan zie hoe druk hij het heeft,zakt mijn broek daar van af !

Voorbeeld:
op een middag komen Ray en ik bij hem langs en zien bij toeval zijn gsm op tafel liggen en zie dat hij 96 ongelezen sms-jes heeft :o
Deze waren enkel van die dag !
Deze horen uiteraard gelezen en beantwoord te worden was het niet dat hij al bijna niet door de stroom emails heen kwam !

Goedlul als Mitsz is gaat ie dan ook nog eens rustig belangeloos zitten telefoneren met mensen die hem enkel bellen voor zijn aaskennis en waar ie verder geen geldelijk gewin bij heeft.

Wat ook een rol speelt is dat ie door externe problemen zoals draaiers die hun afspraken niet nakomen/niet leveren,koeriersdiensten die er werkelijk een KLOTEzooi van maken gewoonweg hulpeloos moet toezien hoe er met zijn beginnend bedrijf wordt gesold !

Punt BLIJFT:
Als iemand spullen besteld,betaald en vervolgens niet ontvangt is dat UITERAARD incorrect en mag uiteraard gewoonweg niet gebeuren.

Ik vraag de mensen die "problemen" hebben met WB even nog een klein beetje geduld te hebben tot Mitsz terug is van vakantie.

Dat het allemaal opgelost zal worden is een ding wat zeker is.


Ook Raymond en ik zijn momenteel bezig met een verdeelpunt voor volgend seizoen(regio Den Haag),simpelweg om Mitsz wat lasten te ontnemen.

Groeten,
Dennis van den Bogaert
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Jan van Groen
Berichten: 105
Lid geworden op: 31-03-2006 15:56
Locatie: Heemskerk

23-08-2006 11:58

Dit maakt het een en ander duidelijk, was dit echter eerder bekend geweest (bijv. middels waterlandbaits.nl) dan hadden deze berichten mijn inziens niet op dit forum gestaan.

Laten we hopen dat Mitsz van zijn vakantie geniet en daarna weer met frissen zin boilies gaat draaien.

Vr. gr. Jan
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

23-08-2006 12:07

hij kan toch ook al zijn boilieapparatuur mee op vakantie nemen,beetje hart voor de zaak he :P
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Marcel Jansen
Berichten: 123
Lid geworden op: 03-05-2005 16:08
Locatie: randstad

23-08-2006 12:55

Ik dacht, zal ik een keer met Waterlandbaits gaan vissen.....ik zoeken op het forum, kom ik hier uit.

Mijn conlusie......Aardige kerel, goeie bollen....doch gesneuveld door zijn eigen succes.

Zo jammer.
Hendrik Mienstra (henk)
Berichten: 532
Lid geworden op: 22-12-2005 00:36

23-08-2006 12:58

De posting van Dennis van den Bogaert verduidelijkt hier een heleboel.
De eerste positieve reactie van die kant mi.

Punt blijft als je het dan zo druk hebt, neem dan geen nieuwe bestellingen aan. Die mensen betalen en verwachten hun spullen nl met 5 a 8 dagen.
Gebruikersavatar
Arjen Dijkstra
Berichten: 578
Lid geworden op: 15-05-2005 23:46
Locatie: Tsjusterboxum (fr)

23-08-2006 13:01

Kees Ouwehand schreef:Mitsz is net als wij een gewone gebruiker van dit board die voor zijn liefhebberij middels een kleinschalig eenmansbedrijfje boilies is gaan maken voor andere karpervissers.

Daarmee verdient hij veel sympathie en meer voordeel van de twijfel dan hem hier gegeven wordt. Bovendien is het verhaal van Roderik altijd nog eenzijdig.

Groet, Kees


Kees wat maak jij nou? Denk niet dat Mitsz die bollen puur draait voor de andere karpervissers, maar zoals elk commercieel bedrijf, voor zijn portomonaie. (waar overigens niets mis mee is, maar vergeet het niet te melden)

Beetje vreemd overigens dat je als een, lees: commercieel bedrijf, veel sympathie en meer voordeel van de twijfel weet te krijgen. Dit zou ik graag nader uitgelegd krijgen want daar snap ik geen moer van.

Ben het wel met je eens dat het Verhaal van Roderik eenzijdig is. Mitsz heeft natuurlijk ook recht zijn verhaal te doen en is dat overigens niet verplicht te doen op dit forum, want wees eerlijk, het gaat over een afspraak tussen consument en mitsz zelf.

Gegroet,

Arjen
Ik zet mijn huupie in
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

23-08-2006 13:06

Kees,
sympatie voldoende wens hem zelfs heel veel succes met zijn bedrijf.
neemt niet weg dat men zich als ondernemer aan je eigen opgestelde voorwaarden dient te houden.

Als dit niet lukt is er nog niets aan het handje als je dit zelf (met de nadruk op zelf) met behulp van communicatie doorgeeft aan je klanten.

mvg,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

23-08-2006 13:12

Arjen,

Het verschil van interpretatie ligt bij wat jij een commercieel bedrijf noemt. Waterlandbaits heeft mogelijk aspiraties maar is dat nog niet.

Met deze uitleg zul je het moeten doen. Heeft verder toch geen zin om te nuanceren als je alleen zwart-wit wilt zien.

Overigens ben ik helemaal geen klant, maar verwonder me enigzins over de gekte. Alsof er geen boilies te koop zijn. Je wordt er mee dood gegooid onderhand.

Peter, mee eens maar hoe daarmee verder is een ander verhaal. Breed uitmeten op het board lijkt mij niet gewenst voor een goede afhandeling van je onvrede als klant. Vooruit betalen?

Groet, Kees
Laatst gewijzigd door Kees Ouwehand op 23-08-2006 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Melvin Schoonenberg
Berichten: 210
Lid geworden op: 26-12-2005 14:51
Contacteer:

23-08-2006 13:21

Succes Mitsz :roll:
Gebruikersavatar
Arjen Dijkstra
Berichten: 578
Lid geworden op: 15-05-2005 23:46
Locatie: Tsjusterboxum (fr)

23-08-2006 13:29

Kees Ouwehand schreef:Arjen,

Je wordt er mee dood gegooid onderhand.



Het is uitkijken aan de waterkant kees 8)

Ik vind het vreemd genoeg dat als het hier gaat om een bedrijf waarbij de eigenaar niet actief is op dit board dat de zaken compleet anders blijken te liggen... dan is iedereen op 1 lijn te vinden.

Met zwart-witte? groet,

Arjen
Ik zet mijn huupie in
Gebruikersavatar
sybe mellema
Berichten: 82
Lid geworden op: 06-04-2002 02:00
Locatie: franeker

23-08-2006 13:37

Het zal je maar gebeuren.
Alles goed voorbereid, strategie bepaald, vol goede moed over de komende frankrijk trip, en worden de boilies niet geleverd. :cry:
Gelukkig draai ik zelf, en genoeg op vooraad om een tijdje te overbruggen. :D
BOILIES DRAAIEN : leuker kunnen we het niet maken , wel makkelijker
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

23-08-2006 13:45

Om te beginnen gebeurt dit mij al niet, Sybe!

Ik betaal nooit vooruit. Boter bij de vis.

Zo niet, kan ik altijd naar een ander.

Groet, Kees
willem de groot
Berichten: 5
Lid geworden op: 23-03-2006 22:35

23-08-2006 14:20

wie gaat er nu op vakantie in het hoogtij seizoen voor de verkoop van je boilies...........zelfde als een strandtenthouder zijn tent dichtgooit en zelf op vakantie midden in een hittegolf....................dom zeg...


Wat een weerstand...........vooral van de vrienden kontvingerclub van mitzs, krijgen jullie hier nu flinke korting voor?

Vriend van mij heeft ook wel eens wat besteld..........bevestigingsmail gekregen en pas 1,5 maand later zijn spullen gekregen.............te gek voor worden toch.............
Hans Wikkerink
Berichten: 228
Lid geworden op: 23-08-2006 10:58

23-08-2006 14:37

Hallo allemaaaaaal,

Ook ik heb producten besteld bij waterlandbaits en ook betaald, en hiephiephiep hoera vandaag binnen gekomen.
Ben benieuwd of de andere klagers het ook binnen hebben en zoja of ze dat dan ook hier vermelden.
Verder denk ik dat je als je een klacht hebt dit met het betreffende bedrijf moet oplossen komt er geen oplossing dan kun je een topic opstarten om te kijken of dit vaker voorkomt of om anderen te waarschuwen.

Op deze manier schop je bewust tegen een bedrijf aan, met het gevolg dat je deze beschadigd want je weet dat je geen reaktie krijgt.

Ben benieuwd of er nu ook ballen getoond worden en hier op het forum vermelden dat ze al of niet de bestelling ontvangen hebben.

gegroet Hans.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

23-08-2006 14:48

ik snap ook niet dat iedereen maar online besteld.....

weet je hoe klein nederland is ? je rijdt er in 2 uur doorheen.en deze producent schijnt dus ondertussen 3 a 4 verkoop punten in nederland te hebben.dat houdt in als je in 2 uur het land door rijdt dat je dat gedeeld door 4 dus in een half uur bij je boilies bent.

in amerika is het soms al 4 a 5 uur rijden voordat je op het vliegveld bent :-?

als ik iets koop ,dan haal ik het op,dan kijk in de verkoper in zn ogen (geeft mij vertrouwen) ,ik kan de producten erop nakijken. en mocht het niet goed zijn ,dan hoef ik niet een heel wandelpad af te gaan , maar geef ik het direkt terug bijv.en krijg ik mn geld terug.
helemaal met 2e hands spullen.al is het in maastricht voor iets van 100 euro , dan haal ik het nog op.ik zou al helemaal nooit geld storten voor ik iets in mn bezit heb, ik zou wel gek zijn.

en iemand mag toch wel vakantie nemen.als hij nou een ijscoman was ok. maar de "echte" karpervisser vist het hele jaar door, en misschien heeft hij wel kinderen en is hij verbonden aan schoolvakanties.

in ieder geval vind ik dit een boel gezeik om niks.

die topic starter zou ook gewoon zijn conclussie kunnen trekken ,wat dat ook moge zijn ,en lekker ergens anders zn boilies halen.

na zn frankrijk sessie zn geld terug vragen en klaar is kees,of roderik in dit geval.

en nee ik ben geen lid van de kontvingerclub (contributie dit jaar niet betaald :lol: )
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

23-08-2006 14:49

willem de groot schreef:
Wat een weerstand...........vooral van de vrienden kontvingerclub van mitzs, krijgen jullie hier nu flinke korting voor?



Ook jij behoort daar toe volgens mij :wink:

Zie quote:

willem de groot schreef:hallo mitz en henk,


Mijn droogkastje staat op een andere kast zo ongeveer op een hoogte van 120cm en nee er komt volgens mij geen geforceerde warme lucht langs.........ms kooklucht?


Hier laat ik het bij, Mitsz probeert het een ieder naar de zin te maken en als daarbij iets mis gaat zal dat zeker in de toekomst worden opgelost.

Amen

gr Harnold
arnold buurma
Berichten: 208
Lid geworden op: 16-09-2003 02:00
Locatie: Ede

23-08-2006 15:24

Ik ga zeker bij mitzs boillies bestellen!!!!!ook na dat ik dit heb gelezen,alleen haal ik het wel af :) koeriers doen je ook vaak de das om.
traditionele visser :P
De dwaas doet wat hij niet laten kan,
de wijze laat wat hij niet doen kan.
-Oosterse wijsheid-
Gebruikersavatar
roderik franken
Berichten: 333
Lid geworden op: 20-06-2006 19:49
Locatie: zuid nederland

23-08-2006 15:48

Helaas, wel iets gehoord van een bekende, maar nog niets gezien. zal moeten wachten waarschijnlijk.
satesaus? sambal bij?
if you feed them, they will come....
in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst
Gebruikersavatar
Bert Vooijs
Berichten: 1871
Lid geworden op: 22-12-2005 23:41
Locatie: Amsterdam

23-08-2006 15:54

Jij gaat vis vangen, Arnold!

By the way,

Als voorzitter van de Mitsz-fanclub lees ik hier dat er ook een kontvingerclub is.
Wellicht is het verstandig dat we via PB even overleggen om te voorkomen dat de jaarlijkse landdagen elkaar overlappen. :o

Hopen dat het snel in orde is, Roderik.

Zullen we allemaal maar eens gaan vissen, heren?
De argumenten over en weer zijn volgens mij uitgeput.
En als we nog lang doorgaan moet Mitsz eerst een dag lezen als hij thuiskomt. :-?
Die tijd kan hij beter gebruiken...


Groeten van Bert.
ff v==
Jan van Groen
Berichten: 105
Lid geworden op: 31-03-2006 15:56
Locatie: Heemskerk

23-08-2006 16:09

Bert Vooijs schreef:
Zullen we allemaal maar eens gaan vissen, heren?
De argumenten over en weer zijn volgens mij uitgeput.
En als we nog lang doorgaan moet Mitsz eerst een dag lezen als hij thuiskomt. :-?
Die tijd kan hij beter gebruiken...


Groeten van Bert.


We kunnen ook nog even doorgaan hier en proberen de To The Bone forum te passeren, het schiet in ieder geval al aardig op.