verpesten


Plaats reactie
Gebruikersavatar
bas v breukelen
Berichten: 74
Lid geworden op: 12-06-2006 14:37

16-06-2006 12:25

ik was laast aan het vissen dat was de bedoeling dan. je mag er niet nacht vissen maar dat werd gedoogt.ik heb er nog nooit gezijk gehad tot 1 week trug :cry: ik had net me spullen klaar en wilde 3 nachten gaan zitten :D 1 uur later kwamen er nog 2 vissers aan :o die reden hun auto de stek op en reden de planten stuk,ik denk ze lossen hun spullen daar om niet te slepen met hun spullen, maar nee hoor ze lieten hem staan,achterbak open en de muziek keihard aan :( bier erbij en een tering kabaal :evil: of dat het niet genoeg was kwamen er nog meer vrienden van hun bij :-? ook met de auto het pad op :cry: ik hoopte van ga snel weg mensen daar, maar neehoor gaan ze ook nog ff grasrollen wat net gemaait was in de brand zetten :evil: jullie raden het al de politie kwam eraan :P ze werden op de bon geslingert :P :o komen ze ook naar mij toe :o en zij van nu is het afgelopen hier er word niet meer in de nacht gevist :cry: ik krijg een bon en moes weg,klote mensen verpesten alles voor serieuse vissers
TELL ME ALL OF YOUR DREAMS,YouR HOPES AND YOUR FEARS,LET ME WALK TROUGH YOUR MIND,AND DRY ALL YOUR TEARS
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

16-06-2006 12:31

wat een ellende
Danny Disseldorp
Berichten: 233
Lid geworden op: 08-04-2006 22:45
Locatie: denhaag
Contacteer:

16-06-2006 12:45

ik ken zoiets daar door kan ik hier op een prachtig water ook niet meer nachtvissen :cry: :( ik snap ook niet wat die gasten aan trekelijk vinden aan karpervissen of in ieder geval wat ze er leuk aan vinden het te verpesten voor de mensen die de vis wel goed behandelen en de natuur goed behandelen geen troep achter laten een harcorefeest organiseren en ga zo nog maar even door :evil: :evil: . maar ik laat het hier maar bij. is echt diep sneu :( :cry: steletje simple zielen...

met vriendelijke groeten,

Danny Disseldorp
Hou je hoofd koel
Gebruikersavatar
wouter de roos
Berichten: 1111
Lid geworden op: 10-07-2005 13:22
Locatie: rijswijk ZH
Contacteer:

16-06-2006 12:49

heee , niks over hardcore feesten he !! :D
Gebruikersavatar
Tim Schless
Berichten: 657
Lid geworden op: 08-07-2005 00:58

16-06-2006 14:36

ik denk dat dit indd ook de grootste bedreiging is voor de karpervissers. namelijk de "foute" karpervissers onder ons.
maarja, er is hier al zoveel over geschreven. misschien dat het helpt als de karpervissers die de boel verpesten dit lezen. de vissers die op dit forum actief zijn, zijn zowiezo dat wat fanatiekere vissers die er geen bende van maken.
Als alles goed gaat, heb je waarschijnlijk iets over het hoofd gezien.
Matthijs Gerrietsen
Berichten: 569
Lid geworden op: 10-01-2004 17:08

16-06-2006 14:43

zo gaat dat helaas veel vaker.. Zie ook het forum bedreigingen voor de karpervisserij..
Gebruikersavatar
rebec schippers
Berichten: 125
Lid geworden op: 11-09-2005 23:49
Locatie: grootebroek

16-06-2006 15:28

ik had het gisteren ook nog. ging met de zodiac naar een stek om te voeren voor vanavond. helaas trof ik hier 2 andere karper vissers aan. tot zo ver niks aan de hand. had de boot stukje verder gelegd, om even met ze te gaan ouweneele. tot mijn grote schrik hadden ze een deel van de beschoeiing gesloopt en allemaal afval achter hun bivvy s in de bosjes gesmeten. niet in een vuilniszak of op 1 plek om als nog op te ruimen, maar echt overal verspreid. toen ik hun hier op aansprak, kreeg ik te horen dat dit er al lag en waarschijnlijk van de schooljeugd was die hun examenfeest hier had gehouden.
viel me op dat de sausen die open en bloot lagen nog wel erg vers waren.
heb ze vriendelijk verzocht hun troep op te ruimen.
heb hun kenteken genoteerd en ga vanavond kijken of alles is opgeruimd.
weet alleen niet als ze het zo achter hebben gelaten of ik aangiften moet gaan doen of niet.
wat is jullie mening daar over?
niels bennink
Berichten: 384
Lid geworden op: 13-03-2005 08:38

16-06-2006 15:45

Tja, maar als je aangifte doet en die gasten ontkennen dat ze het gedaan hebben, kan de politie ze toch niks maken. Als er meerdere klachten over binnenkomen zal de politie er misschien meer aandacht aan geven
jeroen postma.
Berichten: 387
Lid geworden op: 27-10-2004 17:19
Locatie: borne

16-06-2006 22:45

als je je 'eigen' watertje hebt en je hangt er vaak rond, om lekker te vissen en eventueel een voerstekje te onderhouden zou ik zeggen, bel inderdaad eens de politie, misschien doen ze er wat op uit, misschien ook niet, mocht je die lui weer tegen komen en hetzelfde verhaal doet zich voor...
Dan bel je de zelfde agent waar je 'laatst' mee gesproken hebt en misschien heeft hij dan door dat het serieus is, moet je wel een goede agent treffen die daar wat aan wil doen en niet alleen wil schrijven voor wildplassen.

en bas, als ik zoiets zou zien, auto laten staan, bier en hardcore erbij, zou ik absoluut niet wachten tot ze strobalen in de fik zetten, ik had zelf de politie gebeld, dan vertel je hoe de vork in de steel zit, jij wil lekker vissen en hebt het zaakje voor elkaar en je verlinkt hun dan, misschien wordt je dan weggestuurd maar ik denk niet dat je een prent krijgt.
zou hou je de politie te vriend en geef je aan dat jij ook een oogje in het zeil houdt, ik denk dat dat best belangrijk is, met zulke figuren ga ik niet eens praten, ik bel gewoon meteen de controleur of de politie.

mvg,

Jeroen
verscholen tussen het riet, niemand die mij ziet
Gebruikersavatar
bas v breukelen
Berichten: 74
Lid geworden op: 12-06-2006 14:37

16-06-2006 22:49

jeroen je heb gelijk :roll: zal het onthouden
TELL ME ALL OF YOUR DREAMS,YouR HOPES AND YOUR FEARS,LET ME WALK TROUGH YOUR MIND,AND DRY ALL YOUR TEARS
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

18-06-2006 20:17

Jeroen,
Wij hebben het grote voordeel dat we direct een controleur kunnen bellen, maar als dat niet het geval is weet ik nog niet zo zeker of ik de politie zou bellen. Misschien overdag, maar ik zou er zeker niet op zitten te wachten dat ze midden in de nacht het hele water schoonvegen.
Het blijft een moeilijk geval wanneer je bij een gedoogbeleid wel en niet de politie moet bellen.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
jeroen postma.
Berichten: 387
Lid geworden op: 27-10-2004 17:19
Locatie: borne

18-06-2006 23:19

daaf, het is wel waar dat het gedoogbeleid dan misschien ingetrokken wordt, maar misschien moet je de regelgeving maar aanpassen, en met pasjes gaan werken, zolang je de politie te vriend houdt en laat merken dat je je voor je water in wilt zetten denk ik wel dat dat goed komt.

mvg,

Jp
verscholen tussen het riet, niemand die mij ziet
Plaats reactie