Waar is de onthaakmat?


Gesloten
Gebruikersavatar
nick rademakers
Berichten: 219
Lid geworden op: 02-05-2002 02:00
Locatie: lommel

13-06-2006 13:02

Was even aan het rondsurfen op het internet en kom ik een site tegen van 2 'amateur' karpervissers als ze dat nog zijn? Maar ik laat jullie zelf oordelen? Maar ik heb er mijn twijfels bij of dat wel de goede verzorging voor de vis is hum hum. Oordeel zelf maar, de fotos staan er allemaal bij. http://ramonmenno.spaces.msn.com/photos/. Ze doen het waarschijnlijk niet express en willen ook goede zorgen voor de karper maar misschien kunnen wij ze wat tips geven .

Vriendelijke karpergroeten Nick :) .
Laatst gewijzigd door nick rademakers op 13-06-2006 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
vinnie kuiper
Berichten: 861
Lid geworden op: 16-06-2004 12:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

13-06-2006 13:07

Daar gaan we weer.......
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet

http://nl.youtube.com/watch?v=eG7RbQmAb0o
Gebruikersavatar
Jermaine Timmerman
Berichten: 274
Lid geworden op: 23-05-2003 02:00
Locatie: onder de pannen

13-06-2006 13:10

zo net ff wezen kijke een van de eerste dingen die je voor je hengels koopt is toch een onthakingsmat?????pak weg gewoon zielig :cry: voor die karpers!hoop dat ze toch wel een mat hebben gekocht in hun verder visverloop!!!


mvrg jermaine
Ga op je gevoel af en laat advies van andere in je achterhoofd. gewoon vissen!
Rene Berger
Berichten: 875
Lid geworden op: 27-01-2003 01:00

13-06-2006 13:15

nick rademakers schreef:Was even aan het rondsurfen op het internet en kom ik een site tegen van 2 'amateur' karpervissers als ze dat nog zijn? Maar ik laat jullie zelf oordelen? Maar ik heb er mijn twijfels bij of dat wel de goede verzorging voor de vis is hum hum. Oordeel zelf maar, de fotos staan er allemaal bij. http://ramonmenno.spaces.msn.com/photos/. Ze doen het waarschijnlijk niet express en willen ook goede zorgen voor de karper maar misschien kunnen wij ze wat tips geven .

Vriendelijke karpergroeten Nick :) .


En je hebt natuurlijk een berichtje naar de sitebeheerders gestuurd met een vriendelijke uitleg waarom een mat te gebruiken, welke matten het beste zijn voor dergelijke situaties en waar een mat aan moet voldoen....

Zo niet, loop dan eens een keer niet te zeiken op dit forum maar steek je handen eens uit je mouwen.

gr. Rene
Gebruikersavatar
nick rademakers
Berichten: 219
Lid geworden op: 02-05-2002 02:00
Locatie: lommel

13-06-2006 13:17

Wow hé, ik wou deze jongens wat helpen, en ook nog eens duidelijk maken dat je zonder een onthaakmat niet kan gaan vissen. Al maakt men maar een simpele onthaakmat van een opblaasbare luchtmatras, daar het middendeel ofzo van. Sorry. Maarja.

Groeten
Wout Haasjes
Berichten: 204
Lid geworden op: 28-03-2005 14:48
Locatie: Hengelo

13-06-2006 13:27

Mijn eerste reactie was... Geef ze dan ook die tips en maak ze niet belachelijk tegenover die paar duizend leden van dit forum.

Echter, na het aanschouwen van die fotos stel ik me er ook wel wat vragen bij. Gasten die vol trots op de foto staan met een gevangen meerkoet (of hoe heet zo'n ding) en een gevangen eend???????

Maar ja... blijf er natuurlijk bij dat een vriendelijk mailtje meer uithaalt dan een bericht op dit forum.
Gebruikersavatar
nick rademakers
Berichten: 219
Lid geworden op: 02-05-2002 02:00
Locatie: lommel

13-06-2006 13:29

Was allesinds niet bedoelt om ze belachelijk te maken :-? gewoon om ook aan andere leden en jonge karpervissers te laten zien (zoals ik zelf) dat een onthakingsmat wel echt verplicht is.
Gebruikersavatar
Rolf Bril
Berichten: 468
Lid geworden op: 07-11-2005 17:43
Locatie: hardenberg

13-06-2006 13:39

Tja het zijn al wel wat oudere lui denk dat ze erg eigenwijs zijn tegenover het onthaakmat gebruik. :cry:

Maar schelden heeft geen zin denk ik gewoon op een zo vriendelijke manier ze iets duidelijk proberen te maken. Over het onthaakmat gebruik en de manier van foto's maken bijv. de duim in de bek is volgens mij niet echt karper vriendelijk. :cry: Ow ja en een iets groter schepnet is ook niet verkeerd. :wink:
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

13-06-2006 13:46

nick rademakers schreef:Was allesinds niet bedoelt om ze belachelijk te maken :-? gewoon om ook aan andere leden en jonge karpervissers te laten zien (zoals ik zelf) dat een onthakingsmat wel echt verplicht is.


Verplicht nog wel?

Ik blijf erbij,er word altijd TE overdreven gereageerd op dit soort foto's,maak je lekker druk om belangerijkere dingen.
jacco noordermeer

13-06-2006 13:59

welles nietes

ik kan me voorstellen dat beginners niet direct aan een mat denken wanneer zij gaan vissen
een paar jaar geleden bestonden er zelfs nog geen onthaakmatten

maar het beste blijft de de vissers er op aantespreken dat een mat wel zo verstandig is om te gebruiken

om verder commentaar (wat al 1000 keer is gegeven)te sussen gaat deze topic op slot
Gesloten