Diep triest... weer diefstal


John Sauter
Berichten: 4
Lid geworden op: 24-07-2006 21:49
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

24-07-2006 22:01

Die gasten die willen stelen ofzo sporen niet als ik er 1tje te pakken krijg heeft een groot probleem maar als je diep in slaap bent merk je vrij weinig snachts
Marcel Brauer
Berichten: 392
Lid geworden op: 03-07-2004 16:46
Locatie: Venray

24-07-2006 22:28

Ja, da's een goeie! Jij, 15 jaar oud, bezorgd zo iemand een groot probleem.

Zulke mensen zijn waarschijnlijk niet laf of bang, denk dat je er weinig tegen doet. Ben zelf 19, 1.85 & 85kg, fysiek geen slappeling, maar zal zo iemand niet direct iets doen. Vechten zit niet in m'n aard, en daarbij loop ik liever materiele schade op dan letselschade. Je spullen zijn vervangbaar, je leven niet!
s.j kijk in de vegt
Berichten: 17
Lid geworden op: 06-02-2006 20:54
Locatie: zwolle

26-07-2006 09:07

toppie da je weer kan vissen,egt k u t.
laatst was ik met mijn pa aan het vissen,hoor ik achter ons een dikke chevvy,ze reden door en net tegen het donker zie ik ze naast ons in een ander weiland. in een weiland van een boer en daar reden ze gewoon in met hun chevvy ,ze stappen uit,nou wil niemand van aso beschudigen maar jah da zag er nie fris uit.
gingen een stukje verder met hun chevvy vissen. ze zetten geen tent neer of wat dan ook,het was een heldere nacht en rond 4 u kreeg ik een run,toen alles weer in orde was waren die lui ook alweer weg,dus denk geen echte karper vissers :roll:
Jeffrey van Buul
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-06-2006 15:23

26-07-2006 11:57

Klote Arjan!
Ik ben hier inderdaad ook altijd bang voor. Gelukkig nog nooit problemen gehad. Wat wij vaak doen is een aantal lijnen visdraad spannen op verschillende hoogtes. Ik heb laatst ook van die alarmen gekocht bij de Action. Daar waren ze maar een paar euro. Het zijn van die alarmen waar twee stripjes tegen elkaar zitten en wanneer er 1 verwijderd word dan gaan ze janken. Echt keihard! zo kun je er dan 1 op de hengel monteren en 1 op je standaard. Het is iets.

Succes met dit alles!

Jeffrey
Iedereen moet het leren!
damian mijboom
Berichten: 255
Lid geworden op: 14-06-2006 17:22

26-07-2006 13:46

daarom hebben wij altijd 2 honden bij die slaan wel aan
Randy van der Toorn
Berichten: 38
Lid geworden op: 15-08-2006 23:56
Locatie: den haag

17-08-2006 22:34

Arjan ik vindt het echt kut voor je.
Ik woon zelf in den haag en heb heel wat nachtjes alleen aan de waterkant door gebracht en eigenlijk nog nooit problemen gehad op wat dronken figuren na dan.
Maar ik heb messchien het voordeel dat ik bij het vissen heel erg licht slaap en eigenlijk van ieder leip geluidje wakker wordt.
Ik slaap zelf (als ik in den haag of omstreken vis) altijd onder me jrc STI BROLLY en heb ook zo een goed overzicht op mijn hengels en ik heb zo ook iets klaar staan voor degene die aan mijn spulletjes wil komen (maglite 60 cm, voerstok van me voerschep,....).
Maar zodra iemand een pistol op mijn hoofd zet of met meer dan 2 personen staat dan kan je maar beter toegeven dan dat je er lichamelijk letsel aan overhoud. En als je er een te pakken heb die het probeerd geef ik je het advies dat je hem zo super bewerkt dat die ze levenlang er wat aan overhoud en het nooit meer zal doen maar dan wel direckt spulletjes inpakken sporen uitvegen en wegwezen want jij wordt het hardst gestraft wanneer de politie erbij komt (Spreek uit ervaring).
Maar ik hoop voor je dat je zo snel mogelijk weer al je spulletjes bij elkaar heb en dat degene die ze gestolen heeft zo snel mogelijk onder een bus loopt.
Gebruikersavatar
remco de koster
Berichten: 1034
Lid geworden op: 03-04-2006 11:11

18-08-2006 00:52

hej randy van der toorn eerst zeg je dat je nog nooit problemen hebt gehad alleen een paar dronken mensen en op het laatst zeg je heb ervaring.En mensen is het wel zoverstandig dat we hier op het forum plaatsen wat we allemaal wel niet doen tegen diefstal van melders en lijnen enzo,maar als er een paar van die gasten op internet rond neuzen en misschien ook hier op het forum weten ze wat wij vissers neer zetten om ons te waarschuwen,dus weten ze wat erstaat en weten ze ook waar ze naar uit moeten kijken dus ik vind het een beetje dom ik bedoel er helemaal nix mee voor dat ik weer de snotneus ben die het beter weet en pas 14 is maare dat is mijn mening. :o :wink: :-?

Enne Arjan ik vind het egt kut voor je dat je spullen gejat zijn hoop dat je alles terug krijgt en hoop dat je wat ga vangen met je nieuwe spullen die je nu hebt


mvg Remco :oops:
Randy van der Toorn
Berichten: 38
Lid geworden op: 15-08-2006 23:56
Locatie: den haag

18-08-2006 01:38

hey remco,

Die ervaring heeft te maken met het feit dat je bestraft wordt voor het spelen van eigen rechter en in mijn geval was dat niet bij het vissen maar omdat iemand mijn scootertje toen der tijd wou stelen. Diegene moet dat nu navertellen met een rij stift tanden in zijn bek en ik kan het navertellen met het feit dat ik zijn nieuwe stift tandjes heb moeten betalen plus een boete van 2500 gulden. IS HET NU EEN BEETJE DUIDELIJKER VOOR JE!!
Ik zou het trouwens zo weer doen als het om mijn visspullen gaat.

MVG

Randy van der Toorn
Gebruikersavatar
remco de koster
Berichten: 1034
Lid geworden op: 03-04-2006 11:11

18-08-2006 01:46

OK DAT IS DUIDELIJK :wink:

met stiftende groet Remco
Danny Disseldorp
Berichten: 233
Lid geworden op: 08-04-2006 22:45
Locatie: denhaag
Contacteer:

18-08-2006 14:44

nederlandse rechten stelsel vind ik maar krom :roll:

of is er een andere mogelijkheid om iemand die een eigendom van jouw wil stelen te stoppen dan met geweld? :-?
Hou je hoofd koel
mathijs doomen
Berichten: 149
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: grijpskerk

19-08-2006 20:57

ja je mag niet met drie hengels vissen dus ga even bij de politie langs
misschien hebben ze de rommel mee genomen . als je wel een vergunning voor drie hengels hebt is het erg jammer heb je geen vergunning voor drie hengels dan eigen schuld dikke buld ze moeten je ook nog bekeuren zeg 1 heel jaar niet vissen en je spullen verbeurt verklaren daar je aan het stropen bent dit gebeurde bij ons bij een beroeps visser 3 HENGELS ???????????
als je wilt genieten van de natuur ga dan vissen
Gebruikersavatar
Wim hanegraaf
Berichten: 855
Lid geworden op: 18-05-2003 02:00

19-08-2006 22:15

:roll: ja,ja mathijs :o ik volg je ff niet.
To The Boat!
diëgo truijen
Berichten: 399
Lid geworden op: 19-08-2006 22:38
Locatie: someren

19-08-2006 22:47

goed klote voor je arjan

wens je veel geluk met het terug vinden ik zal marktplaats in de gaten houden zo dra ik wat die laat ik het je weten

mvg Diëgo
Als ze me missen.
Dan ben ik vissen.

http://www.carpproducts.nl neem een kijkje vele artikelen online voor mooie prijzen.
mathijs doomen
Berichten: 149
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: grijpskerk

19-08-2006 23:03

gewoon lezen maar wat volg je niet 3 hengels is stropen dus foute boel toch
als je wilt genieten van de natuur ga dan vissen
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

20-08-2006 17:03

Ja, dat is bezopen maar het is de tijd van tegenwoordig.
Wees blij dat je geen letsel hebt ,spullen zijn hoe zuur ook te vervangen.
Maar en niet alleen daarom ben ik de laatste tijd overgestapt op vissen vanuit de boot.

groet Henk
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

21-08-2006 10:51

Met drie hengels vissen is GEEN stropen, gewoon een overtreding op de vergunningsvoorwaarden.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
remon van dusschoten
Berichten: 473
Lid geworden op: 31-08-2004 22:06
Locatie: Nijkerk

21-08-2006 20:46

Hoe zit dat met die verguning voor die derde hengel waar je iets van kan vinden op je akte hoe zit dat.Douwe iets voor jou om antwoord op te geven misschien
elke vangst telt hoe groot of klein dat je vangt daar gaat het om
behandel een karper zoals je zelf ook behandelt wilt worden met RESPECT

steun de KSN en wordt lid gewoon doen
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

21-08-2006 22:29

Remon, is heel simpel. Je mag alleen met 3 hengels vissen als de visrechthebbende van dat water 3 hengelvergunningen uitgeeft en daarbij moet je dan ook nog een Grote Visakte aanschaffen. En er zijn maar heel weinig HSV-en in Nederland die 3 hengelvergunningen uitgeven...
Gil Van Elsen
Berichten: 19
Lid geworden op: 21-08-2006 20:05
Locatie: Mol

22-08-2006 23:55

nog nooiet meegemaakt maar als ik het meemaak die gaat wat meemaken ze moeten van ander mans spullen afblijven!!!

als ze mij dat ooiet aandoen ja die gaat pech hebben als ik wakker wordt en wordt snel wakker dus be prepaird off the made carpfisher wuhahahaha :evil:
Henk Hoekzema
Berichten: 11
Lid geworden op: 30-07-2006 11:37
Locatie: Assen
Contacteer:

23-08-2006 11:11

Top voor je, dat je weer aan de waterkant kunt vertoeven.
Wees blij dat het alleen maar je uitrusting was en dat je er zelf goed vanaf bent gekomen.
In mijn geval raakte ik mijn uitrusting niet kwijt, maar heb door een rand-debiel bijna 4 weken in het ziekenhuis gelegen.
Hij dreigde niet alleen met een mes, maar gebruikte het ook!!!!!
Ik moet wel lachen om die mannetjes van rond 15 jaar, zo van als mij wat gebeurt overleven ze het niet.
Bij mijn (gelukkig mislukte) overval was ik 38 jaar en 125 kilo maar in 20 seconden lag ik op de grond en die eikel fietste weg.
Ik kan alleen maar hopen dat het niemand overkomt, je vergeet het nooit weer !!!
Gr. Henk
Beter een knolletje op de kant, dan blanken aan de waterkant !!!!!!!!!
Gebruikersavatar
mario laseur
Berichten: 513
Lid geworden op: 09-04-2006 14:14
Locatie: amersfoort
Contacteer:

23-08-2006 15:17

Ik vind het erg kl*te voor je, maar wel mooi dat je je niet laat kennen en door gaat met vissen.

Het is mij gelukkig nog nooit overkomen dat ze me spullen hebben gestolen, wel bijna.
Ik denk wel dat degeen die dit soort dingen willen stelen al langs zijn gekomen om te kijken wat je hebt staan en best wel weten wat ze jatten, als je een beginnerssetje van raven hebt van 100euro nieuwprijs denk ik niet dat ze risico willen lopen, ik denk dan ook dat ze best wel weten wat waarde heeft en wat niet.
Ik heb zelf een keer gehad dat ik een weekendje zou gaan vissen met een maat van me op een kanaal hier in de buurt, overdags kwamen er 2 jongens aan van een jaar of 20/25 deze vroegen ons de oren van de kop af met hoe alles werkte en of we nou echt gingen slapen in die tentjes, en hebben jullie dan de deuren dicht, dit vertrouwde we voor geen meter, nu slaap ik zo in zo al nooit erg vast als ik aan het nachtvissen ben en heb ik mijn hengels ook strak tegen de tent staan, maar ik ben toch maar wakker gebleven, en ja hoor om een uurtje of 3 hoorde ik wat gerommel achter de tent pak me zak lamp sprint naar buiten en scheen meteen met de lamp op de plaats waar ik wat hoorde, mijn maat had het ook al gehoord en kwam ook zijn tent al uitstormen en wie waren het juist ja, is het nog wat? was het eerste wat ze vroegen " we zagen jullie tentjes nog staan en dachten laten we eens kijken of ze wat hebben" met de achterklep van de auto open die achter op het gras geparkeerd stond waar geen auto mag komen, we hebben de heren heel duidelijk gemaakt dat ze beter maar konden maken dat ze wegkwamen, zo verstandig als ze waren deden ze dat gelukkig ook maar, komt ook door mijn vismaat die is erg groot wat behoorlijk afschrikt, of ze echt van plan waren om te stelen? ik weet het niet maar het was wel erg verdacht.
Kevin kouwenhoven
Berichten: 15
Lid geworden op: 24-08-2006 16:53
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

25-08-2006 13:50

Hey mensen.

Dit is inderdaad egt niet normaal.Als we allemaal Arjan helpen met zoeken op speurders.nl en marktplaats.nl enz dan heeft hij altijd kans dat er iets terug wordt gevonden.

Maar ik denk dat hun ook niet dom zijn!. Hun weten wel dat ze de spullen niet op marktplaats moeten zetten omdat ze weten dat die gene waarvan het gestolen is gaat kijiken op marktplaats enzovoorts.
Vissen! Vissen! Vissen! Vissen! Vissen!
Gebruikersavatar
Fabian stukker
Berichten: 752
Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
Locatie: Twente

25-08-2006 22:47

niet normaal zovaak als je het leest dat mensen bestolen worden :evil:
egt te sneu voor woorden, werk en spaar je hard voor en je bent er zuinig op, komt er snacht ff een zieke geest je spulle jatten :evil: egt triest,

gelukkig hebben wij een rotwailer die wailer heet :lol: hij laat niemand in de buurt komen, ook overdag niet :lol: zins ik groot genoeg ben hem in bedwang te houden , mag die mee :lol: slaap echt veel beter nu langs de waterkant. eerder bij het knakken van een takje stond ik al buiten de tent.

maar normaal .. het is te gek voor woorden dat je niet eens meer veilig je spullen aan de waterkant kunt zetten :evil: ik weet niet of het zo is , maar heb nooit een fijn gevoel snachts als er duitsers of polen aan het zelfde water/kanaal vissen
ik denk persoonlijk dat zei veel achter deze diefstallen zitten.
Youri Hoogstrate
Berichten: 143
Lid geworden op: 22-06-2002 02:00

26-08-2006 09:32

waarschijnlijk posten die dieven niet dat ze de spullen hebben, maar reageren ze op mensen die de spullen zoeken.
mathijs doomen
Berichten: 149
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: grijpskerk

27-08-2006 15:49

ja iedereeen kan de grote akte aanvragen en je mag in heel nederland in alle beroepswateren vissen met 3 hengels behoudens enige uitzonderingen
als je wilt genieten van de natuur ga dan vissen