instant of niet


Plaats reactie
richard van der veen
Berichten: 115
Lid geworden op: 15-08-2002 02:00
Locatie: groningen

02-10-2002 22:50

kijk mensen dat een voerplek beter werkt op afgesloten water was ik allang van overtuigd.Ook ben ik nu overtuigd van het nut van een voerplek op een rivier maar... als je nu niet in staat bent om voor te voeren zou je dan instant ook succes kunnen afdwingen? Door bv geweekte en gezoete mais te voeren en er mee te vissen? Tuurlijk zul je veel bijvangsten hebben maar vis trekt vis TOCH?????? Graag uw mening

Met vissende groet R v/d V
Hans Wols
Berichten: 60
Lid geworden op: 01-05-2002 02:00

02-10-2002 23:49

Dat afdwingen spreekt mij niet zo aan. Het
voeren met mais (al of niet gezoet) lokt enorme scholen brasem en windes aan op een
groot water als het Haringvliet. Om wat activiteit zit je dus niet verlegen als je
flink wat mais te water laat. Karpers komen
er zeker op af; schubjes van 11-15 pond vinden het heerlijk. De grotere vissen komen er naar mijn ervaring uit op basis van
langduriger voeren. Maar natuurlijk kun je de spreekwoordelijke "mazzel" hebben. Overigens denk ik, dat ook op groot water er
redelijk honkvaste vissen zijn. Dat wil zeggen, vissen die op een stuk van een kilometer of drie-vier bij herhaling worden
teruggevangen. Voeren kan dus zeker zin hebben om vis naar je toe te krijgen. Maar
of dat nou mais moet zijn......

Met vriendelijke groet,

Hans
richard van der veen
Berichten: 115
Lid geworden op: 15-08-2002 02:00
Locatie: groningen

03-10-2002 20:11

Hans bedankt voor je mening ,ben weer een stapje verder .Zijn er nog meer karpervissers die hier nog wat aan kunnen
toevoegen? Alle meningen zijn welkom!!!

vriendelijke grt R v/d V
carpbusters groningen
Thijs de Weerd
Berichten: 252
Lid geworden op: 12-05-2002 02:00
Locatie: Eefde

03-10-2002 21:19

als ik avondjuhs ga zitten dan wil ik tog ook wel een beetje instant te werk gaan en dan maak ik vaak gebruik van hennep.Ik geloof er namelijk nog steeds in dat hennep ook passieve vis aan het azen kan brengen.
verder veel dingetjes proberen dit kan tegen je werken maar ook mooie vangsten opbrengen.
LINKSOMDRAAIENDE MET RECHTS EFFECT ANDERSOMHAKENDE SIMSALABIMRIG.
Gebruikersavatar
Jeroen houdijk
Berichten: 682
Lid geworden op: 11-09-2002 02:00
Contacteer:

03-10-2002 23:45

Hoi,

dit ligt helemaal aan de beschikbare vistijd die je hebt. Als je instant ergens gaat zitten maar je blijft lang zitten (bijvoorbeels twee nachten) kun je al van de mogelijkheid gebruik maken om op een alternatieve plek te voeren.
Met de pen werkt dit ook, als je maar kort vist kun je toch een paar plekjes maken en na een paar uur kijken.

groeten jeroen
Plaats reactie