Wie is er een carpture onthaakmat kwijt?? (in willemstad).


Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

19-04-2006 21:42

Ik heb een carpture onthaakmat gevonden in willemstad in de veste..
Als je weet wie hem kwijt is hoor ik het graag.. of als die van jou is :wink:
Alvast bedankt.

mvg,

robert
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

19-04-2006 21:44

ik ben er 1 verloren op de sloterplas een paar weken terug,was een cipro
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
gerard van ewijk
Berichten: 221
Lid geworden op: 27-04-2005 16:34

19-04-2006 21:55

nee barry, niet verloren gewoon weg gewaaid en te laat zijn met je schepnet omdat je in de boom bleef hangen :x
Good luck and tight lines!
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

19-04-2006 22:40

Klinkt redelijk amateuristisch barry :lol:
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

19-04-2006 22:51

:oops: ,wat een pak ellende was dat
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

19-04-2006 22:55

prutser :lol: daarom neem je nooit je mat mee
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

19-04-2006 22:59

robert grootenboer schreef:Ik heb een carpture onthaakmat gevonden in willemstad in de veste..
Als je weet wie hem kwijt is hoor ik het graag.. of als die van jou is :wink:
Alvast bedankt.

mvg,

robert


Daar heb Willempie nog op gelegen. Die is K. Zaal vergeten. Is nooit meer over het verlies van zijn geliefde mat heengekomen en gestopt met de karpervisserij :o
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

19-04-2006 23:09

ferenc van de vorstenbosc schreef:prutser :lol: daarom neem je nooit je mat mee


omdat ik weet dat jij hem mee neemt :wink:
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
Sebastian Huvenaars
Berichten: 2078
Lid geworden op: 18-02-2005 16:02
Locatie: Eindhoven

19-04-2006 23:35

Netjes dat je het hier meldt! hou ik wel van...
hoop dat ie terugkomt bij de ongelukkige ex-eigenaar...

Grs seb!
Mike van Zwam
Berichten: 286
Lid geworden op: 14-09-2005 22:58

20-04-2006 10:47

Wie vergeet zijn onthaakmat nou?

Da ding is gewoon achter gelaten als afval.
2de hands onthaakmat verkoopt toch niet
Onderschrift:
Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet.
Er is een limiet van 255 tekens.
Mike van Zwam
Berichten: 286
Lid geworden op: 14-09-2005 22:58

20-04-2006 20:53

Heb je zeker een hele kleine :D
(onthaakmat)
Onderschrift:
Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet.
Er is een limiet van 255 tekens.
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

20-04-2006 20:57

barry stevens schreef:ik ben er 1 verloren op de sloterplas een paar weken terug,was een cipro


was die plu toevallig ook van jou?
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

20-04-2006 21:48

Nee hij is niet van k. zaal. :wink:

Het heeft een andere rede dat ik het hier meld, er lag namelijk een van de grootste karpers dood op! :evil:

Had ook niet verwacht dat de eigenaar zou reageren...

Robert..
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jacco noordermeer

20-04-2006 21:52

robert ,na deze posting verwacht ik wel een duidelijk verhaal over het hoe en wat
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

20-04-2006 22:08

Jacco zal het even uitleggen.

Afgelopen dinsdag werd ik gebeld door een vriend die een rondje om het water liep. Hij kwam toen een onthaakmat tegen waar een karper in lag (was toen al dood) en hij lag op de kant. Ze hebben hem uit de mat gehaald om hem te bekijken om te zien welke vis het was. Ik ben zelf op zoek gegaan en heb hem gevonden met een onthaakmat ernaast.

Ik had gehoopt dat de persoon die zijn mat achter had gelaten bij deze vis zou reageren op het verhaal dat ik een onthaakmat had gevonden. Als die had gereageerd dan had ik hem er over aangesproken en om verduideleking gevraagt, het is wel een beetje raar he een goede en hele onthaakmat met een dode karper erin!

Maar de eigenaar zal zich nu niet meer melden denk ik en het zal een raadsel blijven hoe het is gekomen... :cry: ging om 1 van de :cry:
toppers :cry: :cry:

robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jacco noordermeer

20-04-2006 22:16

wow :o
dat is vreemd

ik geloof nooit dat iemand zijn vangst vergeet terug te zetten zonder dat er iets met hem/haar is gebeurt tijdens het vissen
zelfs al zou door schuld het beest dood gaan,laat je deze niet zomaar achter in een onthaakmat
of dit persoon is onwel geworden of hij is overvallen tijdens dit gebeuren

triest blijft het wel natuurlijk
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

20-04-2006 22:21

Ja ik vind het ook allemaal vreemd en ben daarom juist zo benieuwd hoe het is gebeurt..

Er is nu helaas niks meer aan te doen maar de persoon zou ik toch graag ff willen spreken, denk dat men dat wel begrijp....

mvg,

robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jan van kranenburg

21-04-2006 02:44

Zou maar eens aangifte gaan doen.

Het is absoluut niet normaal dat een visser zo'n karper achterlaat op een mat.

Wat is er met die visser gebeurd?
Gebruikersavatar
jos pannekoek
Berichten: 101
Lid geworden op: 13-04-2006 11:14
Locatie: fijnaart

21-04-2006 18:54

he Robert,

Ik denk zelf dat iemand de onthaakmat heeft willen gebruiken als bewaarzak, en dat deze is losgeschoten, en dat een voorbijganger hem het water heeft uitgetrokken, is natuurlijk wel erg slordig.
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

21-04-2006 20:06

jacco noordermeer schreef:wow :o
dat is vreemd

ik geloof nooit dat iemand zijn vangst vergeet terug te zetten zonder dat er iets met hem/haar is gebeurt tijdens het vissen
zelfs al zou door schuld het beest dood gaan,laat je deze niet zomaar achter in een onthaakmat
of dit persoon is onwel geworden of hij is overvallen tijdens dit gebeuren

triest blijft het wel natuurlijk


Ja,of er heeft iemand die grote vis gevangen.Is er onhandig mee omgegaan en de vis ging dus dood.Om aan iedereen die de vis kent ,duidelijk te maken dat de topper dood is,heeft ie de vis op deze manier achter gelaten.Je brengt wel iedereen op een dwaalspoor!
Ja, je hebt Karpervissers en je hebt karpervangers.maar misschien ook karperklootzakken,die geen respekt voor hun vangst hebben.
Mvgr.Aaron.
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

22-04-2006 11:14

Aaron,

het was een van de toppers, niet de grootste van de toppers :wink:
Maar het blijft triest.

Jos,

ik denk ook dat het zoiets moet zijn want van de visser zelf heb ik niks vernomen en iets van gehoord dat er wat zou gebeurt zijn..

Heb je een pb gestuurd jos over iemand die er misschien mee te maken kan hebben, jij heb hem namelijk gezien.

groetjes,

robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

22-04-2006 11:27

HeHe eindelijk een beetje helderheid in de zaak.

De onthaak mat is van iemand die ik ken maar die is 2weken geleden weg gewaaid met de storm. Dit klopt wel want het was dat weekend best slecht weer met veel wind. En waar hun zaten staat de volle wind op.

Maar nu blijft het raar dat die vis in de onthaakmat zat. Ik krijg zelf een vermoedde dat iemand de mat heeft gevonden en de vis er misschien in heeft gedaan om te zakken..

robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Patrick Jonkers
Berichten: 1
Lid geworden op: 22-04-2006 11:43
Locatie: Roosendaal

22-04-2006 11:50

Nou nou mensen ik vind het persoonlijk heel onterecht wat jullie hier allemaal over zeggen.. Zomaar iemand beschuldigen voor wat hij misschien wel niet heeft gedaan!! Die hij ben ik patrick jonkers die op zaterdag overdag en nacht met mike heeft gevist op de veste... Het was een zeer harde wind en heel veel regen... ik zal het uitleggen ... Toen we aankwamen hebben we alles rustig weggezet en ook de tent we zijn erin gaan liggen maar tegen de avond hebben we zeer wat witvis gevangen en dus ook in de nacht na een uur of 4 was het over ... tegen 5 uur moes ik ff naar buiten ... Toen lach me onthaakmat er nog!!!! Maar zoals ik al zij er stond zeer harde wind we twijfelde zelfs of de tent het wel zou houden want de stokken waren ook niet meer op z'n best.. Toen we onze hengels gingen verversen tegen uurtje of 8 a 9 was de onthaakmat weg! We weten dus niet of hij is weggewaaid of is meegenomen door iemand maar diegene die hem dan zou hebben meegenomen en dat met de karper heeft gedaan is inderdaad niet goed in zijn hoofd... maar laten we een ding stellen dit is ons of mij verhaal en dit is de waarheid . Ik hoop dat jullie er een beetje over na zullen denken en niet zomaar iemand de schuld geeft voordat je de waarheid weet.. Denk er maar is over na...

groetjes patrick
Ruben Ritzerfeld
Berichten: 62
Lid geworden op: 04-04-2006 19:49
Contacteer:

22-04-2006 12:08

Ik maak mijn onthaakmat ook mooi vast met gewoon wat goedkope haringen :) . Kost niks en er gebeuren je toch niet van deze rare dingen :o . Wel erg jammer van deze karper. Maarja er lopen nu eenmaal van deze mensen op de aardbodem rond, maar wij begrijpen niet hoe mensen het in hun hoofd halen dit te doen. Net zoals van die figuren die jongetjes van 14 zoals mijin hun tent overvallen en vervolgens alle spullen afnemen. Ik ken een verhaal van de vijver waar ik op vis, dat er een man was die hebben ze gewoon op zitten loeren. En toen hij klaar was met zijn sessie en het was donker lieten ze hem alles inpakken in zijn karretje. En toen het donker was zijn ze snel naar hem toegereden, en hebben ze het karretje met al zijn spullen afgepakt. Aangifte gedaan bij de politie, maar nooit meer iets van terug gezien. Treurig zoiets, maarja zo'n dingen gebeuren nou eenmaal.