raven is dit wel een echte hengelsportzaak


Plaats reactie
Ronnie Kwast

11-04-2006 17:02

laatst had ik bij raven een bestelling gedaan na 5 dagen netjes wachten kwam het dan eindelijk een kapotte oude doos die wel lijkt of die al tig keer gebruikt is overnieuw de verkeerde spullen en allemaal beschadigd niet goed ingepakt en allemaal visvoer over de datum en zakken die kapot zijn of al opengemaakt :evil: :evil: :evil: :evil:


hebben jullie dat ook allemaal bij dit bedrijf of ben ik de enige met deze problemen
Gebruikersavatar
rik ligthart
Berichten: 231
Lid geworden op: 01-09-2005 22:02
Contacteer:

11-04-2006 17:07

nee
CarpAngler
CarpHunter
CarpFighter
CarpCatcher
Carpreleaser
Maikel Scheepens
Berichten: 117
Lid geworden op: 13-01-2006 16:33
Locatie: 's-Hertogenbosch

11-04-2006 18:47

terugsturen
Ronnie Kwast

11-04-2006 20:02

ga het nog terug sturen me vriendelijke groeten kl**tzakken
jeroen van der hulst
Berichten: 68
Lid geworden op: 14-05-2004 15:10
Locatie: Nijverdal

11-04-2006 21:07

goh.. iedereen is wel heel positief over Raven :lol: :lol:
de waarheid zit in t midden
bas lantink
Berichten: 45
Lid geworden op: 27-02-2006 13:12
Locatie: raalte

12-04-2006 07:58

heej,

ik heb al een aantal keer daar wat besteld en het kwam altijd netjes aan 8)


mvg bas
Ray Schra
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00

12-04-2006 09:12

Watvoor visvoer hebben ze bij Raven met een datum er op dan?
Gebruikersavatar
Theo de Vries
Berichten: 442
Lid geworden op: 15-02-2003 01:00
Locatie: Lelystad

12-04-2006 09:27

Is het opsturen van een paar zakken voer niet ontzettend duur, of ben je gewoon een potje aan het zeuren :evil: :evil:
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

12-04-2006 11:29

Raymon Schra schreef:Watvoor visvoer hebben ze bij Raven met een datum er op dan?


Maples onder andere. Vorige week een zak gekocht daar met de houdbaarheidsdatum van 01.01.06 erop..

Naja, zal nog wel prima te gebruiken zijn voor het vissen
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

12-04-2006 11:36

raymond kwist schreef:laatst had ik bij raven een bestelling gedaan na 5 dagen netjes wachten kwam het dan eindelijk een kapotte oude doos die wel lijkt of die al tig keer gebruikt is overnieuw de verkeerde spullen en allemaal beschadigd niet goed ingepakt en allemaal visvoer over de datum en zakken die kapot zijn of al opengemaakt :evil: :evil: :evil: :evil:


hebben jullie dat ook allemaal bij dit bedrijf of ben ik de enige met deze problemen

Punt, komma, enter....

Bestel nooit, wil altijd zien wat ik koop, hoe lovend men ook spreekt over produkten...
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
killian bruijne
Berichten: 553
Lid geworden op: 03-01-2006 00:43

12-04-2006 12:38

Hoi

Tot nu toe is alles wat ik bij raven heb gehaald nog gewoon goed hoor, de kennis van de mensen daar is ook wel ok en de prijze zijn vaak toppie echter is wel alle waar naar zn geld, en dat vergeten een hoop mensen!

groeten
Gebruikersavatar
Danny Loch
Berichten: 148
Lid geworden op: 14-01-2006 11:39
Locatie: Bergen op Zoom

12-04-2006 14:11

Ik heb laatst een bestelling gedaan bij raven, betaald via Ideal. Stond bij ''binnen 5 werkdagen thuis'' Zit er nu al 2 weken op te wachten. Had gebeld naar het nr van raven, word me verteld dat het gene niet op voorraad is en het nog wel 2 weken kan duren!! :S:S:S Volgende keer rij ik er zelf wel naar toe.
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

12-04-2006 14:18

http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... &start=100

Zullen we een keer ophouden met steeds maar weer nieuwe topics te openen over hetzelfde onderwerp?
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Wouter Steggink
Berichten: 521
Lid geworden op: 02-10-2002 02:00
Locatie: TwentuH

12-04-2006 14:22

Hoi,

die houdbaarheidsdatum.... zou het niet kunnen dat dit de verpakkingsdatum is??


MVrGr;

WouteR StegginK

ps. sterkte!
--
Om wat te lachen (iedere dag actueel):
FokkE&SukkE=@ http://www.foksuk.nl

Dringend gezocht: -> link naar een site met dagelijks een nieuwe DirKJaN strip!!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

12-04-2006 18:52

Wouter Steggink schreef:Hoi,

die houdbaarheidsdatum.... zou het niet kunnen dat dit de verpakkingsdatum is??


MVrGr;

WouteR StegginK

ps. sterkte!


GRIN .........

Een hele goede opmerking, ben benieuwd wat het antwoord zal zijn.

En ja, om moedeloos van te worden het zoveelste ik zeik Raven leker af topic.

Lees ook nergens dt er al gebeld is over de bestelling. Het zou natuurlijk kunnen dat TPG iets heeft lopen doen ....... of iemand anders.

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

12-04-2006 21:40

wilde in eerste instantie niet reageren, maar ik wil toch even op Marc inhaken. hoe kan het dat er telkens maar weer besteld wordt bij die mensen, en elke keer ist weer raak. kan er niet een sticky komen met gezeik over raven... heb je iig. al het gezeik op op 1 plek :P

maar ik denk dat men het nooit leert...
Groet'n,
Tim
Gebruikersavatar
Gerben Lievers
Berichten: 364
Lid geworden op: 24-02-2003 01:00
Locatie: Hengelo (ov)
Contacteer:

12-04-2006 22:32

raymond kwist schreef:laatst had ik bij raven een bestelling gedaan na 5 dagen netjes wachten kwam het dan eindelijk een kapotte oude doos die wel lijkt of die al tig keer gebruikt is overnieuw de verkeerde spullen en allemaal beschadigd niet goed ingepakt en allemaal visvoer over de datum en zakken die kapot zijn of al opengemaakt :evil: :evil: :evil: :evil:


hebben jullie dat ook allemaal bij dit bedrijf of ben ik de enige met deze problemen


Beste Raymond,

Op de zakken 'visvoer' die bij Raven in de schappen liggen, staat nooit een houdbaarheidsdatum! M.u.v. Blikjes mais, Dynamite baits (hennep, tijgers etc)
Ik vind je Topic titel echter wel een beetje misplaatst!, die slaat werkelijk nergens op! :-?
Bovendien schiet je er helemaal niets mee op om het hier op het forum te zetten, je kunt die tijd beter nuttiger besteden door contact op te nemen met Raven. Binnen zo'n groot concern als Raven gaan wel eens wat dingen mis, maar dat is bij ieder bedrijf het geval. Uit ervaring weet ik dat dit ook weer recht wordt gezet. Het voorgaande is niet bedoelt om volgende reacties uit te lokken. Zet op deze topic toch gewoon een slotje, want het gaat werkelijk helemaal nergens over...
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

12-04-2006 23:18

Wouter Steggink schreef:Hoi,

die houdbaarheidsdatum.... zou het niet kunnen dat dit de verpakkingsdatum is??


MVrGr;

WouteR StegginK

ps. sterkte!


Er stond echt ; Houdbaarheidsdatum boven.. Dusja, zeg jij het maar..
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

12-04-2006 23:45

gerben,

vond je post erg leuk...maar ik denk dat je een bevooroordeelde kijk hebt op de zaken.

de zaak waar je werkt, is altijd goed...en fouten worden nou eenmaal gemaakt. maar ook voor zo'n groot bedrijf maakt het te veel fouten.
er is namelijk nog legio van dit soort topics

en ook al bel je...krijg je te horen dat het nog 2 week duurt omdat het niet op voorraad blijkt te zijn... sorry, maar als ik ja verkoop....verkoop ik ja... en niet de halve waarheid.

ik kan nog uren doorgaan met dit gezeik...maar hier wordt niemand beter van.

"als" je nog bij raven zou willen bestellen, vraag dan uitdrukkelijk of ze kijken of het wel leverbaar is, en hoelang het duren gaat.

ik ben uitgeraasd :o
Groet'n,
Tim
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

13-04-2006 07:49

Of het echt is of het goed is of het weet ik veel is boeit me niet.

Feit is, dat tijdens de laatste beurser ongeveer 7 keer een vrachtwagen met spullen moest aanrijden .

Dat vind ik pas gek.

MVG

Klaas
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

13-04-2006 07:52

vergeten:

koop of koop niet, lekker belangrijk.

Ik denk zelf dat o.a een Raven en een Vlem er voor een deel verantwoordelijk voor zijn, dat een aantal grote merken hun prijzen hebben verlaagd. 15% voor consument en een paar % voor de winkelier.

Niet opgevallen? Tja.... aan wie ligt dat?

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
william van den broek
Berichten: 354
Lid geworden op: 17-12-2004 22:59
Locatie: made noord-brabant
Contacteer:

13-04-2006 11:05

Gerben Lievers schreef:
raymond kwist schreef:laatst had ik bij raven een bestelling gedaan na 5 dagen netjes wachten kwam het dan eindelijk een kapotte oude doos die wel lijkt of die al tig keer gebruikt is overnieuw de verkeerde spullen en allemaal beschadigd niet goed ingepakt en allemaal visvoer over de datum en zakken die kapot zijn of al opengemaakt :evil: :evil: :evil: :evil:


hebben jullie dat ook allemaal bij dit bedrijf of ben ik de enige met deze problemen


Beste Raymond,

Op de zakken 'visvoer' die bij Raven in de schappen liggen, staat nooit een houdbaarheidsdatum! M.u.v. Blikjes mais, Dynamite baits (hennep, tijgers etc)
Ik vind je Topic titel echter wel een beetje misplaatst!, die slaat werkelijk nergens op! :-?
Bovendien schiet je er helemaal niets mee op om het hier op het forum te zetten, je kunt die tijd beter nuttiger besteden door contact op te nemen met Raven. Binnen zo'n groot concern als Raven gaan wel eens wat dingen mis, maar dat is bij ieder bedrijf het geval. Uit ervaring weet ik dat dit ook weer recht wordt gezet. Het voorgaande is niet bedoelt om volgende reacties uit te lokken. Zet op deze topic toch gewoon een slotje, want het gaat werkelijk helemaal nergens over...

ik ben het met gerben eens
word er een foutje gemaakt dan gooien we het gelijk internet op.

beseffen diegene wel wat voor schade dit oplevert voor de persoon met de naam.

besteed je tijd liever even met bellen en stuur het pakketje retour afz.
dan kost het je zelf ook niks.
een motto
niet lullen gewoon doen.
brabant karperland
( http://www.bbkbiesboschkarpers.nl , http://www.lgbosveld.nl ,powercatcher rules )
Plaats reactie