Excuses aan Frank Coenen


Gesloten
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

31-03-2006 06:34

Frank,

Uit plaatsvervangende schaamte, voor de mede boardleden, bied ik jouw mijn excuses aan.

Wat zitten hier toch een stel eikels op het board! Als jullie nu eerst eens zouden lezen wat Frank wilde!

Ik zeg St. Christophe ... ontzettend mooi water, ligt toevallig ook nog in Frankrijk. Geweldig grappig bestand, met verschilende grote vissen maar ook ietwat kleinere.

http://www.domaine-st-christophe.com/

Zorg wel dat iemand van jullie een klein beetje Frans spreekt, de eigenaar spreekt echt alleen Frans en de eigenaresse alleen lagere school Engels met een zwaar Frans accent.

Ze zijn wel heel erg aardig.

Groet Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

31-03-2006 07:48

ik werd verketterd.... ik was onbegrijpelijk... ik las wel: binnen 600 km..... ik begreep het wel.... ik vind dat Marc gelijk heeft.... nog eens proberen:

@Frank

In de topic Vissen en Vakantie staan wel wat alternatieven.


MVG

Klaas
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

31-03-2006 08:44

Als hij de vraag anders had gesteld dan was er niets aan de hand geweest...

maar trek eens een cirkel met een straal van 600km vanuit limburg! dan heb je heel Noordwest Europa!! zit je al voorbij parijs!! en ik kan binnen 2 minuten een aantal wateren vinden die binnen die grenzen zitten.

als hij nou zelf meer een richting had aangegeven. bv in Belgie. en dat hij alleen op een rivier wil vissen.. dan konden wij hem alweer een stuk verder helpen..

hij geeft nu totaal geen info. alleen dat hij wil vissen binnen 600km afstand.. en er moet dikke vis zitten!! en Mark Reclame voor een BTW is niet toegestaan hier op het board!

Het ligt volgens mij gewoon aan zijn manier van vraagstelling! het lijkt erop dat hij totaal geen moeite heeft gedaan om iets uit te zoeken.. nou dan doe ik geen moeite voor hem. want anders kun je alles gaan voorkauwen bij hem..

Gr. Remko
Jorrit Hazen
Berichten: 100
Lid geworden op: 30-03-2005 00:27
Locatie: FISHTOWN!
Contacteer:

31-03-2006 08:57

:roll:

jahoor, die man heeft gewoon geen tijd om alles uit te zoeken en vraagt daarom aan zijn collega's een advies waar het fijn is om te vissen -met enige kans op een mooie vis natuurlijk-

Wordt weer een veels te groot probleem van gemaakt, zoals altijd hier.

Ik weet helaas geen goede wateren voor je, maar succes.
Hatsikidee!
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

31-03-2006 09:15

Hoe men de vraag stelt staat los van het antwoord dat men geeft !

Je hoeft niet persé met ieders manier van vissen het eens te zijn. De een vind zich zelf een diehard omdat hij met de pen vist, de ander daarentegen omdat hij een week ligt te bikkelen rond 't vriespunt. De een doktert alles zelf uit en vind dat een overwinning. Weer een ander vraagt wat info, who cares ?
Een passend antwoord geven is soms moeilijker dan veroordelen.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

31-03-2006 09:26

Marco, ik ben het met je eens, maar aan de andere kant is het wel zo dat iemand wel wat meer info mag geven wat hij nu precies zoekt. Er zijn volgens mij namelijk meer wateren met dan zonder dertigers, en een straal van 600 kilometer is dan wat vaag. Zoek je een rivier, meer, kanaal of zoiets. Zoek je rust en natuur of juist een circuitwater. al dat soort vragen kun je in je bericht alvast beantwoorden.

Ik kan Remko dus ook wel begrijpen.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

31-03-2006 11:54

Marc Schrikkema schreef:Wat zitten hier toch een stel eikels op het board! Als jullie nu eerst eens zouden lezen wat Frank wilde!


Ach ach, het braafste jongentje van de klas spreekt. Over eikels gesproken.

Het is mij geheel duidelijk wat Frank wilde. Van A tot Z voorgekauwd krijgen waar hij kan gaan vissen, zonder hier enige moeite voor te hoeven doen. Hoe vaak wordt er hier niet geroepen: ''gebruik de zoekfunctie''. Als er al zoveel info over stekken op het board staat, waarom dan niet eerst eens zoeken. En al helemaal de vraag naar 30+ raakt kant noch wal. Dit zoort wensen zijn exact de reden dat de betaalwateren een gigantische groei doormaken. Dezelfde betaalwateren waar 9 van de 10 boarders zo tegen zijn.

Dus mijnheer Schrikkema, ik verwacht voortaan niet langer opmerking: gebruik de zoekfunctie, van uwer hand.
Jordi Schoffelen
Berichten: 294
Lid geworden op: 27-06-2004 17:00
Locatie: Hulsberg

31-03-2006 12:20

Beste medeboarders,

ik blijf mij afvragen waarom mensen het als een absolute noodzaak zien om zo fel te reageren wanneer een vraag hen niet bevalt. Als ik een vraag lees op dit board die ik niet nuttig vind, dan geef ik gewoon geen antwoord... Ik bedoel: waarom vinden mensen het zo nodig om vragen en/of antwoorden te beoordelen. Is dit niet de taak van de moderators? Ik weet dat zij niet altijd alles kunnen zien en lezen, maar is dat een reden om zelf voor politie-agent te spelen? Lijkt mij niet. De politie ziet ook niet altijd alles (gelukkig maar), maar heb nog nooit iemand een bon zien uitschrijven, omdat diegene van mening was dat een ander absurd hard reed...

Als je werkelijk vind dat een vraag niet thuis hoort op dit board, dan kun je iemand ook op een persoonlijke en nette wijze daarop wijzen (hulde aan de pb). Ik denk dat als mensen uigekafferd blijven worden, omdat vragen en antwoorden aan anderen niet bevallen, dat dat de doodsteek van elk forum is. Immers informatie delen en discussie zijn toch de doelen van een dergelijk medium. Zelfs in jouw ogen domme, of uiterst nutteloze vragen dragen daar aan bij. Er is immers geen gulden regel die zegt dat je overal perse op moet antwoorden. Nogmaals als je vind dat iets niet door de beugel kan en/of de kwaliteit van dit forum alles behalve ten goede komt, dan zijn er andere manieren (in mijn mening betere) om dit duidelijk te maken, zonder dat iemand zich aangevallen voelt. Met wat beleefdheidsregels denk ik dat we al een heel eind komen...

heel veel groetjes,

de vredesduif
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

31-03-2006 12:23

heerlijk dat gebekvecht.....

ik pak me spullen en ga een nachie,zouden meer mensen moeten doen
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Jordi Schoffelen
Berichten: 294
Lid geworden op: 27-06-2004 17:00
Locatie: Hulsberg

31-03-2006 12:25

groot gelijk heb je barry,

dat is ook min of meer wat ik bedoel met mijn stukje, ook al blijkt het niet zo duidelijk...
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

31-03-2006 13:15

[quote="Niels Schouten

Dit zoort wensen zijn exact de reden dat de betaalwateren een gigantische groei doormaken. Dezelfde betaalwateren waar 9 van de 10 boarders zo tegen zijn. [/quote]

Dus mijnheer schouten,
als je zo fel tegen bent op een btw en alles er rond omheen dan had je desnoods via pb frank voorzien van informatie zodat hij hier niet zou belanden.

maar goed ook dat zie ik vast fout.
met vissende groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
jacco noordermeer

31-03-2006 14:11

zo kan het wel weer hoor

vragen staat vrij!
Gesloten