Beetje kinderachtig om een TOPIC af te sluiten dit getuigt v


Plaats reactie
Gast

18-09-2002 22:12

Ron

Aangezien mijn Armalite-blanks niet rood/wit zijn, zie ik mijzelf niet als een blinde visser.
Zoals jij ziet heb ik jouw naam wel 'even' opgepikt uit een andere 'discussie' en ik weet dus dondersgoed welk onderwerp jij zo belangrijk vond.

Helaas verzandden al jouw goede bedoelingen in lachwekkende vertoningen.
Natuurlijk mag jij meediscussiëren op dit board.
Beperk je echter wel tot zaken waar jij verstand van hebt, dat scheelt ook weer ellende voor de webmasters.

met nietsvermoedende groet

HPE
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
armalite blanks zijn de slechtste blanks die er op dit moment te koop zijn...maar dit even terzijde natuurlijk.
Na al jouw berichten hier gelezen te hebben over jou kom ik tot de conclusie dat jij gewoon een doorsnee visser bent die nog HEEL veel moet leren, ik wens je daarbij heel veel succes bij. Het feit dat jij interesant wilt over je materiaal waarmee je vist zegt al genoeg over jou als persoontje en je visserij....jij bent nou het standaardtype van de personen die ik mij vorige stukje bedoelde. Het elkaar de loef proberen te steken door steeds duurdere materialen is ook zoiets in de huidige visserij.....alsof jou dat eeen hele goede visser maakt door je zogenaamde dure materialen wat mij totaal niks zegt........vang ze he!
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

18-09-2002 22:18

Ron

Over het feit dat jij interresant wilt doen over je vissen zegt al genoeg over jou persoontje.

Alles wat jij hierboven beschrijft dat ben jij zelf, alleen zo te lezen weet je dat zelf nog niet helemaal.

Dit was het laatste bericht dat ik aan jou besteed heb.

Je moet nog een hoop leren mannetje. Ik lach ondertussen wel verder met al die onzinnige berichten van je.

Bart
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

18-09-2002 22:21

Ga nou niet gewoon weer verder. Het is niet voor niets afgesloten. Dit is echt zwaar irritant.

Naar mijn mening mogen jullie nog een stapje verder gaan dan alleen topics blokkeren.

Iedereen moet de kans krijgen om zicht te verbeteren, maar als men die niet grijpt...

Tja, wat dan!?

Sjoerd
Gebruikersavatar
Roy Spoelstra
Berichten: 243
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

18-09-2002 22:22

Ron ,

Jij weet dus echt niet waar je over praat...........
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

18-09-2002 22:22

Wordt het niet eens tijd om die 'herrieshoper' eens flink aan te pakken.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

18-09-2002 22:27

Tjander, is het alleen maar jouw bedoeling om ruzie met iedereen te zoeken?
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

18-09-2002 22:28

idd Johan, just like i said.

Tijd voor actie, ik ken nog een ander forum ( niet over karpervissen ) wat door van die onruststokers is verwoest. Althans, het plezier om gemoedelijk te discussieren op zo'n forum werd veel veel leden ontnomen. dat zie ik hier toch liever niet.

Aan de andere kant,
waarschijnlijk zijn dit soort reacties juist dat soort wat zulk soort mensen graag zien, maarja ik wou het toch even zeggen.

Sjoerd

Ps. laten we hier ook maar mee stoppen. Straks huurt ie Spong & Hammerstein nog in wegens demonisering :razz:
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

18-09-2002 23:03

Beste allemaal,

Ik heb deze discussies met de heer "Tjander"of "Ron" vandaag ALS ik tijd had met verbijstering gevolgd. Toen ik de eerste posting van "Stjrond" zag ben ik naar het dichtsbijzijnde "Ladbroke"kantoor gegaan om m'n hele WAO erop te zetten dat er niet meer dan twee reacties,waarvan deze er een is, van ons serieuze vissers op zouden komen. Helaas krijgen dit soort mensen meer shit (lees verspilde energie) van anderen dan ze eigenlijk verdienen.
Aangezien ik een zoon van 13 jaar heb te onderhouden geef ik toe dat het onverantwoord is geweest om hier geld op in te zetten maar jullie hebben me wel een beetje teleurgesteld Dit leek me nou echt een schot voor open doel.
Mis dus!!

Hoezo naief????
Met schamende groet,

John.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: John Pannekoek op 2002-09-18 23:31 ]</font>
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

18-09-2002 23:41

Ok John, zit wat in, maar nodig je nu juist niet mensen UIT om te reageren!?

Groetjes, Sjoerd
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

18-09-2002 23:46

idd sjoerd!

Jonh! je zegt:Helaas krijgen dit soort mensen meer shit (lees verspilde energie) van anderen dan ze eigenlijk verdienen.

maar wat doe je zelf nu dan eigenlijk>?

als we gewoon allemaal bij DEZE stoppen met reageren op dit soort posts en gewoon de webmaster(s) hun werk laten doen en dit soort topics verwijderen!
dan is er nergens ((lees verspilde energie))

stoppen dus...!!!
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

18-09-2002 23:54

Ja Sjoerd,

Inderdaad op mijn "reply" en niet op de"bullshitt" van degene die mijn "reply" heeft bewerkstelligd.
Groet,

John



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: John Pannekoek op 2002-09-18 23:55 ]</font>
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

19-09-2002 00:04

Beste Martin,

Wat ik dus doe is vooral niet reageren op de desbetreffende persoon maar op de mensen die WEL op hem reageren.

Heb ik nu gereageerd of niet, en op wie eigenlijk????
Ik geef het op
Groet,

John
Hans-Peter van Ee

19-09-2002 09:50

Ron

Jij moest eens weten hoe oud deze armelite stokken zijn....maar goed het ging over jouw.
Wat ik dus wel een probleem vind is dat mensen zoals jij ook langs de waterkant schijnen te zitten.

Hoort afval niet gedeponeerd te worden in de daarvoor bestemde afvalbak??

met vomiterende groet

HPE
Gebruikersavatar
jan jansen
Berichten: 60
Lid geworden op: 13-04-2002 02:00
Locatie: dedemsvaart

19-09-2002 20:48

tjander

stop eens met dat kinderachtige gedrag
als je niet normaal kunt doen stop er dan mee

jan de karperman
*******************
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

21-09-2002 12:22

vraag me na het lezen van deze twee topics waarvan er eentje gelocked is nog steeds af waar de oorsprong van deze ontketening te lezen is?

De beheerders zoals raymond bertil en menno en de rest, doen hun werk voor 200 %. Top jongens! geheel vrijwillig neem ik aan en daar mag best een iets over gezegd worden! Jongens bedankt en keep on the good work!

En tjander meddocks. Allereerst: Je oordeelt over beheerders die wat kinderachtig zijn met het sluiten van topics. ik moet je iets verklappen kleutertje: Er is er maar eentje erg kinderachtig en dat is rarara... ja dat ben JIJ!! Het begint al met je naam: Een schuilnaam en wat voor een! getuigt niet echt van orginaliteit. Dan je taalgebruik en het continu uitlokken van ruzies! je bent een kleutertje van dertig jaar! triest! Je ziet ze wel eens zitten bij Jerry Springer en the Oprah show onder het thema: Adult Baby's! Weet je wel waar zo'n kerel van dertig in een box zit met een luier om en zijn duim in zijn bakkes met een zakdoek er bij en een rammelaar. Kunnen ze bij jou die rammelaar mooi vervangen met een bamboehengeltje en daaraan een plastic vissie eraan! Kindje kindje kindje toch!

Kijk : jou probleem in mijn ogen: Discussies kun jij helemaal niet aan! Iemand die die jou mening niet deelt wordt afgezeken tot en met! Laat staan een discussie aangaan met HPE of Dhr Wilko Bloem. Deze kerels houden van een stevige discussie die menig visser vaak niet kan volgen en jou soort al helemaal niet. Deze jongens zijn bikkelhard en recht door zee, precies op het randje. toch zul je ze nimmer van beledigend taalgebruik kunnen betichten. Vind trouwens dat beide genoemde heren vaak onterecht onder zwaar spervuur liggen vandaar dat ik ze nu eens een steuntje in de rug wil meegeven nu ik in deze topic toch dit onderwerp even heb aangesneden. Ook ik ben het niet altijd met ze eens en hun discussie vorm naait ook mij wel eens op MAAR: Dat vind ik dus grote klasse dat is discusieren op zijn top.Ga je tegen hen persoonlijk beledigend worden dan krijg je de volle laag terug en volledig terecht dus! Dan heb je nog die zielige mensen die dan beledigende en bedreigende emails gaan sturen naar hen. watjes watjes watjes!

Kortom: HPE en Wilko, jullie verdienen in mijn ogen een dikke tien!

Nu even terug naar jou tjander: Ik hoop dat je inziet dat wat jij doet niet kan. je kunt niet mensen blijven beledigen omdat jij niet over het vermogen beschikt om de discussie van ze op een eerlijke en normale manier te winnen. Beledigen en bedreigen is in mijn ogen een gebrek aan woorden. Ik neem aan dat de beheerders je user inmiddels ook hebben gelocked en dat je nu met frustratie dit bericht leest en niet kan antwoorden.

Misschien en ik hoop het voor je, keer je nog eens terug. ik hoop dat je dan inhoudt en wel op een normale manier discussie kan voeren. 1 ding is je wel gelukt: Dit is de eerste keer dat ik zo lang heb getikt naar 1 en dezelfde persoon en dat ik misschien wel te fel uithaal en misschien ook wel beledigend over de schreef ben gegaan. Maar tjander: je hebt het verdient! het is je eigens schuld en ik hoop dat je nu ook duidelijk is dat niet alleen beheerders een oogje in het zeil houden en jou manier van discussie niet tollereren, maar dat ook (gelukkig) het grootste deel van de bezoekers niet jou gedrag niet kan toelaten!

Mocht je toch willen reageren: t_boelema@hotmail.com

Mijn excuses aan alles en iedereen die nu denkt of vind dat ik hiermee misschien ook te ver ga en niet het goede voorbeeld geef maar in dit geval vond ik dat ie dikke uitbrander verdient. normaliter ( en dat weten de mensen die me hier wel kennen) doe ik dit niet en laat ik me hiertoe niet uitlokken

Met vriendelijk doch frustrerende groet

Tim Boelema
Plaats reactie