Beetje kinderachtig om een TOPIC af te sluiten dit getuigt


Gesloten
Gast

18-09-2002 20:28

Beetje kinderachtig van deze forumbeheerders om een dergelijk belangrijk onderwerp die zich dagelijks aan de waterkant afspeelt zomaar af te sluiten, dit getuigt naar mij inziens van mij proffessioneel gedrag van de beheerders.
Hans-Peter van Ee

18-09-2002 20:32

Ron

Wat was er dan zo belangrijk aan dat onderwerp??

mt vragende groet

HPE
Gast

18-09-2002 20:44

Ron

Wat was er dan zo belangrijk aan dat onderwerp??

mt vragende groet

HPE
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
tsja als je dat nog niet begrijpt dan ben jij 1 van die blinde vissers die ik in dat stuk beschrijf......vang ze!
Arnold Haandrik

18-09-2002 21:19

Hans Peter,
in die topic word veel gepraat en weinig gezegd.

met-lezende-groet :roll:
Harald
Jeroen Keijzer
Berichten: 27
Lid geworden op: 05-02-2002 01:00
Locatie: Zoetermeer

18-09-2002 21:27

Tjeerd hierin geef ik je 100% gelijk. De beheerders verwijderen en sluiten wel héél makkelijk af! Inderdaad zeer kinderachtig!!
Dennis Ruijs

18-09-2002 21:32

Beheerders jullie hebben 100% gelijk.
Ik persoonlijk baal als een stekker van zulke blinde halve zolen als Tjander de peppie en Jeroen de betaalwatervisser.
twee jongens die zeker wrok hebben vinden elkaar. ga lekker samen een keer vissen mannen.

Groetjes Dennis R.
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

18-09-2002 21:36

Sluit deze dan ook gelijk maar weer af, gaat ook nergens over... :razz:
Jeroen Keijzer
Berichten: 27
Lid geworden op: 05-02-2002 01:00
Locatie: Zoetermeer

18-09-2002 21:39

Dennis,
Hoezo wrok? Ik vind het gewoon jammer dat dit bord dus voor bepaalde onderwerpen niet gebruikt mag worden. Je mag dus blijkbaar wel tegen betaalwateren zijn maar niet voor?
Of klinkt dat nu weer heel raar Dennis?

Groet Jeroen
Gast

18-09-2002 21:40

Beheerders jullie hebben 100% gelijk.
Ik persoonlijk baal als een stekker van zulke blinde halve zolen als Tjander de peppie en Jeroen de betaalwatervisser.
twee jongens die zeker wrok hebben vinden elkaar. ga lekker samen een keer vissen mannen.

Groetjes Dennis R.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ik snap niet zo goed wat figuren als jij op dit forum komen doen dan.....wat wil jij op dit forum horen dan...vertel ons dat even eerst voor dat je met die bulshit komt over mensen die je niet eens kent...maar vertel ons even wat je op dit forum doet en wat je van een/dit forum verwacht........of weet je zelf niet wat je hier iedere komt doen dan achterlijke berichten plaatsen over mensen.....lever jij dan je bijdrage aan dit forum door iets over de karpervisserij te plaatsen.....maar dat kun je waarschijnlijk niet mensen zoals jij gaan alleen constant mensen afzeiken die dat wel doen....
Carpboard
Berichten: 48
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

18-09-2002 21:42

Dit is inderdaad de laatste posting in deze topic.
Als mensen zo kinderachtig zijn dat ze niet onder hun eigen naam durfen inloggen en zo anoniem lopen provoceren zijn wij helaas genoodzaakt deze topics te verwijderen.

Als je onder je eigen naam opnieuw inlogt zullen de postings, mits toelaatbaar, zeker blijven staan.

Carpboard
Arnold Haandrik

18-09-2002 21:43

Bij ons in de straat staan lantaarnpalen,als het donker word,gaan ze vanzelf aan.
echt waar.. :lol:

met-niets-zeggende-groet
Harald
Hans-Peter van Ee

18-09-2002 21:45

Ron

Aangezien mijn Armalite-blanks niet rood/wit zijn, zie ik mijzelf niet als een blinde visser.
Zoals jij ziet heb ik jouw naam wel 'even' opgepikt uit een andere 'discussie' en ik weet dus dondersgoed welk onderwerp jij zo belangrijk vond.

Helaas verzandden al jouw goede bedoelingen in lachwekkende vertoningen.
Natuurlijk mag jij meediscussiëren op dit board.
Beperk je echter wel tot zaken waar jij verstand van hebt, dat scheelt ook weer ellende voor de webmasters.

met nietsvermoedende groet

HPE
Gesloten