visma 2006


john van der waal2
Berichten: 639
Lid geworden op: 27-03-2006 15:14
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

29-03-2006 17:14

heeft er al iemand ervaring met de nieuwste bolies van x2 de maple.
deze waren 6.50 mischien helpt dat wat meer als je de naam niet hebt onthouden.
alvast bedankt john

ps.

ik ga het vrijdag 7 april pas proberen. ( lekker vissen van 10.05 tot 20.30)
jjr hagen
Berichten: 179
Lid geworden op: 27-04-2003 02:00
Locatie: Hoekschewaard

29-03-2006 17:21

Halo,

Ten eerste is het geen karperbeurs. De spotprijzen waren er wel degelijk op sommige plaatsen alleen sommige mensen willen nou eenmaal voor een kwartje op de 1e rij zitten.
Dat lijnen en voer oud zouden zijn bij elke stand is ook onzin. (stond nl zelf ook bij een stand van een winkel en weet wanneer alles voor de beurs is binnen gekomen). Dat er minder gestunt wordt op de laatste dag ligt gewoon aan het feit dat niet elke winkelier zijn spullen moet "dumpen", maar gewoon weer mee terug de zaak in kan nemen.

Door de hooge prijzen zal van de stands zal er ws ook minder gestunt worden.
Toch nog even een vraag waarom wil iedereen afdingen?

Mvg,

rob
john van der waal2
Berichten: 639
Lid geworden op: 27-03-2006 15:14
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

29-03-2006 17:25

omdat we nederlanders zijn die willen alles zo goed koop mogelijk.
word volgens me ma een handelaar ( klopt wel want ik handel werkelijk in alles merk ik wel ) maar zlef wil ik het ook op langer termijn scheelt het in de portomonee en dat geld kan je weer gebruiken ( het geld wat je op de visma hebt bespaard).
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

29-03-2006 17:31

wat een bull shit .Wij nederlanders willen niks uitgeven,onzin..... Als je soms ziet wat een bende aangeprezen word als goede kwaliteit,walgelijk..
Veel jongeren die beginnen hebben vaak weinig te besteden en komen uit bij goedkopere merken,koop dan gewoon ultimate...Er gaat geen topic voorbij en ik zie wel niet wat een slecht spul x2 levert.Eerst heette het badger,nu x2 en over een tijdje heet het weer anders en heb je dezelfde kwaliteit.
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
kev zmindah
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-07-2005 13:38
Locatie: leidseveen

30-03-2006 12:05

hoe kan je nou ultimate noemen , alsof dat allemaal goed spul is:-? , de goedkoopste(waar de jongste karpervissers naar kijken) tenten van ultimate zijn echt bagger, en ook over het metaal waar bijv. de stoeltjes van gemaakt worden, ben ik niet echt over te spreken, als je dan toch een advies geeft, kan je beter voor jrc gaan, prijs ligt een stuk onder de prijzen van fox, maar bijv. de tenten van jrc zijn over het algemeen al kwalitatief een stuk beter en betaalbaarder dan de tenten van fox, op dit moment. en als ze een beetje bijdehand zijn kijken ze op sites als marktplaats, of hier in de aanbod topic, en kopen ze goed materiaal , voor een betaalbare prijs.

als je advies geeft ,geef dan wel advies dat ze niet op een doorgezakt stoeltje voor hun ingezakte tent zitten, achter de uitelkaar vallende rodpod van een merk als ultimate, eindigen..

mvg
kev.
Michael Walraven
Berichten: 142
Lid geworden op: 21-03-2006 11:19
Locatie: Den Haag

30-03-2006 17:05

kev zmindah schreef:hoe kan je nou ultimate noemen , alsof dat allemaal goed spul is:-? , de goedkoopste(waar de jongste karpervissers naar kijken) tenten van ultimate zijn echt bagger, en ook over het metaal waar bijv. de stoeltjes van gemaakt worden, ben ik niet echt over te spreken, als je dan toch een advies geeft, kan je beter voor jrc gaan, prijs ligt een stuk onder de prijzen van fox, maar bijv. de tenten van jrc zijn over het algemeen al kwalitatief een stuk beter en betaalbaarder dan de tenten van fox, op dit moment. en als ze een beetje bijdehand zijn kijken ze op sites als marktplaats, of hier in de aanbod topic, en kopen ze goed materiaal , voor een betaalbare prijs.

als je advies geeft ,geef dan wel advies dat ze niet op een doorgezakt stoeltje voor hun ingezakte tent zitten, achter de uitelkaar vallende rodpod van een merk als ultimate, eindigen..

mvg
kev.


Heb een 6 poot stretcher van ulitmate 2 jaartjes oud nu, is voor me meisje, gaat niet vaak mee maar toch... Gewoon lekker voor de beginnende karpervisser die 3 nachies in het jaar vist, perfect ding!!

Veel klein materiaal is ook goed te doen van ultimate..!

mvg,
Michael Walraven
Berichten: 142
Lid geworden op: 21-03-2006 11:19
Locatie: Den Haag

30-03-2006 17:08

kev zmindah schreef:
als je advies geeft ,geef dan wel advies dat ze niet op een doorgezakt stoeltje voor hun ingezakte tent zitten, achter de uitelkaar vallende rodpod van een merk als ultimate, eindigen..

mvg
kev.


Neem van mij aan iedereen die een rod pod gebruikt waar die voor gemaakt is neemt er geen van ultimate maar gewoon een degelijke..!!

De mensen die rod pods van ultimate hebben komen ze omdat het intressant staat als er 2 of 3 hengels precies hetzelfde naast elkaar liggen,
en dan maakt het hun niet uit als ze met een hoek van 90 graden in hun lijn vissen..!!

mvg,
Christiaan van der Staaij
Berichten: 34
Lid geworden op: 16-12-2004 08:48
Locatie: H.I. Ambacht

31-03-2006 08:25

Ik vis al jaren met verschillende materialen van Ultimate. Niks op aan te merken, prima spul.
kev zmindah
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-07-2005 13:38
Locatie: leidseveen

31-03-2006 11:03

Michael Walraven schreef:
kev zmindah schreef:
als je advies geeft ,geef dan wel advies dat ze niet op een doorgezakt stoeltje voor hun ingezakte tent zitten, achter de uitelkaar vallende rodpod van een merk als ultimate, eindigen..

mvg
kev.


Neem van mij aan iedereen die een rod pod gebruikt waar die voor gemaakt is neemt er geen van ultimate maar gewoon een degelijke..!!

De mensen die rod pods van ultimate hebben komen ze omdat het intressant staat als er 2 of 3 hengels precies hetzelfde naast elkaar liggen,
en dan maakt het hun niet uit als ze met een hoek van 90 graden in hun lijn vissen..!!

mvg,


dat niet alleen, pak maar eens in je viszaak in je ene hand een a-pod van fox en in je andere het imitatie geval van ultimate, en laat ze van een 50cm (per ongeluk!) uit je hand vallen, heb ik namelijk bij carpscabin in benthuizen een keer gedaan(lekker rustig boven...) en toen stuiterde er dus al diverse stukken plastic van de ultimate af... weet je genoeg toch?
en ik heb een keer voor de test een keer een simpel stoeltje van ultimate in de aanbieding gekocht(dacht iets van toendertijd van 15 gulden) , ik geloof dat binnen 3 maanden het metaal al de geest gaf...

dus wat mij betreft zal ik nooit ultimate adviseren aan een beginnend karpervisser, simpelweg omdat je dan binnen korte tijd weer terugkan om nieuw materiaal aan te schaffen...

mvg,
k.