Rex Hunt zijn karperavontuur met Dodelijke Afloop!!!


Boycot ja of nee

Nee, ik blijf gewoon kijken. Ondanks het doden van karpers.
62
51%
Ja, ik boycot de programma's van Rex Hunt.
60
49%
 
Totaal aantal stemmen: 122
Gebruikersavatar
willem slingerland76
Berichten: 112
Lid geworden op: 27-04-2005 19:19
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

17-02-2006 18:47

Vanavond omstreeks 17:00 uur
Heeft Rex Hunt twee mooie schubkarpers gevangen in Australie met de vlieghengel.
Dat was op zich al een sport en leuk om te zien hoe de karper werd gedrild met de vlieghengel.
Toen begon de ellende, hij liet zijn maat de karpers de kant opschoppen en ze vervolgens optillen om achter een boom buiten het beeld de vissen te doden.Voor dat de vis naar de boom werd gebracht stuiterde deze eerst nog even op de grond terwijl rex iets zei over de sport van deze vis(dat het geweldig was om te vangen en deze vis niet onder deed van een barramundi).
Hierna werden ze achter een boom naar de karperhemel gestuurd. :evil:
Gelegenheid tot condoleren is er niet.

Ondanks het feit dat het is toegestaan om in Australie deze vissen te doden, heeft het geen meerwaarde aan zijn programma om te vissen op een vissoort die men daar toch niet bevist, en deze dan ook nog te doden.

LET OP!!!!
Hierbij roep ik iedereen op tot een algehele boycot van het programma Rex Hunt.
Gebruikersavatar
raymond de man
Berichten: 214
Lid geworden op: 07-03-2005 12:16
Locatie: zuid holland

17-02-2006 18:56

Als dat zo is is ie grote eikel die rex, ze moeten die oude serie weer terug doen op disc a pasion for angling dat was pas een mooie serie.
my lifestyle determines my deathstyle.

R.I.P. CLIVE BURTON
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

17-02-2006 18:56

Willem ff wakker worden, in Australie mag je geen karper doden :o

Nee je MOET hem doden, is een regelrechte plaag in Australie en wij kunnen het wel jammer vinden van die karper maar Rex vist IN Australie en zal zich dus aan de wet van dat land moeten houden.

Orgineel is de Rex Hunt serie gemaakt voor Australie, dat andere landen deze reeks aankoopt wil niet zeggen dat Rex zich nu ineens niet meer aan de wet in down under hoeft te houden.

Hij is nog zeer discreet als hij de vis achter een boom, dus uit beeld naar het hier namaals helpt.

Een hoop bombarie om niks dus.
Gebruikersavatar
Koos Snijders
Berichten: 172
Lid geworden op: 07-01-2005 16:06

17-02-2006 19:00

Je hebt natuurlijk gelijk , maar wat heeft het voor zin om niet te kijken ?
Zou het dan niet meer uitgezonden worden ?
Ik ben toch al niet zo'n Rex Cunt fan dus ik kijk toch al niet veel .
Wat ik eigenlijk bedoel , wat valt er te boycotten aan programma's van 3 jaar oud ? .
Bovendien , als wij met z'n allen niet kijken worden er dan minder Karpers vermoord in Australie en worden er dan minder neergeschoten (Karpers) met een pijl en boog in Amerika ?
Maar ik begrijp de boodschap hoor daar niet van .
Mazzel
Gebruikersavatar
willem slingerland76
Berichten: 112
Lid geworden op: 27-04-2005 19:19
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

17-02-2006 19:04

Jij mag het bombarie vinden Will, maar als wij deze man ondanks zijn mooie vis verhaaltjes blijven bekijken, sponsoren we hem in zijn kijkcijfers en dat levert hem weer keiharde knaken op.

We weten allemaal ook wel dat dit kleine landje echt niks kan doen aan de kijkcijfers etc etc. Maar we kunnen voor onszelf wel een statement neerzetten. Kijk, ik walg van die beelden, dus tervoorkoming het nog maals te moeten zien kijk ik er gewoon niet meer naar.

Dat ze in Australie de karper doden dat is één, daar zal ik nooit iets van zeggen. Maar als die nagemaakte Rex Rund er dan vervolgens bij zegt "ik weet dat dit de sportvis van een groot deel van Europa is" en hem vervolgens voor de kijkers UIT EUROPA hem de hersens in slaat, ben je in mijn ogen niet alleen aan het uitlokken maar wil je ook iets zeggen tegen de wereld.
Gebruikersavatar
Tim Beeren
Berichten: 529
Lid geworden op: 29-07-2002 02:00
Locatie: Overveen (vlak bij Haarlem)
Contacteer:

17-02-2006 19:09

Rex Hunt zuigt sowieso te hard....
Regen zijn de tranen van god, omdat hij geen karpervisser is...
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

17-02-2006 19:11

Willem als we eens eerst zorgen dat de misstanden hier in Nedeland wat minder worden ( liefst verdwijnen ) aan de waterkant.
Lijkt me meer nuttig dan me druk maken over een programma wat is opgenomen in een ander land met heel andere wetten en gebruiken.

Zo en nu moet ik naar de KSN avond.
Gebruikersavatar
Koos Snijders
Berichten: 172
Lid geworden op: 07-01-2005 16:06

17-02-2006 19:12

Nou is het wel zo dat als je in Australie een Karper vangt en hem NIET dood , je daar gewoon een prent van een paar brieven voor krijgt .(Ook als je op tv komt)
Ik weet het het is een kromme gedachtengang daar down under maar het is nou eenmaal zo , Helaas !
Maar voor mij hoeft het in ieder geval niet zo !
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

17-02-2006 19:13

jongens jongens hier hebben we het al zo vaak over gehad volgens mij is dit onderwerp al wel 10 keer besproken. We kunnen er niks aan veranderen en het moet in dat land. Zo simpel is het.

De waarheid is hard :o

mvg,

robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

17-02-2006 19:18

Is het niet beter om je energie te stoppen in de (vis) misstanden in je eigen land?
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

17-02-2006 19:20

Wil en Douwe,
amen, niets aan toe te voegen.

groet,
Peter
Laatst gewijzigd door peter postema op 17-02-2006 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Koos Snijders
Berichten: 172
Lid geworden op: 07-01-2005 16:06

17-02-2006 19:20

Zou het zelfs niet zo kunnen zijn dat er achter een boom (ongezien) op een stuk aboriginal of kokosnoot gehakt wordt in plaats van op een Karper ( Dat is wat ik hoop ) En dat die lul toch te veel sportvisser is om een Karp om zeep te helpen ? zou zomaar kunnen natuurlijk , nogmaals ik heb het niet gezien en wil het ook niet zien .
O ja , laten we even niet vergeten dat bij de meeste duitsers , polen , tjechen de karper ook gewoon een tik in het nekkie krijgt en op een bordje belanden.
Joost Broekman
Berichten: 10
Lid geworden op: 06-05-2005 17:37

17-02-2006 19:24

Koos Snijders schreef:Zou het zelfs niet zo kunnen zijn dat er achter een boom (ongezien) op een stuk aboriginal of kokosnoot gehakt wordt in plaats van op een Karper ( Dat is wat ik hoop ) En dat die lul toch te veel sportvisser is om een Karp om zeep te helpen ? zou zomaar kunnen natuurlijk , nogmaals ik heb het niet gezien en wil het ook niet zien .
O ja , laten we even niet vergeten dst bij de meeste duitsers , polen , tjechen de karper ook gewoon een tik in het nekkie krijgt en op een bordje belanden.


Ze lieten alleen zien dat die andere kerel de karper bij de kieuw oppakte en naar de boom liep, toen stopen die beeldeen visten ze verder.
Ze zeiden dat ze de karper moesten vermoorden omdat dat de wet was.... Keek er liever niet naar.
Ze vonden het ook niet erg dat de karper viel en als extratje schotpen ze hem eve nverder de kant op... pfff
Gebruikersavatar
willem slingerland76
Berichten: 112
Lid geworden op: 27-04-2005 19:19
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

17-02-2006 19:29

In Nederland schort er ook genoeg aanbepaalde zaken maar die heb ik vorig jaar ook al aangekaart mijn grote vriend Douwe weet daar ook alles vanaf toch Douwe!!!!!!!! :wink:
Wil je heb ook wel gelijk dat we er ons niet druk over moeten maken maar het mag toch wel besproken worden.
Betreft ksn(daar hebben we het ook al over gehad en ik ben blij dat jij je daar voor inzet toppie!!! ik heb daar helaas geen tijd voor, maar dat neemt niet weg dat ik het geweldig vindt wat jullie doen voor het karpervissend Nederland :wink:
Ik probeer langs deze weg mijn steentje bij te dragen.
Gebruikersavatar
willem slingerland76
Berichten: 112
Lid geworden op: 27-04-2005 19:19
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

17-02-2006 19:33

PS Douwe

Dit is positief tegenover jou!!!!

Voor de goede orde :wink:
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

17-02-2006 19:37

Koos Snijders schreef:Zou het zelfs niet zo kunnen zijn dat er achter een boom (ongezien) op een stuk aboriginal of kokosnoot gehakt wordt in plaats van op een Karper ( Dat is wat ik hoop )


Vertel jij eens waarom je liever ziet dat er op een Aboriginal wordt gehakt?

Twee minuten stilte voor die karper?
Gebruikersavatar
willem slingerland76
Berichten: 112
Lid geworden op: 27-04-2005 19:19
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

17-02-2006 19:41

Beste Bas,

Het is allebei niet goed!!!

Laten we van twee minuten stilte maar vier minuten maken.
Ook voor de Aboriginal :(
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

17-02-2006 19:43

Willem dat weet ik toch, ff relaxen heren.

http://video.google.com/videoplay?docid ... 4243441346
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

17-02-2006 19:43

Weer een hoop bombarie om niks.

Verschillende landen, verschillende culturen, verschillende normen en waarden. Hier worden ook beesten afgeslacht, brasems in het rond geschopt, kreeften levend gekookt, een schele pos binnenstebuiten gekeerd om een haakje terug te krijgen en vissen aan de gaf geslagen en binnenboort gehesen. Het is gewoon een heel ander verhaal daar, kun je niet vergelijken.
Karper in Australie is exoot, een plaag zelfs op sommige wateren. Verdringt inheemse vissoorten. Inderdaad mag ze na vangst niet terugzetten.
Er is trouwens al een hoop gediscussierd over Rex. Feit is gewoon dat het er down under anders aan toe gaat met vissen, niet alleen met gevangen karpers.
Gebruikersavatar
Rolf Bril
Berichten: 468
Lid geworden op: 07-11-2005 17:43
Locatie: hardenberg

17-02-2006 19:44

die man sloeg de karper te minste dood. polen doen ze in een vuilniszak zodat de karpers aan een langzame dood sterven. :evil: en die zijn er ook niet vies van een karper te laten vallen :evil:
maar ik keur het niet goed dat ze karpers dood maken maar ja wat doe je er aan in dat land.
Laatst gewijzigd door Rolf Bril op 17-02-2006 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
willem slingerland76
Berichten: 112
Lid geworden op: 27-04-2005 19:19
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

17-02-2006 19:44

Ok Douwe :wink:
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

17-02-2006 19:47

Ach ja die stoute Polen toch, weet je wat je moet doen?
ga eens achter een rallyvisser staan!!!!!!!!!

Ja sorry hoor het zijn over het algemeen Groningers kan ik ook niets aan doen.
Er tegen doen wel overigens, dat doe ik dan ook met genoegen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Koos Snijders
Berichten: 172
Lid geworden op: 07-01-2005 16:06

17-02-2006 19:51

Ik bedoel er niets mee , Aboriginals zijn daar tenslotte ook bijna uitgestorven en bijna allemaal alcoholist . Daar noemen we ze trouwens aboriginees maar goed , het is dus niet kwaad bedoelt en hoe kan ik nou weten dat er een aboriginee mee leest . Sorry Mate .. still spawning ?
Gebruikersavatar
willem slingerland76
Berichten: 112
Lid geworden op: 27-04-2005 19:19
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

17-02-2006 19:54

Beste Rick,

Ondanks de veschillende culturen doet het toch wel pijn om dit te zien als karpervisser.
Ik bedoel als Rex Rund zijnde had hij toch een beetje moeten blijven nadenken dat dit programma wereldwijd wordt uitgezonden.
Dan had hij dit programma anders kunnen invullen zodat dit niet in beeld had hoeven komen.
Op de mannier hoe de karper gevangen werd met de vlieghengel was echt mooi om te zien.
Hij had het kunnen weten als hij een beetje verstand had gehad dat dit menig vissers in Europa tegen het hoofd stoot.
Of zie ik dit verkeerd
Gebruikersavatar
willem slingerland76
Berichten: 112
Lid geworden op: 27-04-2005 19:19
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

17-02-2006 20:00

Douwe,

Ik weet dat je niet zo vlug meer bent, maar dat je dit nog kon daar was ik echt van onder de indruk!

http://www.videotiger.com/cheetahvideo.shtml

:lol: :lol: