hoe komen jullie aan sponsors


Gebruikersavatar
john van der waal
Berichten: 88
Lid geworden op: 08-02-2006 14:58
Locatie: hendrik ido ambacht

15-02-2006 21:59

nee maar ik maak wel een paar mooi foto's tijdens een dagje karperen met me vis maat hij heeft vandag een schub van 31 pond gevangen althans dat zegt hij dus dat ga we ff na kijken.

maar je hebt wel gelijk een goede topic me eerste en meteen 5 pagina's
kijk uit voor honden die zijn namelijk dol op hengels.

Als lijken op lijken lijken lijken lijken op lijken is bewezen dat lijken op lijken lijken.

als een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol pot vis pis
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

15-02-2006 22:02

Heb je een digitale camera?
Gebruikersavatar
john van der waal
Berichten: 88
Lid geworden op: 08-02-2006 14:58
Locatie: hendrik ido ambacht

15-02-2006 22:04

ja een trust powercam 550 maar mijn maat heeft een betere die maakte de foto's en stuurt ze naar mij
kijk uit voor honden die zijn namelijk dol op hengels.

Als lijken op lijken lijken lijken lijken op lijken is bewezen dat lijken op lijken lijken.

als een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol pot vis pis
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

15-02-2006 22:06

Da's mooi, kun je ze op de fototopics plaatsen. Kijk eerst eens bij het testtopic of het lukt.
Gebruikersavatar
john van der waal
Berichten: 88
Lid geworden op: 08-02-2006 14:58
Locatie: hendrik ido ambacht

15-02-2006 22:07

zou ik doen denk dat ik vrijdag weer ga want dan ben ik vroeg uit ( om 1 uur dus das lekker)
kijk uit voor honden die zijn namelijk dol op hengels.

Als lijken op lijken lijken lijken lijken op lijken is bewezen dat lijken op lijken lijken.

als een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol pot vis pis
Gebruikersavatar
Albert v Hasselt
Berichten: 197
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: vught

16-02-2006 01:07

Wil Jeurninck schreef:
Albert v Hasselt schreef:
Aart Lokhorst schreef:John, gezien je Nederlands hierboven heb jij harder een school nodig dan een sponsor...


hee grijze postduif. kun je niets anders als iedereen een beetje afkraken.
ze kunnen niet allemaal zo geleerd zijn als jij :evil: :evil:


Waar slaat dit op?

Mag je me eens uitleggen Albert.

Zo'n rare opmerking was het overigens niet.


als iemand wat fouten maakt in zijn schrijven.
vliegt aard er meteen in. van leer eerst de nederlandse taal.
mischien kan hij het niet beter.
ik hoop dat je nooit een zoon of dochter hebt die een taal achterstand heeft. en dat bedoel ik daar mee dat niet iedereen het zelfde is.
dus niet zo snel iemand veroordelen.je weet toch waar het over gaat.
zo niet. ga dan zelf terug naar school :evil: :evil:
groetjes albert.en nog vele strakken lijnen toe gewenst
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

16-02-2006 07:38

Ruud Visser schreef:Ik ben enorm goed in orale sex :oops:



Groetjes,


Ruud



Vorige keer was Peet al de prostitue, nu dit...
Gaan jullie ook saampjes naar een parenclub??
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

16-02-2006 08:22

Wil wel terug naar school Albert, maar de schoolleiding ziet dat niet zitten.
Zou dan de enige zijn met rijbewijs :lol:

Maar als je de posting nog eens doorleest is het zo gek nog niet.
Wel om een sponsor vragen ( is ie overigens vrij in ) maar de rest niet onder de knie hebben.
Hij schrijft dat hij dyselectie heeft, nou dat is geen pretje, maar zou het dan niet beter zijn dat hij zich daar op concentreert inplaats van op 14 jarige leeftijd een sponsor te zoeken die hij op die leeftijd nooit zal krijgen?

Het is maar waar je je prioriteiten legt, en laten we wel wezen, karpervissen is een hobby.
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

16-02-2006 09:57

Nix chinees bij Bart.

Zelfs ik snap het nu.

MVG

Klaas
Jorrit Hazen
Berichten: 100
Lid geworden op: 30-03-2005 00:27
Locatie: FISHTOWN!
Contacteer:

16-02-2006 10:01

Wil Jeurninck schreef:dyselectie


hoi :lol:
Hatsikidee!
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

16-02-2006 11:27

Dyslexie? Geen last van, meer moeite met de uitspraak.

Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch. Bijvoorbeeld

MVG

Klaas

Afbeelding
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

16-02-2006 11:38

Jorritz je hebt gelijk :oops: , alleen dus jammer dat ik niet terug mag naar school :cry:

:lol:
Arjen Kempen
Berichten: 24
Lid geworden op: 12-11-2003 01:00
Locatie: assen
Contacteer:

16-02-2006 12:28

Toch nog een reactie op Bart zijn betoog, vooral op de laatste zin/vraag.

"Maar je hebt ook hele bekende namen, topvissers dat zeker, die alles krijgen maar mijn inziens geen directe meerwaarde hebben voor een bedrijf (testen nagenoeg niks en publiceren ook (bijna) niet), wat heeft sponsoring dan voor zin voor een bedrijf ondanks dat het een ontzettende goede visser is?"


Waar baseer je dan op of iemand een topper is? Als jij die conclusie trekt zal er toch wel wat zijn wat die gene goed maakt, of niet?

Onze Belgische grootmeester Phil, geeft weinig lezingen, schrijft niet veel, maar iedereen kent hem. Heel veel bedrijven zouden hem gewoon aan hun product willen koppelen zonder voorwaarde. Over meerwaarde gesproken. Mond op mond reclame is de beste die er is. Iemand die veel vangt, op moeilijke wateren en dit ook nog eens veelvuldig doet, bekend is in scène, ondanks zijn presentatie gebreken, kan heel veel betekenen voor een bedrijf. Mythes zijn namelijk de drijvers van de karpervisserij. Iemand bijvoorbeeld nog belang bij rubber handschoentjes?

Volgens mij heb je minder aan een fieldtester die weinig "meerwaarde" heeft doordat hij met ready-mates vist. Daar kan je niet over terugkoppelen want inkoop bepaalt de kwaliteit, lees prijs. Ik zie niet meer meerwaarde dan een mooie financiële basis voor een bedrijf. Dat is ook een meerwaarde maar niet voor je product! Ik ben benieuwd.

Trouwens nog even algemeen over Nederlands. Schrijf je reactie in Word, copy paste en het grootste gedeelte van de taalfouten is eruit en het zal goed leesbaar zijn. Dyslexie of niet!
Arjen Kempen
Berichten: 24
Lid geworden op: 12-11-2003 01:00
Locatie: assen
Contacteer:

16-02-2006 12:31

Sorry, nog wel even spelingscheck F7 in Word dan komt het helemaal goed met het Nederlans.
Arjen Kempen
Berichten: 24
Lid geworden op: 12-11-2003 01:00
Locatie: assen
Contacteer:

16-02-2006 12:34

Spellingcheck!
Gebruikersavatar
Paul Rustwijk
Berichten: 323
Lid geworden op: 11-02-2004 13:34
Locatie: Zoetermeer

16-02-2006 12:38

nederlands... met een D :lol:
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

16-02-2006 12:39

Nederlands. 8) 8) 8)
Vissen is een hobby, geen religie!
Arjen Kempen
Berichten: 24
Lid geworden op: 12-11-2003 01:00
Locatie: assen
Contacteer:

16-02-2006 12:44

Ahum, Nederlands. Sorry :lol:
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

16-02-2006 12:46

Topper, tja, bekendere vissers die regelmatig hun visjes vangen.

Op zich wel leuk dat jij iemand als Cottenier aanhaalt, deze doet inderdaad weinig aan promotie en vist gewoon (en hoe!). Maar heeft het koppelen van zo'n visser werkelijk meerwaarde voor een bedrijf als Nash. Ik kom in redelijk wat winkels in Nederland, maar zie het toch op maar weinig plaatsen liggen. Spullen redelijk, maar het aas maar op weinig plaatsen. Ondanks de goede resultaten die er blijven komen op het aas zie je dat de verkoop behoorlijk achterblijft (hetgeen wat de uiteindelijke meerwaarde voor het bedrijf is, toch?), heeft een dergelijke visser dan een financiele meerwaarde voor je merk? De consument zeurt toch ook niet de oren van de kop over de producten, dus de pull factor van deze mond op mond reclame werkt ook niet echt...

Ik kan natuurlijk niet oordelen over verkopen in het buitenland, het kan best zijn dat er in Frankrijk of Engeland (waar dan ook) wel veel meer Nash producten verkocht worden omdat deze naam aan het bedrijf gekoppeld is.

Dat het koppelen van een dergelijke naam goed is voor het image van het bedrijf, "topvisser" die bijzonder goed vangt en de producten ook dus wel top zullen zijn, is iets waar ik wel in geloof.
mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
Paul Rustwijk
Berichten: 323
Lid geworden op: 11-02-2004 13:34
Locatie: Zoetermeer

16-02-2006 15:40

Bart,

je geeft duidelijk aan: "Wie vraagt wordt overgeslagen"
En doormiddel van dit forum is dit nu bij meeste bekend.

Ben je nou niet bang voor "suck ups" die om je heen gaan hangen en op alle andere manieren, ipv. het gewoon vragen, een sponsorcontract gaan proberen te vergaren.


Een zakelijke invalshoek, die je bij veel ander hobby's en sporten ziet: (fictief persoon) Ik ben inmiddels zo goed in het vangen van mijn visjes, ik zou het onwijs gaaf vinden om een sponsor te hebben, waar ik natuurlijk achter sta. Ik ben bereid om er veel tijd in te stoppen, mee te denken met de productontwikkeling, op alle beurzen mee te helpen met de promotie, me voorbeeldig te gedragen rond het water.

En een bedrijf ,die als het goed is altijd naar de meest geschikte personen zoekt om zijn producten wil promoten, moet wel bewust zijn van de mogelijke kandidaten.
Dit gaat in de karperwereld doormiddel van vriendjespolitiek? Een stuk in een tijdschrift zetten? Op een karperbeurs de juiste mensen aanspreken?
De kwaliteit van iemands vissend vermogen is niet te meten door een competitie. (je opwerken van bv. Hoofdklasse – 1ste divisie naar ere divisie) en zo je marktwaarde verhogen en in aanmerking komen voor een sponsor.
Even terug naar onze karperwereld, ook niet door de grote van de gevangen vissen...
Elk water is anders, elk bestand is anders… een algemene maatstaaf is er dus niet.

Door dit schrijven, ben in tot zelfverlichting gekomen :lol:
Ik zou mensen die “hun CV opsturen” niet direct afwijzen, dmv een automatische-mail. (Sorry, Bart :wink: )
Komt het er dus ook op neer dat je pas in aanmerking komt voor een sponsorcontract van een aasfabrikant, als je mensen kent, foto’s van 40’ers hebt, enz??
Zeggen deze criteria wat over de waarde die zo’n persoon voor je product gaat hebben? Iets over de kwaliteit van je product?

Maar alle begrip, waar moet je dit dan wel aan meten? Wat is de maatstaaf? Wanneer kom je in aanmerking voor…?
Voorlopig gewillige Karpervissers genoeg en de rotte appels kan je je zo van ontdoen. De goede contractvissers blijven vanzelf over.

( wat een bevalling :lol: )
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

16-02-2006 18:20

Loop effe met een mobieltje aan je oor door de Goudengids. :wink: CN
Unicorn Carp Fisching
christian pastoor
Berichten: 4
Lid geworden op: 28-11-2004 21:49
Locatie: boxtel
Contacteer:

16-02-2006 19:05

wat een gezeik allemaal zeg over het niet juist typen van woorden en als die jonge op zijn 14de een sponser wil zoeken moet hij dat toch lekker zelf weten


mzzzzzlllll
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

16-02-2006 19:23

Ik denk dat het hele topic wel door de spelling- en grammaticacontrole mag. Maar waar gaat het nog over? Doorzeveren over een enkele opmerking. Als iemand al gereageerd heeft, en je bent het er mee eens, hoef je niet nog eens te reageren. Het is geen opinieonderzoek.

Graag on-topic. Hoe krijgt een 14-jarige een sponsor voor zijn hobby? :(

Groet, Kees
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

16-02-2006 19:37

Door ipv hier te vragen alle bedrijven te benaderen met een port folio en artikelen die hijzelf heeft geschreven, dat lijkt mij een leuke start.
Vissen is een hobby, geen religie!
Bein Westerlaan
Berichten: 168
Lid geworden op: 12-02-2006 22:41
Locatie: Lichtenvoorde

16-02-2006 19:38

In principe niks elke jongen die voetbalt droomt of hoopt toch ook het nederlands elftal te halen,wat misschien leuk is voor die jongen om een keertje mee te kunnen met een gesponsord iemand zodat hij in ieder geval vistechnisch een stukje op weggeholpen wordt. Dus als John hier op reageert hoop ik dat een gesponsorde visser hem is meeneemt een nachtje.Wie weet is het wel de nieuwe Eddy Allijn Luc Herwin Roelof enz..ach en voor het schrijven zijn wel redacteurs te vinden veel succes.