Dutch open


Gebruikersavatar
Kenneth Pepels
Berichten: 267
Lid geworden op: 30-01-2005 13:58
Locatie: Spaubeek (limburg)

16-02-2006 10:30

@ theo, maar zei organiseren niet het dutch carp open!

Groetjes Kenneth
Carpfishing isn't just a sport, it's a lifestyle!
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

16-02-2006 11:48

kaperstudiegroep :o :o

Wat is dat voor een groepie ongeregeld en waar houden die zich mee bezig. :oops:
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

16-02-2006 12:34

Peter Otte schreef:kaperstudiegroep :o :o

Wat is dat voor een groepie ongeregeld en waar houden die zich mee bezig. :oops:



Peter je slaat de spijker op zijn kop :lol:

paul
Theo Belt

16-02-2006 12:44

Mark,

Duidelijk bedankt!..Ik heb de sites inderdaad over een kam geschoren. Ik werd op het verkeerd been gebracht omdat ze op een scherm stonden.

Klaas.

Ook duidelijk. Het is nu onderbouwd waar je het logo voor mag gebruiken. ( Ik zou voor copyright gaan, dan heb je het beheer in eigen hand!, maar ja ik zit niet in het bestuur van de KSN!)

Marijn,

Het is voor mij te makkelijk om aan jou dezelfde vraag te stellen..Voor het gemak negeer ik je maar..is niet leijk bedoeld hoor maar je voegt niks toe.

Blijf bij mijn standpunt inzake wedstrijden voor karpervissers. Het is mij inmiddels duidelijk geworden dat de federatie de wedstrijden ondersteunt! Ik wil, en kan, geen water claimen maar als ik een periode goed vang op een stuk kanaal en dan komen daar 100 man zitten, dan begrijpt iedereen dat ik baal. En mocht ik toch tijdens die periode op het stuk water willen vissen dan kan ik weggestuurd de karpervisser. Je kunt dus toch water claimen!!

Groet Theo
Melvin Schoonenberg
Berichten: 210
Lid geworden op: 26-12-2005 14:51
Contacteer:

16-02-2006 13:18

Wil iedereen even waarschuwen, dat dhr Belt zeer gevaarlijk is.
Heb zelf geprobeert vorig jaar op het stuk kanaal te vissen waar hij het over heeft. Nou ik heb het geweten, hij claimed elke strekkende meter.
Kan je melden dat het een stuk kanaal betreft van 10 km.
Kapotte knieschijf, geperforeerde lever, messtek in de hals.
Ik kom er niet meer ! :lol:

Hij heeft z'n eigen wedstrijd, dus stoor hem niet.
Als ik jullie was zou ik s'nacht, als de wedstrijd nog doorgaat,
je tentje maar goed dichtritsen.
Als je een run krijgt gewoon blijven liggen.
Je hoort hem zelfs niet aankomen :o

Zijn we een wedstrijd nodig ? Voor de gezelligheid ? Voor je ego ?
Kom op doe eens normaal !
Heb voor iedereen een vrachtwagen mais besteld, deze zal ik voor iedereen als service storten een avond voor de wedstrijd. Kan iedereen in zijn afgedamd stuk een volgevreten big proberen te vangen !!! :D

Oh ja de mais wordt gesponserd door de ACM
Theo Belt

16-02-2006 21:00

Beheerder, doe uw ding: Blokken deze persoon. Voegt werkelijk waar helemaal niks toe aan uw produkt!!
michel veldhuisen
Berichten: 1
Lid geworden op: 16-02-2006 21:15

16-02-2006 21:44

als alle ontwikkelingen en gebeurtenissen binnen de karpervisserij gebeuren zodat niemand en dus ook de karper hier geen schade of zware hinder aan ondervinden is er toch geen probleem?
je kunt je mening geven over de dingen die er allemaal gebeuren maar niemand verplicht jou om dit dan ook maar zo te doen toch.
je moet gewoon jou hobby beoefenen zoals jij dat graag wilt wat een ander hier ook van vindt.
als er vissers zijn die graag met zo'n wedstrijd mee willen doen dan moeten ze dat gewoon kunnen doen.
wanneer je ziet of merkt dat iemand of een organisatie onverantwoordelijk bezig is met zijn of onze hobby kun je deze mensen daar op aanspreken en ze dan ook vertellen wat er anders en beter kan zodat ze hier ook wat mee kunnnen dit werkt beter dan een aanval inzetten zonder dat je zelf met sugesties komt.
Melvin Schoonenberg
Berichten: 210
Lid geworden op: 26-12-2005 14:51
Contacteer:

16-02-2006 22:07

Belt ouwe vismaat van me, pak ze !!! 8)
Theo Belt

16-02-2006 22:58

Michel,

Ik heb er in ieder geval moeite mee dat ze een wedstrijd organiseren tijdens de (mogelijke) paaiperiode..en laat er nu ook nog net een paaiplaats in de buurt zitten.

En dan mag ik niet "aanvallen" volgens jou en vertellen hoe het wel moet...? Hou op zeg, Ik blijf het nutteloos vinden om 160 lijnen in het water te mikken en hopen op een vis.

En waarom op hetzelfde water en hetzelfde stuk? Leg mij dat eens uit? Jij vind het dus niet vreemd als ik op donderdag, op het betreffende stuk een sessie start, (doe ik uiteraard nu niet meer) de organisatie je doodleuk verteld dat je weg moet gaan omdat er wedstrijdje is?

En tja, de voorzitter van de visfederatie reikt de prijzen uit!! Hoezo objectief als ik daar aan kom met mijn betoog..of moet ik nu zeggen hoe het wel moet?
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

29-05-2006 14:42

Nou ik heb ook meegedaan voor de lol moet ik zeggen, het was een super weekend en de organisatie was top, maar de vangsten, tsja houd niet over.
Voer en vang!!!

I love BTW
Leslie de Klerk
Berichten: 16
Lid geworden op: 24-09-2003 02:00
Locatie: Hazerswoude

31-05-2006 13:48

9 vissen op 68 koppels! Was wel leuk voor een keertje, maar gelijk wel de laatste keer voor mij. Vindt het toch veel fijner om me eigen stek uit te zoeken en te kunnen verkassen eventueel. Nu verplicht 40 uur zitten blanken. Al heb ik nog wel een paar fraaie slijmjurken gevangen :D , is toch wel leuk als je zo weinig actie hebt!
Gebruikersavatar
Jeroen van Goozen
Berichten: 140
Lid geworden op: 06-07-2003 02:00
Locatie: Hazerswoude rijndijk

31-05-2006 18:10

En een lekker pilsie op z,n tijd was ook niet verkeerd! :D

PS de blank panty,s zijn nu in de aanbieding!!!
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

02-06-2006 13:29

[quote="Jeroen van Goozen"]En een lekker pilsie op z,n tijd was ook niet verkeerd! :D

PS de blank panty,s zijn nu in de aanbieding!!![/quote]

Borrel heb je gekregen en bier kon je kopen, dus das ook gelul, je had er zelf ook wel aan kunnen denken om het mee te nemen?
Voer en vang!!!

I love BTW
Gebruikersavatar
Jeroen van Goozen
Berichten: 140
Lid geworden op: 06-07-2003 02:00
Locatie: Hazerswoude rijndijk

02-06-2006 17:34

He Pim

ik bedoel dit meer in de zin van tussendoor effe een pilsie drinken dat was ook zeker niet verkeerd! dus lekker bieren tussen de middag.
Dus gelijk lopen lullen dat ik geen bier heb meegenomen is een beetje dom van jou! waar denk je anders dat die smiley voor stond! :D
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

03-06-2006 14:26

Hehe oke sorry verkeerd geredeneerd.
Voer en vang!!!

I love BTW