Verzekeren kan!!!


Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

27-01-2006 18:27

[quote="william van den broek"]dus je hoopt nu alleen maar dat je spullen geklauwt word aaron.
leuke uitlokker is dit .

nou stel ik het volgende voor.
jij laat je spullen jatten .en zet dan je verslag ,van aangifte voor diefstal tot en met de uitkering hier op het forum.
en dan weten we gelijk of je een wereld polis heb afgesloten of niet

Jammer voor jou dat dit het enige is wat jij kan bedenken!
Aaron.
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

27-01-2006 18:32

paul veenendaal1 schreef:Aaron,

Goed lezen wat ik geschreven heb.
Mijn advokaat heeft dus juist een brief naar verzekering gestuurd OMDAT er niks van RAVEN gekocht was.
En de verzekering VERPLICHT jouw NIET waar jij je spullen terugkoopt.
Maar als jouw spul zeg maar 1 jr oud is krijg je al een mindere uitbetaling van de kwitantie 10% afschrijving.
Dus als jij nu voor 5000 euro hebt opgegeven krijg je nooit meer terug als 4500 euro.
En mijn spullen zijn verzekerd tegen 10% van totale waarde bij LOYDS en ik kan je meedelen dat dat ook beduidend meer is als 180 euro p/jaar.
Ik heb nl ook de kans gehad om via ANWB te verzekeren met korting omdat ik al heel lang lid ben.
Omdat wat jij schrijft niet gegarandeerd werd heb ik dat juist niet gedaan.

Gr Paul

Hoi Paul,
Dank je voor je info!
Begin me nu wel achter m,n oor te krabbelen.Maar je ziet wat voor een funktie het board heeft.bedankt!
Mvgr.Aaron
Ps. Dat van die 10% waardevermindering wist ik wel hoor en vind ik ook normaal.Hopelijk hoef ik er nooit gebruik van te maken en jij ook niet!!
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

27-01-2006 18:54

William in die dooddoener trap ik al heel lang niet meer, discussietechnisch wordt dat vaak gebruikt als de argumenten op zijn.
Vissen is een hobby, geen religie!
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

27-01-2006 19:39

Succes Aaron, maar zoals je hebt kunnen lezen heb ik er al een keer gebruik van moeten maken, en heeft het buiten die 2300 die ik wel kreeg evengoed nog een knap bedrag gekost.

Paul
Gebruikersavatar
william van den broek
Berichten: 354
Lid geworden op: 17-12-2004 22:59
Locatie: made noord-brabant
Contacteer:

27-01-2006 23:50

nou douwe ik zit helaas niet voor jou niet op een dood punt van een discussie.in termen uitgesproken.
maar jij zou ook niet met info opvragen en uitzoeken hoe het zit met voorwaardes e.d.
het enige wat ik van jou te zien krijg is een bonk negativiteit.
jij kijkt niet naar de mogelijkheden.maar alleen naar je eigen inzicht .
en die inzicht is niet erg groot .

en begin nou ook niet over komma,s spatie,s en hoofd letters.
want dat verhaaltje dat ken ik al van jou.

het nachtvis verhaal is wel degelijk te verzekeren.,ook als je l;igt te slapen.het is alleen een kwestie van zoeken bellen en vragen.
en alles goed in de polis laten vermelden en natuurlijk ook de polisvoorwaarden moeten gewoon goed gelezen worden.

wil jij?van mij mag je
brabant karperland
( http://www.bbkbiesboschkarpers.nl , http://www.lgbosveld.nl ,powercatcher rules )
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

28-01-2006 12:50

William zielig dat jezelf over dat komma en hoofdletter gebruik begint te mekkeren, als je het zo goed weet waarom doe je het dan niet.
Ik heb een groot wantrouwen tegen mensen die de voorwaarden, die je bij iedere maatschappij gewoon open kunt vinden. niet willen vermelden.
Maatschappijen zijn niet voor de cliénten maar om te verdienen, helaas voor jou ken ik veel mierenneukerij omtrent de verborgen voorwaarden.
Mondelinge afspraken blijken niets waard te zijn, en wetsartikelen die de gewone burger niet nazoekt worden gebruikt om onder uitkeren uit te komen.
In al jou reacties omtrent verzekeren blijkt jou betrokkenheid bij het verzekeren,
Kom eindelijk eens met voorbeelden en laat je kennis zien daar hebben ze hier iets aan, niet aan de wazige reacties.
Of zit het opjectief voorlichten niet in je pakket?
Of ben je net als zovelen in de veronderstelling dat je het goed geregeld hebt en zit je helemaal niet in dat werk?
Dan is het geloven ipv weten.
Ik zit ook nog niet op een dood spoor hoor.

Oja in de termen van jou weten omtrent mijn persoontje te blijven, zit je wel in dat werk hoop ik wel dat je een goede tekstverwerker hebt met een goede spellingscontrole.

Ik wil je niet teleurstellen :D
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

28-01-2006 13:27

Douwe Bijlsma schreef:Oja in de termen van jou weten omtrent mijn persoontje te blijven, zit je wel in dat werk hoop ik wel dat je een goede tekstverwerker hebt met een goede spellingscontrole.


Hahahaha... dat uitgerekend JIJ dit durft te zeggen.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

28-01-2006 13:39

Ik hoef geen rapporten te schrijven waarin formfouten tot vreemde uitspraken kunnen leiden.

Graag enige uitleg over uitgerekend ik.
Of zit jij ook al te wachten tot je mij kunt pakken.
Je kunt gerust zijn zo zijn er nog meer, inhoudelijk niets weten en gewoon wachten.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

28-01-2006 13:45

Douwe Bijlsma schreef:Graag enige uitleg over uitgerekend ik.


Wie kaatst kan de bal verwachten toch ? Iemand wijzen op zijn taalgebruik en zelf rustig de ene na de andere spel/gramaticale fout maken. Dan vind ik het grappig dat juist die persoon een ander hierover aanspreekt.

Of zit jij ook al te wachten tot je mij kunt pakken.
Je kunt gerust zijn zo zijn er nog meer,


Het is maar goed dat je zoveel zelfmedelijden hebt, hoef ik dat niet meer voor je te hebben. Kom op man, dit geloof je toch zeker zelf niet ?
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

28-01-2006 14:02

Spelfouten vertel ze eens dan, cliënten en objectief heb ik al gevonden.
Mierenneuken, of miereneuken is ook ter discussie geloof ik.
Pas op he ik zoek zo al jou reacties op
De ene na de andere, om bij jou te blijven dat geloof je zelf toch niet.
Bovendien begin ik er niet over, ik beantwoord alleen zijn vermoeden.

Zelfmedelijden, ik lach me rot.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

28-01-2006 14:07

Douwe Bijlsma schreef:Pas op he ik zoek zo al jou reacties op


Ik zou zeggen: leef je uit !

Maar goed, we gaan nu wel heel erg off-topic. We hadden het tenslotte over het verzekeren van je vis-uitrusting en niet over wie, hoeveel taal- of stijlfouten maakt. Misschien een leuk idee om een nieuw topic over te openen.

En Douwe, ik lig heus niet op de loer om je spelfouten te tellen hoor. Maar met je opmerking vroeg je er gewoon om :wink:
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

28-01-2006 14:22

Oké, die opmerking vroeg hij ook om.
Mocht je er wel een topic over beginnen heb je nog veel vertaalwerk voor de boeg. :D
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

28-01-2006 16:35

Weet ook niets van verzekeren, maar 1 ding weet ik wel.

Verzekeraars, doen het voor het geld :lol:

Ik vind het ook vreemd, dat er wel een topic geopend wordt maar dat de poster niet de details kwijt wil.

Verzekeren = risico indekken (zowel voor jou als verzekerde als voor de verzekeraar) Geloof mij dat een verzekeraar dit meestal handiger doet dan jij als verzekerde :wink:

Trouwens, nieuwe wet WfD zegt dat de tussenpersoon (lees ANWB hier) jou als verzekerde goed moet voorlichten.

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
william van den broek
Berichten: 354
Lid geworden op: 17-12-2004 22:59
Locatie: made noord-brabant
Contacteer:

29-01-2006 02:28

goh ,heb ik dan toch die gevoelige snaar van je te pakken

anders zou je niet zoveel reacties achter elkaar zetten als ik :P
brabant karperland
( http://www.bbkbiesboschkarpers.nl , http://www.lgbosveld.nl ,powercatcher rules )
Gebruikersavatar
william van den broek
Berichten: 354
Lid geworden op: 17-12-2004 22:59
Locatie: made noord-brabant
Contacteer:

29-01-2006 03:07

er gaat tenslotte niets boven LASSEN als verzekeren.
want daar kan ik tenminste een life time garantie op geven.
brabant karperland
( http://www.bbkbiesboschkarpers.nl , http://www.lgbosveld.nl ,powercatcher rules )
Alexander Herder
Berichten: 91
Lid geworden op: 07-11-2002 01:00
Locatie: Blaricum

01-02-2006 19:22

Goedeavond,

ik werk nu sinds 8 jaar in de verzekeringswereld. En het zijn (bijna)allemaal boeven, die maatschappijen. Als ze onder de betaling uit kunnen komen, zullen ze dat niet laten. Ze zullen alles grondig gaan onderzoeken. Dit geldt zeker als het om grotere bedragen gaat....Toch zitten er veel verschillen in dezelfde soort polissen bij verschillende maatschappijen.
Als het op prijs wordt gesteld, wil ik wel eens het een en ander bij diverse maatschappijen navragen.

B.t.w. ik werk bij een onafhankelijke zakelijke tussenpersoon, dus geen dochter van o.i.d.

Gr Alexander
Gebruikersavatar
gerrit schippers
Berichten: 925
Lid geworden op: 15-01-2004 19:28
Locatie: Enschede

16-03-2006 16:39

Ik kreeg vandaag deze brief thuis gestuurd.
Mischien mensen er belang bij?
http://pic1.picturetrail.com/VOL1181/3836663/7923666/133559655.jpg


Mvg Gerrit
Weet je wat T'is Meer Water dan Vis....
Patrick de Kort
Berichten: 219
Lid geworden op: 06-12-2005 12:08
Locatie: Oisterwijk

16-03-2006 17:14

Eindlijk licht aan het einde van een hele lange en donkere tunnel
Gebruikersavatar
gerrit schippers
Berichten: 925
Lid geworden op: 15-01-2004 19:28
Locatie: Enschede

16-03-2006 20:06

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.

Mvg Gerrit
Weet je wat T'is Meer Water dan Vis....
Gebruikersavatar
Ton van der Bruggen
Berichten: 64
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Vught

16-03-2006 22:06

gerrit schippers schreef:Ik kreeg vandaag deze brief thuis gestuurd.
Mischien mensen er belang bij?
http://pic1.picturetrail.com/VOL1181/3836663/7923666/133559655.jpg


Mvg Gerrit


Vergeet je aan die verzekeringman niet te vragen of je verzekerd bent wanneer je SLAAPT en je spul word gestolen? En zo ja, vraag dan gelijk of ze het even op papier zetten...

Suc6, Ton
Toon mix, anders nix!
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

17-03-2006 07:07

Beste Gerrit,

Geweldig nieuws, zegt ongeveer evenveel als mijn aanbieding om jullie spullen te verzekeren. Helemaal niets!

1. Verzekeringsmij wordt niet genoemd, en dat is toch wel belangrijk m.n. tijdens uitkeren van de schade.

2. De premie wordt niet genoemd, ook niet als % van de nieuwwaarde (zie weer mijn aanbieding)

3. Er wordt niet gerept over diefstal tijdens het slapen, als jij wakker bent en berooft wordt waren jouw spullen al verzekerd door jouw inboedelverzekering.

Briefschrijfster is een tussenpersoon die totaal geen invloed heeft op de premie, ook al doet ze voorkomen dat dit wel het geval is.

Opvallend, gezien de behoefte aan deze verzekering, staat er ook geen vermelding van op hun site.

Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

17-03-2006 09:12

Bovendien is het een kwalijke zaak dat een karperteam als lokkertje wordt gebruikt.
Enig gevoel van belangen kan ik niet onderdrukken.

Zegt wederom precies niets.

Nog iets zodra jij niet om die informatie hebt gevraagd is het karperteam in overtreding op de wet van privacy.
Dat is nog veel erger.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
gerrit schippers
Berichten: 925
Lid geworden op: 15-01-2004 19:28
Locatie: Enschede

17-03-2006 09:47

@ Marc Schrikkema.
Er staat ook dat deze mensen langs kunnen/willen komen zodat ze je het fijne ervan uit kunnen leggen.

@ Douwe. Waarom zou CarpTeam in overtreding zijn?

ik Plaatste aleen deze brief met de bedoeling dat mensen die geintreseerd zijn om hun spullen te verzekeren.
Een keer contact met deze mensen op kunnen nemen om het fijne ervan te komen weten.
En meer niet.


Mvg Gerrit 8)
Weet je wat T'is Meer Water dan Vis....
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

17-03-2006 11:48

Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
gerrit schippers
Berichten: 925
Lid geworden op: 15-01-2004 19:28
Locatie: Enschede

17-03-2006 16:50

Oke Douwe.
Maar dat was hier niet van toepassing.

Mvg Gerrit.
Weet je wat T'is Meer Water dan Vis....