Vissen en blowen/drinken..


Vind jij dat het kan?

Ja, ik vind dat het wel kan..
170
34%
Nee, ik vind dat het niet kan..
198
40%
Ik hou me er niet mee bezig, wat anderen doen mogen ze zelf weten..
126
26%
 
Totaal aantal stemmen: 494
Jan van Glabbeek
Berichten: 417
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

28-05-2007 20:27

.....euh.....ja ......???
Gebruikersavatar
Taco van der veen
Berichten: 1024
Lid geworden op: 19-05-2007 16:01
Locatie: Z-H

28-05-2007 21:42

Nou al gebeurt er toch niks waarom doe je het dan ? Het stinkt ook nog .
peter andrae

29-05-2007 09:55

Taco van der veen schreef:Nou al gebeurt er toch niks waarom doe je het dan ? Het stinkt ook nog .



allemaal ophangen die blowers 8) :lol:


hihi.
Gebruikersavatar
Taco van der veen
Berichten: 1024
Lid geworden op: 19-05-2007 16:01
Locatie: Z-H

29-05-2007 10:54

Peter jij hebt hem door :P
duncan jansen
Berichten: 17
Lid geworden op: 29-05-2007 17:00

29-05-2007 20:46

ik vind dat drugs helemaal niet bij het vissen hoort je bent tog aan het vissen ga je anders thuis lkkr vol spuiten met al die zooi.Ik zelf drink NIET maar een biertjuh kan wel maar neem geen kratten mee 1 :D tot 3 biertjuhs perpersoon is mooi (en wel de rotzooi op ruimen na het vissen)
Effort equals reward
Gebruikersavatar
Taco van der veen
Berichten: 1024
Lid geworden op: 19-05-2007 16:01
Locatie: Z-H

29-05-2007 20:47

Duncan je hebt gelijk ;) ben het met je eens :)
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

29-05-2007 21:12

Doe wat je niet laten kan, maar maak er geen puinhoop van. Flesjes mee terug naar huis, blikjes in de afvalzak, jointjes in de asbak. Zolang je anderen er niet mee tot last bent en je nog op een normale maniet je hobby uit kan voeren kan ik er niet mee zitten.
Voer en vang!!!

I love BTW
Jan van Glabbeek
Berichten: 417
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

30-05-2007 08:29

duncan jansen schreef:ik vind dat drugs helemaal niet bij het vissen hoort je bent tog aan het vissen ga je anders thuis lkkr vol spuiten met al die zooi.Ik zelf drink NIET maar een biertjuh kan wel maar neem geen kratten mee 1 :D tot 3 biertjuhs perpersoon is mooi (en wel de rotzooi op ruimen na het vissen)


pfffffff...........biertjes wel...jointje niet ?
Damn.... :evil: moeilijke materie hoor.
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

30-05-2007 09:22

zuip je lekker de tifes en blow je de ........,zal mij me reet roesten.Its your life...
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Bart Maessen
Berichten: 11
Lid geworden op: 09-05-2007 13:14
Locatie: den bosch
Contacteer:

30-05-2007 16:42

Beste mensen,
Een joint aan het water is verantwoordelijker als bier!!!!!!!!!!!
Je weet veel beter wat je doet en ik ben nooit te stoned geweest om normaal te kunnen vissen!!!!
Als ik terug kom van stappen hoef je me niet achter een hengel te zetten!!! want als je te veel drink kun je het echt niet meer!!!!!

De gene die hier nou zo'n probleem van maken weten niet waar ze het over hebben!!!!
En als je joint met welke harddrugs dan ook vergelijkt zoals ik las:'sp[uit je maar vol'!!!dan denk ik dat je niet weet waar je het over hebt en dus geen mening kan hebben!!!!!
Ik ben van mening dat het kan natuurlijk zolang je maar weet waar je mee bezig bent, en wat andere mensen denken intresseert me geen reet!!!!!
Voor mij is het optimaal genieten met me jointje en biertje op me strecher genieten van de natuur 'thet's what fishing is aal about for me :wink: ' boeid me totaal niet wat andere mensen daar van denken!!!ik weet wel beter!!!!
en reken maar dat ik 's nachts wakker wordt als ik een run heb!!!!


En als je zegt dat ik niet meer met me vissen kan omgaan zou ik bijna zeggen kom maar eens kijken kunnen een hoop niet blowers nog wat van leren!!!!!!

succes met vissen allemaal
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

30-05-2007 16:49

Bart een vergelijking die nergens op slaat.
Een enkele joint moet je vergelijken met een enkele pilsje dan zou geen van beiden kwaad kunnen.
Andersom is namelijk net zo waar, een enkel pilsje kan ook geen kwaad tov je helemaal leip blowen.
Wil je vergelijkingen maken maak dan niet de een groter dan de ander dan gaat alles mank.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
koen bril
Berichten: 895
Lid geworden op: 07-11-2005 16:22
Locatie: lutten
Contacteer:

30-05-2007 21:23

Bart denk dat veel hier niet kunnen zeggen hoe het is. Puur omdat hun zo verstandig zijn niet aan drugs te beginnen.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

30-05-2007 21:49

Bart,

Gelukkig ben ik in mijn jeugd niet meegegaan met mijn omgeving en heb daarom geen ervaring opgedaan met het gebruik van soft drugs. De enkele joint die ik ooit eens probeerde gaf objectief beschouwd minder voldoening dan een cleane trip op alleen goede muziek. Ik kan daar alleen maar blij om zijn en dat houd ik zo.

Je hoort mij ook helemaal geen vergelijkingen maken. Ik meet mijn bedenkingen af aan wat ik om mij heen zie. En dan ontkom ik er niet aan ook de schijnbaar onschuldige soft drugs onder het lijstje van beslist niet ongevaarlijk te plaatsen. Een verslaving is niet alleen de lichamelijke consequentie. Als dat zo was, dan was ik overmorgen van het roken af.

Maar er wordt veel te ver doorgeredeneerd in dit topic. Het gaat om je gedrag aan de waterkant. Zolang je maat weet te houden is er geen probleem. Dus ken je maat tijdens het karperen.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

30-05-2007 22:06

IK snap eigelijk zoiezo niet dat mensen vaak dronken zijn! tuurlijk IK heb het zelf ook wel mee gemaakt tijdens uitgaan, maar ik merk nu ik 17 begin te woorde en geen jongetje van 15a16 meer ben ik er steeds meer afkeer in begin te krijgen! Ik bedoel maar! wat is er nou leuk aan om altijd zo buiten westen te zijn dat je niks meer van de gebeurtenis kan herinneren, je geniet toch op zoon manier juist niet! of waarom ga je speed nemen om langer te kunnen dansen je lichaam geeft het toch niet voor niets aan!

Maar ja There are nou eenmaal so many thinks in life that looks like a piece of heaven but are a piece of hell! Het is soms moeilijk voor ons mensen allemaal te bevatten!
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Gebruikersavatar
paco de kruif
Berichten: 22
Lid geworden op: 28-05-2007 22:12
Locatie: hilversum
Contacteer:

30-05-2007 22:37

als je maar niet gaat schreeuwen ik wil wel rust aan het water !!!
the best the fish can get !!!
Gebruikersavatar
gerben bouman
Berichten: 103
Lid geworden op: 18-04-2007 09:08
Locatie: Berkel en Rodenrijs

30-05-2007 22:49

een biertje en een jointje hoeft inprencipe geen problemen op te leveren,
maar idd uit het zicht en met mate!! en ik bedoel NIET met je maten.

vaak gaat het problemen geven als je met te veel "vrienden" door gaat zitten zakken .
de niet karper vissers komen nog eff langs op hun scootertje met een hoop bombarie............eff voor drinken voordat ze gaan stappen......

het jonge karper publiek zal dit zeker wel kennen.
wat ik al eerder vermelde in een ander topic,hou het rustig,jij bent mischien wel rustig maar je maten kunnen het voor jou verknallen.

ik zit me meestal te ergeren als niet vissers langs komen
Gebruikersavatar
rory van wagensveld
Berichten: 23
Lid geworden op: 26-04-2007 10:48
Locatie: nijmegen

31-05-2007 10:19

Ik vind het ook wel kunnen,dat blowen en drinkken,heb ook ALTIJD wat biertjes bij me,en zeker meerdere jointjes,maar idd met mate!!!heb al wel eens iemand over zn hengels heen zien vliegen!!!duur grapje geworden!!baalde flink toen ie weer bijkwam!
Dus blowe kan en N BIERTJE maakt ook geen reet uit,maar blijf er bij met je kop,ruim je rommel op, wees rustig aan de waterkant, nodig niet je gehele vriendenklik in een keer uit.Wees gewoon een visser aan het water,geen feester,dan ga maar n avondje stappen....

greetz..rory van wagensveld. :wink: 8)
Een dag niet gevangen,is een dag niet geleefd!!!
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

31-05-2007 11:11

Afbeelding

Ik heb even een selectie uit de grasbak gemaakt, welke moet ik nou meenemen om het verantwoord te houden?

Ik ga 50 uur vissen, het is silverhaze.

Alvast bedankt,

Robert 8)

p.s. zie je dat van mijn marlboro krijg je geen kanker, hart en vaatziekten etc. :lol:
8)
Jan van Glabbeek
Berichten: 417
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

31-05-2007 11:23

koen bril schreef:Bart denk dat veel hier niet kunnen zeggen hoe het is. Puur omdat hun zo verstandig zijn niet aan drugs te beginnen.


Jij drinkt zeker ook niet ?
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

31-05-2007 11:29

robert,

ik zou in ieder geval de eerste 3 meenemen van links.

en de rest ook !
+ nog meer.
Gebruikersavatar
koen bril
Berichten: 895
Lid geworden op: 07-11-2005 16:22
Locatie: lutten
Contacteer:

31-05-2007 11:36

Jan van Glabbeek schreef:
koen bril schreef:Bart denk dat veel hier niet kunnen zeggen hoe het is. Puur omdat hun zo verstandig zijn niet aan drugs te beginnen.


Jij drinkt zeker ook niet ?


Ik drink wel. Maar nooit zoveel dat ik zo zat ben dat ik amper kan lopen. Owja tijdens vissen drink ik meestal sinas. :wink:
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

31-05-2007 13:27

Jan dat is helemaal een eye opener omdat iemand drugs onverstandig vindt drinkt hij ook niet.

Je kunt dus alleen drinken als je ook drugs gebruikt of omgekeerd.

er komen veel argumenten voorbij, de één nog simpeler dan de ander.
Vissen is een hobby, geen religie!
peter andrae

31-05-2007 13:30

Mijn antwoord Robert is hou het simpel neem ze allemaal mee :wink: .
Jan van Glabbeek
Berichten: 417
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

31-05-2007 14:09

koen bril schreef:
Jan van Glabbeek schreef:
koen bril schreef:Bart denk dat veel hier niet kunnen zeggen hoe het is. Puur omdat hun zo verstandig zijn niet aan drugs te beginnen.


Jij drinkt zeker ook niet ?


Ik drink wel. Maar nooit zoveel dat ik zo zat ben dat ik amper kan lopen. Owja tijdens vissen drink ik meestal sinas. :wink:


Ik blow me ook niet de tering, vanwaar die stelling dan van je ?
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

31-05-2007 14:37

Jan dat is helemaal een eye opener omdat iemand drugs onverstandig vindt drinkt hij ook niet.


Als je drugs (cannabis producten in deze discussie) onverstandig vind, dan lijkt mij dat je drinken op de zelfde argumenten ook afzweert. Beiden vernielen hersencellen, de ene de lever tegenover de andere de longen, beiden indirect het hart en vaten stelsel. Beiden zijn verslavend, alcohol vrijwel zeker heviger dan cannabis producten. Om maar wat te noemen. Alleen is alcohol wat meer ingeburgerd. En heeft daarom de schijn mee, tegenover de cannabis producten de schijn tegen.
(Onterecht vind ik, alcohol is m.i. een groter probleem, niet alleen met vissen)

Je kunt dus alleen drinken als je ook drugs gebruikt of omgekeerd.


Nee, maar als je drugs (cannabis producten) afkeurt, ben je ontzettend hypocriet als je een borrel goedkeurt,(of anders om) vertel mij de argumenten dan maar eens waarom die borrel wel, en die joint niet. Die zijn m.i. allemaal de grond in te boren. Op de persoonlijke voorkeur na, maar dat kan geen argument zijn om een ander te overtuigen.

groeten 8)
8)