Hobbyboeken.nl


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

29-12-2005 13:07

Hallo allemaal. Ik heb een boek besteld bij hobbyboeken.nl, maar ik moet het geld van tevoren overmaken. Omdat ik dat niet zo relaxed vind, bij deze de vraag: Heeft iemand ervaring met het kopen bij deze site, en zoja, goede of slechte?

Alvast bedankt,

Groeten Christian
Vincent van Maanen
Berichten: 43
Lid geworden op: 20-07-2004 19:00

29-12-2005 16:38

een vriend van me heb dat volgens mij ook daar gedaan en nooit een boek gezien maar wel zijn geld kwijt
Reinder van Lune

29-12-2005 16:43

Hieronder wat gegevens, zodat je vriend zijn geld terug kan halen !

Domeinnaam hobbyboeken.nl (volgend domein)
Status actief

Registrant Postmus grafische vormgeving
Pastoriesingel 32
8458 CP TJALLEBERD
Netherlands

Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact B.S. Postmus
+31 (0)513651119
postmaster@postmus.nl

Registrar Knooppunt internetproducties
Parallelweg 7
8441 AR HEERENVEEN
Netherlands

Technisch contact B.S. Postmus
+31 (0)513651119
postmaster@postmus.nl
Technisch contact Eesger Toering
+31 (0)513543075
domeinregistratie@knoop.nl
Vincent van Maanen
Berichten: 43
Lid geworden op: 20-07-2004 19:00

29-12-2005 16:47

bedankt geet het gelijk door
Iwan Koster
Berichten: 103
Lid geworden op: 03-08-2003 02:00
Locatie: Monnickendam

30-12-2005 02:10

Volgens mee kan je elk bedrag wat van je rekening wordt gehaald terugboeken. Als jij dus een prodcut niet krijg, kan je op die manier je geld terug krijgen.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

30-12-2005 08:06

Iwan Koster schreef:Volgens mee kan je elk bedrag wat van je rekening wordt gehaald terugboeken. Als jij dus een prodcut niet krijg, kan je op die manier je geld terug krijgen.


Nou..dat valt anders in de praktijk toch echt ff vies tegen :cry: .
Wat wel mogelijk is om een automatische betaling (Automatische incasso) stop te zetten.
Een eenmaal gedane betaling terugdraaien via de bank lukt je niet.
Blijft over...aangifte doen.
Of online kopen en betalen onder rembours...maak dan wel het pakje open waar de postbode bij staat...je zal de eerste niet zijn die een doos met een fraai ingepakte baksteen koopt :wink:
gr
HB
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

30-12-2005 12:51

Maar verder niemand ervaring met deze site?
maarten stuifbergen
Berichten: 29
Lid geworden op: 03-07-2003 02:00
Locatie: Haarlem

30-12-2005 15:34

Automtische incasso's kun je binnen vastgestelde termijn stoneren (terugdraaien). Betaling via acceptgiro (dus ook via internetbankieren) kan niet worden teruggedraaid omdat je zelf toestemming hebt gegeven om dit bedrag van je rekening te laten afschrijven.
Iwan Koster
Berichten: 103
Lid geworden op: 03-08-2003 02:00
Locatie: Monnickendam

01-01-2006 22:51

Automtische incasso's kun je binnen vastgestelde termijn stoneren (terugdraaien). Betaling via acceptgiro (dus ook via internetbankieren) kan niet worden teruggedraaid omdat je zelf toestemming hebt gegeven om dit bedrag van je rekening te laten afschrijven.


Dat bedoelde ik natuurlijk ook. :wink:
Gebruikersavatar
elco kuipers
Berichten: 992
Lid geworden op: 04-06-2003 02:00

02-01-2006 00:00

Hans Brinkel schreef:
Iwan Koster schreef:Volgens mee kan je elk bedrag wat van je rekening wordt gehaald terugboeken. Als jij dus een prodcut niet krijg, kan je op die manier je geld terug krijgen.


Nou..dat valt anders in de praktijk toch echt ff vies tegen :cry: .
Wat wel mogelijk is om een automatische betaling (Automatische incasso) stop te zetten.
Een eenmaal gedane betaling terugdraaien via de bank lukt je niet.
Blijft over...aangifte doen.
Of online kopen en betalen onder rembours...maak dan wel het pakje open waar de postbode bij staat...je zal de eerste niet zijn die een doos met een fraai ingepakte baksteen koopt :wink:
gr
HB


Ja, Hans, zo werkt dat dus niet. Je mag het pakket dus echt niet openmaken voordat je de postbode bij een rembours bestelling het geld hebt gegeven en een handtekening hebt gezet. Zo werkt dat niet, ik praat uit ervaring.
Waar een wilg is, is een heg
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

05-01-2006 21:01

Ik heb dinsdag toch maar betaald, woensdag kreeg ik netjes een email binnen dat mijn bestelling verstuurd was en vandaag had ik hem in de bus liggen. Prima service dus.
Plaats reactie