ksn


Plaats reactie
niels bennink
Berichten: 384
Lid geworden op: 13-03-2005 08:38

18-12-2005 14:07

men vismaat zegt iedere keer dat ik lid moet worden van de ksn.
wat zijn hier de voordelen van?
anders moet ik er ook maar is lid van worden :lol:

mvg,
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

18-12-2005 14:22

Lees de reeds bestaande topic hierover eens door, zou ik zeggen. Er wordt zoveel goeds door en namens de KSN gedaan dat je eigenlijk niet aan de kant kan blijven staan. Vooral belangenbehartiging en natuurlijk de spiegelkarperprojecten verdienen steun!

Daarnaast heb ik via de KSN een aantal zeer prettige mensen leren kennen en vrienden/vismaten opgedaan. Natuurlijk zijn er ook wel eens minder leuke dingen aan de hand in zo'n club, maar nergens op deze aardkloot is het alleen maar zonneschijn. Laat je nooit door negatieve berichtgeving ontmoedigen om lid te worden.

Ook de kosten hoeven geen probleem te zijn, als ik de prijzen van alle karpermaterialen bekijk is het een kwestie van iets minder met de "mode" meegaan en je hebt je geld er al uit! Lid worden levert namelijk meer (ook karpers) op!

Met vriendelijke groet,
Kees Verheij
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

18-12-2005 15:04

Hoi Niels,

Aan je Avatar te zien heb je een gedachte die duidelijk strookt met waar de KSN voorstaat, hopelijk ben je meer dan een me loper hoewel die zeker net zo belangrijk zijn binnen de KSN. Binnen komen met een paar vrienden is wat makkelijker dan als eenling een probleem waar elke vereniging mee te kampen heeft. Je snel thuis voelen is niet voor een ieder weggelegd, waren we maar een schaakclub dan liet ik me door elke nieuwe (medestander, tegenstander) snel schaakmat zetten.

m.vr.gr.
Peter
Plaats reactie