POLL: ERVARING MET VLEMMIX OF RAVEN


VLEMMIX , GOED OF SLECHTE ERVARINGEN MEE GEHAD

VLEMMIX EN RAVEN=SLECHTE ERVARINGEN
112
58%
VLEMMIX EN RAVEN=GOEDE ERVARINGEN
81
42%
 
Totaal aantal stemmen: 193
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

15-12-2005 20:12

Prachtig gesproken Tom, hier ben ik het helemaal mee eens. Het voordeel van Raven is gewoon dat ze over het gehele assortiment wat goedkoper zijn dan de meeste hengelsportzaken. Als je zelf weet wat je nodig hebt en niet om advies verlegen zit, dan kun je hier prima shoppen. En als je X2 bagger vind, dan moet je het gewoon niet kopen.
Gebruikersavatar
elco kuipers
Berichten: 992
Lid geworden op: 04-06-2003 02:00

15-12-2005 20:18

Ik denk dat Tom het redelijk goed verwoord heeft.
Waar een wilg is, is een heg
mark res
Berichten: 134
Lid geworden op: 30-05-2004 20:04
Locatie: Castricum

15-12-2005 20:50

Het probleem is dat de meeste karper spullen gewoon belachelijk duur zijn en veel mensen de duurdere merken niet kunnen betalen.
De mensen met een kleinere beurs komen dan automatisch bij die k2 produkten terecht,maar het moet daarom niet zo zijn dat iets niet werkt waar het voor bedoeld is,het kost even goed nog genoeg!
En omdat je goedkopere produkten verkoopt is dit nog geen reden om je klanten niet vriendelijk te woord te staan!!
Ze zullen op die spullen neem ik aan ook winst maken en de gene die de spullen verkoopt is er in mijn ogen ook verantwoordelijk voor of iets werkt de ja of de nee.
Wanneer er veel klachten zijn over een bepaald produkt kunnen ze dit dan toch uit hun assortiment halen!
Gr Mark
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

15-12-2005 20:53

mark res schreef:Wanneer er veel klachten zijn over een bepaald produkt kunnen ze dit dan toch uit hun assortiment halen!
Gr Mark


Zo zou het normaal gesproken wel moeten zijn ja, maar zolang er geld aan verdient wordt zie ik dat niet gebeuren.
Gebruikersavatar
Jurg Bergsma
Berichten: 109
Lid geworden op: 28-03-2005 19:35
Locatie: Hengelo

15-12-2005 21:37

X², ik gooi het liever zelf kapot. tenminste het meeste wel
Second Place, First Loser
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

15-12-2005 22:01

Jurg Bergsma schreef:X², ik gooi het liever zelf kapot. tenminste het meeste wel


Voordat het de grond raakt is het al kapot hahahaha :D
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Robert van Strien
Berichten: 53
Lid geworden op: 16-09-2005 12:42

19-12-2005 09:44

Alle waarde naar zijn geld.
Voor een dubbeltje kun je niet op de eerste rang zitten toch ?
Ik ben het er wel mee eens dat het meeste spul van X2 troep is.
Beter wat langer sparen en iets goeds kopen, dan nog 1 laatste wijze uitspraak: Goedkoop is vaak duurkoop
Gebruikersavatar
Rick Van Derks
Berichten: 1121
Lid geworden op: 24-02-2005 21:16
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

19-12-2005 13:59

Wat verwacht je voor die prijs dan?
Top kwaliteit?
De kwaliteit zit bij de prijs in, X²..lage prijs dus lage.. indd.
Er zit ook echt wel degelijk materiaal tussen.


Mvg Rick
Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dat is kennis.

Combineer wat je meemaakt, met wat je al wist




http://www.hetvettebaarsje.nl/karpergroep
Gebruikersavatar
Mark Brouwer
Berichten: 975
Lid geworden op: 02-03-2005 14:08
Locatie: Nuenen

19-12-2005 15:26

Een vismaat van mijn heeft de cyber II tent reeds enkele jaren geleden aangeschaft, nou en afgelopen zomer heeft die ons in frankrijk niet in de steek gelaten, zelfs niet met die mistralwinden vanuit het zuiden op een redelijk open vlakte. ook de waterdichtheid van het doek is goed te noemen, want het kan daar ook flink gieten. ik ben geen voorstander van X2, maar volgens mij is deze tent nog kwalitatief stukken beter dan een fox stalker 2 man dome, waarbij je gewoon door het doek heen kan kijken :roll: . betaal je ook nog eens een stuk meer voor. over de service ben ik minder te spreken. zit nu al bijna een half jaar op een hengeldeel te wachten. de top is er inmiddels maar nu het onderstuk nog. telkens bellen, maja fox zit in een verbouwing en vind zijn klanten op dit moment totaal onbelangrijk--> kan ik ook niet begrijpen maja. daarintegen hebben ze wel goede aanbiedingen, zoals met shimano baitrunners dit voorjaar het geval was. ook liggen inderdaad de prijzen over het algemeen wat lager dan de viswinkel om de hoek. ik hoor echter van verschillende mensen dat er wat schort aan de service (vooral op het gebied van garantie--> roestend rvs x2 podje , MKII swingers die na een JAAR nog niet gemaakt waren) en daarom heb ik ook negatief gestemd. met alleen prijzen kan je concurreren, maar wanneer je zo een keten bezoekt verwacht je ook dat service hoog in het vaandel zal staan.
Gebruikersavatar
Mark Brouwer
Berichten: 975
Lid geworden op: 02-03-2005 14:08
Locatie: Nuenen

19-12-2005 15:28

Jurg Bergsma schreef:X², ik gooi het liever zelf kapot. tenminste het meeste wel


Beetje rare uitspraak, veel beginnende vissers hadden het graag willen hebben, zoals piepertjes/ swingertjes/ banksticks
Elmer van Veen
Berichten: 47
Lid geworden op: 06-09-2005 09:00
Locatie: Hoorn
Contacteer:

19-12-2005 15:46

Adverteren met Delkim Txi plus 3 halen 2 betalen. Gelukkig niet meteen heengereden, maar eerst gebeld of ze er nog zijn, "hoe ik kwam ik er bij dat zij daarmee adverteren, daar is niks van waar meneer". Vlemmix gebeld zelfde verhaal, "onmogelijk dat ik dat ergens heb gelezen"

En nou nog het mooiste van alles, een maand later zit er weer een folder bij 1 van de visbladen die ik per post ontvang, en waar adverteren ze mee op de voorpagina............Juist ja Delkim txi-plus 3 halen 2 betalen. Ik denk ff bellen, Vlemmix en Raven ontkenden het beide weer, "dat klopt niet hoor meneer, waar heeft u dat gelezen".

Need I say more...............

Groet.
Elmer.
laurens v emmerik

23-12-2005 15:24

kijk,jongere karpervissers die nog op school zitten en bv een krantenwijk hebben die kunnen best wat leuk spul halen daar voor weinig...oke,de kwaliteit is soms wel niet zo best dan maar tog....hebben ze teminste wat voor n poos,,,tog...

ik zal dr nooit wat halen,das mijn mening...

k weet niet of het nu nog zo is maar toen dr tijd,n jaar of 8 geleden,werkten dr van die gasten van n jaartje of 17,en de ene was nog n grotere blijerd als de andere,.........ja,en het moet zo en zo en de ene wist het nog beter als de andere en een partij wijs doen......

maargoed,das mijn ervaring daar

laterszzz
Patrick de Kort
Berichten: 219
Lid geworden op: 06-12-2005 12:08
Locatie: Oisterwijk

23-12-2005 16:22

Ik heb zeker slechte ervaringen met Vlemmix. Ik kocht daar in het verleden al mijn spullen nu niet meer.

Ik heb altijd al gevonden dat ze een vrij arrogante houding hebben naar hun klanten toe. Verder staat er personeel in de winkel die denken dat ze het karpervissen zelf hebben uitgevonden. Maar wat ik twee jaar geleden meemaakte was echt de druppel.

Ik had samen met mijn vismaat net voor een paar honderd euro aan 'klein materiaal' gekocht. We lopen de winkel uit en het alarm gaat af. Dus we lopen terug. Meteen drie man in onze nek (daar is opzich niets mis mee) De spullen die we hadden gekocht zijn gecontroleert of die het alarm veroorzaakten maar dat was niet zo.
Ik werd van top tot teen gefoullierd. Ik gaf meerdere malen aan niets te hebben. Ze geloofden me niet en beschuldigen mij dat ik het had weggegooid.

Hoe ze mij toen behandelt hebben vind ik gewoon niet normaal en dat ik er best een goede klant was die veel van zijn verdiende euro's daar achter liet. Sinds die F@ck Off met vlemmix.

Ik rij liever wat verder en daar wordt ik wel als klant en met respect behandeld
laurens v emmerik

23-12-2005 19:06

dat is bizar ja patrick,lekker laten barsten die lui,dit is te gek voor woorden ja...
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

23-12-2005 22:37

Ervaring met Raven/Vlemmix:

Soms goed, soms iets minder.

X2: Pva, Lood, etc niks mis mee, en ach, je betaald idd ook niet voor een topprodukt. Je kiest er zelf voor, niet zeiken dus :) 8)

gr
Gebruikersavatar
Maik van de Camp
Berichten: 595
Lid geworden op: 21-04-2005 21:26
Locatie: Noord-Brabant

23-12-2005 23:35

Het enige goed wat van X2 is de PVA die ze verkopen. Goedkoop maar wel goed. Die andere zooi van ze hoef ik niet.
Carpe Diem...!
Gebruikersavatar
Simon Dekker
Berichten: 558
Lid geworden op: 11-12-2002 01:00
Locatie: Odijk

25-12-2005 14:20

Ik heb slechte ervaringen met Vlemmix mij zien ze daar nooit meer! Bij Raven ben ik altijd netjes behandeld en heb ik erg goede ervaringen. Ik heb een keer een tent gekocht (Hutchie) die kapot ging. Ik kon hem meteen omruilen, hij werd niet eens uit de zak gehaald om te controleren!

Simon
Gebruikersavatar
Rolf Bril
Berichten: 468
Lid geworden op: 07-11-2005 17:43
Locatie: hardenberg

28-12-2005 10:25

zijn Raven en Vlemmix echt zo slecht ik hoor van iedereen je moet er niet heen gaan want de service is slecht en ze verkopen rommel dus alleen maar negatief is er dan niets positiefs?
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

28-12-2005 11:03

Jawel,
ze hebben zo nu en dan leuke actie's en geven soms ook nog extra korting ook.

Ik heb niet gestemd aangezien ik er zowel goede als slechte ervaringen heb gehad. (Vlemmix)

Mvg..
Gebruikersavatar
vinnie kuiper
Berichten: 861
Lid geworden op: 16-06-2004 12:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

28-12-2005 17:37

goede ervaring met beide... als je er voor kiest om er het goedkope spul te nemen weet je wat je kan verwachten, niet veel. Vroeger kocht ik veel dure spullen bij Velmmix voor veel minder geld dan elders....... Chub, Shimano... gewoon goed merk spul, en kijk eens aan, alles doet het nog steeds na 12 jaar!!
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet

http://nl.youtube.com/watch?v=eG7RbQmAb0o
Gebruikersavatar
patrick degen
Berichten: 315
Lid geworden op: 22-07-2003 02:00
Locatie: Huissen

28-12-2005 18:18

Ze hadden van de week anders :lol: wel ff alle kleuren beta-lights op vooraad!
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

28-12-2005 23:46

Aan iedereen die hier x2 afkankert: Geef nou eens aan wat er slecht is aan x2. Zeg niet gelijk alles, geef eens aan welke producten volgens jullie slecht zijn en wat en aan mankeert.
De afgelopen jaren is x2 steeds vollediger en steeds beter geworden, ik kan me niet veel producten meer bedenken die echt zo beroerd zijn dat ik ze absoluut niet wil hebben.
Dit topic geeft een totaal vertekend beeld, alsof er in andere hengelsportzaken geen dingen gebeuren die niet prettig of niet netjes zijn.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
elco kuipers
Berichten: 992
Lid geworden op: 04-06-2003 02:00

29-12-2005 02:00

Ik kan ook wel dingen opnoemen wat beter zou kunnen maar ik ben het wel met je eens Daaf. Heb verder alleen ervaring met Raven Hengelo/Almelo.
Waar een wilg is, is een heg
dennis wilemsma
Berichten: 240
Lid geworden op: 02-01-2005 11:32
Locatie: leeuwarden

29-12-2005 10:02

ik heb het idee dat de winkels alleen door x2 worden beoordeeld
me broertje heeft er piepers bestelt (fox) binnen 3 dagen hier geen probleem mee gehad :-?
Gebruikersavatar
Hans van Vrouwerf
Berichten: 526
Lid geworden op: 11-06-2003 02:00
Locatie: aant watur
Contacteer:

29-12-2005 10:36

Ik wil ze niet zwart maken...maar in Tilburg kunnen ze in me hol kruipen ik ben nog nooit zo slecht geholpen als daar! Wat een arrogante hufters daar!

In Lelystad ben ik in het verleden ook meermalen geweest en nooit problemen gehad daar...Aardig volk in mijn ogen..

Maar in Steenwijk .... dat is een heel ander verhaal wat een heerlijkheid om daar even naartoe te gaan je word normaal te woord gestaan en heb je een probleempje met een product word dit netjes opgelost...Zelfs de automaten koffie is er te pruimen ...en geen muntjes nodig zoals bij een vistoko in de omgeving van breda :D

Kwaliteit van spullen praat ik niet over want als je troep koopt doe je dat zelf! Hier op het board lult iedereen of hij verstand van tackle heeft maar owee als ze een "zwak" product van X2 hebben gekocht dan is de wereld te klein. Spijt me zeer maarre kijk dan eerst eens even in de spiegel de volgende keer!

Maar goed Vlemmix en Raven zijn nu wel genoeg uitgekauwt, uitgespuugd weer opgeslurpt en weer uitgebraakt!

Zucht...