POLL: ERVARING MET VLEMMIX OF RAVEN


VLEMMIX , GOED OF SLECHTE ERVARINGEN MEE GEHAD

VLEMMIX EN RAVEN=SLECHTE ERVARINGEN
112
58%
VLEMMIX EN RAVEN=GOEDE ERVARINGEN
81
42%
 
Totaal aantal stemmen: 193
Gebruikersavatar
Peter Sebel
Berichten: 118
Lid geworden op: 20-12-2002 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

27-03-2006 16:56

Bert Kruit schreef:en de drukste stand op carp 2006 is ...............


En de goedkoopste?
Michael Walraven
Berichten: 142
Lid geworden op: 21-03-2006 11:19
Locatie: Den Haag

27-03-2006 17:38

Zie mij post in de topic: Visma 2006 is wel relevant aan service en kwaliteit
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

28-03-2006 11:19

omdat er een hoop mensen niet kunnen of willen besteden komen ze toch bij dit soort winkels terecht voor de goedkopere merken,ik koop alles met oog op eventuele doorverkoop in de toekomst,heb al heel wat spullen gehad en op een gegeven moment kom je tot het beste voor je gevoel
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
jeroen stuut
Berichten: 420
Lid geworden op: 30-10-2003 01:00
Locatie: garrelsweer
Contacteer:

28-03-2006 13:10

de reden waarom deze winkels zo bekend zijn en veel kritiek krijgen: jouw klein winkeliertje waar jij al 10 jaar komt heeft ook wel eens problemen met klanten gehad enz enz. maar dat hoor je niet zo snel omdat daar maar xx zoveel mensen over de vloer komen en bij raven en vlemmix 10x zo veel denk ik dan.

Maar ik heb geen slechte ervaringen met deze winkels gehad.

Groeten Jeroen
Laatst gewijzigd door jeroen stuut op 28-03-2006 13:11, 4 keer totaal gewijzigd.
Henk Bouman
Berichten: 53
Lid geworden op: 28-06-2004 08:34
Locatie: Amsterdam

28-03-2006 13:10

Ik wil mijn licht wel even laten schijnen op deze kwestie:
Ik ben een beginnend karpervisser en moet het hebben van wat iemand mji verteld. Kwam bij een hengelsport om mijn eerste karper spulletje te kopen, thuis aangekomen vertelde de "karper vissers" me dat ik troep had gekocht. (daarna naar PB geweest top geholpen dit terzijde) Ik een keer naar Raven in lelystad voor de laatste dingetjes (schepnet, onthankings mat wat lood wat tube etc etc) Hier stond een jonge jongen (liep ook op de visma) die mij haar fijn heeft uitgelegd hoe en wat.
Hij liet duur zien maar ook goedkoop op een voor een beginner begrijpelijke toon.


Ik heb voor een hoop dingen het geld er gewoon niet voor over.
Neem 2 "tasjes" 1 van een groot "hengelsport"merk en 1 van x2 , op het moment dat het een "hengelsport" iets word gaat de prijs 5 keer over de kop en iedereen vind het goed.
Ok X2 is misschien niet de beste kwaliteit maar voor een heel hoop vissers een heel leuk alternatief.
Ik zeg niet dat dingen binnen een dag stuk mogen maar als je gaat kijken naar de prijs dan zijn er een heel hoop leuke dingen te krijgen van een iets minder merk maar wel betaalbaar.
Je moet niet verwachten dat een pieper van een tientje even goed is als een kwalitatief beter (maar ook een godsvermogen duurder) delkim.
Maar voor ieder wat wils het gaat erom hoeveel geld mag jouw plezier kosten.


(wat aanpassingen gedaan in het verhaal na het nalezen zaten er wat foutjes in en naam van eerste hengelsport weggehaald)
vandaag is het feest. en morgen? is het weer feest
Niek Cornelissen
Berichten: 21
Lid geworden op: 07-02-2006 16:10
Locatie: Ulft

28-03-2006 15:56

Ik wil ook even wat zeggen over Vlemmix!

Met Vlemmix is niets mis, ze verkopen ook goede spullen. Alleen het merk x2, daarvan zijn de meeste spullen gewoon van slechte kwaliteit!
Ik zelf heb ooit een tent gekocht van x2, die het trouwens nog goed doet. Alleen het opzetten is een kloteklus. Alleen daarom wil ik een andere en ook meteen een goede.
Verder heb ik een onthaakmat en een weegzak van x2 omdat ik vind dat die spullen echt niet van een duur merk hoeven te zijn, daar ze toch te lijden krijgen van al dat vissenslijm, water en zand!
Wat betreft tassen en foudralen van x2, ritsen en naden gaan gewoon erg snel kapot, slechte kwaliteit! Dit heb ik wel gezien bij mijn zwagertje die nog niet zo lang karper vist.

Maargoed, wie toch x2 aanschaft is er zelf bij, dus wees slim en koop geen hengels, tassen en dergelijke van x2 want goedkoop is duurkoop!!

Verder de materialen van bijvoorbeeld fox of delkim enz enz, blijven gewoon van fox enz enz. Dit is dus echt niet van mindere kwaliteit dan bij andere hengelsportzaken!
Doe de miene moar in een tuutjen :p