POLL: ERVARING MET VLEMMIX OF RAVEN


VLEMMIX , GOED OF SLECHTE ERVARINGEN MEE GEHAD

VLEMMIX EN RAVEN=SLECHTE ERVARINGEN
112
58%
VLEMMIX EN RAVEN=GOEDE ERVARINGEN
81
42%
 
Totaal aantal stemmen: 193
Ray Schra
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00

29-12-2005 12:12

Hans van Vrouwerf schreef:Maar in Steenwijk .... dat is een heel ander verhaal wat een heerlijkheid om daar even naartoe te gaan je word normaal te woord gestaan en heb je een probleempje met een product word dit netjes opgelost...Zelfs de automaten koffie is er te pruimen ...en geen muntjes nodig zoals bij een vistoko in de omgeving van breda :D


Steenwijk for the win! :P
emil molzer
Berichten: 70
Lid geworden op: 05-03-2004 11:13
Locatie: enschede
Contacteer:

31-12-2005 08:34

hoi,Ja Raven is denk ik toch niks mis mee ik denk dat iedereen een slechte of goede ervaring heeft bij een winkel en zo zijn oordeel hier over geeft.Over pruducten van Raven kan iedereen een oordeel over geven en iedereen heeft een andere oordeel en geeft aan geldt ook niet het zelfde uit,en dat heeft dan ook weer met kwaliteit te maken dan wat je koopt.
Het personeel van Raven dan praat ik over Almelo, vindt ik goed is niks mis mee.Dit is dan mij ervaring met Raven.Wat ik wel meer zou willen zien bij Raven zijn meer producten van uit Engeland dit vindt ik zelf iets minder.
gr,emil
manuel breyer
Berichten: 5
Lid geworden op: 16-08-2005 18:20
Locatie: den bosch

31-12-2005 15:59

Raymon Schra schreef:
Hans van Vrouwerf schreef:Maar in Steenwijk .... dat is een heel ander verhaal wat een heerlijkheid om daar even naartoe te gaan je word normaal te woord gestaan en heb je een probleempje met een product word dit netjes opgelost...Zelfs de automaten koffie is er te pruimen ...en geen muntjes nodig zoals bij een vistoko in de omgeving van breda :D


Steenwijk for the win! :P

he raymon in breda hebben ze die x2 neus ook niet he
Gebruikersavatar
Ruud Rustenburg
Berichten: 335
Lid geworden op: 01-09-2005 10:52
Locatie: oudenbosch

31-12-2005 19:02

X2 of wat voor merk dan ook tis allemaal goed!!!!

kijk het verschil! een fox product gaat langer mee dan een x2 product, dat vind ik ook.......

Maar als iedereen zuinig op zn spullen is en er normaal mee omgaat dan gaat het ook heel wat jaartjes mee dat weet ik zeker.....

en waarom zou je voor een fox loodje bvb 8 euro betalen terwijl je voor een x2 loodje 2 euro betaald, en het is precies hetzelfde....

Het is gewoon de naam die je betaald!!!!!

ik ben zuinig op mn spullen en dan gaat alles lang mee :wink:

mvg
Carphunting!!! Just My Way Of Life!!!
Gebruikersavatar
Martijn de Boer
Berichten: 350
Lid geworden op: 03-12-2005 19:52

02-01-2006 17:47

wat betreft SERVICE en KLANTVRIENDELIJKHEID hoef je in ieder geval niet naar Vlemmix in tilburg te gaan....
Ik wilde molens kopen daar, waren niet op voorraad, dus molens al betaald en zouden diezelfde eek nog opgestuurd worden...
MOOI NIET DUS!
Na 3x voorgelogen te zijn over wanneer ze dan WEL opgestuurd zouden worden heb ik nu (1 maand later) nog steeds nix binnen :evil:

Ik kom er dus nooit meer!
Als ze me missen... ...dan ben ik vissen!!
Gebruikersavatar
dennis van selst
Berichten: 227
Lid geworden op: 15-10-2005 19:38
Locatie: veldhoven

02-01-2006 19:07

eej martijn,

ik dacht dat jij erop tegen was vlemmix zwart te maken
nie lulle maor bewaarzakke vulleh
reda boullart

03-01-2006 11:19

of ze nou goed of slecht zijn ik woon vlakbij raven lelystad maar haal liever mijn spullen in een andere winkel in almere simpelweg omdat raven en vlemmix dus ook te duur zijn met hun merk spullen x2 is uiteraard wat goedkoper maar dan kom je weer met de kwaliteit in aanraking maar ik denk voor merk artikelen dat je zo wie zo niet naar raven of vlemmix moet gaan het voordeel is wel weer dat ze het negen van de tien keer op voorraad hebben dat wel
Gebruikersavatar
Martijn de Boer
Berichten: 350
Lid geworden op: 03-12-2005 19:52

03-01-2006 12:28

[quote="dennis van selst"]eej martijn,

ik dacht dat jij erop tegen was vlemmix zwart te maken[/quote]

ja dat klopt, ik heb het nu dus ook alleen over de service en klantvriendelijkheid in Tilburg :wink:
daar hoef je iig niet voor te gaan!
Wat betreft producten die bij vlemmix/raven verkocht worden hoor je mij toch ook niet klagen?? dat ligt immers aan de koper zelf!
Als ze me missen... ...dan ben ik vissen!!
Gebruikersavatar
patrick kappen
Berichten: 58
Lid geworden op: 31-07-2005 16:10
Locatie: enschede

03-01-2006 16:13

Ik heb opzich wel een goede ervaring met raven hengelo.
Daar ben ik geweest om een leuke begin set uit te zoeken, omdat dat goedkoop was en dus makkelijker om mee te beginnen.
Mijn hengels en molens zijn gewoon goed, alleen de rodpod niet want die storte na 3 maanden in elkaar. :cry:
Voor de rest was de service TOP!
Omdat ik redelijk veel kocht kreeg ik ook nog korting, ook nog mee genomen tog... :wink:
John Swans
Berichten: 17
Lid geworden op: 13-03-2006 14:18
Locatie: Den Haag

17-03-2006 12:10

Hmzz.. Had dit topic mij niet van te voren onder ogen kunnen komen..:D

Me broertje had via raven.nl 2 simpele piepertjes van x2 besteld van 9,95(Niet duur, ... kwaliteit maar ze zouden het wel doen.).

Binnen 3 dagen binnen!

Top!
Binnen 2 min deed de eerste pieper het niet meer.. ( Alleen aan gezet).
Ik mailen, aangezien me broertjes nl nog niet zo best is..:)

Gelijk mail terug! : Morgen krijg je een nieuwe thuis..!!

Perfect, mijn complimenten!

Ondertussen was alleen ook de volgende pieper er mee gestopt.

Ook maar weer gelijk gemaild, en nog 2 keer vandaag maar nog niks terug gehad! Zou trouwens ook vandaag die andere in de bus krijgen ben benieuwd.!

Conclusie: Ik weet dat x2 ... is, maar het mag toch wel werken..!!

Verder de service is goed tot het moment dat er egt wat mis is..!!

Ik wacht af,

John...
Arnold de Samsen
Berichten: 11
Lid geworden op: 23-02-2006 19:12

17-03-2006 15:23

Kwam er een keer om een stretcher van jrc te halen omdat ik toen nog in de illusie was dat de grootste hengelsportzaak van Nederland die wel zou hebben.... Niet dus ik had wel de keuze tussen tig X2 stretchers. Aangezien ik dat merk ook allang heb afgeschreven omdat het goedkope zooi is, was ik weer snel thuis. Was laatst op zoek naar fox euromasters en kwam die op hun site tegen. Ik heb ze ge-emaild om te vragen hoeveel ze er nog hadden, kreeg ik als antwoord terug dat ze die al een jaar niet meer verkochten!!! Verder is de service een ramp want ze zijn te beroerd om je te woord te staan als je vragen hebt. :evil: Dit zijn mijn ervaringen met Raven. Niet best dus ga al een poos naar Vos in Almelo, echt een topzaak met een goed assortiment uitstekende service alleen jammer dat Raven daar ook al weer een vestiging gedropt heeft.

Groeten
Laatst gewijzigd door Arnold de Samsen op 18-03-2006 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Arnold de Samsen
Berichten: 11
Lid geworden op: 23-02-2006 19:12

17-03-2006 15:50

Ben trouwens benieuwd hoe lang ze fox nog verkopen. Bij nash hebben ze het al verkloot dus nog even en ze blijven alleen over met x2. Ik lach me nu al een rotberoerte :lol: :lol: :lol:
Dennis Jansen
Berichten: 16
Lid geworden op: 10-03-2006 13:49

18-03-2006 00:39

Ik ben vorige week naar vlemmix in steenwijk geweest en ik heb de Fox easy dome gekocht hij stond daar voor een prijs van 325 euro maar ik kreeg hem mee voor 279 dus dus dat vindt ik nou wel weer leuk
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

18-03-2006 10:10

staan vaak advertenties in met zeer scherpe aanbiedingen,ik erheen met een maat van me(allebei een pak geld bij ons) en bij aankomst alles op....nog meer gedupeerden daar die hetzelfde noodlot begingen.Dan denk je...fuck,had ik eerst maar gebeld.Toen ik daar rond liep werd ik naar de niX2 hoek geloodst,om daar me centjes te spenderen..ik heb netjes bedankt.Paar weken later weer gebeld voor een net verse aanbieding van shimano molens...meteen gebeld,op zei hij.Heel vaak trekkertjes wat ze flikken en als je komt in de hoop dat je wat andere artikelen meeneemt.Het lijkt alsof ze zoveel op voorraad hebben van het topspul,maar dat valt vaak vies tegen.Voor grotere dingen bestel ik het liever in engeland of haal het voor iets meer bij hengelsport osdorp.

Oja,er stond ook nog een container met terug gebrachte dynacraft voerboten
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
elco kuipers
Berichten: 992
Lid geworden op: 04-06-2003 02:00

18-03-2006 13:27

Stevens, als je er zo op afgeeft ga er dan gewoon niet heen
Waar een wilg is, is een heg
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

18-03-2006 16:21

elco kuipers schreef:Stevens, als je er zo op afgeeft ga er dan gewoon niet heen


hey kuipers,lijkt me dat je eerst iets zelf heb moeten ondervinden alvorens je een conclusie trekt,dus dat heb ik gedaan...en ben meteen genezen,er word hier om een mening gevraagd,bij deze
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

18-03-2006 22:30

X2 heeft het goed voor elkaar.

5 Minuten forumkijken leverde al 3 threads op waarin X2 onderwerp van gesprek is.

Goedkope reclame

Het geeft niet hoé er over je gelult word, áls er maar over je gelult word... ;)
Vissie kump zo!
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

20-03-2006 21:43

Arnold de Samsen schreef:Ben trouwens benieuwd hoe lang ze fox nog verkopen. Bij nash hebben ze het al verkloot dus nog even en ze blijven alleen over met x2. Ik lach me nu al een rotberoerte :lol: :lol: :lol:


Lach maar vrolijk verder, maar het ligt toch een beetje andersom: nash heeft het verkloot bij raven.
Niet dat ik er mee kan zitten, maar toch.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Arnold de Samsen
Berichten: 11
Lid geworden op: 23-02-2006 19:12

22-03-2006 18:20

Volgens mij zit je er meer mee dan je zelf denkt anders reageer je niet :-?
Ik kan me trouwens moeilijk voorstellen dat Nash het bij Raven verkloot heeft. Ook al zegt de Raven zelf dat het Nash z'n fout is... Ik denk dat mijn bronnen daarvoor betrouwbaarder zijn dan die van jou. Of je moet er zelf werken of gewerkt hebben. Dat verklaart dan wel weer waarom je zo voor die winkel in het harnas gaat. Afijn, ik vind het gewoon een ongeregeld zooitje en daarmee is voor mij de kous af.
Gebruikersavatar
elco kuipers
Berichten: 992
Lid geworden op: 04-06-2003 02:00

22-03-2006 22:53

Arnold de Samsen schreef:Ik denk dat mijn bronnen daarvoor betrouwbaarder zijn dan die van jou.



Ik denk van niet :)
Waar een wilg is, is een heg
Gebruikersavatar
Gerben Lievers
Berichten: 364
Lid geworden op: 24-02-2003 01:00
Locatie: Hengelo (ov)
Contacteer:

23-03-2006 14:17

Beste Arnold,

Ik ben zelf werkzaam bij Raven.
Net wat Daaf zegt: "Nash heeft het verkloot bij Raven" 8)
Arnold de Samsen
Berichten: 11
Lid geworden op: 23-02-2006 19:12

23-03-2006 19:34

Gerben Lievers schreef:Beste Arnold,

Ik ben zelf werkzaam bij Raven.
Net wat Daaf zegt: "Nash heeft het verkloot bij Raven" 8)


Hahaha blufkikker...
Ben zelf werkzaam geweest bij de vestiging in Lelystad, dus laten we het er dan maar op houden dat onze bronnen even betrouwbaar zijn... Nogmaals ik blijf erbij dat de Raven het verkloot heeft bij Nash en niet andersom.
Gebruikersavatar
Gerben Lievers
Berichten: 364
Lid geworden op: 24-02-2003 01:00
Locatie: Hengelo (ov)
Contacteer:

23-03-2006 22:49

Beste Arnold,

Blufkikker? ik weet niet wat er te bluffen valt maargoed.
Ik ben wel degelijk werkzaak bij Raven, filiaal Almelo.
Maargoed, we kunnen beter ophouden met dat 'Nash'-gedoe.
Laten we weer ontopic gaan praten, dat lijkt me beter! :wink:
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

25-03-2006 18:05

Arnold de Samsen schreef:Volgens mij zit je er meer mee dan je zelf denkt anders reageer je niet :-?
Ik kan me trouwens moeilijk voorstellen dat Nash het bij Raven verkloot heeft. Ook al zegt de Raven zelf dat het Nash z'n fout is... Ik denk dat mijn bronnen daarvoor betrouwbaarder zijn dan die van jou. Of je moet er zelf werken of gewerkt hebben. Dat verklaart dan wel weer waarom je zo voor die winkel in het harnas gaat. Afijn, ik vind het gewoon een ongeregeld zooitje en daarmee is voor mij de kous af.


Laten we het er maar op houden dat onze bronnen even betrouwbaar zijn dan. Ik ga trouwens absoluut niet voor die winkel in het harnas (daarvoor hebben ze genoeg verkloot, maar dat zijn prive zaken waar ik hier niet over ga uitweiden), ik geef alleen een misverstand aan. Verder erger ik me nog steeds aan de vele mensen die maar dom meelullen over de service van raven, terwijl ze er amper mee te maken gehad hebben, of de kwaliteit van x2 of meer van dat soort dingen. Ik probeer dus absoluut niet de winkel te verdedigen, ik probeer alleen te voorkomen dat hier een volledig onterecht en onjuist beeld over die winkel ontstaat.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
rik ligthart
Berichten: 231
Lid geworden op: 01-09-2005 22:02
Contacteer:

25-03-2006 18:10

ik heb er slechte ervaringen mee, klaar uit