VBK-meetings versus KSN-meetings


Plaats reactie
Chi Fai Man
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2002 01:00
Locatie: Purmerend(N-H)

07-12-2005 18:52

Welke zijn beter? Heb helaas zelf geen ervaringen met VBK-meetings.
Het verzamelen van karper/hengelsportboeken kan een erg kostbare hobby zijn. Vraag het maar aan ondergetekende.
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

07-12-2005 19:18

Waar ga je voor Chi?

De bar is groter en er zijn wat meer stands van bedrijven, dus buiten de lezingen om heb je iets meer bewegingsruimte en is er wat te kijken. Kwalitatief zijn beide lezingprogramma's top, daar hoef je zeker niet voor thuis te blijven. Maar ook het VBK is een echte meeting, waarbij gezelligheid en lekker babbelen onderling zeker bovenaan het lijstje staat. Daarbij wil het meestal aardig laat worden...

Zou gewoon eens gaan kijken en zelf oordelen!
mvg

Bart van den Hurk
Chi Fai Man
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2002 01:00
Locatie: Purmerend(N-H)

07-12-2005 19:38

Het is moeilijk om vervoer te kunnen regelen.
Het verzamelen van karper/hengelsportboeken kan een erg kostbare hobby zijn. Vraag het maar aan ondergetekende.
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

08-12-2005 11:55

Wanneer je idd verder geen eigen vervoer hebt is dit idd lastig, wellicht gaan er toch nog mensen uit jouw regio naar het VBK waar je mee mee zou kunnen rijden...

Voor mij is het al een uurtje knorren, purmerend is zeker het dubbele...

Misschien tot zaterdag dan :wink: Kan je wel een getekend boek van Eddy halen, dus rede genoeg in mijn ogen om te komen voor een echte boekenpimp!
mvg

Bart van den Hurk
Chi Fai Man
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2002 01:00
Locatie: Purmerend(N-H)

08-12-2005 16:12

Bart van den Hurk schreef:Wanneer je idd verder geen eigen vervoer hebt is dit idd lastig, wellicht gaan er toch nog mensen uit jouw regio naar het VBK waar je mee mee zou kunnen rijden...

Voor mij is het al een uurtje knorren, purmerend is zeker het dubbele...

Misschien tot zaterdag dan :wink: Kan je wel een getekend boek van Eddy halen, dus rede genoeg in mijn ogen om te komen voor een echte boekenpimp!

Ik ben wel in het bezit van een auto. Ik ken de weg niet en bovendien
ben ik niet gewend om heel verre ritten te maken!! Iemand heeft mij uitgelegd hoe ik met het OV naar Temse moest gaan. Het zou best wel omslachtig worden. Dat boek kun je ook op de Carp 2006 gesigneerd krijgen.
Het probleem is ook dat de VBK geen ledenlijsten opstuurt. Dit in tegenstelling tot de KSN.
Het verzamelen van karper/hengelsportboeken kan een erg kostbare hobby zijn. Vraag het maar aan ondergetekende.
Plaats reactie