waarom geen lidmaatschap KSN?


Gebruikersavatar
Jos Holla
Berichten: 585
Lid geworden op: 18-04-2004 23:51
Locatie: Almere
Contacteer:

06-12-2005 19:53

Dit bedoel je:

Ik ben van mening, mocht iemand dit document willen lezen, dat een pb naar Bob voldoende is.

Is nog steeds geen antwoord op de vraag:

Dus waarom mensen aanmoedigen alsnog deze stukken (die Bob dus bewust niet openbaar maakt) op te vragen?

Is volgens mij ook gewoon nederlands.
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

06-12-2005 19:56

[quote="Jos Holla"]Laat ook eigenlijk maar.[/quote]


Wat is t nu ????
Gebruikersavatar
Jos Holla
Berichten: 585
Lid geworden op: 18-04-2004 23:51
Locatie: Almere
Contacteer:

06-12-2005 20:01

Sorry hoor, maar snap jij dan wat hij bedoelt?

Als hij nou gewoon antwoord geeft op mijn vraag zijn we klaar. Maar nee, hij gaat maar door.
Chi Fai Man
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2002 01:00
Locatie: Purmerend(N-H)

06-12-2005 20:05

Ik was slechts 17 toen ik in 1988 lid werd van de KSN.
Speciaal voor het orgaan/blad van de KSN: De Karper. Of ik moest genoegen nemen met het beperkt aantal artikelen i.v.m. de karpervisserij in de Beet.
Nou. Mooi niet. Het mooiste is dat ik alle nrs. van De Karper heb
incl. het compilatienr. "DE KARPER 1984 RESUME 1974-1984"!!!
Denk dat de beginnrs. heden ten dage best wel kostbaar/zeldzaam moeten zijn.
Ze worden zeker niet vaak aangeboden.
Ben benieuwd wie van de members hier ook De Karper compleet hebben?
Het verzamelen van karper/hengelsportboeken kan een erg kostbare hobby zijn. Vraag het maar aan ondergetekende.
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

06-12-2005 20:18

Heren,

We proberen het nog een keer, Ik heb een gesprek gehad met 2 leden van het bestuur zoals aangegeven.
Dat ik soms iets kritischer ben dan gemiddeld moge duidelijk zijn.
Ook dat ik net als ieder ander wel eens een fout kan maken, dit is besproken beide zijden maken wel eens fouten zoals in gesprek naar voren is gekomen.

Ik draag KSN nog steeds een warm hart toe, en daar waar ik behulpzaam kan zijn zal ik het zeker niet laten.
O.a ben ik zelf lid van bestuur van een HSV en beheer hier Visstandbeheer en VBC .
Wij zijn als vereniging Samen met KSN in overleg met gemeente, de stukken die hiervoor geschreven zijn liggen bij de voorzitter van KSN.

Dus als je nu nog verwijten wil maken mag dat, maar ik vraag mij toch echt af of er inderdaad zoveel leden zijn die net zo aktief zijn.
Ook probeer ik mensen (leden) uit te leggen dat ze minder passief moeten zijn en zich beter informeren over kwesties voordat ze weer eens reageren.

Ik heb al gezegd waarom men WEL lid moet worden van KSN maar schijnbaar ben ik een roepende in de woestijn.
En ik probeer ook uit te leggen dat je dingen moet scheiden persoonlijk of bestuurlijk.
Dus nogmaals ondanks meningsverschillen kan ik nog steeds door 1 deur met KSN bestuur en KSN.

Paul
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

06-12-2005 20:26

[quote="Wil Jeurninck"]Is nog nooit een vereniging geweest met een behoorlijk aantal leden waar alles soepel en naar ieders wens verloopt

Is nog nooit een vereniging geweest waar leden geen kritiek hebben op het bestuur

Is nog nooit een vereniging geweest waar niet leden geen kritiek op hadden

Er is nog nooit een vereniging geweest waar geen fouten werden gemaakt door leden en/of bestuur

Er is nog nooit een vereniging geweest waar geen strubbelingen waren tussen leden/leden en bestuur/bestuur en leden/bestuur

Waarom verlangt iedereen ineens dat de KSN deze "normale" strubbelingen niet kent

Of de KSN spreekt je aan,als aktief of steunend lid,of het spreekt je niet aan.

Punt blijft wel dat als je iets wilt bereiken je dat het beste kunt doen door het met elkaar te doen.
Als we er onderling er al niet uit kunnen komen hoe wil je dan er uitkomen tegenover de "tegenpartijen" van onze hobby

Te vaak word vergeten dat de KSN uit mensen bestaat,mensen die fouten maken

Natuurlijk zijn er grenzen aan fouten en als ze gemaakt zijn moeten en zullen deze naar beste kunnen worden opgelost.
Echter voor een oplossing heb je beide partijen nodig.
quote]

De topic Sassenheim vond ik al een dieptepunt dit jaar..maar het kan blijkbaar allemaal nog een graadje triester.
Vind al met al dat met deze topic de KSN veel (reputatie)schade wordt aangedaan...verdienen ze in mijn ogen niet!
Heb hierboven een stukje v.d tekst van Wil Jeurninck gequote, wil het daar verder maar bij laten :cry: .

Hans Brinkel
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

06-12-2005 20:28

In mijn ogen een mooie afsluiter Hans!

Gr.
E.
Laatst gewijzigd door Eddy Norder op 06-12-2005 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

06-12-2005 20:31

Mensen :

Ik hoop dat de meesten de fun er wel van in kunnen zien.

Denk ook niet dat veel leden hier op dit board zullen komen.

Dus t zal allemaal wel loslopen.

Zouden er mensen AFHAKEN is dit natuurlijk zeer jammer.

Maar overal komen en gaan wel wat leden op vandaag.


Gr :wink:


Ps ik blijf t woord AFHAKEN toch steeds mooi vinden in deze hobby.
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

06-12-2005 20:38

Idd mooie afsluiter.

Ieder heeft zn zegje kunnen doen.

Helaas is de topic anders gelopen als gehoopt, zeer jammer, want ook ik ben net als Simon zeer benieuwd waarom mensen geen lid zouden willen zijn van de KSN.
Zijn er redenen bij die vaak terugkomen of reden die misschien niet gegrond zijn, dan kan je er wat mee als KSN en als potentieel lid, met deze topic zijn we helaas niet zo ver gekomen, wie weet dat er in de positieve topic WEL goede argumenten naar voren worden gebracht.

Bertil
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.