Heren,
Voordat er nu weer ellenlange discussies gaan ontstaan het volgende;
Afgelopen vrijdagavond 25-9-2005 heb ik het genoegen gehad een discussie te voeren met Willem Peters en Aart Lokhorst.
Beide kanten hebben ingezien dat er fouten zijn gemaakt en dat het beter is om dit binnenskamers uit te praten dan openbaar.
Beide zijden hebben dus ook kritiek geuit naar de ander;
En zijn er onderling uitgekomen dat er ook nog een vervolggesprek plaats vind.
Het was natuurlijk bekend, dat mocht ik aan het woord zijn gekomen,er flinke discussies zouden hebben plaatsgevonden, waar zoals in alle discussies ook lijken van beide zijden onder het tapijt vandaan zouden zijn gekomen!
Gevolg is geen winnaars en geen verliezers ALLEEN maar verliezers!
Dit nu juist kun je beter voorkomen dan genezen en ik ben er van overtuigt dat de discussie die verder nog volgt een open een eerlijk karakter zal dragen.
Hopend iedereen op de hoogte te hebben gesteld en ik mijn belofte van het plaatsen gestand doe,
Verblijf ik met vriendelijke groet
P.R.W. Veenendaal.
Paul versus KSN zoals afgesproken
- Wil Jeurninck
- Contacteer:
En als 1 van de moderators gelijk een slotje op deze mededeling zet voorkomen we allerhande reactie's die weer niks toevoegen.
Laat deze topic staan maar zet er een slotje op zodat het bij een mededeling blijft.
Laat deze topic staan maar zet er een slotje op zodat het bij een mededeling blijft.
- Kees Ouwehand
Inderdaad beter om dit nu hiermee af te sluiten.
Dus niet vanwege de discussie, maar juist omdat het geen discussie is.
Een bevredigende afloop gewenst voor beide partijen,
Kees
Dus niet vanwege de discussie, maar juist omdat het geen discussie is.
Een bevredigende afloop gewenst voor beide partijen,
Kees